Деловодна информация
00797
93-ОП18-58 04/09/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
04/09/2018 (дд/мм/гггг)
00797-2018-0037 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул. Александровска № 26
Бургас BG341 8000 България
Даниела Георгиева - Главен юрисконсулт в Дирекция Обществени поръчки +359 56907242
d.georgieva@burgas.bg +359 56841996

Интернет адрес/и

www.burgas.bg

https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/35822


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/35822
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Бургас 000056814
ул. Александровска № 26
Бургас BG341 8000 България
Даниела Георгиева - Главен юрисконсулт в Дирекция Обществени поръчки +359 56907242
d.georgieva@burgas.bg +359 56841996

Интернет адрес/и

www.burgas.bg

https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/35822

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изграждане на улици от градската улична мрежа, разположени на територията на ж.к. „Възраждане“, гр. Бургас, обособени в позиции ". 93-ОП18-58
45000000      
Строителство

ОП 1: „Реконструкция на ул. „Св. Патриарх Евтимий“ от о.т. 343 до о.т. 305, ул. „Шейново“ от о.т. 342 до о.т. 326, ул. „Цариградска“ от о.т. 319 до о.т. 321, гр. Бургас“;
ОП 2: „Реконструкция на ул. „Ивайло“ от о.т. 511 до о.т. 508, ул. „Цариградска“ от о.т. 469 до о.т. 319 и от о.т. 444 до о.т. 469, междублоково пространство УПИ I, кв. 38, гр. Бургас;
ОП 3: „Реконструкция на ул. „Дебелт“ от о.т. 404 до о.т. 480 и от о.т. 480 до о.т. 513 и 454, гр. Бургас“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
6830117      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

„Реконструкция на ул. „Св. Патриарх Евтимий“ от о.т. 343 до о.т. 305, ул. „Шейново“ от о.т. 342 до о.т. 326, ул. „Цариградска“ от о.т. 319 до о.т. 321, гр. Бургас“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
45233253      
45233330      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас

За целите на настоящата поръчка, Община Бургас разполага с готови работни инвестиционни проекти за обектите.
За реконструкцията на улиците в обхвата на ОП 1 е издадено разрешение за строеж, включващо: ул. „Св. Патриарх Евтимий“ от о.т. 343 до о.т. 317, ул. „Шейново“ от о.т. 342 до о.т. 326, ул. „Цариградска“ от о.т. 319 до о.т. 321.
Обектът е IV-та категория строеж съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „д“ от ЗУТ, във връзка с чл. 9, ал. 1 от Наредба № 1/30.07.2003 г. за номенклатурата за видове строежи.
Разрешението за строеж е издадено, съгласно одобрени работни инвестиционни проекти по части: Архитектура, Архитектура – достъпност на средата, Конструкции, Електро /улично осветление/, Електрическа /електронни съобщения/, ВиК – отводняване, Геодезия, Пътна, Организация на движението, ПБ, Паркоустройство и благоустройство, Реконструкция и укрепване на съществуващи комуникации, ПБЗ, ПУСО, Геология и ПСД.
Всички дейности, включени за изпълнение в обхвата на поръчката са подробно описани в Техническите спецификации, приложение към Документацията за участие.СМР са подробно описани по вид, мярка и количество. Техническите спецификации включват и необходимите за доставка и монтаж материали и части, в това число: Полагане на асфалтобетон – 11 223,00 м?; Полагане на бетонни павета за тротоари – 4 249,00 м?;Поставяне на нови улични осветителни стълбове – 57 бр.;Засаждане на нови дървета – 215,00 бр.Посочените количествени данни са обобщени.
Критериите по-долу
 
ДА „Структура и капацитет на участника” (СК)    15
„Работна програма за изпълнение на строителството“ (РП)    30
„Срок за изпълнение на поръчката“ (СИ)    5
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
2192295      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Приоритетна ос 1 на ОПРР 2014-2020 г.

Към датата на откриване на настоящата процедура няма осигурен финансов ресурс за обезпечаване на дейностите по нея и същата се обявява при спазване разпоредбите на чл. 114 от ЗОП.
Подробно описание на методиката за определяне на комплексната оценка,показателите и подпоказателите се съдържа в отделно приложение към Документацията за участие.
Посочената стойност в т. II.2.6 е максимална.

II.2) Описание 1

„Реконструкция на ул. „Ивайло“ от о.т. 511 до о.т. 508, ул. „Цариградска“ от о.т. 469 до о.т. 319 и от о.т. 444 до о.т. 469, междублоково пространство УПИ I,кв. 38, гр. Бургас" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
45233253      
45233330      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас

За целите на настоящата поръчка, Община Бургас разполага с готови работни инвестиционни проекти за обектите.
За реконструкцията на улиците в обхвата на ОП 2 са издадени 2 бр. разрешения за строеж, включващи следните обекти: 1) ул. „Ивайло“ от о.т. 511 до о.т. 508, ул. „Цариградска“ от о.т. 469 до о.т. 319; 2) ул. Цариградска от о.т. 444 до о.т. 469, междублоково пространство УПИ I, кв. 38.
Обектите, посочени в т.1) са IV-та категория строеж, съгл. чл.137,ал.1,т.4, буква „д“ от ЗУТ, във връзка с чл.9, ал.1 от Наредба №1/30.07.2003г. за номенклатурата за видове строежи. Обектите, посочени в т.2) са IІІ-та категория строеж, съгл. чл. 137, ал. 1, т. 3, буква „ж“ от ЗУТ, във връзка с чл. 7, ал. 1 от Наредба №1/30.07.2003г. за номенклатурата за видове строежи.
Разрешенията за строеж са издадени, съгласно одобрени работни инвестиционни проекти по части: Архитектура, Архитектура – достъпност на средата, Конструкции, Електро /улично осветление/, Електрическа /електронни съобщения/, ВиК – отводняване, Геодезия, Пътна, Организация на движението, ПБ, Паркоустройство и благоустройство, Реконструкция и укрепване на съществуващи комуникации, ПБЗ, ПУСО, Геология и ПСД.
Всички дейности,включени за изпълнение в обхвата на поръчката са подробно описани в Техническите спецификации, приложение към Документацията за участие.СМР са описани по вид, мярка и количество. Техническите спецификации включват и необходимите за доставка и монтаж материали и части,в това число:Полагане на асфалтобетон – 11 835,00 м?;Полагане на бетонни павета за тротоари – 8 410,20 м?;Поставяне на нови улични осветителни стълбове – 62 бр.;Поставяне на нови паркови осветителни стълбове – 31 бр.;Поставяне на парков стълб за видеонаблюдение – 3 бр.;Засаждане на нови дървета – 193 бр.;Монтиране на бетонна тенис маса за открито – 1 бр. Посочените количествени данни са обобщени.
Критериите по-долу
 
ДА „Структура и капацитет на участника” (СК)    15
„Работна програма за изпълнение на строителството“ (РП)    30
„Срок за изпълнение на поръчката“ (СИ)    5
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
3019812      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Приоритетна ос 1 на ОПРР 2014-2020 г.

Към датата на откриване на настоящата процедура няма осигурен финансов ресурс за обезпечаване на дейностите по нея и същата се обявява при спазване разпоредбите на чл. 114 от ЗОП.
Подробно описание на методиката за определяне на комплексната оценка,показателите и подпоказателите се съдържа в отделно приложение към Документацията за участие.
Посочената стойност в т. II.2.6 е максимална.

II.2) Описание 1

„Реконструкция на ул. „Дебелт“ от о.т. 404 до о.т. 480 и от о.т. 480 до о.т. 513 и 454, гр. Бургас“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
45233253      
45233330      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас

За целите на настоящата поръчка, Община Бургас разполага с готови работни инвестиционни проекти за обектите.
За реконструкцията на улиците в обхвата на ОП 3 е издадено разрешение за строеж, включващо: ул. „Дебелт“ от о.т. 404 до о.т. 480 и от о.т. 480 до о.т. 513 и 454.
Обектът е IV-та категория строеж съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „д“, вр. б „а“ от ЗУТ, във връзка с чл. 9, ал. 1 от Наредба №1/30.07.2003 за номенклатурата за видове строежи.
Разрешението за строеж е издадено, съгласно одобрени работни инвестиционни проекти по части: Архитектура, Архитектура - достъпност на средата, Конструкции, Електро /улично осветление/, Електрическа /електронни съобщения/, ВиК – отводняване, Геодезия, Пътна, Организация на движението, ПБ, Паркоустройство и благоустройство, Реконструкция и укрепване на съществуващи комуникации, ПБЗ, ПУСО, Геология и ПСД.
Всички дейности,включени за изпълнение в обхвата на поръчката са подробно описани в Техническите спецификации, приложение към Документацията за участие.СМР са описани по вид, мярка и количество. Техническите спецификации включват и необходимите за доставка и монтаж материали и части,в това число:Полагане на асфалтобетон – 8 200,00 м?;Полагане на бетонни павета за тротоари – 5 064,00 м?;Поставяне на нови улични осветителни стълбове – 60 бр.;Засаждане на нови дървета – 47 бр. Посочените количествени данни са обобщени.
Критериите по-долу
 
ДА „Структура и капацитет на участника” (СК)    15
„Работна програма за изпълнение на строителството“ (РП)    30
„Срок за изпълнение на поръчката“ (СИ)    5
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1618010      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Приоритетна ос 1 на ОПРР 2014-2020 г.

Към датата на откриване на настоящата процедура няма осигурен финансов ресурс за обезпечаване на дейностите по нея и същата се обявява при спазване разпоредбите на чл. 114 от ЗОП.
Подробно описание на методиката за определяне на комплексната оценка,показателите и подпоказателите се съдържа в отделно приложение към Документацията за участие.
Посочената стойност в т. II.2.6 е максимална.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, в която попадат обектите по съответната обособена позиция, а именно: За Обособена позиция № 1 и № 3 – Втора група, минимум IV-та категория; За Обособена позиция № 2 – Втора и четвърта група, минимум III-та категория.
- При подаване на оферта, участникът попълва раздел А „Годност”, Част IV „Критерии за подбор” в еЕЕДОП.
В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, съответствието с критерия за подбор се доказва и от тях, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
При подаване на оферта, участниците попълват само съответния раздел в еЕЕДОП.
Доказване: Преди сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи документ за вписване в ЦПРС, валиден към датата на сключване на договора.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участниците следва да са реализирали минимален общ оборот, изчислен на база годишни обороти за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
- При подаване на оферта участниците попълват раздел Б в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
Доказване:Преди сключване на договора за обществена поръчка участникът,определен за изпълнител,представя един или няколко от документите,съгл. чл.62,ал.1 ЗОП.
2.Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ.
- При подаване на офертата, участникът попълва раздел Б в Част IV: „Критерии за подбор“ от еЕЕДОП.
Доказване:Преди сключване на договора за обществена поръчка участникът,определен за изпълнител,представя документите,съгл. чл.62,ал.1,т.2 ЗОП.
При подаване на оферта, участниците попълват само съответния раздел в еЕЕДОП.


ЗА ВСИЧКИ ОП: 1.Участниците следва да са реализирали минимален общ оборот, изчислен на база годишни обороти за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер не по-малък от 2 400 000 (два милиона и четиристотин хиляди) лева без включен ДДС.
За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
2. Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж:
- За обособена позиция № 1 и № 3 – Втора група, минимум IV-та категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка в която са установени, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
- За Обособена позиция № 2 – Втора и четвърта група, минимум III-та категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка в която са установени, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

ЗА ВСИЧКИ ОП:
1.Участникът в процедурата през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил строителство идентично или сходно с предмета на поръчката.
- При подаване на оферта участниците попълват съответното поле от раздел В в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
Доказване:Преди сключване на договора,участникът определен за изпълнител представя списък за изпълнен/и обект/и,сходни с предмета на поръчката, посочена в еЕЕДОП,който следва да бъде придружена с удостоверение/я за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.Участникът в процедурата да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
- При подаване на оферта участниците попълват съответното поле от раздел В в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
Доказване:Преди сключване на договора за обществена поръчка участникът,определен за изпълнител,представя декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
3.Участникът в процедурата да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат,издаден от органи,установени в други държави членки).
- При подаване на офертата, участникът попълва раздел Г в Част IV: „Критерии за подбор“ от еЕЕДОП.
Доказване:Преди сключване на договора за обществена поръчка участникът,определен за изпълнител,представя стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат,издаден от органи,установени в други държави членки).
4.Участникът в процедурата да прилага система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 14001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки).
- При подаване на офертата, участникът попълва раздел Г в Част IV: „Критерии за подбор“ от еЕЕДОП.
Доказване:Преди сключване на договора за обществена поръчка участникът,определен за изпълнител,представя стандарт БДС EN ISO 14001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки).
Съгласно чл.67, ал.5 ЗОП:Възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Съгласно чл.67, ал.6 ЗОП:Преди сключването на договор за обществена поръчка,възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
При подаване на оферта, участниците попълват само съответния раздел в еЕЕДОП.


1.Участниците трябва да имат опит в изпълнението на строителство, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 (пет)години, считано от датата на подаване на офертата.
За строителство „сходно“ с предмета на обществената поръчка се приема:
За Обособена позиция 1 и 3 – ново строителство и/или реконструкция на улици от минимум второстепенната улична мрежа V клас и съоръженията към тях и/или на улична мрежа с еквивалентни характеристики извън страната.
За Обособена позиция 2 – ново строителство и/или реконструкция на улици от минимум второстепенната улична мрежа V клас и съоръженията към тях и/или на улична мрежа с еквивалентни характеристики извън страната, и благоустрояване и озеленяване на открити публични пространства и/или на вътрешно квартални пространства и/или на паркове, с площи над 4000 кв.м.
Забележка: Строителството се счита за изпълнено, когато за обекта има съставен и подписан Констативен акт обр. 15/ Протокол обр. 16 или друг документ за предаване и приемане на строежа от Възложителя! В Част IV: Критерии за подбор, Раздел В: Технически и професионални способности, поле 1 от ЕЕДОП, участникът следва да посочи информация относно № и дата на документа!
2.Участникът задължително следва да разполага с: Асфалтополагач;Пътна фреза;Самосвал;Бордови товарен автомобил;Валяк моторен статичен не по-малко от 11 тона;Валяк с пневматични гуми;Валяк двубандажен тандем;Компресор;Фугорез;Механична четка;Автогудронатор;Багер;Челен товарач.
3.Участникът в процедурата да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат,издаден от органи,установени в други държави членки)с обхват, аналогичен с обхвата на поръчката, издаден/и от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation) за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
4.Участникът в процедурата да прилага система за опазване на околната среда,сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 14001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, аналогичен с обхвата на поръчката, издаден/и от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation) за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Участникът, определен за изпълнител, трябва да разполага с валиден сертификат през целия срок на изпълнение на договора, а когато е приложимо да прилага еквивалентните мерки.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл.54,чл.55,ал.1,т.1,3 и 5 от ЗОП и чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС,освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.
2.Гаранцията за изпълнение е в размер 3% от стойността на всеки договор без ДДС, със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 30 дни.
3.Условията, размерът и начинът на плащане са посочени в проекта на договор и в документацията за поръчка.
4.Изпълнителят е длъжен да извърши всички работи предмет на Договора, в съответствие с валидните технически изисквания, при високо качество, в допустимите отклонения и норми, в договорените срокове, с използване на качествени материали и изделия, при спазване на всички допълнителни изисквания и указания на Възложителя и на Строителния надзор, при осигуряване на всички мерки за безопасност на труда на работници, специалисти и участници в проекта, и на всички хора в района на обекта, при спазване на екологичните мерки към договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/10/2018 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

31/10/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Бургас, сградата на Община Бургас, ул. "Александровска № 26, Заседателна зала.

На публичното заседание може да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.Не се изисква нотариална заверка на пълномощното.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

ЗА ВСИЧКИ ОП:1.Срокът за изпълнение на обществената поръчка по всяка ОП e по предложение на участника, съобразно условията на Възложителя. Същият започва да тече от датата на подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво за строежа (Приложение № 2а към чл. 7, ал. 3, т. 2 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) и приключва със съставянето на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (Приложение №15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството).
2.Гаранционните срокове за строителните дейности са съгласно предвидените в Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти.
3. С оглед изискването, участниците да извършат оглед на място и да се запознаят със специфичните условия за изпълнение на поръчката, и във връзка с чл. 45, ал. 2 от ЗОП, Възложителят определя срок за получаване на офертите по-дълъг от минимално определения в чл. 74, ал. 1 от ЗОП.
4.Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация, свързана с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната са НАП, Министерство на околната среда и водите, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (http://nap.bg, http://www3.moew.government.bg, www.mlsp.government.bg, http://www.gli.government.bg, http://www.az.government.bg/).
5.Към датата на откриване на настоящата процедура няма осигурен финансов ресурс за обезпечаване на дейностите по него и същата се обявява при спазване разпоредбите на чл.114 от ЗОП.Всяка от страните може да поиска писмено прекратяване на договора, без предизвестие, след изтичане на тримесечен срок от сключването му, в случай на неосигурено финансиране. Допълнителна информация се съдържа в проекта на договора.
6. При изготвяне на офертата си, участниците попълват приложените към документацията образци!

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП, срещу срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/09/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва