Деловодна информация
00398
3269 17/08/2018 (дд/мм/гггг)
не
00398-2018-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Медицински Университет - София 831385737
бул. Акад. Ив. Евст. Гешов №15, ет.10, ст.23
София BG411 1431 България
инж. Добрин Нешев +359 29152-169
ks@mu-sofia.bg +359 29152-169

Интернет адрес/и

http://mu-sofia.bg/

https://bit.ly/2w5UeDb


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://pk.mu-sofia.bg/
друг адрес: (моля, посочете друг адрес)
Медицински Университет - София 831385737
бул. Акад. Ив. Евст. Гешов №15, ет.10, ст10
София BG411 1431 България
инж. Красимир Точев +359 29152-172
ks@mu-sofia.bg +359 29152-172

Интернет адрес/и

http://mu-sofia.bg/

https://bit.ly/2w5UeDb

Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Ремонт на вътрешен двор със зона за паркиране на Предклиничен университетски център към Медицински факултет при Медицински университет – София
45200000      
Строителство

Въз основа на одобрен Инвестиционен проект във фаза РП е предвидено да се изпълнят строителни и ремонтни работи спазвайки указанията и техническите спецификации по всяка проектна част. Изпълнението на ремонтните и строително монтажни работи е в следния обхват: Ремонт на съществуваща алейна мрежа на пешеходни и автомобилни комуникации с частични корекции на трасетата; Реконструкция на зелените площи; Оптимизиране на местата за паркиране; Ремонт и рехабилитация на съществуващата площадкова отводнителна система; Ремонт и рехабилитация на съществуващото площадково осветление; Изграждане на външни пожарни хидранти; Изграждане на видеонаблюдение и контрол на достъп.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
436900.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45213316      
45233250      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Обектът е разположен в Вътрешен двор на Предклиничен университетски център към Медицински факултет при Медицински университет – София находящ се на ул. „Здраве“ № 2.

Въз основа на одобрен Инвестиционен проект във фаза РП е предвидено да се изпълнят строително ремонтни работи спазвайки указанията и техническите спецификации по всяка проектна част. Изпълнението на строително ремонтните дейности е в следния обхват:
- Ремонт на съществуваща алейна мрежа на пешеходни и автомобилни комуникации и частична преработка на нейните очертания;
- Реконструкция на зелените площи, с цел създаване на различни открити и закрити пространства, подобряване на обемно-пространственото въздействие на растителността в съответствие с екологичните и климатичните условия;
- Оптимизиране на местата за паркиране;
- Ремонт и рехабилитация на съществуващата площадкова отводнителна система;
- Ремонт и рехабилитация на съществуващата площадкова осветителна инсталация;
- Изграждане на пожарни хидранти;
- Изграждане на видеонаблюдение;
Изпълнението на РСМР/ строително - монтажни работи/, предмет на настоящата обществена поръчка е съгласно настоящите спецификации, с обема и количествата, съгласно количествената сметка - Образец №4.1.
!!! Изпълнителят трябва да проведе тестовете, които се изискват от Възложителя и трябва да демонстрира правилното функциониране на всички инсталации. Разходите на труд, всички материали и съоръжения необходими за провеждането на тестове трябва да бъдат осигурени от Изпълнителя. Дефектните съоръжения, материали и качество на изработка трябва да бъдат заменени, поправени или коригирани от Изпълнителя, а тестовете и демонстрациите да бъдат проведени отново.
Всички фабрични и работни тестове трябва да се извършват в присъствието на представител на Възложителя. Резултатите трябва да бъдат представени в подходяща форма и необходимите протоколи и сертификати на Възложителя.
Преди подписването на Протокола за откриване на строителната площадка и определяне на строителна линия и ниво (Протокол №2) за строежа, Изпълнителят се задължава:
- да изготви План за Управление на Строителни Отпадъци (ПУСО),
- да предостави на Възложителя съгласуван и одобрен План за Управление на Строителни Отпадъци от компетентните органи
- да изготви информационна табела съгласно чл. 13 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи.
Преди започване на строителството Изпълнителят, трябва да създаде временна строителна база. Тя трябва да отговаря на нормативните изисквания за осигуряване на санитарно - хигиенни условия за: хранене, преобличане, отдих, даване на първа медицинска помощ, снабдяване с питейна вода. Във временната си строителна база. Изпълнителят следва да осигури най-малко следните складови площи и офиси:
- временни складове за доставяните оборудване и материали, с оглед изискванията за съхранението им;
- площадки за складиране на строителни отпадъци;
- офиси, битови и санитарни помещения.
В случай, че се налага да бъдат наети терени, извън строителната площадка за изграждане на временната база, Изпълнителят трябва да ги наеме за своя сметка. След приключване на работите по предмета на договора, преди подписването на Протокол №15 по Наредба №3/31.07.2013г., Изпълнителят своевременно ще демонтира от временната си база всичките си съоръжения (складове, офиси и битови помещения), ще изтегли цялата си механизация и невложени материали и ще почисти строителната площадка.
Изпълнителя се задължава да организира и изпълнява през целия срок на Договора, утвърдена от Възложителя временна организация на ползването на вход/изход от анатомичен блок, при главен вход към ул. „Здраве“, обезпечаваща потребностите на анатомичен блок при МФ на МУ София. В процеса на изпълнение на РСМР, Изпълнителя се задължава да съгласува всяко временно затваряне на входа с представители на анатомичен блок.
Преди започване на строително– монтажните работи, Изпълнителят трябва да предостави на Възложителя подробен линеен календарен график за изпълнение на предвидените СМР за одобрение.
Критериите по-долу
 
ДА К1 - Гаранционен срок в години на изпълнените СМР на обекта    5 т.
К2 - Срок за изпълнение на СМР на обекта    30 т.
Цена
65 т.
II.2.6) Прогнозна стойност
436900.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
135

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - мин. Първа група, четвърта категория, а за чуждестранните лица - регистрация в аналогичен регистър на държава - членка, в която са установени. В случай на обединение изискването се отнася до участниците в него, които ще извършват дейностите по строителството.
Удостоверяване: При подаване на офертата обстоятелството се посочва в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А.Годност-т.1 на данните за вписването в ЦПРС, посочваща уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа или за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация, или удостоверение от компетентните органи съгласно националния закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителните работи - обект на настоящата обществена поръчка.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи документ за вписване в ЦПРС, валиден към датата на сключване на договора - за повече информация: http://register.ksb.bg/)
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците в обществената поръчка следва да са застраховани за застрахователен риск „Професионална отговорност на строителя“ съгласно чл.171, ал1 от ЗУТ. Застраховката, следва да покрива минималната застрахователна сума за категорията строеж, съгласно чл. 5 ал. 2, т.5 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.

Обстоятелството се декларира при подаване на офертата, като Участникът попълва поле 5) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние, Част IV: „Критерии за подбор“, т.5 от ЕЕДОП.
Доказване: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Всеки участник, трябва да има опит в изпълнение на поне 1 (един) обект с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата.
!!! За „строителство, сходно с предмета на поръчката“ следва да се разбира строителство, реконструкция, и/или основен ремонт на обектите по чл.137, ал.1, т.4, от ЗУТ, както и строежите по чл.8 ал.2 т.3 от НАРЕДБА № 1 ОТ 30 ЮЛИ 2003 Г. ЗА НОМЕНКЛАТУРАТА НА ВИДОВЕТЕ СТРОЕЖИ.


Обстоятелството се декларира при подаване на офертата в съответната част от ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В.Технически и професионални способности, т.1а) с посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на изпълненото строителство.
Доказване: При сключване на договор, участникът избран за изпълнител следва да представи Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка съобразно декларираното в ЕЕДОП, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема,както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.3а участникът не трябва да са на лице основанията по чл.54 и чл.55 от ЗОП и по чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, като при констатиране на такива обстоятелства, участникът ще бъде отстранен.
2.Възложителят изисква от определеният Изпълнител да представи Гаранция за обезпечаване изпълнението на договора в размер на 2% от стойността на същият без ДДС.
2.1. Гаранцията може да бъде под формата на:
2.1.1. Парична сума, преведена по банкова сметка на Възложителя:IBAN: BG78BPBI79403363987201, BIC: BPBIBGSF, ЮРОБАНК И EФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ, или
2.1.2. Безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на възложителя със срок на валидност не по-малък от 30 дни след изтичане срока на договора,или
2.1.3. Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
3. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора.
4. Когато гаранцията е парична сума или банкова гаранция, то тогава тя може да е предоставена за сметка на 3-то лице-гарант.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/09/2018 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/09/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

1431град София, бул. „Акад. Иван Евстатиев Гешов“ № 15, ет.12. заседателна зала 6, сграда на НЦОЗА

Отварянето на офертите е публично.Участниците могат да присъстват при отваряне на офертите лично или чрез упълномощен представител, могат да присъстват и представители на средствата за масово осведомяване и др.лица при спазване на установеният режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. При промяна в датата,часа или мястото, участниците се уведомяват най-малко 48ч.предварително.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

По реда на Глава 27 от ЗОП, на основание чл.196, във връзка с чл.197,ал.1,т.4 от ЗОП, решението подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок,считано от изтичане на срока по чл.179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/08/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва