Деловодна информация
00025
3441 20/08/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
20/08/2018 (дд/мм/гггг)
00025-2018-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Куклен 115631816
ул. Александър Стамболийски 43
Куклен BG421 4101 България
г-жа Мария Белчева, г-н Петър Георгиев +359 31152120
kmet@kuklen.org +359 31152165

Интернет адрес/и

www.kuklen.org

http://buyers-profile.kuklen.org/?q=page&idd=index&porachkaid=20180812MqBr640245


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://buyers-profile.kuklen.org/?q=page&idd=index&porachkaid=20180812MqBr640245
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Зимно поддържане и снегопочистване на общинската пътна мрежа в Община Куклен за зимния период 2018-2019 г. 2019-2020 г. и 2020-2021 г. по обособени позиции”
90620000      
Услуги

Обекта на настоящата обществена поръчка включва в себе си извършване на дейности по почистване от сняг, лед и опесъчаване на общинска пътна мрежа в населените места на територията на община Куклен за зимния период 2018-2019г., 2019-2020г, 2020-2021г. и превеждане на същите в състояние за безопасна експлоатация при зимни условия
ОПИСАНИЕ НА ЗАДАЧИТЕ И ДЕЙНОСТИ НА ПОРЪЧКАТА
Основните дейности предмет на поръчката са:
- снегопочистване на пътищата от общинската пътна мрежа на Община Куклен
- опесъчаване на пътищата от общинската пътна мрежа на Община Куклен.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
333333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

МАРШРУТ № 1. Маршрут: с. Лясково - с. Яврово - с. Добралък - общински път PDV3016 - от км 9+100 до централния площад на с. Добралък. Дължина – 18200 метра 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90620000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Община Куклен - Маршрут: с. Лясково - с. Яврово - с. Добралък - общински път PDV3016 - от км 9+100 до централния площад на с. Добралък. Дължина – 18200 метра

Съгласно техническата спецификация и условията за участие
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
100000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/04/2021 (дд/мм/гггг)

да


През месец август 2021 год. - за 12 месеца.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

МАРШРУТ № 2, МАРШРУТ № 3, МАРШРУТ № 4, МАРШРУТ № 5, МАРШРУТ № 6, 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90620000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Община Куклен

Съгласно техническата спецификация и условията на поръчката
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
233333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/04/2021 (дд/мм/гггг)

да


През месец август 2021 год - за 12 месеца
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителя не поставя изисквания за упражняване на професионална дейност
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма

Възложителя не поставя изисквания.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка. На основание чл.67, ал.5 във връзка с чл.64, ал.1, т.2 и чл.63, ал.1, т.1, буква ”б” ЗОП, е необходимо участникът да представи списък на доставките, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство* за извършената услуга. Като ”дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка“ се приемат изпълнени договори за зимно снегопочистване – подобни на изискванията на възложителя в настоящата поръчка;
Участникът следва да разполага с минимално изискуемо от възложителя техническо оборудване и механизация за изпълнение на поръчката, съгласно условията на техническата спецификация


Минималното изискване, поставено от възложителя, е участникът да е извършил минимум 3 (три), изпълнени договора за зимно снегопочистване, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, както е посочено по-горе, в рамките на 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата;
При подаване на офертата Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV, Раздел В, т. 1б) от еЕЕДОП за услуги с предмет, идентичен или сходен с тези на поръчката.
Участникът следва да разполага с минимално изискуемо от възложителя техническо оборудване и механизация за изпълнение на поръчката, съгласно условията на техническата спецификация
При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал. 1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на еЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, т. 9;
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/09/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/09/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Куклен, п.к. 4101, ул. Александър Стамболийски №43, заседателна зала, ет. 3

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


30.08.2021 год.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

І. На основание чл. 55 ЗОП възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, за когото е налице някое от следните обстоятелства: 1. обявен е в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от Търговския закон, или е преустановил дейността си, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен, освен ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен; 2. лишен е от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието; 3. сключил е споразумение с други лица с цел нарушаване на конкуренцията, когато нарушението е установено с акт на компетентен орган; 4. доказано е, че е виновен за неизпълнение на договор за обществена поръчка или за услуга, довело до предсрочното му прекратяване, изплащане на обезщетения или други подобни санкции, с изключение на случаите, когато неизпълнението засяга по-малко от 50 на сто от стойността или обема на договора; 5. опитал е да: а) повлияе на вземането на решение от страна на възложителя, свързано с отстраняването, подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация, или б) получи информация, която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчка. Основанията по т.10.2.5 се отнасят за лицата, които представляват участника, членовете на управителни и надзорни органи и за други лица, които имат правомощия да упражняват контрол при вземането на решения от тези органи. За удостоверяване на липсата на основания за отстраняване участниците следва да попълнят ЕЕДОП. ІІ. Други основания за отстраняване от участие. Съгласно чл.107 от ЗОП освен на основанията по чл. 54 и 55, възложителят отстранява от процедурата: 1. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществената поръчка или в документацията; 2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на поръчката; 3. участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал.1 или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал.3-5 от ЗОП; 4. участници, които са свързани лица. ІІІ.Основания за отстраняване, свързани с националното законодателство. Възложителят отстранява от процедурата участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по банкова сметка на Община Куклен. б) оригинал на безусловна и неотменима банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, със срок на валидност поне 30 (тридесет) дни по–дълъг от крайния срок за изпълнение на договора за обществена поръчка; в) застраховка (застрахователна полица), която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, със срок на валидност поне 30 (тридесет) дни по–дълъг от крайния срок за изпълнение на договора за обществена поръчка. Възложителят следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по тази застраховка.
Към момента на обявяване на настоящата процедура, няма осигурено фиснасиране в пълен размер. На основание чл. 114 ЗОП, след сключване на договора, всяка от страните може да иска прекратяването му без предизвестие след изтичане на тримесечен срок.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпобедбите на чл. 197, ал. 1, т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/08/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва