Деловодна информация
00748
РД02-2679 24/08/2018 (дд/мм/гггг)
не
00748-2018-0013 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Многопрофилна болница за активно лечение Д-р Тота Венкова АД 107507217
ул. Д-р Илиев Детския
Габрово BG322 5300 България
Милена Йорданова +359 66800638
targovembalgabrovo@gmail.com +359 66804424

Интернет адрес/и

http://mbalgabrovo.com/

http://zop.mbalgabrovo.com/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://zop.mbalgabrovo.com/auction/226/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Избор на доставчик на нетна електрическа енергия, координатор на стандартна балансираща група, пълно администриране на информационния поток с ЕСО и поемане на разходите за небаланси и разпределение н
09310000      
Доставки

„Избор на доставчик на нетна електрическа енергия, координатор на стандартна балансираща група, пълно администриране на информационния поток с ЕСО и поемане на разходите за небаланси и разпределение на ел.енергия за МБАЛ „Д-р Тота Венкова“ АД”
Процедурата се провежда с цел избор на доставчик на нетна електрическа енергия, координатор на стандартна балансираща група, пълно администриране на информационния поток с ЕСО и поемане на разходите за небаланси за два обекта на МБАЛ „Д-р Тота Венкова“ АД, находящи се на адрес: гр. Габрово, ул. „Д-р Илиев Детския“ №1 и гр. Габрово, ул. „Брянска“ №1 – БМЦ. Общо потребление за двата обекта за 12 месеца е 1266.1812 МWh.
Участникът следва да осигури ва Възложителя услуга по прогнозиране на потребление и отговорност по балансиране. Възложителят няма да заплаща такса за участие в балансиращата група.
Общата прогнозна стойност е в размер на 184391,53 лв без ДДС, като в нея са включени общата стойност на ел. енергия по договорените цени в размер на
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
184391.53      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
09310000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

МБАЛ Габрово - ул. Д-р Илиев Детския 1 и БМЦ - ул. Брянска 1

„Избор на доставчик на нетна електрическа енергия, координатор на стандартна балансираща група, пълно администриране на информационния поток с ЕСО и поемане на разходите за небаланси и разпределение на ел. енергия за МБАЛ „Д-р Тота Венкова“ АД”
Процедурата се провежда с цел избор на доставчик на нетна електрическа енергия, координатор на стандартна балансираща група, пълно администриране на информационния поток с ЕСО и поемане на разходите за небаланси за два обекта на МБАЛ „Д-р Тота Венкова“ АД, находящи се на адрес: гр. Габрово, ул. „Д-р Илиев Детския“ №1 и гр. Габрово, ул. „Брянска“ №1 – БМЦ. Общо потребление за двата обекта за 12 месеца е 1266.1812 МWh.
Участникът следва да осигури ва Възложителя услуга по прогнозиране на потребление и отговорност по балансиране. Възложителят няма да заплаща такса за участие в балансиращата група.
Общата прогнозна стойност е в размер на 184391,53 лв без ДДС, като в нея са включени общата стойност на ел. енергия по договорените цени в размер на 107536,77 лв без ДДс, разходите ра разпределение на ел.енергия в размер на 36601,72 лв без ДДС и акциз и такса общество в размер на 40253,04 лв без ДДС.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
184391.53      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

да


по същото време през следващата година
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да има валидна лицензия, издадена от КЕВР, за „Търговия с електрическа енергия“ съгласно чл. 39 от Закона за енергетиката и валидна лицензия, издадена от КЕВР,за „Координатор на балансираща група“ или Решение на КЕВР за допълване на съществуващата лицензия по чл. 39 от Закона за енергетиката с правата и задълженията, свързани с дейността „координатор на стандартна балансираща група“;
За удостоверяване на това обстоятелство участниците следва да предостави информация за с посочване на номер на лицензията/иите в Част IV: Критерии за подбор, Раздел А от ЕЕДОП. Тази информация се попълва в т. „тази информация достъпна ли е безплатно за органите от база данни в държва ачленка на ЕС“ – там отбелязва „да“ за да се отвори полето и да се впише необходимата на възложителя информация.
На основание чл.67, ал.5 от ЗОП, възложителят може по всяко време да изиска от участника да представи копие на разрешението, чрез което се доказва информацията посочена в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не предявява в настоящата процедура изисквания за икономическото и финансово състояние по смисъла на чл.61 от ЗОП.

Възложителят не предявява в настоящата процедура изисквания за икономическото и финансово състояние по смисъла на чл.61 от ЗОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил поне две дейности, които да са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка и обема, , за каквито ще се приемат договори за доставки и продажба на ел. енергия.
2 Участникът да е внедрил и да прилага система за управление на качеството ЕN ISO 9001:2008 или по-нов или еквивалентен, с обхват, сходен с предмета на настоящата процедурата. Доказва се със сертификат. Сертификатът трябва да е валиден и да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.


1. Участникът следва да предостави информация за изпълнени дейности с предмет, идентични или сходни с предмета на поръчката и обема като попълни Списъка посочен в Част Част IV: Критерии за подбор, Раздел В, 1б от ЕЕДОП.
Съгласно изискванията на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП Възложителят може да изиска доказателства за извършените и посочените в ЕЕДОП доставки във вид на Удостоверения/Референции или други документи с които се доказва тяхното изпълнение
2. За удостоверяване на това обстоятелство участниците следва да предоставят информация с посочванe на валиден сертификат за въведена система за управление на качеството, с обхват съгласно предмета на поръчката, издаденна името на производителя в Част IV: Критерии за подбор, Раздел Г от ЕЕДОП.
Съгласно изискванията на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП Възложителят може да изиска доказателства за наличието и прилагането на система за управление на качеството ЕN ISO 9001:2008 или по-нов или еквивалентен, с обхват сходен с предмета на настоящата процедура във вид на сертификат. Сертификатът трябва да е валиден и да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Не може да участва в провежданата обществена поръчка участник при който са налице обстоятелствата по чл. 54, ал.1, чл.55, ал.1, т.1, от ЗОП, както и обстоятелства, описани в документ.водещи до отстраняване
2. Възложителят няма да отстрани от поцедурата кандидат или участник на основание чл.55, ал.1, т.1 от ЗОП ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и ев състояние да изпълни поръчката съгласно приложмите национални правила за продължаване на стопанската дейност на държавата, в която е установен.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/09/2018 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/09/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателната зала на МБАЛ Габрово

Отварянето на офертите ще се проведе публично на указаното място и време от комисия, назначена от възложителя, при спазване на ред, определен в ЗОП и съгласно изискванията на чл.54, ал.2 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


по същото време през следващата година

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят съгласно чл. 10, ал. 2 от ЗОП, не поставя изискване обединенията да имат правна форма, за да участват при възлагането на обществена поръчка, но поставя условие за създаване на юридическо лице, когато участникът определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.
2. Гаранцията за изпълнение е в размер на 4 % от (четири на сто) от стойността на договора без ДДС.
Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция.
Гаранцията за изпълнние се предоставя в една от следните форми:
1. парична сума
2. банкова гаранция
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие отговорността на изпълнителя.
Гаранцията за изпълнение по т.1. и т.2 може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение.
3. Условия на плащане и фактуриране:
• Плащането се извършва един път в месеца, след издаване на фактура на реално използваното количество.
• Датата на издаване на фактурата е първият работен ден след изтичане на календарния месец.
• Отчетен период: един календарене месец;
• Срок на плащане: 10 работни дни след получаване и потвърждаване на фактурата на е-майла на лечебното заведение: mbalgab@gmail.com
• Фактуриране: 1 път в месеца
• Без извършване на авансови плащания

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1 т. 1 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/08/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва