Деловодна информация
00035
08-00-56.1 16/08/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
16/08/2018 (дд/мм/гггг)
00035-2018-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

община Костинброд 000776363
ул. Охрид №1
Костинброд BG412 2230 България
Теодора Гогова - зам.-кмет; Снежа Трендафилова - директор на дирекция ОП и Оп и П +359 72168719/+359 72168712
kostinbrod.bg@gmail.com +359 72168777

Интернет адрес/и

www.kostinbrod.bg

http://kostinbrod.bg/archives/17775


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://kostinbrod.bg/archives/17775
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изпълнение на строително – монтажни работи на обект: „Реконструкция на общинска пътна мрежа в община Костинброд“. ОП-2018-3
45233120      
Строителство

Изпълнението на поръчката включва реконструкция и рехабилитация на следните общински пътища- SFO 1403 II-81 /София-Костинброд/- ФАО, SFO 2406 I-8 /Драгоман-София/- Петърч, SFO 3410 II-81 /Костинброд - Градец/ - кв. Обединение, SFO 2405 Градец – Царичина и SF0 3411 III-811 /Богьовци-Сливница/ - Безден, както и изграждане на защитни тръби и защитени шахти, положени в подземна инфраструктура на посочените общински пътища.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
5575967.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233120      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Територията на община Костиброд, Република България

Изпълнението на поръчката включва следните дейности и видове работи:
Обект №1: „Реконструкция и рехабилитация на съществуващ общински път SFO 1403 II-81 /София-Костинброд/- ФАО включително съоръжения и принадлежностите към него“. Началото на път SFO 1403 е при км 0+000, а края на проектирания участък е на км 1+568. Общата дължина на пътя е 1568м. Пътят започва с уширение до около 13м при кръстовището с път II-81, след което се стеснява и средната широчина на пътя е около 6,50м. Подобект №1: „Изграждане на защитни тръби и защитени шахти, положени в подземна инфраструктура на съществуващ общински път SFO 1403 II-81 /София-Костинброд/- ФАО“.
Обект №2: „Реконструкция и рехабилитация на съществуващ общински път SFO 2406 I-8 /Драгоман-София/- Петърч включително съоръжения и принадлежностите към него“. Началото на път SFO 2406 е при км 0+000, а края на проектирания участък е на км 3+250.
Съществуващият общински път SFO 2406 I-8/Драгоман-София/-Петърч включително съоръжения и принадлежностите към него е разделен на два етапа. Общата дължина на пътя е 3250м. Първият етап, който е и обект на настоящата обществена поръчка възлиза на 2550м.Подобект №2: „Изграждане на защитни тръби и защитени шахти, положени в подземна инфраструктура на съществуващ общински път SFO 2406 I-8 /Драгоман-София/- Петърч“.
Обект №3: „Реконструкция и рехабилитация на съществуващ общински път SFO 3410 II-81 /Костинброд - Градец/ - кв. Обединение включително съоръжения и принадлежностите към него“. Началото на път SFO 3410 е при км 0+000, а края на проектирания участък е на км 1+165. Общата дължина на пътя е 1165м. Ситуационно, геометричното решение на пътя запазва съществуващото му положение. Средната широчина на пътната настилка е 6,00м.Подобект №3: „Изграждане на защитни тръби и защитени шахти, положени в подземна инфраструктура на съществуващ общински път SFO 3410 II-81 /Костинброд - Градец/ - кв. Обединение“.
Обект №4: „Реконструкция и рехабилитация на съществуващ общински път SFO 2405 Градец - Царичина включително съоръжения и принадлежностите към него“. Началото на път SFO 2405 е края на регулацията на с. Градец при км 3+280, а края на проектирания участък е края на регулацията на с. Царичина при км 8+396. Съществуващ общински път SFO 2405 Градец - Царичина включително съоръжения и принадлежностите към него и е разделен на два етапа. Общата дължина на пътя е 5116м. Първият етап, който е и обект на настоящата обществена поръчка включва реконструкция на на 2064м.Подобект №4: „Изграждане на защитни тръби и защитени шахти, положени в подземна инфраструктура на съществуващ общински път SFO 2405 Градец – Царичина“.
Обект № 5: „Реконструкция и рехабилитация на съществуващ общински път SF0 3411 III-811 /Богьовци-Сливница/ - Безден включително съоръжения и принадлежностите към него“. Началото на път SFO 3411 е края на регулацията на с. Богьовци при км 0+000, а края на началото на регулацията на с. Безден при км 1+332. Съществуващият общински път SFO3411 III-811 /Богьовци-Сливница/ - Безден включително съоръжения и принадлежностите към него е с дължина 1332м. Средната широчина на пътната настилка е 6,00м.Подобект №5: „Изграждане на защитни тръби и защитени шахти, положени в подземна инфраструктура на съществуващ общински път SF0 3411 III-811 /Богьовци-Сливница/ - Безден“.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на техническото предложение    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
5575967.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
540

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор №23/07/2/0/00559/20.03.2018г. за отпускане на безвъзмездна финансова помощ по Подмярка 7.2. на ПСРС 2014-2020

Финансирането на обществената поръчка е осигурено въз основа на договор № 23/07/2/0/00559/20.03.2018г. за безвъзмездна финансова помощ по Програмата за развитие на селските райони 2014г.-2020г., Мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“, Подмярка 7.2 „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Кандидатът да е Вписан в Централния професионален регистър на строителя, за изпълнение на строежи втора група, трета категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а ако е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото да има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката.
ДОКАЗВАНЕ:При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, като посочва в Част IV, раздел А, т. 1) от ЕЕДОП групата и категорията на строителните обекти, за които е вписан в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентна информация, както и номера на Удостоверението за вписване и дата на валидност, а за чуждестранни лица аналогична информация за съответен еквивалентен документ удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен документ за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката. При условията на чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключването на договор за обществена поръчка възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи доказващи декларираната в ЕЕДОП информация относно съответствието с поставените критерии за подбор към годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност, цитирани по-горе (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП). Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. В случай че определения изпълнител е чуждестранен участник, той трябва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, вкл. че е извършил регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за строежи от съответната група и категория, във връзка с разпоредбата на чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в обединението, които ще изпълняват строителните дейности, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнението на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителни работи.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът трябва да е реализирал оборот от строително-монтажни работи,през последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от 5 000 000.00 лева. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното в т.1 изискване, като попълва част IV, раздел Б, т.2a) от ЕЕДОП. При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация:
- Справка за оборота от строително-монтажни работи за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Или - Копия на годишните отчет за последните 3 (три) приключили финансови години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която Участникът е установен. Забележка: Когато по основателна причина кандидат или участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
2. Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума от 200 000 лева (за строежи трета категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3 ЗУТ), съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на поръчката или еквивалентна за участник – чуждестранно лице съгласно законодателство на държавата в която е установен. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното в т.2 изискване, като попълва в част IV, раздел Б, т.5) от ЕЕДОП, като посочи застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност“, както, издател, номер и валидност на същата.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на документи доказващ наличие на застраховка “Професионална отговорност”.При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор посочени по горе се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.


1.Участникът трябва да е реализирал оборот от строително-монтажни работи,през последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от 5 000 000.00 лева. За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
2.Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на поръчката или еквивалентна за участник – чуждестранно лице съгласно законодателство на държавата в която е установен. Строежа е трета категория минимална застрахователна сума – 200 000 лв.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.През последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил строително-монтажни работи, идентични или сходни с предмета на поръчката. Под „СМР идентични или сходни с предмета на поръчката“ следва да се разбира изпълнение на строително-монтажни работи в областта на изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътна и/или улична мрежа с обща дължина минимум 8 679м. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното в т.1 изискване, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП като предостави и информация за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите с приложени към него копия на удостоверения за добро изпълнение на посоченото строителство, които да съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. При условията на чл. 67, ал. 6 от ЗОП,преди сключване на договора, определения изпълнител представя документите по предходното изречение (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП).
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник като цяло.
2.Участникът трябва да разполага с ръководен екип изпълнение обществената поръчка.При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното в т.2 изискване, чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като посочи лицата от ръководният екип, които ще изпълняват поръчката в това число: Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка);Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение);Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател)Информацията за лицата от Ръководния екип, се попълва в Част IV, раздел буква В от ЕЕДОП. При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на членовете на ръководния състав, които ще изпълняват обществената поръчка, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
3.Система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен и система за управление на околната среда БДС EN ISO 14001:2015или еквивалентен сбхват:пътно строителство или еквивалент.При подаване на офертата се декларира съответствие с т.3, с попълване на Част IV, раздел Г от ЕЕДОП като посочи и вида, номера и дата на валидност на сертификати. При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираното в ЕЕДОП- копия на валидни сертификати за система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен и система за управление на околната среда съгласно стандарта БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалентен с обхват включващ изпълнение на пътно строителство или еквивалентно.
Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за технически възможности и квалификация се прилагат към обединението като цяло, а не към всяко от лицата, включени в него с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. При участие на подизпълнители, изискванията ще се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.


1.През последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил строително-монтажни работи, идентични или сходни с предмета на поръчката. Под „СМР идентични или сходни с предмета на поръчката“ следва да се разбира изпълнение на строително-монтажни работи в областта на изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътна и/или улична мрежа с обща дължина минимум 8 679м.
2. Участникът трябва да разполага с ръководен екип от следните лица за изпълнение обществената поръчка: Ръководител строителен обект - правоспособно лице, с квалификация "строителен инженер" или еквивалентна по специалността "Пътно строителство" или "Транспортно строителство" или еквивалентна, с реализиран професионален опит като ръководител строителство на минимум един строеж от пътната техническа инфраструктура, попадащ в обхвата на чл. 137, ал.1, т.1 буква „а“, и/или чл. 137, ал.1, т.2 буква „а“ и/или чл. 137, ал.1, т.3 буква „а“ от ЗУТ. Технически ръководител - правоспособно лице, притежаващ степен на образование, отговарящо на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна, с реализиран професионален опит като технически ръководител при изпълнение на поне един строеж от пътната техническа инфраструктура, попадащ в обхвата на чл. 137, ал.1, т.1 буква „а“ и/или чл. 137, ал.1, т.2 буква „а“ и/или чл. 137, ал.1, т.3 буква „а“ от ЗУТ. Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството - лице с квалификация, професионален опит и компетентност в областта на строителството, със степен на образование не по-ниска от средно специално или еквивалент, преминало обучение за минималните изисквания за здраве и безопасни условия на труд при извършване на СМР и притежаващо валидно Удостоверение за длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството или еквивалентен документ за чуждестранните лица. Отговорник контрол по качеството - правоспособно лице, с професионален опит и квалификация в областта на строителството, минимална образователно-квалификационна степен „бакалавър" или еквивалент по строителна специалност; притежаващо удостоверение или сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно. Експерт по част Геодезия – правоспособно лице, притежаващо образователно-квалификационна степен „магистър" по специалност „Геодезия" или еквивалентно или средно специално образование с четиригодишен курс на обучение или еквивалентно и придобита професионална квалификация "строителен техник" специалност "геодезия и кадастър" или еквивалент, с реализиран професионален опит при изпълнение на поне един строеж от пътната техническа инфраструктура, попадащ в обхвата на чл. 137, ал.1, т.1 буква „а“ и/или чл. 137, ал.1, т.2 буква „а“и/или чл. 137, ал.1, т.3 буква „а“ от ЗУТ.
Не се допуска едно лице да съвместява две или повече позиции в Ръководния екип, отговорен за изпълнение на строителството.
3. Участникът да има внедрена следната система: система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен с обхват:включващ изпълнение на пътно строителство или еквивалентно и система за управление на околната среда съгласно стандарта БДС EN ISO 14001:2015или еквивалентен с обхват:включващ изпълнение на пътно строителство или еквивалентно.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.При подписване на договора избрания изпълнител представя гаранция за изпълнение под формата на парична сума, оригинал на неотменяема банкова гаранция или валидна застрахователна полица в размер на 1 % от стойността на договора без ДДС. при максимално допустим размер на стойността на договора, гаранцията е 55759.67 лева. При банков превод, на гаранция, същата да бъде в Банка: УниКредит Булбанк, офис Костинброд; Банков код (BIC):UNCRBGSF Банкова сметка (IBAN):BG 11 UNCR 9660 3369 0391 11.
2. Изпълнителят има право да получи авансово плащане в размер до 50 % от стойността договора, ако е представил гаранция за авансово предоставяните, в размер на 100% от заявената стойност на аванса средства под формата на парична сума, оригинал на неотменяема банкова гаранция или валидна застрахователна полица. Условията за Гаранциите са уредени в проекта на договор. при банков превод, същият да бъде по сметката за гаранции, посочена по-горе. Ползването на аванс не е задължително.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/09/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 7

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/09/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр.Костинброд, ул.Охрид №1, заседателна зала на 2 етаж

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за който са налице обстоятелства по чл. 54, ал. 1 т. 1-7 от ЗОП и чл. 55, ал. 1 т. 1-5 от ЗОП. Участник, за когото са налице основания по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и посочените от възложителя обстоятелства по чл. 55, ал. 1 от ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.
2. Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото намира приложение хипотезата на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, освен ако не е приложима разпоредбата по чл. 4 от същия закон.
3. Участник, чиято оферта е със срок на валидност по-малък от минимално изискания от Възложителя или не удължи срока на валидност, когато е поискано това от Възложителя, се отстранява от процедурата.
4. Когато участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава към офертата се представя копие от документ, от който е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: правата и задълженията на участниците в обединението; уговаряне на солидарна отговорност за изпълнение на договора за обществената поръчка; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.
Не се допускат промени в състава на обединението след крайният срок за подаване на офертата. Когато в договора за създаването на обединение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.
5. Когато участникът е посочил, че ще използва капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор или че ще използва подизпълнители, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП, който съдържа информацията относно липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор. Непредставяне на ЕЕДОП от трето лице или подизпълнител е основание за отстраняване от процедурата.
6. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
7. За удостоверяване или доказване на критериите за подбор подробна информация се съдържа в документацията на поръчката - указания към участниците.
8. Информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд: НАП - тел. 0700 18 700, http://www.nap.bg/; МОСВ - тел.02/ 940 6331, http://www3.moew.government.bg/; МТСП - тел. 02/ 8119 443, http://www.mlsp.government.bg.Идентификатор, даден от възложителя: ОП 2018-3. на основание чл.32, ал.1, т.1 от ЗОП, от датата на публикуване на Обявлението в Офицциален вестник на Европейския съюз, Възложителят – кмета на община Костинброд предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп до документацията на обществената поръчка, чрез публикуване в профила на купувача в електронна преписка на обществената поръчка. В деня на публикуване в регистъра на АОП на Решението и Обявлението на обществената поръчка, същите се публикуват и в профила на купувача, по реда на чл.24, ал.1, т.1 от ППЗОП. На посочената хипервръзка, се публикуват и всички относими документи и съобщения по поръчката: http://kostinbrod.bg/archives/17775

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба срещу решението може да подаде всяко лице от кръга на посочените в чл.198 от ЗОП, в 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП пред Комисията за защита на конкуренцията с копие и до кмета на община Костинброд.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
дирекция Обществени поръчки и Оперативни програми и проекти при община костинброд
ул.Охрид №1
Костинброд 2230 България
kostinbrod.bg@gmail.com +359 72168712
http://kostinbrod.bg/archives/17775 +359 72168777

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/08/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва