Деловодна информация
00085ВМА
И-7420 12/09/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
12/09/2018 (дд/мм/гггг)
00085-2018-0039 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Военномедицинска академия 129000273
ул. Георги Софийски №3
София BG411 1606 България
инж. Анна Кръстева +359 29225388
anna.krasteva@vma.bg +359 29526536

Интернет адрес/и

www.vma.bg

http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
ftp://213.240.235.124/Dostavka,%20montaj%20i%20vuvejdane%20v%20eksploataciq%20na%20sistema%20za%20angiografia%20za%20nujdite%20na%20Vma,%20MBAL-Sofia/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Военномедицинска академия 129000273
ул. Георги Софийски №3
София BG411 1606 България
Огняна Никодимова +359 29225388
anna.krasteva@vma.bg +359 29526536

Интернет адрес/и

www.vma.bg

http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на система за ангиография за нуждите на ВМА, МБАЛ-София
33100000      
Доставки

Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на система за ангиография за нуждите на ВМА, МБАЛ-София
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1620000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

ВМА – МБАЛ - София: гр. София, бул. „Св. Георги Софийски” № 3

Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на система за ангиография за нуждите на ВМА, МБАЛ-София-1брой
В предмета на поръчката се включват също:
-Изготвяне на инвестиционен проект на помещението-фаза технически проекти по всички необходими части (заснемане, архитектура, конструктивен проект, ОВК, електро инсталации, пожароизвестяване и пожаробезопасност) и количествени сметки.
- Изготвяне на проект за лъчезащита на помещението и съгласуването му с Национален център по радиобиология и радиационна защита /НЦРРЗ/ и Агенция по ядрено регулиране /АЯР/;
- Изготвяне на технологичен проект за разположение на системата за ангиография и компонентите й в помещенията
-монтаж, и въвеждане в експлоатация на системата за ангиография;
-обучение на специалисти на място за работа със системата за ангиография;
-гаранционен сервиз;
Критериите по-долу
 
ДА ТЕХНИЧЕСКИ ХАРАКТЕРИСТИКИ- К2    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1620000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При подписване на договор изпълнителят представя гаранция, която да обезпечи изпълнението на поръчката, в размер на 1 % от неговата обща стойност без ДДС. Изпълнителят предоставя гаранция за обезпечаване на авансовото плащане в пълен размер на авансовото плащане, което представлява 100 % (сто процента) от цената на системата за ангиография, в лева без ДДС.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1.Участникът да е получил разрешение за търговия на едро с медицински изделия, издадено от ИАЛ,по реда на ЗМИ или еквивалентен документ.Чуждестранните участници трябва да притежават еквивалентен документ, удостоверяващ право на участника да извършват такава дейност съгласно законодателството на държавата, в която са установени.Съответствието с поставения критерий се декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП) в част IV „Критерии заподбор, Буква А, като се посочва номер, дата на издаване.Съответствието с поставения критерий се доказва се чрез представяне на заверено копие от разрешение за търговия на едро с медицински изделия, издадено от ИАЛ,по реда на ЗМИ. Документите се представят при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП.Възложителят няма право да изисква документи, които вече са му били предоставени или са му служебно известни.
2.Участникът да е получил разрешение/лицензия за работа с ИЙЛ с цел монтаж, демонтаж, техническо обслужване, измервания и ремонтни дейности на медицинската апаратура предмет на обществената поръчка, издадено от АЯР /Агенцията за ядрено регулиране./ на името на участника.Чуждестранните участници трябва да притежават еквивалентен документ, удостоверяващ право на участника да извършват такава дейност съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
Съответствието с поставения критерий се декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП) в част IV „Критерии заподбор, Буква А, като се посочва номер, дата на издаване.Съответствието с поставения критерий се доказва се чрез представяне на заверено копие на лицензия от АЯР за работа с ИЙЛ с цел техническо обслужване, монтаж, демонтаж, измервания и ремонтни дейности, издадено на името на участника. Документите се представят при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. Възложителят няма право да изисква документи, които вече са му били предоставени или са му служебно известни.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Апаратурата, предмет на настоящата обществена поръчка да съответства на изискванията за медицински изделия по чл. 14, ал. 2 от ЗМИ. Съответствието с поставения критерий се декларира в еЕЕДОП , Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности
2.Производителите на предлаганата апаратура да притежават сертификати ISO 13485:2012 или по-нов или еквивалент с обхват сходен с предмета на поръчката.Съответствието с поставения критерий се декларира в еЕЕДОП, Част ІV: Критерии за подбор, раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление.
3.Участниците следва да са внедрили система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2015 (БДС EN ISO 9001:2015) или еквивалент, с обхват на сертификация сервиз и продажба на медицински изделия.Съответствието с поставения критерий се декларира в еЕЕДОП, Част ІV: Критерии за подбор, раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление.
4.Участникът трябва през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил минимум 1 (една) доставка с предмет, идентичен или сходен с този на обществената поръчка. Под „идентичен или сходен предмет“ се има предвид доставки на ангиографски и/или рентгенови апарати.Съответствието с поставения критерии, се декларира в Част IV: Критерии за подбор, Раздел В: Технически и професионални способности от еЕЕДОП, като се посочва най-малко следната информация за всяка изпълнена доставка: възложител на услугата; период на изпълнение; описание на изпълнените услуги.
5.Участникът да разполага с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката – минимум 2 (две) лица, които са сертифицирани специалисти от производителя за монтаж и техническа поддръжка на медицинската апаратура, предмет на настоящата обществена поръчка. Специалистите следва да притежават правоспособност за работа с ИЙЛ, съгласно вида на предлаганата медицинската апаратурата. Участникът следва да предостави информация за персонала, който ще бъде ангажиран за изпълнение на поръчката в Част IV, Раздел В от ЕЕДОП, като посочи имена, данни за документа за придобита професионална компетентност, образователна степен, специалност или квалификация, а също и данни за притежаваните сертификати (вид, дата на издаване, срок на валидност, обхват).


1.Съответствието с поставения критерий се доказва с декларация за съответствие на апаратурата, която е предмет на настоящата обществена поръчка в качеството й на медицинското изделие по чл. 14, ал. 2 от ЗМИ, съставена от производителя или неговият упълномощен представител – копие на оригинала и превод на български език и ЕС сертификат за оценка на съответствието, издаден от нотифициран орган - копие на оригинала и превод на български език /ако е приложим/;
2.Съответствието с поставения критерий се доказва със заверено копие на Сертификат, издаден от акредитирани лица, удостоверяващ съответствието.
3.Съответствието с поставения критерий се доказва със заверено копие на Сертификат, издаден от акредитирани лица, удостоверяващ съответствието
4.Съответствието с поставения критерий за подбор се доказва с представянето на: Списък на доставките, идентични или сходни с предмета на поръчката, придружен с доказателства за извършената доставка.
5.Доказва се със списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, в който са посочени трите имена, професионална компетентност на лицата и притежаваните сертификати. Тези документи се представят от изпълнителя при сключването на договора или при упражняване правото на възложителя съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. На основание чл. 114 от Закона за обществените поръчки, поради липса на осигурено финансиране при откриване на процедурата, Възложителят поставя изпълнението на договора под условие. 2.Доставката на системата за ангиография ще се извърши само при условие, че в срок от 3 (три) месеца от датата на подписване на договора, Изпълнителят получи от Възложителя изрично писмено уведомление за осигурено целево финансиране за закупуването й. 3. В случай, че в срока по т. 2. не бъде получено изричното писмено потвърждение за осигуреното финансиране договорът ще се счита за прекратен. 2.3. Всяка от страните по договора може да поиска прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранциите за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/10/2018 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 12

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/10/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. София, бул. Св. Георги Софийски 3, ВМА, партер, зала 10

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Желащите да присъстват лица се допускат след удостоверяване на тяхната самоличност.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Основания за задължително отстраняване, определени в чл. 54, ал. 1, т.1 до т.7, чл.55, ал.1, т.1, т.3 до т.5 от ЗОП.
2.Участник, който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 3, т. 8 във вр. с чл. 5, ал. 1, т. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮДРСЛТДС), освен когато не са налице условията по чл. 4 от същия закон.
3.Участник, за когото са налице обстоятелства по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен.
4. Участници, които нямат право да участват в процедурата, на основание чл. 69, ал. 1 и 2 във вр. с чл. 6, ал. 1, т. 40 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
5. Участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в тази документация.
6. Участник, който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на поръчката;
7. Участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал.1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП.
8. Участник, който след покана от Възложителя и в определения в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си.
9. Кандидати или участници, които са свързани лица.
10.Участник,който е представил оферта, която не отговаря на правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудово право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/09/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва