Деловодна информация
00530ТД на НАП Велико Търново
15074 12/09/2018 (дд/мм/гггг)
не
00530-2018-0087 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите - ТД на НАП Велико Търново 1310631880291
пл. Център № 2
Велико Търново BG321 5000 България
Л. Димитрова. К. Попова +359 62617246/+359 62617193
l.dimitrova@ro04.nra.bg +359 62625987

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://www.nap.bg/news?id=3722


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3722
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Национална агенция за приходите - ТД на НАП Велико Търново 1310631880291
пл. Център № 2, ет. 2, стая 205
Велико Търново BG321 5000 България
Б. Борисов +359 62617124
bo.borisov@ro04.nra.bg +359 62625987

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://www.nap.bg/news?id=3722

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Услуги по поддържане и ремонт на електрическите инсталации в сгради, стопанисвани от ТД на НАП Велико Търново и офиси Враца, Габрово, Ловеч и Плевен, на обособени позиции от № 1 до № 5“.
50711000      
Услуги

„Услуги по поддържане и ремонт на електрическите инсталации в сгради, стопанисвани от ТД на НАП Велико Търново и офиси на НАП Враца, Габрово, Ловеч и Плевен, на обособени позиции от № 1 до № 5“. Изпълнението на дейностите, включени в предмета на поръчката се извършва след подаване на заявка от страна на Възложителя, чрез координатора по договора, на посочени от Изпълнителя в техническото му предложение e-mail, fax, или телефон.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
17000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Услуги по поддържане и ремонт на електрическите инсталации в сгради, стопанисвани от ТД на НАП Велико Търново“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

Административните сгради на ТД на НАП Велико Търново, находящи се в гр. Велико Търново, пл. „Център“ №2 и ул. „Н. Габровски“ № 32.

Услуги по поддържане и ремонт на електрическите инсталации в сгради, стопанисвани от ТД на НАП Велико Търново. Изпълнението на дейностите, включени в предмета на поръчката се извършва след подаване на заявка от страна на Възложителя, чрез координатора по договора, на посочени от Изпълнителя в техническото му предложение e-mail, fax, или телефон. При необходимост от подмяна на резервни части, Възложителят ги заплаща по доставни цени, т.е. по цени на придобиване от Изпълнителя, което се доказва със заверено копие от фактурата за закупуването им. Плащането се извършва от ТД на НАП Велико Търново по банков път в срок до 30 дни след представяне на фактура и приемо – предавателен протокол за извършените услуги.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
4000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Критерий за определяне на икономически най-изгодната оферта – най-ниска цена – най- ниска часова ставка.Договорът влиза в сила,считано от 10.03.2019 г.Размер на гаранцията за изпълнение на договора - 3 % от максимално допустимата му стойност без ДДС.

II.2) Описание 1

„Услуги по поддържане и ремонт на електрическите инсталации в сгради, стопанисвани от Офис Враца при ТД на НАП Велико Търново“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

Административните сгради на офис Враца при ТД на НАП Велико Търново, находящи се в гр. Враца, ул. „Васил Кънчов“ № 86, ул. „Петропавловска“ № 43 и Източна промишлена зона.

Услуги по поддържане и ремонт на електрическите инсталации в сгради, стопанисвани от Офис Враца при ТД на НАП Велико Търново. Изпълнението на дейностите, включени в предмета на поръчката се извършва след подаване на заявка от страна на Възложителя, чрез координатора по договора, на посочени от Изпълнителя в техническото му предложение e-mail, fax, или телефон. При необходимост от подмяна на резервни части, Възложителят ги заплаща по доставни цени, т.е. по цени на придобиване от Изпълнителя, което се доказва със заверено копие от фактурата за закупуването им. Плащането се извършва от ТД на НАП Велико Търново по банков път в срок до 30 дни след представяне на фактура и приемо – предавателен протокол за извършените услуги.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
3000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Критерий за определяне на икономически най-изгодната оферта – най-ниска цена – най- ниска часова ставка. Договорът влиза в сила,считано от 06.06.2019 г. Размер на гаранцията за изпълнение на договора - 3 % от максимално допустимата му стойност без ДДС.

II.2) Описание 1

„Услуги по поддържане и ремонт на електрическите инсталации в сгради, стопанисвани от Офис Габрово при ТД на НАП Велико Търново“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

Административните сгради на офис Габрово при ТД на НАП Велико Търново, находящи се в гр. Габрово, ул. „Априловска“ № 7, ул. „Радецка“ № 11 и ул. „Брянска“ № 30.

Услуги по поддържане и ремонт на електрическите инсталации в сгради, стопанисвани от Офис Габрово при ТД на НАП Велико Търново. Изпълнението на дейностите, включени в предмета на поръчката се извършва след подаване на заявка от страна на Възложителя, чрез координатора по договора, на посочени от Изпълнителя в техническото му предложение e-mail, fax, или телефон. При необходимост от подмяна на резервни части, Възложителят ги заплаща по доставни цени, т.е. по цени на придобиване от Изпълнителя, което се доказва със заверено копие от фактурата за закупуването им. Плащането се извършва от ТД на НАП Велико Търново по банков път в срок до 30 дни след представяне на фактура и приемо – предавателен протокол за извършените услуги.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
3000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Критерий за определяне на икономически най-изгодната оферта – най-ниска цена – най- ниска часова ставка. Договорът влиза в сила,считано от 24.02.2019 г. Размер на гаранцията за изпълнение на договора - 3 % от максимално допустимата му стойност без ДДС.

II.2) Описание 1

„Услуги по поддържане и ремонт на електрическите инсталации в сгради, стопанисвани от Офис Ловеч при ТД на НАП Велико Търново“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

Административните сгради на офис Ловеч при ТД на НАП Велико Търново, находящи се в гр. Ловеч, ул. „Търговска“ № 24, ул. „Търговска“ № 43 и гр. Троян, ул. „Раковска“ № 55.

Услуги по поддържане и ремонт на електрическите инсталации в сгради, стопанисвани от Офис Ловеч при ТД на НАП Велико Търново. Изпълнението на дейностите, включени в предмета на поръчката се извършва след подаване на заявка от страна на Възложителя, чрез координатора по договора, на посочени от Изпълнителя в техническото му предложение e-mail, fax, или телефон. При необходимост от подмяна на резервни части, Възложителят ги заплаща по доставни цени, т.е. по цени на придобиване от Изпълнителя, което се доказва със заверено копие от фактурата за закупуването им. Плащането се извършва от ТД на НАП Велико Търново по банков път в срок до 30 дни след представяне на фактура и приемо – предавателен протокол за извършените услуги.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
3000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Критерий за определяне на икономически най-изгодната оферта – най-ниска цена – най- ниска часова ставка. Договорът влиза в сила,считано от 10.03.2019 г. Размер на гаранцията за изпълнение на договора - 3 % от максимално допустимата му стойност без ДДС.

II.2) Описание 1

„Услуги по поддържане и ремонт на електрическите инсталации в сгради, стопанисвани от Офис Плевен при ТД на НАП Велико Търново“ 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

Административните сгради на офис Плевен при ТД на НАП Велико Търново, находящи се в гр. Плевен, ул. „Дойран“ №43, ул. „Васил Левски“ №152 и ул.“Дойран“ № 160.

Услуги по поддържане и ремонт на електрическите инсталации в сгради, стопанисвани от Офис Плевен при ТД на НАП Велико Търново. Изпълнението на дейностите, включени в предмета на поръчката се извършва след подаване на заявка от страна на Възложителя, чрез координатора по договора, на посочени от Изпълнителя в техническото му предложение e-mail, fax, или телефон. При необходимост от подмяна на резервни части, Възложителят ги заплаща по доставни цени, т.е. по цени на придобиване от Изпълнителя, което се доказва със заверено копие от фактурата за закупуването им. Плащането се извършва от ТД на НАП Велико Търново по банков път в срок до 30 дни след представяне на фактура и приемо – предавателен протокол за извършените услуги.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
4000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Критерий за определяне на икономически най-изгодната оферта – най-ниска цена – най- ниска часова ставка. Договорът влиза в сила,считано от 10.03.2019 г. Размер на гаранцията за изпълнение на договора - 3 % от максимално допустимата му стойност без ДДС.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

няма
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

няма

няма
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Да имат изпълнени през последните три години от датата на подаване на офертата, услуги с предмет, идентичен или сходен на предмета на настоящата обществена поръчка, а именно: услуги, свързани с поддържане и ремонт на електрически инсталации в сгради.
2. Участниците следва да разполагат с персонал с придобита квалификация ел. монтьор или ел. техник и придобита минимум трета квалификационна група по безопасност при работа по електрообзавеждане с напрежение до 1000 V, съгласно изискванията на Правилника за безопасност и здраве при работа по електрообзавеждането с напрежение до 1000 V (обн. ДВ бр.21/11.03.2005 г., посл. изм.ДВ бр. 73/20.08.2013 г.).


По т. 1. Участниците следва да представят списък на изпълнените услуги, свързани с поддържане и ремонт на електрически инсталации в сгради, през последните 3 /три/ години до датата на подаване на офертата. Списъкът следва да включва услуги, чието изпълнение е приключило в заложения период. В списъка на услугите, следва да бъде посочено: описание на извършените дейности, стойност, период на изпълнение /посочва се начална дата и крайна дата на изпълнението/ и получателите /възложителите на доставките/, независимо дали са публични или частни субекти. Забележка: „изпълнена“ е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й. Списъкът се представя в част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т. 1б от ЕЕДОП.
По т. 2. Участниците следва да представят списък с лицата (квалифицирани специалисти), които ще отговарят за поддържане и ремонт на електрически инсталации в сгради, с посочване на имена, придобита квалификационна група, номер на документа, дата на издаване, данни за издателя на документа. Списъкът се представя в част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т. 6 от ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/10/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/10/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Административната сграда на ТД на НАП Велико Търново, адрес: гр. Велико Търново, пл. "Център' № 2, ет. 2, стая 210 /заседателна зала/.

При отварянето на офертите могат да присъстват участници или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстрани от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП и чл. 107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и ако не са декларирани обстоятелствата по чл. 59, ал. 1, т. 3 от ЗМИП и по чл. 69 от ЗПКОНПИ. ТД на НАП В.Търново предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронната преписка на процедурата на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението за поръчка в РОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

10 /десет/ дневен срок при реда и условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/09/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва