Деловодна информация
02885
СИ-ОП-03-120 17/08/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
17/08/2018 (дд/мм/гггг)
02885-2018-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

СОФИЙСКИ ИМОТИ ЕАД 831835134
ул. Ген. Йосиф В. Гурко № 12, ет. 6
София BG411 1000 България
Кристина Фандъкова, Ангел Николов +359 29377801
office@sofimoti.bg +359 29377802

Интернет адрес/и

http://www.sofimoti.bg/

http://www.sofimoti.bg/category/public-procurement/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.sofimoti.bg/%D0%BD%D0%B0-17-08-2018%D0%B3-%D1%81%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%B8-%D0%B5%D0%B0%D0%B4-%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0%B2%D1%8F%D0%B2%D0%B0-%D1%8
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

стопанисване и управление на движими и недвижими имоти,отдаване под наем,инвестиционни проучвания и експертизи на инвестиционни проект,участие в общински инвестиционни проекти и др.

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА ИНЖЕНЕРИНГ (ПРОЕКТИРАНЕ, ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР И АВТОРСКИ НАДЗОР) ЗА ОБЕКТ: „ПАРК ВЪЗРАЖДАНЕ“ – IV ЕТАП“
45000000      
Строителство

В предмета на поръчката се включва извършване на инженеринг – проектиране, изпълнение на СМР и авторски надзор за обект „Парк Възраждане – IV етап”, което обхваща следните дейности:
2.1. Изготвяне и съгласуване на технически инвестиционен проект и упражняване на авторски надзор за обект „Парк Възраждане“ – IV етап;
2.2. Изпълнение на строително-монтажни работи за обект „Парк Възраждане“ – IV етап.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
9550000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71200000      
71300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Пземлен имот с идентификатор идентификатор 68134.305.79, УПИ I - "за парк", кв. 1, м. Парк "Възраждане" - кв. 1, 1А, 1Б, 1В, м. "Зона Б-5-4", район "Възраждане", гр. София.

В предмета на поръчката се включва извършване на инженеринг – проектиране, изпълнение на СМР и авторски надзор за обект „Парк Възраждане – IV етап”, което обхваща следните дейности:
2.1. Изготвяне и съгласуване на технически инвестиционен проект и упражняване на авторски надзор за обект „Парк Възраждане“ – IV етап;
2.2. Изпълнение на строително-монтажни работи за обект „Парк Възраждане“ – IV етап.
Техническият инвестиционен проект следва да бъде изготвен въз основа на изготвения и одобрен от „Направление архитектура и градоустройство“ – СО идеен проект от 03.08.2018г., обяснителните записки и количествено-стойностни сметки към него, вкл. необходимото оборудване и обзавеждане, машини и съоръжения съгласно приложената количествена сметка, съгласно Закона за устройство на територията, Наредба № 4 от 2001 г. (посл. изм. 2015г.) за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части. Техническият проект следва да бъде надлежно съгласуван с всички експлоатационни дружества, както и с други съгласуващи органи и администрации.
Техническият проект следва да съдържа всички части в съответствие с изискванията на Наредба 4 от 2001 г. (посл. изм. 2015г.) за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти: част „Архитектурна“, част „Паркоустройство“, част „Технологична“ – ВиК, част „Технологична“ – Електрическа, част „Конструктивна“, част „ВиК“, част „Електрическа“, част „Топлоснабдяване, отопление, вентилация и климатизация“, част „Енергийна ефективност“, част „Геодезия“, част „Пожарна безопасност“, „Организация и безопасност на движението“, част „План за безопасност и здраве“, част „План за управление на строителните отпадъци“, Проектно-сметна документация, както и всички други части необходими за свързване на обекта със съоръженията на експлоатационните дружества и за въвеждане на обекта в експлоатация и осигуряване на нормалното му функциониране, включително но не само, проекти за водопроводно отклонение от сондаж С-6ХГ на находище на минерална вода “Баталова воденица”, проект за изграждане на водочерпателен тръбен кладенец за захранване на автоматизираната поливна система, проекти за изграждане на външни връзки – ВиК, проект за изграждане на външни връзки – Електро, проект за изграждане на външни връзки - Топлоснабдяване. Да се предвидят и необходимите съоръжения за връзка между вътрешната и външната мрежи. Всяка от посочените позиции да бъде придружена с графична част, обяснителна записка, схеми, параметри и характеристики на предложеното оборудване, количествено-стойностна сметка.
Във връзка с точното спазване на техническия инвестиционен проект при изпълнението на СМР, изпълнителят посредством отделни правоспособни лица, автори на приложимата проектна документация по части, ще осъществява авторски надзор съобразно изискванията на чл. 162 от ЗУТ и договора за изпълнение. С осъществяването на авторски надзор от проектантите – автори на отделни части на техническия проект, се гарантира точното изпълнение на проекта, спазването на архитектурните, технологичните и строителните правила и норми, както и подготовката на проектната документация за въвеждане на обекта в експлоатация.
Изпълнителят се задължава да извърши строително-монтажните работи и дейности за обект „Парк Възраждане” – IV етап, съгласно изготвения и утвърден от Възложителя технически инвестиционен проект за обекта, в съответствие с Обяснителните записки, графика за изпълнение на строежа, предписанията на административните органи, строителния надзор, авторския надзор, инвеститорския контрол и Възложителя и заповедите в Заповедната книга, както и съгласно издаденото Разрешение за строеж, издадено от главния архитект на Столична община.
Критериите по-долу
 
ДА Показател К2 - "Срок за изпълнение"    10
Показател К3 – "Технически показатели"    30
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
9550000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
365

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, към Камарата на строителите, за първа група (строежи от високото строителство (жилищно, обществено-обслужващо, промишлено), прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоръжения), трета категория строеж, и за четвърта група (строежи от благоустройствената инфраструктура, хидротехническото строителство и опазването на околната среда), трета категория строеж, съгласно чл. 6, ал. 3 и ал. 6 от Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Удостоверяване: Изискването за обстоятелствата по отношение на вписването си в ЦПРС или аналогичен регистър участникът декларира в част IV, буква „А“ ЕЕДОП, съобразно националните база данни, в която се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен са длъжни да предоставят информацията.
Доказване: Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора заверено копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи от категорията строеж и група, в която попада обекта на обществената поръчка. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава. Преди сключване на договор за обществена поръчка и в съответствие с чл. 112, ал. 1, т.4 от ЗОП, чуждестранното лице следва да извърши регистрация и да представи документ за вписване в ЦПРС.
Забележка: В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението са ангажирани с изпълнението на строителството.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът трябва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер на 14 500 000 лева, от които 150 000 лева, попадащи в сферата на проектирането и 14 350 000 лева, попадащи в сферата на строителството.
Удостоверяване: Изискванията за обстоятелствата по отношение на реализираният оборот, участникът декларира в част IV, буква „Б“, на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Доказване: Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора заверени копия от един или няколко от следните документи, от които еднозначно да е видно изпълнението на посоченото изискване:
1. удостоверения от банки;
2. годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква;
3. справка за оборота, попадащ в сферата на проектирането и на строителството.
Забележка: Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ, а именно документ, в който се съдържа информацията, която потвърждава, че участникът отговаря на поставеното от възложителя изискване за икономическо и финансово състояние.
2. Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката или произтичащо от нормативен акт, съгласно чл. 8от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството, а именно не по-малко от 600 000 /шестстотин хиляди/ лева, като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи III категория.
Удостоверяване: Изискването по отношение на валидна застраховка „Професионална отговорност по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката или произтичащо от нормативен акт, участникът декларира в част IV, буква „Б“ на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Доказване: Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора заверено копие от валидна застраховка „Професионална отговорност“ по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката съгласно чл. 8 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството, а именно не по-малко от 600 000 /шестстотин хиляди/ лева.
3. Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката или произтичащо от нормативен акт, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството, а именно не по-малко от 100 000 /сто хиляди/ лева, като лице, изпълняващо проектантска дейност за строежи III категория.
Удостоверяване: Изискването по отношение на валидна застраховка „Професионална отговорност по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката или произтичащо от нормативен акт, участникът декларира в част IV, буква „Б“ на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Доказване: Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора заверено копие от валидна застраховка „Професионална отговорност“ по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката съгласно чл. 5, ал. 1, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството, а именно не по-малко от 100 000 /сто хиляди/ лева.


1. Участникът трябва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер на 14 500 000 лева, от които 150 000 лева, попадащи в сферата на проектирането и 14 350 000 лева, попадащи в сферата на строителството.
2. Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката или произтичащо от нормативен акт, съгласно чл. 8от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството, а именно 600 000 /шестстотин хиляди/ лева, като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи III категория.
3. Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката или произтичащо от нормативен акт, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството, а именно 100 000 /сто хиляди/ лева, като лице, изпълняващо проектантска дейност за строежи III категория.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Относно опит в проектирането: Изискването по отношение на услугите, които са идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, участникът декларира в част IV, буква „В“ в ЕЕДОП.Доказване: Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора, предоставя списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на услугата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената услуга.
2.Относно опит в строителството: Изискването по отношение строителството изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, което е идентично или сходно с предмета на поръчката, участникът декларира в част IV, буква „В“ в ЕЕДОП.Доказване: Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора предоставя списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, съгласно чл. 64, ал.1, т.1 от ЗОП.
3.1.Изискването по отношение на екипа от проектанти с пълна проектантска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ и чл.10 от Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране или аналогични, съгласно законодателството на държавата в която е установен, участникът декларира в част IV, буква „В“ на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Посочва информацията, необходима да се установи съответствието с изискванията на Възложителя, съгласно т.3.3. на Раздел IV. Критерии за подбор от Документацията за участие.
Доказване: Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора предоставя списък на техническите лица, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
3.2.Изискването по отношение на информация за инженерно-техническият състав за изпълнение на строителството, участникът декларира в част IV, буква „В“ на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Посочва информацията, необходима да се установи съответствието с изискванията на Възложителя, съгласно т.3.3. на Раздел IV. Критерии за подбор от Документацията за участие.
Доказване: Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора списък на техническите лица, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
4. Изискването по отношение на информация за внедрена система за управление на EN ISO 9001:2008 или EN ISO 9001:2015, или еквивалент, система за управление на околната среда EN ISO 14001:2004 или EN ISO 14001:2015, или еквивалент и система за управление на здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007 или еквивалент с обхват включващ изпълнение на строително-монтажни работи, с посочване на номер, дата на издаване, сертификационен орган и срок на валидност на сертификата, участникът декларира в част IV, буква „Г“ на ЕЕДОП.Доказване: Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора, копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на EN ISO 9001:2008 или EN ISO 9001:2015, или еквивалент, внедрена система за управление на околната среда EN ISO 14001:2004 или EN ISO 14001:2015, или еквивалент и внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007 или еквивалент с обхват на сертификата, изпълнение на строително-монтажни работи. Ако съответният документ е на разположение в електронен формат, участниците следва да посочат уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, както и точно позоваване на документа.


1.Участникът да има опит в проектирането,като през последните 3/три/ години трябва да е изпълнил успешно минимум 1/една/ дейност,идентична или сходна с предмета на обществената поръчка.Забележка:Под „сходен предмет” следва да се разбира изготвяне на инвестиционни проекти на сгради и обекти,свързани с благоустрояване,паркоустрояване и озеленяване на обществени публични пространства.Под "изпълнени дейности" се разбират такива,които независимо от датата на сключването им,са приключили в последните три години.Под „последни три години” следва да се разбира три години назад,считано от датата на подаване на офертата за участие в процедурата.
2.През последните 5/пет/ години участникът трябва да е изпълнил успешно минимум 3/три/ дейности,идентични или сходни с предмета на обществената поръчка.Забележка:под „сходен предмет” следва да се разбира основен ремонт и/или реконструкция и/или изграждане на сгради за обществено обслужване с РЗП не по-малко от 2500 кв.м (за един обект), вкл. и основен ремонт и/или реконструкция и/или изграждане на обекти,свързани с благоустрояване, паркоустрояване и озеленяване на обществени публични пространства,в т.ч. и прилежаща инфраструктура–ВиК и Електро,с площ не по-малка от 15000 кв.м (за един обект),включително и основен ремонт и/или реконструкция и/или изграждане на покрит басейн.Под "изпълнени дейности" се разбират такива,които независимо от датата на сключването им, са приключили в последните пет години.Под „последни пет години” следва да се разбира пет години назад, считано от датата на подаване на офертата за участие в процедурата.
3.Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност,включени или не в структурата му.Участникът трябва да предложи екип,притежаващ необходимата професионална квалификация и опит,съответстващи на спецификата на поръчката,както за лицата,които ще изпълняват проектирането и ще участват при упражняването на авторския надзор,така и за лицата,които ще изпълняват СМР,както следва:
3.1.За изпълнение на проектирането:Ръководител на екипа–архитект по част „Архитектура“;Ландшафтен архитект по част „Паркоустройство“;Проектант по част „Конструктивна“;Проектант по част „ВиК“;Проектант по част „Електрическа“;Проектант по част „Топлоснабдяване, отопление, вентилация и климатизация“;Експерт по част „Енергийна ефективност“;Проектант по част „Геодезия“;Експерт ПБ по част „Пожарна безопасност“;Експерт по част „Организация и безопасност на движението“.
3.2.За изпълнение на строителството:Ръководител обект;Отговорник по контрола на качеството;Координатор по безопасност и здраве;Ландшафтен архитект;Инженер „ВиК”;„Електроинженер”;Инженер „Конструкции“;Инженер „Топлоснабдяване,отопление,вентилация и климатизация“;Инженер „Геодезия”.
4.Участникът трябва да прилага система за управление на качеството EN ISO 9001:2008 или EN ISO 9001:2015, или еквивалент;да прилага система за управление на околната среда EN ISO 14001:2004 или EN ISO 14001:2015, или еквивалент;да има внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007 или еквивалент.Всички системи трябва да са с обхват, приложим към предмета на поръчката, а именно извършване на строително-монтажни и ремонтни работи.Забележка: Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.Гаранция за изпълнение на договора:Определеният за изпълнител участник, преди сключване на договора представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора за обществена поръчка без включен ДДС.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на Договор за изпълнение на обществената поръчка.
Гаранцията се предоставя в една от следните форми: парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
2.Гаранция за авансово плащане:Гаранцията за авансово плащане е в размер на 100% от стойността на аванса, като формата, условията и начина за плащане са уредени в т. 1 на настоящия раздел. Тя се представя от избрания изпълнител при искането за авансово плащане за изпълнение на СМР. Гаранцията за авансово плащане се освобождава след извършване на първо междинно плащане с приспаднат целия аванс.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/09/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/09/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

В сградата на СОФИЙСКИ ИМОТИ ЕАД на адрес: гр. София, ул. "Ген. Йосиф В. Гурко" № 12, ет. 5, заседателна зала

Отварянето е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата и упълномощени от тях представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява дейностите, предмет на поръчката и които отговарят на условията на ЗОП и на изискванията на Възложителя.
1.Не може да участва в настоящата процедура и Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, за който са налице обстоятелствата по чл. 54, ал.1 и чл. 55, ал.1 от ЗОП. Освен на основанията на чл. 54 и 55 от ЗОП, комисията отстранява от участие в процедурата участник, за когото е налице и някоя от хипотезите на чл.107 от ЗОП и съответно при посочените в настоящата документация хипотези.
2.Не могат да бъдат самостоятелни участници в тази процедура свързани лица по смисъла на § 2, т. 45 от Допълнителните разпоредби на ЗОП или свързани предприятия по смисъла на § 2, т. 44 от Допълнителните разпоредби на ЗОП.
3.Не може да участва в процедурата и ще бъде отстранено и чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, както и по чл. 55, ал. 1 от ЗОП.
4.Не могат да участват в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка участници, които са дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим и контролираните от тях лица включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим.
5.Не могат да участват в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка участници, за които са налице обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
Участниците могат за конкретната поръчка да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите способности и професионалната компетентност. По отношение на критериите, свързани с професионална компетентност, участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица само ако лицата, с чиито образование, квалификация или опит се доказва изпълнение на изискванията на възложителя, ще участват в изпълнението на частта от поръчката, за която е необходим този капацитет.
Участниците посочват в ЕЕДОП подизпълнителите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива. В този случай те трябва да представят доказателство за поетите от подизпълнителите задължения.Когато в офертата на участника, определен за изпълнител, е посочено, че той ще ползва подизпълнител/и, след сключване на договора за обществена поръчка, изпълнителят сключва договор/и за подизпълнение с обявения/те в офертата подизпълнител/и. В срок до 3 дни от сключването на договор за подизпълнение или на допълнително споразумение за замяна на посочен в офертата подизпълнител изпълнителят изпраща копие на договора или на допълнителното споразумение на възложителя заедно с доказателства, че са изпълнени условията по чл. 66, ал. 2 и 11 ЗОП. Подизпълнителите нямат право да превъзлагат една или повече от дейностите, които са включени в предмета на договора за подизпълнение.
Възложителят не поставя каквито и да е изисквания относно правната форма под която Обединението ще участва в процедурата за възлагане на поръчката. На основание чл.10, ал.2 от ЗОП, Възложителят не предвижда изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да бъде подадена в 10-дневен срок, съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/08/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва