Деловодна информация
00098
ЗОП-13 11/09/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
11/09/2018 (дд/мм/гггг)
00098-2018-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ 000024745
УЛ.ЦАРИЦА ЙОАННА №2
ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ BG413 2900 България
СТОЯН ХРИСТОВ-ДИРЕКТОР НА ДИРЕКЦИЯ АПИО +359 888006080
oba@gocenet.net +359 888006080

Интернет адрес/и

www.gotsedelchev.bg

https://gotsedelchev.imeon.bg:3443/frmAOP.aspx?hidemenu=y

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Гърмен 000024752
с. Гърмен, област Благоевградска
с. Гърмен BG413 2960 България
Селвие Пендева - юрисконсулт в ОбА Гърмен +359 75232040
obs_garmen@bitex.bg +359 75233179

Интернет адрес/и

www.garmen.bg

https://garmen.imeon.bg:4443/frmAOP.aspx

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА ХАДЖИДИМОВО 000025014
УЛ. ДИМО ХАДЖИДИМОВ № 46
ХАДЖИДИМОВО BG413 2933 България
ВЕРГИНИЯ ПОПИЛИЕВА +359 75282922
obshtina_hadjidimovo@mail.bg +359 75288920

Интернет адрес/и

www.hadzhidimovo.com

www.hadzhidimovo.com


I.2) Съвместно възлагане

ДА
      
Обществената поръчка се възлага съвместно от община Гоце Делчев, община Гърмен и община Хаджидимово, в изпълнение на чл. 6, т. 1 от Споразумението за партньорство от 20.04.2017г.
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://gotsedelchev.imeon.bg:3443/frmAOP.aspx?hidemenu=y
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изпълнение на инженеринг-проектиране и строителство по проект:Изграждане на инсталация за предварително третиране на битови отпадъци и инсталация за компостиране на зелени отпадъци за РСУО Гоце Делчев ГД/2018/ОП/С/8
45000000      
Строителство

Обект на настоящата обществена поръчка е „строителство” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1, б. б) от ЗОП - проектиране и изпълнение на строеж. Обхват - в рамките на инженеринга следва да бъдат изпълнени следните основни дейности: 1. Изготвяне на идеен и работен проект; 2.Изпълнение на строително-монтажни работи и доставка на специализирано оборудване и съоръжения и обучение на персонала и 3.Упражняване на авторски надзор в СМР за следните подобекти:
- Под-обект:„Изграждане на инсталация за предварително третиране на битови отпадъци на територията на РСУО Гоце Делчев“;
-Под-обект:„Изграждане на инсталация за компостиране на разделно събрани зелени и/или биоотпадъци на територията на РСУО Гоце Делчев“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
5953576      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45222000      
71322000      
71323000      
45213280      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

землището на с.Борово, община Гоце Делчев

Възложителят изисква в обхвата на обществената поръчка да бъдат изпълнени следните основни дейности:
- 1.Изготвяне на инвестиционен проект във фаза „Идеен проект“ за:
a). Под-обект: „Изграждане на инсталация за предварително третиране на битови отпадъци на територията на РСУО Гоце Делчев“;
б). Под-обект „Изграждане на инсталация за компостиране на разделно събрани зелени и/или биоотпадъци на територията на РСУО Гоце Делчев“;
2. Изготвяне на инвестиционен проект във фаза „Работен проект“ за:
а). Под-обект: „Изграждане на инсталация за предварително третиране на битови отпадъци на територията на РСУО Гоце Делчев“;
б). Под-обект „Изграждане на инсталация за компостиране на разделно събрани зелени и/или биоотпадъци на територията на РСУО Гоце Делчев“;
3. Изпълнение на строителни и монтажни работи по проект за:
а). Под-обект: „Изграждане на инсталация за предварително третиране на битови отпадъци на територията на РСУО Гоце Делчев“;
б). Под-обект „Изграждане на инсталация за компостиране на разделно събрани зелени и/или биоотпадъци на територията на РСУО Гоце Делчев“;
4. Доставка на оборудване, съоръжения и техника за сепариране за инсталация за предварително третиране на битови отпадъци на територията на РСУО Гоце Делчев;
5. Доставка на оборудване и съоръжения за инсталация за компостиране на разделно събрани зелени и/или биоотпадъци на територията на РСУО Гоце Делчев;
6. Упражняване на авторски надзор по време на строителството на:
а). Под-обект: „Изграждане на инсталация за предварително третиране на битови отпадъци на територията на РСУО Гоце Делчев“;
б). Под-обект „Изграждане на инсталация за компостиране на разделно събрани зелени и/или биоотпадъци на територията на РСУО Гоце Делчев“;
7. Обучение на персонала, ангажиран в експлоатацията на инсталация за компостиране.
Критериите по-долу
 
ДА Показател К1: Подход за изпълнение на договора    35
Цена
К2-5 и К3-10
II.2.6) Прогнозна стойност
5953576      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
365

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Изграждане на инсталация за предварително третиране на битови отпадъци и инсталация за компостиране на зелени отпадъци за РСУО Гоце Делчев“, който се осъществява с финансовата подкрепа на ОПОС

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците в обществената поръчка трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камара на строителите в България (КСБ), а за чуждестранните лица - в аналогичен регистър съгласно законодателството на държава – членка на Европейския съюз, в която са установени или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Участникът трябва да има право да изпълнява строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката – четвърта група втора категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2, буква "г" ЗУТ и чл.4, ал.4 от Наредба № 1/30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи или по-висока категория.
В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидени в договора за създаване на обединението са ангажирани с изпълнението на строителството.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които ще изпълняват строителство, съобразно вида и дела от поръчката.
При подаване на офертата, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП в Част IV „Критерии за подбор“, Раздел А „Годност“ от ЕЕДОП..
Съгласно чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Изискването се доказва с представянето на:
Копие от документа за регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от четвърта група, II-ра категория. За чуждестранни лица – аналогичен документ доказващ такава регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
В случай, че избраният за изпълнител е чуждестранно лице, преди сключване на договор, той трябва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, за изпълнение на строежи от категорията строежи, в който попада обекта на поръчката, включително че е извършил съответната регистрация, когато е необходимо съгласно чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

А) Участниците в обществената поръчка следва да имат застраховка „Професионална отговорност“
за дейност „строител“, съгласно чл. 137, ал.1 от ЗУТ, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.
Б) Участниците в обществената поръчка следва да имат застраховка „Професионална отговорност“ за дейност „проектант“, съгласно чл. 137, ал.1 от ЗУТ, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.
Удостоверяване: При подаване на оферта, участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като информацията се посочва в Част IV: Критерии за подбор, буква B: икономическо и финансово състояниеот еЕЕДОП.
Доказване: Доказателствата за съответствие се представят при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП.
Доказване изпълнението на изискването е чрез представяне на: -Заверено копие от застрахователна полица или еквивалентен документ;
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


Минимална застрахователна сума на застрахователната полица, съответстваща на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (съгл. чл. 171, ал. 1 от ЗУТ във вр. с чл. 5, ал. 2, т. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството) е 400 000 лв. Обектът, предмет на поръчката е строеж от четвърта група втора категория. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171. ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е становен/регистриран участникът.
Минималната застрахователна сума на застрахователната полица, съответстваща на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (съгл. чл. 171, ал. 1 от ЗУТ във вр. с чл. 5,
ал. 1, т. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството) е 200 000 лв. Обектът, предмет на поръчката е втора категория.
За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171. ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Изисква се участникът в процедурата да е изпълнил поне една дейност, идентична или сходна с предмета на поръчката
Удостоверяване: При подаване на офертата, съответствието с изискването по т. 2.4.1 се декларира в раздел В „Технически и професионални способности“ Част IV: „Критерии за подбор“ от еЕЕДОП, Доказателствата за съответствие се представят при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Документи за доказване, във връзка с поставеното изискване:• Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.•Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида строителство, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
2. Да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. Удостоверяване: При подаване на офертата, съответствието с изискването по т. 2.4.2 се декларира в раздел В „Технически и професионални способности“ Част IV: „Критерии за подбор“ от еЕЕДОП. Доказателствата за съответствие се представят при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП.
Документи за доказване, във връзка с поставеното изискване: списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата;


1. Изисква се участникът в процедурата: А) През последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата да е изпълнил най-малко 1 (една) дейност с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката. Под „сходни“ дейности се разбра изработване на инвестиционен проект във фаза “идеен” и „технически“ и/или „работен“ по смисъла на Закона за устройство на територията и Наредба № 4/ 21.05.2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти за изпълнение на строителство за изграждане на инсталации за компостиране и/или оползотворяване на разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци и/или инсталации за предварително третиране на битови отпадъци и/или за третиране на отпадъци и/или за оползотворяване на отпадъци и/или на съоръжения и/или инсталации с еквивалентни характеристики и/или съпоставими към тях, за които има издадено разрешение за строеж. Б) През последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, да е изпълнил най –малко една дейност идентична или сходна с предмета на поръчката.
Под „сходни“ дейности се разбира изпълнение на строителство, вкл. доставка и монтаж на съоръжения / оборудване и/или механизация на инсталации за компостиране и/или оползотворяване на разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци и/или инсталации за предварително третиране на смесено събрани битови отпадъци и/или за третиране на отпадъци и/или за оползотворяване на отпадъци и/или на съоръжения и/или инсталации с еквивалентни характеристики и/или съпоставими към тях на поне 1 обект. Под „строителство“ се разбира ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на основна инфраструктура. Под „обект“ се има предвид законовата дефиниция на § 5, т.39 от ДР на ЗУТ, а именно: "Обект" е самостоятелен строеж или реална част от строеж с определено наименование, местоположение, самостоятелно функционално предназначение и идентификатор по Закона за кадастъра и имотния регистър.“ Горепосочените минимални изисквания могат да бъдат покрити и чрез изпълнение на сходен инженеринг (проектиране и изпълнение), изпълнен през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата. Дейностите могат да бъдат изпълнение на повече от 1 обект. Възложителят не поставя изискване за обем в настоящата обществена поръчка.
2. Ръководител проектантски екип: Професионална квалификация: висше образование образователно в област „Технически науки“, професионално направление „Архитектура, строителство и геодезия“, съгласно Постановление № 125 на МС от 24.06.2002 г. за утвърждаване на Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, а когато е придобито извън страната – в област, еквивалентна на посочените; - Специфичен опит: опит като ръководител екип на минимум 1 инвестиционен проект за изграждане на инсталация за предварително третиране на смесено събрани битови отпадъци и/или за изграждане на инсталация компостиране и/или оползотворяване на разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци, за които има издадено разрешение за строеж Проектанти по най-малко следните части: Част Архитектурна, Част Технологична, Част Конструктивна, Част Водоснабдяване и канализация, Част Пътна, Част Електрическа, Част Видеонаблюдение, Част ТОВК, Част Автоматизация, Част Паркоустройство и благоустройство, Част Геодезия и вертикална планировка, Част Енергийна ефективност, Част Пожароизвестяване, Част Пожарна безопасност, Част План за безопасност и здраве, Част План за управление на строителните отпадъци, Част Сметна документация - Пълна проектантска правоспособност по съответната част; - Специфичен опит за проектант по част Технологична – продължава в VI) 3. Допълнителна информация
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят определя следните гаранции: Гаранцията за изпълнение на договора, която е в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора за обществена поръчка без включен ДДС. Гаранция за обезпечаване на авансово предоставяните средства в размер на 100% от стойността на договорения аванс. Всяка от гаранциите се предоставя в една от следните форми:
парична сума; банкова гаранция; застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. 3. Когато гаранцията е представена под формата на парична сума или банкова гаранция, то тогава тя може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант. 4. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията. Когато участникът избере да предостави банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна, неотменима и непрехвърляема като покрива 100 % от стойността на гаранцията за изпълнението и/или от гаранцията за обезпечаване на аванса.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/10/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/10/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр.Гоце Делчев, ул.Царица Йоанна №2, ут.1 Залата на общински съвет

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средставта за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

– участие като проектант по част технологична при изпълнение на минимум 1 инвестиционен проект, включващ изготвяне на идеен и на технически и/или работен проект за изграждане на инсталации за компостиране и/или оползотворяване на разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци и/или инсталации за предварително третиране на битови отпадъци и/или за третиране на отпадъци и/или за оползотворяване на отпадъци и/или на съоръжения и/или инсталации с еквивалентни характеристики и/или съпоставими към тях, за които има издадено разрешение за строеж; Специфичен опит за проектантите по останалите части - участие като проектант по съответната част на минимум 1 инвестиционен проект, включващ идеен и технически и/или работен проект за елементи от техническата инфраструктура, за които има издадено разрешение за строеж. Под "Техническа инфраструктура" следва да се разбира - система от сгради, съоръжения и линейни инженерни мрежи на транспорта, водоснабдяването и канализацията, електроснабдяването, топлоснабдяването, газоснабдяването, електронните съобщения, хидромелиорациите, третирането на отпадъците и геозащитната дейност (дефиницията съгласно т. 31 от Допълнителните разпоредби на ЗУТ). Дейностите могат да бъдат изпълнение за повече от 1 обект. ВАЖНО! Един експерт може да съвместява повече от една позиция от изискуемия проектантски екип за изпълнение на поръчката, ако притежава съответната квалификация за това и е законосъобразно съвместяването им. Изискване за екипа от експерти за изпълнение на СМР: Участникът следва да разполага със следния минимален технически екип за изпълнение на строителните дейности по поръчката: Ръководител на екипа: - Професионална квалификация: висше образование образователно в област „Технически науки“, професионално направление „Архитектура, строителство и геодезия“, съгласно Постановление № 125 на МС от 24.06.2002 г. за утвърждаване на Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, а когато е придобито извън страната – в област, еквивалентна на посочените.- Специфичен опит: опит на подобна позиция при изпълнение на минимум 1 обект за извършване на ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на инсталации за компостиране и/или предварително третиране на битови отпадъци и/или за третиране на отпадъци и/или за оползотворяване на отпадъци и/или на съоръжения и/или инсталации с еквивалентни характеристики извън страната и/или съпоставими към тях и/или на обекти, включващи такива инсталации. Технически ръководител:
- Професионална квалификация: степен на образование, отговарящо на изискванията на чл. 163а, ал. 2 и ал. 4 от ЗУТ или еквивалентно; - Специфичен опит: опит като технически ръководител при изграждане на минимум 1 обект, въведен в експлоатация; Длъжностно лице по безопасност и здраве: - Професионална квалификация: да притежава валидно удостоверение или сертификат за преминато обучение като длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството или еквивалентно; - Специфичен опит: опит като длъжностно лице по безопасност и здраве при изграждане на минимум 1 обект, въведен в експлоатация; Специалист по контрол върху качеството:- Професионална квалификация: да притежава удостоверение или сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно; - Специфичен опит: опит като специалист по контрол на качеството при изграждане на минимум 1 обект, въведен в експлоатация; ВАЖНО! Един специалист не може да съвместява повече от една позиция от изискуемия технически екип за изпълнение на СМР.
Отстранява се от участие в процедурата участник, за който са налице основанията по чл. 54, ал. 1 и чл.55, ал. 1 от ЗОП, са налице забраните по чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРКДС; Под „определена“ професия или дейност да се разбира в сферата на проектантските услуги и строителството

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срок за подаване на жалби - 10 дневен срок от: 1. по чл. 197, ал.1, т. 1 ЗОП- след изтичането на срока по чл.100, ал.3 ЗОП- срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация; 2. Получаване на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата. Жалбата по чл.196, ал.5 от ЗОП се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено, както и при бездействие – от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/09/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва