Деловодна информация
00307
16.00-127 20/08/2018 (дд/мм/гггг)
не
00307-2018-0021 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Козлодуй 000193250
ул. Христо Ботев № 13
Козлодуй BG313 3320 България
Ирена Кирилова - Попова, директор на Дирекция Национални програми, международни проекти и обществени поръчки +359 97385865
op.ob.kozloduy@gmail.com +359 97380153

Интернет адрес/и

http://www.kozloduy.bg/

https://www.profilnakupuvacha.com/Obshtina_Kozloduy


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.profilnakupuvacha.com/Obshtina_Kozloduy,12609
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Реконструкция на пазарно пространство и паркова част в ЦГЧ на град Козлодуй“, находящ се в УПИ I от кв. 185, ПИ 37798.512.109 по КК на гр. Козлодуй
45000000      
Строителство

Строително-монтажните работи обхващат демонтаж и разрушаване на съществуващите настилки, изграждане на нова алейна мрежа, обработка и презатревяване на зелените пространства, изграждане на площадка за паркиране, доставка и монтаж на фонтан, стоманена навесна конструкция, осветителни стълбове, изграждане на шахти с водопроводни кранове.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
108300.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

Република България, Община Козлодуй, град Козлодуй

Строително-монтажните работи обхващат демонтаж и разрушаване на съществуващите настилки, изграждане на нова алейна мрежа, обработка и презатревяване на зелените пространства, изграждане на площадка за паркиране, доставка и монтаж на фонтан, стоманена навесна конструкция, осветителни стълбове, изграждане на шахти с водопроводни кранове. Подробно описание на всички предвидени дейности се съдържа в техническа спецификация неразделна част от документацията.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение на поръчката    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
108300.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
45

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансирането на обществената поръчка се осигурява от бюджетните средства на Община Козлодуй. Прогнозната стойност е максималния финансов ресурс, който възложителят може да осигури. Участник, предложил цена, по-висока от прогнозната (максимално допустима) стойност на поръчката, ще бъде отстранен от участие в процедурата.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът в обществената поръчка трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), чл. 137 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) за изпълнението на строежи минимум – първа група - трета и четвърта категория, както и втора група, трета и четвърта категория, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка, а за чуждестранно лице - еквивалентен документ или декларация от компетентните органи, съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителните работи, които са предмет на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език. В случай на участник - обединение, което не е юридическо лице изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
При подаване на офертата, участникът декларира съответствие с изискването, като попълва Част IV, раздел А, т. 1) от ЕЕДОП
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, доказване на обстоятелството, че същият е вписан в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката, освен ако няма електронен достъп до базите данни– за повече информация: http://register.ksb.bg. Възложителят ще изиска, в случай, че участникът, определен за изпълнител е чуждестранно лице, той трябва да представи еквивалентен документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, включително че е извършил съответната регистрация съгласно Закона за камарата на строителите, във връзка с разпоредбата на чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
В случай, че данните могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до национална база данни при държавите членки, Възложителя не изисква такъв документ при сключване на договора.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава и да поддържа за целия период на изпълнение на договора, валидна застраховка за „Професионална отговорност в строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, със застрахователно покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката за категорията на строеж, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, за лица регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.
Изискването не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Когато предоставената застраховка или гаранция покрива само частично рисковете, възложителят може да изиска допълнителна застраховка или гаранция, която да обхване непокритите рискове, в съответствие с чл. 173, ал. 2 и чл. 174, ал. 1 от ЗУТ и при спазване изискванията на чл. 27, ал. 3 от Закона за дейностите по предоставяне на услуги.


Минимално ниво: застраховка за строежи най-малко от 3-та (трета) категория
При подаване на офертата, участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като попълва част IV, раздел Б, т.5) от ЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, на строителя по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ – заверено копие на валидна застрахователна полица или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в случай че участникът е установен в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, в случай че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
В случай, че данните могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до национална база данни при държавите членки, Възложителя не изисква такъв документ при сключване на договора.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да има изпълнени СМР (строителство и/или проектиране и изпълнение на строеж), идентично или сходно с предмет на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 (пет)/ години, считано от датата на подаване на офертата.
За строителство „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: СМР по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на паркове и/или градини и/или площи за обществено ползване.
2. Участникът трябва да разполага с екип от следните лица за изпълнение на поръчката:
1). Технически ръководител (1 бр.) – квалификация „строителен инженер”, „инженер” или „архитект”, или със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите „Архитектура и строителство” и „Техника” или еквивалентно по реда на чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ, да притежава професионален опит от минимум 5 (пет) години и участие като „технически ръководител” на минимум 1 обект с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка;
2). Експерт по контрол на качеството (1 бр.) – да притежава валидно Удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалент;
3). Експерт по безопасност и здраве (КБЗ) (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалент.
Едно лице може да съвместява повече от една дейност.
Под обект с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка следва да се разбира строително-монтажни работи в областта на изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на паркове и/или градини и/или площи за обществено ползване.
3. Участникът следва да прилага следните системи при изпълнение на СМР:
- да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2008/2015 или еквивалентен, с обхват строителство;
- внедрена система за опазване на околната среда, съответстваща на стандарт ISO 14001:2004/2015 или еквивалентен, с обхват строителство.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация за съответната област, или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и за опазване на околната среда, когато участника не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участника трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.


1. Участникът следва да има изпълнени СМР (строителство и/или проектиране и изпълнение на строеж), идентично или сходно с предмет на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 (пет)/ години, считано от датата на подаване на офертата.
За строителство „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: СМР по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на паркове и/или градини и/или площи за обществено ползване.
При подаване на офертата, участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП, като посочи информация за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания
2. Участникът трябва да разполага с екип за изпълнение на поръчката:
Едно лице може да съвместява повече от една дейност.
При подаване на офертата, участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез попълване в т. 6 от Част IV, Раздел В „Технически и професионални способности“ от ЕЕДОП (посочва се професионалната компетентност на лицата в това число: трите имена и позиция; Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение); Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател); Специфичен опит/Общ професионален опит (месторабота, период, длъжност).
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, участникът представя Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
3. Участникът следва да прилага следните системи при изпълнение на СМР:
- да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2008/2015 или еквивалентен, с обхват строителство;
- внедрена система за опазване на околната среда, съответстваща на стандарт ISO 14001:2004/2015 или еквивалентен, с обхват строителство.
При подаване на офертата, участникът декларира съответствие с изискването чрез попълване на Част IV, раздел Г от ЕЕДОП, като посочи вида, номера, обхвата и срок на валидност на съответния сертификат.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, Възложителят изисква заверени копия на валидни сертификати за управление на качеството и за опазване на околната среда.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


- При подписване на договора избрания изпълнител представя документ за внесена гаранция за изпълнение в размер на 5 % от прогнозната стойност на договора без ДДС.
- Актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. В случай, че във връзка с чл. 67, ал. 5 от ЗОП, при провеждане на процедурата избрания изпълнител е представил някои от изброените документи удостоверяващи съответствието с поставените критерии за подбор не е необходимо да ги представя повторно.
- Декларация по чл. 59, ал. 1, т. 3 от Закона за мерките срещу изпирането на пари
- В случай че определеният изпълнител е неперсониф. обедин. на физически и/или юридически лица и възложителят не е предвидил в обявлението изискване за създаване на юридическо лице - заверено копие от удостоверение за дан. регистрация и регистр. БУЛСТАТ на създ. обединенение
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/09/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/09/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Козлодуй, ул.Христо Ботев № 13, Заседателна зала на Община Козлодуй

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

УСЛОВИЯ ЗА ДОПУСТИМОСТ НА УЧАСТНИЦИТЕ
В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, което отговаря на условията на чл.10, ал.1 ЗОП и изискванията на възложителя. Възложителят не поставя и няма изискване за създаване на юридич. лице в случай, че избраният за изпъл. участник е обединение, което не е самостоятелно юридическо лице.
Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл.54, ал.1, чл. 55, ал.1, т.1 от ЗОП, условията по чл. 107 ЗОП, обстоятелствата по чл.3, т.8 ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, освен ако не са приложими изключенията по чл. 4 от същия закон, както и обстоятелства по чл. 69 от ЗПКОНПИ.
Ако за участник са налице някое от посочените основания за отстраняване по чл.54, ал. 1 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП, той има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират надеждността му, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.
Офертите на участниците трябва да са изготвени при спазване на задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната или в държавата, където трябва да се извърши строителството или да се предоставят услугите, и които са приложими към строителството. Неспазването на посоченото условие води до отстраняване.
Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката или ще ползва ресурсите на трети лица, съответните изисквания се прилагат и по отношение на подизпълнителите и третите лица.
Документите, доказващи липсата на основания за отстраняване са посочените в чл. 58 ЗОП и се представят от участника избран за изпълнител преди сключване на договор за обществена поръчка. Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Редът и условията за плащане на възнаграждението на изпълнителя на обществената поръчка са определени в проекта на договора за възлагане на обществената поръчка.
Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към предмета на поръчката, както следва:
Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
Информационен телефон на НАП - 0700 18 700;
интернет адрес: www.nap.bg
Относно задълженията, опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите
Информационен център на МОСВ:
1000 София, ул. "У. Гладстон" № 67 Телефон: 02/ 940 6331 всеки работен ден от 14:00 ч. до 17:00 ч.
Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/
Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
София 1051, ул. Триадица №2
Телефон: 02/8119 443

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация;
2. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено, както и при бездействие - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/08/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва