Деловодна информация
00116Община Лом
53-00-1194 11/09/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
11/09/2018 (дд/мм/гггг)
00116-2018-0034 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Лом 000320840
ул. Дунавска №12
Лом BG312 3600 България
Анна Йорданова, Мария Преславова, Цветелина Миронова +359 971-69138
lom.municipality@lom.egov.bg +359 971-66026

Интернет адрес/и

www.lom.bg

http://oalom.acstre.com/section-19-profil_na_kupuvacha.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://e-obp.eu/bp/Document/165cf4b1-ca17-46e9-946a-cab87d12ce6c
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Инженеринг (проектиране, строителство и осъществяване на авторски надзор) в изпълнение на проект „Осигуряване на устойчива социална среда за деца в община Лом“ по обособена позиция 1: „Обновяване на
45200000      
Строителство

Изпълнението на инженеринг включва три основни групи дейности:
Дейност I – Изготвяне на инвестиционен проект във фаза „работен проект“ за съответната сграда и прилежащото към нея дворно пространство, както и дейности представляващи условие, следствие или допълнение към него и текущото състояние на съответния обект;
Дейност II – Извършване на строително-монтажните работи (СМР) по реализиране на строителството на обектите в съответствие с: Техническото предложение на Изпълнителя, включващо всички видове дейности, които ще се изпълняват съобразно изготвения от Изпълнителя одобрен инвестиционен проект, предаване на обектите с Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа;
Дейност III – Дейности, свързани с Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР на строежа.
Подробно описание на всички предвидени дейности се съдържа в приложената към документацията техническа спецификация и документите, приложени към нея.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
226858.57      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
71000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

Обектът е с административен адрес: гр. Лом, ул. “Димитър Ангелов„ №5;

Предвид извършените обследвания на сградата и наличното й фактическото състояние, Изпълнителят следва да извърши най-малко следното:
? Дейности финансирани от бюджета на Община Лом:
? Ремонт на покривна конструкция;
? Топлинно изолиране на покрив върху таванската плоча (от страна на подпокривното пространство);
? Подобряване на дренажа и вертикалната планировка, оформяне на настилки с наклон навън от сградата;
? Възстановяване на външните подкожушени мазилки по фасадите на сградата;
? Полагане на тополоизолация върху външни стени на сутерен и трети етаж, в т.ч. обръщане на прозорци;
? Полагане на цветна екстериора мазилка по външни топлоизолирани стени на сутерен и трети етаж;
? Изграждане на заземителна и мълниезащитна инсталации.
?
? Дейности финансирани от бюджета на проект № BG16RFOP001-5.001-0006 „Осигуряване на устойчива социална среда за деца в община Лом“ за етаж от сградата, предназначен за разкриване на „Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“:
? Полагане на тополоизолация върху външни стени на втори етаж, в т.ч. обръщане на прозорци;
? Полагане на цветна екстериора мазилка по външни топлоизолирани стени на втори етаж;
? Топлинно изолиране на подовата конструкция на етажа над сутерена;
? Направа на преградни стени за обособяване на помещения;
? Подмяна на подовите покрития – нова настилка в съответствие с предназначението на помещенията от материал, който дава възможност да се поддържат в добро състояние, позволява лесно почистване и дезинфекция;
? Подмяна фаянсовата облицовка в санитарни помещения;
? Полагане на грунд, гипсова шпакловка, боядисване с латекс по стени и полагане на латекс по тавани;
? Монтаж на ръкохватки и парапети;
? Подмяна на врати, в т.ч. евакуационните врати, оборудвани с брави тип „антипаник“, съгласно нормативната уредба;
? Монтаж комарници на прозорците;
? Отделяне на евакуационните стълбища с врати, съответстващи на изискванията на Наредба Iз-1971 от 29.10.2009г. (изм. доп. бр.ДВ 75/2013г.) "за строително-технически правила и норми за осигуряване на безопасност при пожар" и обособяването им в стълбищни клетки;
? Ремонт/подмяна на вътрешна водопроводна мрежа и канализационна инсталация;
? Обособяване на санитарни помещения, в т.ч. и за хора с увреждания;
? Изграждане на система за битово-горещо водоснабдяване;
? Ремонт/подмяна на електроинсталациите, вкл. слаботокова (домофон, телефонен пост и интернет връзка), електрически табла, осветителни тела, евакуационно осветление, ключове и контакти, заземителна инталация. Преместване на главно разпределително табло (ГРТ). Електрическата инсталация да се проектира и изпълни така, че да се постигне автономия на етажа и да се предвиди контролно мерене на потребената ел. енергия. Осигуряване на външно осветление на сградата, съгласно Наредба №6 и Стандартите за осветеност;
? Доставка и монтаж на климатични инсталации;
? Осигуряване на достъпна архитектурна среда за хора с увреждания.
? Осигуряване на система – за вътрешно и външно видеонаблюдение.
Изходни данни:
1. Архитектурно заснемане;
2. Резултати от изпитване на вероятната якост на натиск на бетон чрез повърхностна твърдост;
3. Доклад за установяване на технически характеристики на сградата;
4. Технически паспорт на обекта №5/08.02.2018 г.;
5. Сертификат за енергийни характеристики на сградата №419ЛФЕ156/06.12.2017 г.;
6. Доклад за обследване на енергийната ефективност на сградата;
7. Резюме на доклада от извършено обследване за енергийна ефективност на сградата.
Цитираните документи са неразделна част от настоящата спецификация приложени към настоящата документация.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изготвяне на инвестиционен проект    20
Срок за изпълнение на СМР    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
226858.57      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект BG16RFOP001-5.001 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца”

Финансирането е от проект BG16RFOP001-5.001 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца”, финансиран по Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № в ИСУН - BG16RFOP001-5.001-0006- BG16RFOP001-5.001-0006-C01 от 05.10.2017 г., Приоритетна ос 5 „Регионална социална инфраструктура” на ОПРР 2014-2020 и собствено финансиране от Община Лом за част от сградата.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

На основание чл.60, ал.1 от ЗОП, във връзка с чл. 3, ал. 1 и ал. 2 от Закон за камарата на строителите и чл.137, ал.1 от ЗУТ, участниците следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителите с право да извършват дейности на строежи от групата и категорията на обектите, включени в предмета на обществената поръчката, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, както следва:
• първа група, III (трета) категория или по-висока,
Ако участника е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото трябва да има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, като посочва в Част IV, раздел А, т. 1) от ЕЕДОП групата и категорията на строителните обекти, за които е вписан в Централния професионален регистър на строителя, както и номера на Удостоверението за вписване и дата на валидност.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на валидно удостоверение за вписване на ЦПРС или се посочва дали съответните документи са налични в електронен формат, както и уеб-адрес, орган или служба издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като попълва в част IV, раздел Б, т.5) от ЕЕДОП, като посочи застрахователната сума на съответната сключената застраховка „Професионална отговорност“, както и номер и валидност на същата.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на документи доказващ наличие на застраховка „Професионална отговорност в проектирането” и застраховка „Професионална отговорност в строителството”.
Забележка: Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


1.Участникът трябва да притежава валидни застраховка „Професионална отговорност”, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ, покриващи минималната застрахователна сума, съгласно чл.5, ал.1 и 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка или съответен валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
В случай, че в екипа за проектиране са включени лица, които са ангажирани на граждански договори, всяко едно от тези лица трябва да притежава застраховка „Професионална отговорност в проектирането”.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП като предостави и информация за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, вкл. мерките за енергийна ефективност, РЗП на сградите, в които са изпълнени строително-монтажните работи, тяхната група и категория и номер и дата на издаденото Разрешение за ползване (акт 16)/ Удостоверение за въвеждане в експолоатация на сградите.При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на строителството, сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите с приложени към него копия на удостоверения за добро изпълнение на посоченото строителство, които да съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 1б) от ЕЕДОП, като предостави и информация за стойностите датите и получателите на услугите идентични или сходни с предмета на поръчката, включително групата и категорията на строителството на обекта на проектиране.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на проектирането, сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертите с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената услуга.
3.ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като посочи специалистите, които ще изпълняват поръчката в това число: •Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка)•Образование (специалност, професионална квалификация, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение)
•Допълнителна квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател)•Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, изпълнени обекти)Информацията се попълва в Част IV, раздел буква В, т. 6) от ЕЕДОП. При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на специалистите, които ще изпълняват обществената поръчка, в който е посочена професионалната компетентност на лицата:- Екип за изпълнение на дейност „ПРОЕКТИРАНЕ И АВТОРСКИ НАДЗОР“;-Екип за изпълнение на дейност „ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР“;4.При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, чрез попълване на Част IV, раздел Г от ЕЕДОП като посочи и вида, номера, датата на валидност и обхвата на съответните сертификати.При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копия на валидни сертификати за система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен и система за управление на околната среда съгласно стандарта БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалентен с обхват включващ строително монтажни работи. Забележка: На основание чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключването на договор за обществена поръчка възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи доказващи декларираната в ЕЕДОП информация относно съответствието с поставените критерии за подбор към техническите и професионални възможности, цитирани по-горе (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП). Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1.През последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да има изпълнени строително-монтажни работи, сходни с предмета на обществената поръчка. Под „строително-монтажни работи, сходни с предмета на поръчката“ следва да се разбира изпълнение на строителство и/или инженеринг, свързано с ново строителство и/или преустройство и/или реконструкция и/или основен ремонт на сгради III (трета) или по-висока категория, включващо и изпълнение на мерки за енергийна ефективност.
2.През последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да има изпълнено проектиране, сходно с предмета на поръчката. Под „проектиране, сходно с предмета на поръчката“ следва да се разбира изготвяне на технически/работни инвестиционни проекти за извършване на ново строителство и/или преустройство/реконструкция/основен ремонт на сгради III (трета) или по-висока категория, включващо и изпълнение на мерки за енергийна ефективност.
3.Участникът трябва да докаже, че за изпълнение на поръчката разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката:
1.Екип за проектирането и авторски надзор:1.1. Проектант по част „Архитектурна” и част „Интериор и обзавеждане” – да притежава пълна проектантска правоспособност /ППП/, съгласно чл.230 от ЗУТ за съответната година или еквивалентен документ за чуждестранните участници, в зависимост от държавата, в която са установени;1.2. Проектант по част „Конструктивна” – да притежава пълна проектантска правоспособност /ППП/ по съответната част, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съответната година или еквивалентен документ за чуждестранните участници, в зависимост от държавата, в която са установени;
1.3. Проектант по част „Електрическа” – да притежава пълна проектантска правоспособност /ППП/ по съответната част, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съответната година или еквивалентен документ за чуждестранните участници, в зависимост от държавата, в която са установени;1.4. Проектант по част „Водоснабдяване и канализация” – да притежава пълна проектантска правоспособност /ППП/ по съответната част, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съответната година или еквивалентен документ за чуждестранните участници, в зависимост от държавата, в която са установени;1.5. Проектант по част „Топлоснабдяване, отопление, вентилация и климатизация” – да притежава пълна проектантска правоспособност /ППП/ по съответната част, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съответната година или еквивалентен документ за чуждестранните участници, в зависимост от държавата, в която са установени;
1.6. Проектант по част „Енергийна ефективност” – да притежава пълна проектантска правоспособност /ППП/, съгласно чл.230 от ЗУТ за съответната година или еквивалентен документ за чуждестранните участници, в зависимост от държавата, в която са установени;1.7. Проектант по част „Геодезическа“ – да притежава: пълна проектантска правоспособност /ППП/ по съответната част, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съответната година или еквивалентен документ за чуждестранните участници, в зависимост от държавата, в която са установени;. удостоверение от Агенцията по геодезия, картография и кадастър за правоспособност за извършване на дейности по кадастъра съгласно Наредба 3/16.02.2001 г. за водене и съхраняване на регистъра на лицата, правоспособни да извършват дейности по кадастъра или еквивалентен документ;1.8. Проектант по част „Паркоустройство и благоустройство“ – да притежава пълна проектантска правоспособност /ППП/ по съответната част, съгласно чл.230 от ЗУТ за съответната година или еквивалентен документ за чуждестранните участници, в зависимост от държавата, в която са установени;
1.9. Проектант по част „Пожарна безопасност” – да притежава пълна проектантска правоспособност /ППП/ по съответната част, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съответната година или еквивалентен документ за чуждестранните участници, в зависимост от държавата, в която са установени;...продължава в раздел VI.3) Доп. инфо.
4.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.При подписване на договора избрания изпълнител представя документ за внесена гаранция за изпълнение под формата на парична сума, оригинал на неотменяема банкова гаранция или валидна застрахователна полица в размер на 3 % от прогнозната стойност на договора без ДДС. Сума представляваща 35 % от Гаранцията за изпълнение, е предназначена за обезпечаване на гаранционната отговорност, предвидена в Договора.
2.Изпълнителят има право да получи авансово плащане в размер на 35 % от стойността договора, ако е представил гаранция за авансово предоставени средства под формата на парична сума, оригинал на неотменяема банкова гаранция или валидна застрахователна полица.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/10/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/10/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Общинска администрация гр. Лом, ул. Дунавска № 12, Заседателна зала III етаж

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от уч. в процедурата, уч. за когото са налице или са възникнали преди или по вр. на процедурата осн. за отстраняване по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1 и т.5 от ЗОП, усл по чл.107 от ЗОП,както и обстоятелствата по чл. 3,т. 8 от ЗИФОДРЮПДРС. 2. Основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 се отнасят за лицата, които представляват уч, членовете на управителни и надзорни органи и за др. лица, които имат правомощия да упражняват контрол при вземането на решения от тези органи. 3. В случай че участникът е обединение от физически и/или юридически лица основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1 и т.5 от ЗОП се прилагат за всеки член на обединението. Когато уча. предвижда уч. на подизп. или ще използва ресурсите на трети лица, осно. се прилагат и за тях.
... продължава от раздел III.1.3) Технически и професионални възможности: Изисквано минимално/ни ниво/а:
1.10. Проектант по част „План за безопасност и здраве” – да притежава пълна проект. Правосп. /ППП/ по съответната част, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съответната година или екв. документ за чужд. участници, в зависимост от държавата, в която са установени;1.11. Проектант по част „План за управление на строителните отпадъци” – да притежава: /ППП/, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съответната година или екв. документ за чужд. уч-ци, в зависимост от държ., в която са установени, да притежава съотв. удостов., изискващо се за тази част от инв. проект или екв. за чужд. участници; и да е участвал в изпълнението на минимум 1 проектиране, сходно с предмета на настоящата обществена поръчка.Всяко едно лице от екипа трябва да е участвало в изпълн. на мин.1 проектиране, което е идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка. Под проектиране, сходно с предмета на поръчката следва да се разбира изготвяне на техн. или работен инвест.проект за извършване на ново стр-во и/или преустройство/реконструкция/основен ремонт на сгради. Едно лице може да съвместява макс. две длъжности от изиск. експертен екип за проектиране. В тези случаи лицето трябва да покрива изискв. за всяка една от длъжностите, за които е предложено. Под проектиране, сходно с предмета на поръчката следва да се разбира изготвяне на технически/работни инвест.проекти за извършване на ново стр-во и/или преустройство/реконструкция/основен ремонт на съществуващи сгради, включващо и изпълнение на мерки за ЕЕ.2.Екип за изпълнение на СМР(съгласно ЗУТ):1). Ръководител на обекта – „Инженер“ или „Архитект“, с пълна проект.правосп., мин. 3 години опит и участие, като „Ръководител или Зам. ръковод. на обект или „Групов техн. ръководител“ в изпълнението на строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката;2). Техн. ръководител – лице, отговарящо на изискванията на чл.163а от ЗУТ, да притежава проф. опит от мин. 3 години и участие, като „Технически ръковод.“ в изпълн. на стр-во, идентично или сходно с предмета на поръчката.3). Експерт по контрол на качеството – да притежава валидно удостов./сертификат за контрол на качест. или еквивалент и участие като „Експерт по контрол на качеството” в изпълн. на стр-во, идент. или сходно с предмета на поръчката;4). Длъжностно лице по безоп. и здраве – да притежава валидно удостов. за Длъжностно лице по ЗБУТ, съгл. Закона за здравословни и безопасни условия на труд и Наредба № РД-07-2 / 2009 г. за условията и реда за провеждането на период. обуч. и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигур. на здрав. и безопасни условия на труд или еквив. документ и участие като „Длъжностно лице по безопасност и здраве” в изпълн.на строителство, сходно с предмета на поръчката.Уч. трябва да предложи разл. лица за всяка една длъжност от Екипа за изпълнение на СМР. .......
4. Уч. да има внедрени: - система за упр. на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или екв. с обхват вкл. СМР; - система за упр. на ок. среда съгласно стандарта БДС EN ISO 14001:2015 или екв. с обхват вкл. СМР.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197,ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/09/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва