Деловодна информация
00340
 
не
00340-2018-0018 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Угърчин 000291716
пл. Свобода № 1
Угърчин BG315 5580 България
Мария Динова - заместник - кмет +359 69312121
obshtina@ugarchin.com +359 69312014

Интернет адрес/и

http://www.ugarchin.bg/

https://e-obp.eu/bp/Ugarchin


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://e-obp.eu/bp/Document/%7BB80504FD-DDB9-4A80-9E74-5EC2A27FC8C0%7D
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на СМР за обект: „Изграждане на канализация за отводняване на повърхностни води от северната част на село Кирчево, община Угърчин”
45000000      
Строителство

Предметът на обществената поръчка е „Извършване на СМР за обект: „Изграждане на канализация за отводняване на повърхностни води от северната част на село Кирчево, община Угърчин”.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
420000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45231300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

с. Кирчево, община Угърчин, област Ловеч

Изпълнението на предмета на настоящата обществена поръчка следва да обхваща най-северната част на с. Кирчево, в т.ч. квартали от 1 до 6 и от 10 до 12, ул. „Площа“, ул. „Бачо Киро“ до ул. „Ал.Стамболийски“, включително и прилежащите улици.
В проекта за заустване на Канал 1 в дерето след водостока под ул. „Ал.Стамболийски“ се предвижда заустване с укрепване на двата бряга на дерето с габиони и матраци. Следва да се извърши укрепване, както на самото заустване на левия бряг така също и на десният бряг, където са разположени в непосредствена близост две къщи, помещенията на които се използват за отглеждане на животни-овчарници. Да се предвиди почистване, както на съществуващия водосток, също така и на самото дъно и двата бряга на дерето. Преди монтажа на съоръженията трябва да бъдат почистени в дерето, както храстите, така също и всички органични материали и тиня. След това изпълнение строителя ще трябва да заснеме новият релеф, като след тези СМР следва да се изпълни подреждане на матраците и габионите, съобразно теренните условия.За заустването на Канал 2 и 3 при дерето под ул. „Площа“ да се предвиди изграждане на стоманобетонова подпорна стена, през която освен канализационните тръби на Канал 2 и Канал 3 ще се заусти и съществуващия водосток пресичащ пътя. При това заустване в дерето също да се предвиди укрепване на бреговете с габиони и матраци. ПУНКТ 1 (Заустване 1) Ясно изразено дере след водосток на главния път през селото и на около 80 метра от Кирчевска река. Чрез укрепване на дерето да се предвиди заустване на канализация Канал 1, полипропиленова тръба DN500 мм, с максимално оразмерително водно количество 743,13 l/sec, протичащи след седмата минута от началото на оразмерителния дъжд. Пункт 2 (Заустване 2) Дере след водосток на асфалтов път през селото и на около 650 метра от Кирчевска река. Чрез корекция и укрепване на дерето да се предвиди заустване на два клона от канализацията Канал 2 и Канал 3, полипропиленови тръби DN500 мм и DN315MM, с максимално оразмерително водно количество 108,35+520,96=629,31 l/sec. Отводнителните мероприятия следва да включват улавянето на повърхностните води (чрез открити облицовани канавки, дъждосъбирателни шахти и дъждоуловителни улеи), транспортирането им (чрез закрита канализация - тръби и ревизионни шахти) и заустването им във водоприемника.Откритите канали трябва да се изпълнят с облицовани плочи за пътни окопи. Поради голямото съдържание на глини в почвите и опасността от набъбването им, плочите следва да се монтират върху пясъчна подложка с дебелина минимум 10 см. Бермите на каналите трябва да се изпълняват на равно с естествения терен, като по този начин да се осигури най- малка дълбочина на изкопа и плавно постъпване на повърхностния воден поток в каналите.Закритата канализация дае отполипропилен. гофрирани канализационни тръби с гладка вътрешна повърхност, диаметрите да са оптимизирани по участъци за проводимост без запълване на сечението им. Шахтите да са полипропиленови, позволяващи бърз монтаж и лесна експлоатация.Предвиждат се следните видове работи: 1.Земнонасипни и пътни СМР; 2.Тръбопроводни и фасонни части; 3. Ревизионни, дъждоприемни шахти и улеи; 4. Открити облицовани канали Клон 1, Клон 2 и Клон 3; Укрепване на зауствания на колектори и дерета.
Критериите по-долу
 
ДА ТП1 - Осигуряване качество на строителството чрез предложените технологии    40 точки
ТП2 - Опазване на околната среда по време на строителството    20 точки
Цена
40 точки
II.2.6) Прогнозна стойност
420000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Прогнозната обща максимална стойност на настоящата обществена поръчка възлиза на 420 000 лв, без ДДС, с включени в максималната обща прогнозна стойност до 3% или сумата от 12 600 лв, без ДДС непредвидени разходи. Посочената прогнозна стойност е максимална/пределна и включва прог. стойност за изпълнение на поръчката до 407 400 лв, без ДДС плюснепредвидените разходи в размер до3% или 12 600лв
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строежи от 4 (четвърта) група, 3 (трета) категория съгласно чл. 5, ал. 6, т. 4.3.1. от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. Вписването в съответен аналогичен регистър на държава-членка на ЕС, или на друга държава-страна по споразумението за Европейското икономическо пространство има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено.Изискуемата информация относно изискването за годност, участниците попълват в Част IV: Критерии за подбор, раздел А: Годност, т. 1 от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея.В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, за доказване на изискването, участниците следва да представят документ, доказващ, че са вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от 4 (четвърта) група, 3 (трета) категория съгласно чл. 5, ал. 6, т. 4.3.1. от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, който е валиден към датата на подаване на офертите, а за чуждестранни лица – еквивалентен документ, издаден от аналогичен професионален и/или търговски регистър съгласно законодателството на държавата-членка, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът следва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, през последните 3 (три) приключили фнансови години (2015 г., 2016 г. и 2017 г.), в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността, в размер на 420 000 (четиристотин и двадесет хиляди) лева без ДДС, който оборот се равнява на 100% (сто процента) от общата прогнозна стойност на обществената поръчка.Под минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти се разбира оборот, реализиран при изпълнение на дейности, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка.
Под дейности сходни с предмета на настоящата обществена поръчка се разбира изпълнение на СМР по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или подмяна (включително проектиране и СМР) на водопроводни и канализационни мрежи и съоръжения.
2. Участникът трябва да е застраховал своята „Професионална отговорност“ съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и чл. 2, ал. 1, т. 3 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, обн. ДВ., бр. 17 от 02.03.2004 г. с минимална застрахователна сума в размер по чл. 5, ал. 2, т. 3 от същата.


Удостоверяване на поставеното изискване по т. 1. - Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за икономическо и финансово състояние, участниците попълват Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т. 2а) от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея.
Доказване по т. 1 - В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП участниците следва да представят справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Удостоверяване на поставеното изискване по т. 2 - Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за икономическо и финансово състояние, участниците попълват Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т. 5 от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея.
Доказване по т. 2 - В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП участниците следва да представят доказателства за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност“ по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума по чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за този вид строителство или еквивалентна застраховка за професионална отговорност, или гаранция в друга държава членка.
Когато по обективни причини участникът не е в състояние да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, с който да покрие поставеното от Възложителя изискване.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. През последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, участниците следва да са изпълнили минимум 1 (едно) строителство с предмет, идентичeн или сходeн с този на поръчката.Под сходно с предмета на настоящата обществена поръчка СМР се разбира изпълнение на СМР по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или подмяна (вкл. проектиране и СМР) на водопроводни и канализационни мрежи и съоръжения.Възложителят не поставя изискване към обема, който да е идентичен или сходен с този на поръчката!!! 2.Участникът трябва да разполага с ръководен състав от лица с професионална компетентност, които да бъдат ангажирани с изпълнението на строителството, включващ минимум следните позиции:Ръководител екип – минимум завършено образование – съгласно изискванията на чл. 163а от ЗУТ или еквивалентно, стаж по специалността минимум 5 години; да е ръководил изпълнението на най-малко два обекта, идентични или сходни с предмета на поръчката;Строителен инженер ВиК - висше образование, инженер по специалност ВиК или еквивалентна, стаж по специалността минимум 3 години; да притежава опит в изпълнението на най-малко един обект, идентичен или сходен с предмета на поръчката;Експерт по част „Геодезия“ - висше образование, инженер по специалност „Геодезия“ или еквивалентна; да притежава опит в изпълнението на най-малко един обект идентичен или сходен с предмета на поръчката;Експерт по контрол на качеството – висше образование - технически профил или средно образование с четири годишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в строителството, или еквивалентно; да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалент;Координатор по безопасност и здраве: притежаващ валидно удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност в строителството съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. или еквивалентно.Едно лице от изискуемия Ръководен състав на участника няма право да изпълнява две или повече функции и да заема повече от една позиция в екипа. 3. Участникът трябва да разполага като минимум с техническо оборудване, което ще бъде използвано за изпълнение на поръчката, както следва: Комбиниран багер с челен товарач (с мощност минимум 100 конски сили), оборудван с кофа за работа в скални почви (риперна кофа) или еквивалент – 1 бр;Каналокопател с минимална мощност 125 к.с. – 1 бр;Товарен автомобил/самосвал с товароносимост минимум 20 т. – 2 бр;Товарен автомобил/самосвал с товароносимост минимум 30 т. – 1 бр;Помпа за изпомпване на вода с капацитет минимум 60 куб. м./ч – 1 бр; 4. Участникът трябва да приложи система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001 или еквивалент с обхват на сертификация, съобразен с предмета на поръчката. 5. Участникът трябва да приложи стандарт за опазване на околната среда БДС EN ISO 14001 или еквивалент с обхват на сертификация, съобразен с предмета на поръчката.

Удостоверяване на поставеното изискване по т.1 - Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за технически и професионални способности, участникът попълва Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности, т. 1а) от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея. Доказване по т. 1- В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП участникът представя:Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, придружен от: - оригинал или заверено копие на удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.Удостоверяване на поставеното изискване по т.2- Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за технически и професионални способности, участникът попълва Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности, т. 6, буква „б“ от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея. Доказване по т.2 - В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП участникът трябва да представи Списък на членовете на ръководния състав, който ще отговарят за изпълнението на строителството, в който е посочена професионална компетентност на лицата. Удостоверяване на поставеното изискване по т.3 - Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за технически и професионални способности, участникът попълва Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности, т. 9 от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея.Доказване по т. 3 - В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП участникът трябва да представи Декларация по чл. 64, ал. 1, т. 9 от ЗОП за техническото оборудване, което ще бъде използвано за изпълнение на поръчката. Удостоверяване на поставеното изискване по т. 4-Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за технически и професионални способности, участникът попълва Част IV: Критерии за подбор, раздел Г: Технически и професионални способности от ЕЕДОП, съгласно описаното в него.Доказване по т. 4-В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП участникът представя заверено копие на сертификат за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001 или еквивалент с обхват на сертификация съобразен с предмета на поръчката, който трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят ще приеме и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните. Удостоверяване на изискването по т. 5 - Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за технически и професионални способности, участникът попълва Част IV: Критерии за подбор, раздел Г: Технически и професионални способности от ЕЕДОП, съгласно описаното в него.Доказване по т. 5-В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, участникът представя заверено копие на сертификат, който удостоверява съответствието му за опазване на околната среда по стандарт БДС EN ISO 14001 или еквивалент с обхват на сертификация съобразен с предмета на поръчката, който трябва да е издаден от независими лица, които (продължава в III.2.2- Условия за изпълнение на поръчката)
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


(продължава от III.1.3. Технически и професионални възможности) са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от ЗНАООС.Възложителят ще приеме еквив. сертификати, издадени от органи, уст. в други държави членки.Възлож. ще приеме и други доказателства за еквив. мерки.
Участникът, определен за Изпълнител при подписване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора за общ поръчка.По отношение Гаранцията за изпълнение важат разпоредбите начл. 111 от ЗОП.
Гаранциията се предоставя в една от следните форми:а) парична сума;б) банкова гаранция; в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/09/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/09/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Община Угърчин с адрес: гр. Угърчин, пл. „Свобода“ № 1, залата на Общински съвет, етаж II

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представителите на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

По отношение на участник не трябва да са налице обстоятелствата по чл.54 ал.1 т.1-7 от ЗОП, наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП ; - наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици; обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
Информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд: НАП - тел. 0700 18 700, http://www.nap.bg/; МОСВ - тел.02/ 940 6331, http://www3.moew.government.bg/; МТСП - тел. 02/ 8119 443, http://www.mlsp.government.bg.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
2. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/08/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва