Деловодна информация
00496
РД07-0036 13/09/2018 (дд/мм/гггг)
не
00496-2018-0077 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция за социално подпомагане 121015056
ул. „Триадица“ № 2
София BG411 1051 България
Станка Събева Иванова +359 28119-668
s.ivanova@asp.government.bg +359 2935-0511

Интернет адрес/и

http://www.asp.government.bg/

http://www.asp.government.bg/web/guest/operativni-programi


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.asp.government.bg/web/guest/operativni-programi/-/procs/proc_view?_pprocou_WAR_asp_cur=1&_pprocou_WAR_asp_procuromentId=2341&_pprocou_WAR_asp_delta=10
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Агенция за социално подпомагане 121015056
ул. „Триадица“ № 2, административна сграда на Агенция за социално подпомагане, етаж партер, стая 4 — отдел „Административно обслужване“
София BG411 1051 България
Станка Събева Иванова +359 28119-668
s.ivanova@asp.government.bg +359 2935-0511

Интернет адрес/и

http://www.asp.government.bg/

http://www.asp.government.bg/web/guest/operativni-programi

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Социална закрила

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на външно оценяване на качеството на Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане по Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица”
71620000      
Услуги

Предметът на обществената поръчка има за цел осъществяването на външно оценяване на качеството на Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане по Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица” /ОПХ ФЕПНЛ/.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
250000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71620000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

На територията на Република България, гр. София.

В резултат на осъществените дейности по изпълнение на поръчката и направената оценка на ОПХ ФЕПНЛ, участникът, избран за изпълнител изготвя доклад, който съдържа отговорите на всички ключови въпроси, като по този начин представя детайлно степента на постигане на описаните критерии за качество, както следва:
• Ефективност;
• Ефикасност;
• Съответствие;
• Съгласуваност;
• Европейската добавена стойност.
Критериите по-долу
 
ДА „Техническо предложение” (ТП)    70%
Цена
30%
II.2.6) Прогнозна стойност
250000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Обществената поръчка е финансирана със средства по операция тип 4 „Техническа помощ" на ОПХ ФЕПНЛ.

Формулата е: КО = ТПх70+ЦПх30; ТП=Точките, пол. от даден участник/Макс. брой пол. точки. Точките, пол. от даден участник=К1+К2+К3+К4; К1. Предл. подход /методология/ за извършване на оценката; К2. Предл. доп. въпроси за оценка; К3. Данни; К4. Очаквани резултати и механизъм за осигуряване на качество на резултатите; ЦП участн.=мин. предл. цена без вкл.ДДС/цената, предл. от оцен. участн. без вкл.ДДС
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания относно годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Съгласно §2, т. 67 от ДР на ЗОП: "Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката" е сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от дейност, попадащи в обхвата на обществената поръчка.“.
За участник чуждестранно лице, оборотът се изчислява по официалния курс на Българска народна банка за съответната валута в лева.
Под „оборот в сферата попадаща в обхвата на поръчката“ следва да се разбира изпълнението на услуги, свързани с прилагане на методи и на инструменти за оценка и анализ (напр. анализ разходи – ползи, анализ разходи – ефективност, статистически модели за откриване на зависимости, оценка на въздействието на меки мерки, икономически, качествен и количествен анализ или друго приложимо), събиране на първична качествена и количествена информация, анализ на първични и вторични данни, изготвяне на доклади и препоръки.
Участникът следва да посочи информацията в Част IV: Критерии за подбор, буква Б: ИКОНОМИЧЕСКО И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ, т. 2a) от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор, участникът определен за изпълнител, следва да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 3 от ЗОП - годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни, както и документ по чл. 62, ал. 1, т. 4 от ЗОП - справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


Участникът трябва да има реализиран минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (съгласно §2, т. 67 от ДР на ЗОП), изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от размера на прогнозната стойност на обществената поръчка, а именно 250 000,00 (двеста и петдесет хиляди лева и 0,00 стотинки) лв.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Под „дейности с предмет, идент. или сх. с тези на поръчката“ следва да се разбира изпълнението на услуги, свързани с прилагане на методи и на инструменти за оценка и анализ (напр. анализ разходи – ползи, анализ разходи – ефективност, стат. модели за откриване на зависимости, оценка на въздействието на меки мерки, икон., кач. и кол. анализ или друго приложимо), събиране на първ. качествена и кол. информация, анализ на първ. и втор. данни, изготвяне на доклади и препоръки. Участникът следва да посочи информацията в Част IV: Критерии за подбор, буква В: ТЕХН. И ПРОФ. СПОСОБНОСТИ, т. 1б) от ЕЕДОП.Преди сключване на договор, участникът определен за изпълнител, следва да представи в оригинал Списък на услугите, които са идент. или сх. с предмета на общ. поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
2.Участникът трябва да осигури необходим екип със съответния професионален опит на членовете му, за да гарантира качественото изпълнение на възложените му задължения. Участникът трябва да предложи квалифицирани експерти, които притежават необходимата експертиза за предоставянето на заявените услуги, съгласно предмета на обществената поръчка. Експертите, които ще участват в изпълнението на договора са ключови експерти. Минималният брой на ключовите експерти – членове на екипа е 4 (четири), включително и ръководителя на екипа, както следва: Ключов експерт 1: Ръководител на екипа – 1 (един) експерт. Ръководителят на екипа ще бъде отговорен за цялостното изпълнение на договора и контрола по него, включително за: ефективното управление, организацията и контрола на изпълнението на всички дейности в съответствие с техническата спецификация във връзка с предмета на обществената поръчка. Ръководителят на екипа осъществява контрол върху работата на ключовите експерти – членове на екипа, участва в подготовката на докладите съгласно техническата спецификация и гарантира за тяхното качество. От ръководителя се очаква и да осигури стратегически поглед върху процеса на разработване на предвидените в техническата спецификация доклади за извършените оценки/анализи, както и да предлага и осигурява цялостния подход към аналитичните дейности, осъществявани във връзка с изпълнението на договора.
- Ключов експерт 2: „Анализи и оценки“ – 2 (двама) експерти. Ключовите експерти ще отговарят за изпълнението на дейностите, съгласно техническата спецификация, като участват в изготвянето/осъществяването на предвидените оценки/анализи и аналитични доклади във връзка с изпълнението на предмета на договора.
- Ключов експерт 3: „Проучвания и социология“ – 1 (един) експерт. Ключовият експерт ще отговаря за осъществяването/прилагането на методите, подходите и инструментите за събиране и анализ на информацията и данните, необходими за постигането на целите на оценката. Ключовият експерт участва в изпълнението на предвидените проучвания/анализи във връзка с извършваните анализи/оценки и изготвянето на аналитичните доклади във връзка с изпълнението на предмета на договора.
Участникът следва да посочи информацията в Част IV: Критерии за подбор, буква В: ТЕХН. И ПРОФ. СПОСОБНОСТИ, т. 6 от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор, участникът определен за изпълнител, следва да представи в оригинал Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена проф. компетентност на лицата.
На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


1.Участникът трябва да е изпълнил минимум 2 (две) дейности, които са с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, през последните три години, считано от датата на подаване на офертата.
2. Мин. изисквания към ключовите експерти са, както следва: 2.1. Мин. изисквания към Ключов експерт 1 - Ръководител на екипа:Образование и квалификация - висше образование с образ.-квалиф. степен минимум „бакалавър” или еквив. образ. степен, придобита в чужбина. Област на висше образование: „Хуман. науки” и/или „Соц., стоп. и правни науки“ с проф. направление: икономика и/или право и/или „Прир. науки, математика и информатика”, съгласно Класификатора на областите на висше образование и проф. направления, утвърден с ПМС № 125 от 24.06.2002 г. или еквивалентна.;Проф. опит – участие, като ръководител на екип или друга рък. позиция в управлението на минимум 2 (две) дейности за извършването на анализи или оценки (предвар. или межд. или последв. или текущи) на изпълнението, на резултатите или на въздействието на програми (опер. програми, програми за трансгр., транснац. сътрудничество)/планове или инструменти/политики/проекти, финансирани от европ. или други междунар. донори или нац. бюджет.
2.2. Мин. изисквания към Ключов експерт 2 - „Анализи и оценки“:Образование и квалификация - висше образование с образ.-квалиф. степен „минимум „бакалавър” или еквив. образ. степен, придобита в чужбина. Област на висше образование: „Хуман. науки” и/или „Соц., стоп. и правни науки” с проф. направление: социология и/или икономика и/или „Прир. науки, математика и информатика“, съгласно Класификатора на областите на висше образование и проф. направления, утвърден с ПМС № 125 от 24.06.2002 г. или еквивалентна.;Проф. опит - участие в изпълнението на минимум 2 (две) дейности за извършване на анализи или оценки (предвар. или межд. или последв. или текущи) на програми/планове/политики/проекти, изпълнявани на нац. или европ. или междун. ниво като експерт, зает с анализи/оценки на изпълнението, резултатите или въздействието на съответните програми/ планове/ политики/ проекти.
2.3. Мин. изисквания към Ключов експерт 3 - „Проучвания и социология“: Образование и квалификация - висше образование с образ.-квалиф. степен минимум „бакалавър” или еквив. образ. степен, придобита в чужбина. Област на висше образование: „Хуман. науки” и/или „Соц., стоп. и правни науки” с проф. направление: социология и/или икономика, съгласно Класификатора на областите на висше образование и проф. направления, утвърден с ПМС № 125 от 24.06.2002 г. или еквивалентна. Проф. опит - участие в изпълнението на минимум 2 (две) дейности за извършване на анализи или оценки (предвар. или межд. или посл. или текущи) на програми/планове/политики/проекти, изпълнявани на нац. или европ. или междун. ниво като експерт, зает с провеждането на социол. проучвания или социол. анализи. Изискванията за образование, проф. опит и квалификация, определени в документацията, следва да се разбират като миним. изискване на Възложителя.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Усл. за изпълн. на поръчката са описани подробно в док. за общ. поръчка, публик. в профила на купувача на ел. адрес, посочен по-горе в поле І.3). Гаранцията за изпълн. на договора за възлаг. на общ. поръчка е в размер на 5 (пет) на сто от стойността на договора за възлагане на общ. поръчка без ДДС. Гаранцията за изпълн. на договора се представя от участника, определен за изпълн., при подписване на договора. Гаранцията може да се предостави под формата на:
— парична сума, внесена по банкова сметка, посочена в документ. за общ. поръчка;
— банкова гаранция — безусловна, неотменима и платима при първо писмено поискване, в което възлож. заяви, че изпълн. не е изпълнил задължение по договора за възл. на общ. поръчка;
— застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Условията за освобожд., задържане и усвояване на гаранцията за изпълн. се определят с договора за възл. на общ. поръчка.
Допълн. инф. — раздел VII от док. за общ. поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/10/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/10/2018 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. София, ул. „Триадица“ № 2, административна сграда на Агенция за социално подпомагане

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно чл. 54, ал. 2 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата.
2. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата.
3. Не могат да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка участници, за които са налице следните национални основания за отстраняване:
3.1. осъждания за престъпления по чл. 194 – 208, чл. 213а – 217, чл. 219 – 252 и чл. 254а – 255а и чл. 256 - 260 НК (чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП);
3.2. нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от КТ (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
3.3. нарушения по чл. 13, ал. 1 от ЗТМТМ (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
3.4. наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП между участници в конкретна процедура (чл. 107, т. 4 от ЗОП);
3.5. наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС;
3.6. обстоятелства по чл. 69 от ЗПКОНПИ;
4. Участник, за когото са налице основания по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и посочените от Възложителя обстоятелства по чл. 55, ал. 1 от ЗОП има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване, в съответствие с чл. 56, ал. 1 от ЗОП. Възложителят преценява предприетите от участника мерки, като отчита тежестта и конкретните обстоятелства, свързани с престъплението или нарушението. В случай, че предприетите от участника мерки са достатъчни, за да се гарантира неговата надеждност, Възложителят не го отстранява от процедурата.
5. Възложителят отстранява от процедурата участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, посочените от Възложителя обстоятелства по чл. 55, ал. 1 от ЗОП, както и специфичните основания за изключване, посочени в т. 3, възникнали преди или по време на процедурата.
6. Горните основания се прилагат и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица и за член на обединението е налице някое от основанията за отстраняване.
7. За доказване на липсата на основания за отстраняване, участникът определен за изпълнител следва да представи доказателства, съгласно чл. 58 от ЗОП.
8. Други основания за отстраняване от участие, съгласно чл. 107 от ЗОП:
8.1. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията;
8.2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на:
а) предварително обявените условия на поръчката;
б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 от ЗОП.
8.3. участник, който не е представил в срок обосновка по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3-5 от ЗОП;
8.4. участници, които са свързани лица.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП — в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/09/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва