„Услуги по поддържане и ремонт на електрическите инсталации в сгради, стопанисвани от ТД на НАП Велико Търново и офиси Враца, Габрово, Ловеч и Плевен, на обособени позиции от № 1 до № 5“. |
|
50711000 |
|
„Услуги по поддържане и ремонт на електрическите инсталации в сгради, стопанисвани от ТД на НАП Велико Търново и офиси на НАП Враца, Габрово, Ловеч и Плевен, на обособени позиции от № 1 до № 5“. Изпълнението на дейностите, включени в предмета на поръчката се извършва след подаване на заявка от страна на Възложителя, чрез координатора по договора, на посочени от Изпълнителя в техническото му предложение e-mail, fax, или телефон. |
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2 17000.00 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки) |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
|
|
|
II.2) Описание 1
„Услуги по поддържане и ремонт на електрическите инсталации в сгради, стопанисвани от ТД на НАП Велико Търново“ |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 50711000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG321
Административните сгради на ТД на НАП Велико Търново, находящи се в гр. Велико Търново, пл. „Център“ №2 и ул. „Н. Габровски“ № 32. | Услуги по поддържане и ремонт на електрическите инсталации в сгради, стопанисвани от ТД на НАП Велико Търново. Изпълнението на дейностите, включени в предмета на поръчката се извършва след подаване на заявка от страна на Възложителя, чрез координатора по договора, на посочени от Изпълнителя в техническото му предложение e-mail, fax, или телефон. При необходимост от подмяна на резервни части, Възложителят ги заплаща по доставни цени, т.е. по цени на придобиване от Изпълнителя, което се доказва със заверено копие от фактурата за закупуването им. Плащането се извършва от ТД на НАП Велико Търново по банков път в срок до 30 дни след представяне на фактура и приемо – предавателен протокол за извършените услуги. | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 4000.00 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 24
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Критерий за определяне на икономически най-изгодната оферта – най-ниска цена – най- ниска часова ставка.Договорът влиза в сила,считано от 10.03.2019 г.Размер на гаранцията за изпълнение на договора - 3 % от максимално допустимата му стойност без ДДС.
|
|
II.2) Описание 1
„Услуги по поддържане и ремонт на електрическите инсталации в сгради, стопанисвани от Офис Враца при ТД на НАП Велико Търново“ |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 50711000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG313
Административните сгради на офис Враца при ТД на НАП Велико Търново, находящи се в гр. Враца, ул. „Васил Кънчов“ № 86, ул. „Петропавловска“ № 43 и Източна промишлена зона. | Услуги по поддържане и ремонт на електрическите инсталации в сгради, стопанисвани от Офис Враца при ТД на НАП Велико Търново. Изпълнението на дейностите, включени в предмета на поръчката се извършва след подаване на заявка от страна на Възложителя, чрез координатора по договора, на посочени от Изпълнителя в техническото му предложение e-mail, fax, или телефон. При необходимост от подмяна на резервни части, Възложителят ги заплаща по доставни цени, т.е. по цени на придобиване от Изпълнителя, което се доказва със заверено копие от фактурата за закупуването им. Плащането се извършва от ТД на НАП Велико Търново по банков път в срок до 30 дни след представяне на фактура и приемо – предавателен протокол за извършените услуги. | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 3000.00 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 24
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Критерий за определяне на икономически най-изгодната оферта – най-ниска цена – най- ниска часова ставка. Договорът влиза в сила,считано от 06.06.2019 г. Размер на гаранцията за изпълнение на договора - 3 % от максимално допустимата му стойност без ДДС.
|
|
II.2) Описание 1
„Услуги по поддържане и ремонт на електрическите инсталации в сгради, стопанисвани от Офис Габрово при ТД на НАП Велико Търново“ |
3 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 50711000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG322
Административните сгради на офис Габрово при ТД на НАП Велико Търново, находящи се в гр. Габрово, ул. „Априловска“ № 7, ул. „Радецка“ № 11 и ул. „Брянска“ № 30. | Услуги по поддържане и ремонт на електрическите инсталации в сгради, стопанисвани от Офис Габрово при ТД на НАП Велико Търново. Изпълнението на дейностите, включени в предмета на поръчката се извършва след подаване на заявка от страна на Възложителя, чрез координатора по договора, на посочени от Изпълнителя в техническото му предложение e-mail, fax, или телефон. При необходимост от подмяна на резервни части, Възложителят ги заплаща по доставни цени, т.е. по цени на придобиване от Изпълнителя, което се доказва със заверено копие от фактурата за закупуването им. Плащането се извършва от ТД на НАП Велико Търново по банков път в срок до 30 дни след представяне на фактура и приемо – предавателен протокол за извършените услуги. | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 3000.00 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 24
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Критерий за определяне на икономически най-изгодната оферта – най-ниска цена – най- ниска часова ставка. Договорът влиза в сила,считано от 24.02.2019 г. Размер на гаранцията за изпълнение на договора - 3 % от максимално допустимата му стойност без ДДС.
|
|
II.2) Описание 1
„Услуги по поддържане и ремонт на електрическите инсталации в сгради, стопанисвани от Офис Ловеч при ТД на НАП Велико Търново“ |
4 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 50711000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG315
Административните сгради на офис Ловеч при ТД на НАП Велико Търново, находящи се в гр. Ловеч, ул. „Търговска“ № 24, ул. „Търговска“ № 43 и гр. Троян, ул. „Раковска“ № 55. | Услуги по поддържане и ремонт на електрическите инсталации в сгради, стопанисвани от Офис Ловеч при ТД на НАП Велико Търново. Изпълнението на дейностите, включени в предмета на поръчката се извършва след подаване на заявка от страна на Възложителя, чрез координатора по договора, на посочени от Изпълнителя в техническото му предложение e-mail, fax, или телефон. При необходимост от подмяна на резервни части, Възложителят ги заплаща по доставни цени, т.е. по цени на придобиване от Изпълнителя, което се доказва със заверено копие от фактурата за закупуването им. Плащането се извършва от ТД на НАП Велико Търново по банков път в срок до 30 дни след представяне на фактура и приемо – предавателен протокол за извършените услуги. | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 3000.00 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 24
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Критерий за определяне на икономически най-изгодната оферта – най-ниска цена – най- ниска часова ставка. Договорът влиза в сила,считано от 10.03.2019 г. Размер на гаранцията за изпълнение на договора - 3 % от максимално допустимата му стойност без ДДС.
|
|
II.2) Описание 1
„Услуги по поддържане и ремонт на електрическите инсталации в сгради, стопанисвани от Офис Плевен при ТД на НАП Велико Търново“ |
5 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 50711000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG314
Административните сгради на офис Плевен при ТД на НАП Велико Търново, находящи се в гр. Плевен, ул. „Дойран“ №43, ул. „Васил Левски“ №152 и ул.“Дойран“ № 160. | Услуги по поддържане и ремонт на електрическите инсталации в сгради, стопанисвани от Офис Плевен при ТД на НАП Велико Търново. Изпълнението на дейностите, включени в предмета на поръчката се извършва след подаване на заявка от страна на Възложителя, чрез координатора по договора, на посочени от Изпълнителя в техническото му предложение e-mail, fax, или телефон. При необходимост от подмяна на резервни части, Възложителят ги заплаща по доставни цени, т.е. по цени на придобиване от Изпълнителя, което се доказва със заверено копие от фактурата за закупуването им. Плащането се извършва от ТД на НАП Велико Търново по банков път в срок до 30 дни след представяне на фактура и приемо – предавателен протокол за извършените услуги. | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 4000.00 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 24
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Критерий за определяне на икономически най-изгодната оферта – най-ниска цена – най- ниска часова ставка. Договорът влиза в сила,считано от 10.03.2019 г. Размер на гаранцията за изпълнение на договора - 3 % от максимално допустимата му стойност без ДДС.
|
|