Деловодна информация
00515
11954 16/08/2018 (дд/мм/гггг)
не
00515-2018-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Изпълнителен директор на Изпълнителна агенция “Военни клубове и военно-почивно дело” – публичен възложител по чл. 5, ал. 2, т. 12 от ЗОП 129008829
бул. Цар Освободител № 7
София BG411 1000 България
Диана Ташева +359 29221774
d_tasheva@militaryclubs.bg +359 29810731

Интернет адрес/и

www.militaryclubs.bg

http://militaryclubs.bg/node/24


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://militaryclubs.bg/node/.................
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Настаняване/жилищно строителство и места за отдих и култура

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонт на покривното покритие и първи етаж от сградата на хотела във военно-почивен дом „Созопол”
45000000      
Строителство

„Ремонт на покривното покритие и първи етаж от сградата на хотела във военно-почивен дом „Созопол”.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
390665.86      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Созопол, военно-почивен дом „Созопол“.

„Ремонт на покривното покритие и първи етаж от сградата на хотела във военно-почивен дом „Созопол”
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
390665.86      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1.1. Участниците следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строително - монтажни работи (СМР) за строежи по чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „б“ от ЗУТ.
Преди сключването на договора за обществена поръчка, участникът определен за изпълнител, следва да представи заверено копие на Удостоверението за изпълнение на строежи по чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „б“ от ЗУТ и валиден талон, издадени от Централния професионален регистър на строителя или се посочва обществено достъпен, безплатен за Възложителя регистър, в който да се проверят заявените данни.
В случай, че участникът е чуждестранно лице той трябва да има регистрацията в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен, или такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон, или да има право да извършва такава дейност по законодателството на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието с този критерий за подбор, като попълват съответното поле от раздел А: Годност в Част IV: Критерии за подбор от електронния Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
2. Изисквания към техническите възможности на участниците:
2.1. Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни* с тези на поръчката, най-много за последните пет години от датата на подаване на офертата.
* Под „идентични или сходни дейности“, следва да се разбират ремонт/изграждане на покривни конструкции за минимум 500 кв. м., както и доказателства за реализирани вътрешни ремонтни дейности на минимум 1(един), идентичен по параметри обект.
Минимално изискване:
Участниците следва да са изпълнили дейности, идентични или сходни с предмета на поръчката, както следва: ремонт/изграждане на покривни конструкции за минимум 500 кв. м., както и доказателства за реализирани вътрешни ремонтни дейности на минимум 1(един), идентичен по параметри обект.
Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП (Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите (вкл. и обем), датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка), които участникът определен за изпълнител представя преди сключване на договора за обществената поръчка или в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП. При подаване на офертата, участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП - поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
* Под „идентични или сходни дейности“, следва да се разбират ремонт/изграждане на покривни конструкции за минимум 500 кв. м., както и доказателства за реализирани вътрешни ремонтни дейности на минимум 1(един), идентичен по параметри обект.
2.2. Участниците следва да прилагат система за управление на качеството EN ISO 9001 и/или еквивалентна (с обхват, приложим към предмета на обществената поръчка).
2.3.Участниците следва да прилагат система за управление на околната среда EN ISO 14001 и/или еквивалентна (с обхват, приложим към предмета на обществената поръчка).
Поставените изисквания се доказват със заверени копия на валидни сертификати за внедрена система за управление на качеството EN ISO 9001 и система за управление на околната среда EN ISO 14001 или се посочва обществено достъпен, безплатен за Възложителя регистър, в който да се проверят заявените данни, които участникът определен за изпълнител представя преди сключване на договора за обществената поръчка или в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците следва да са реализирали минимален оборот в размер на 781 332,00 (седемстотин осемдесет и една хиляди триста тридесет и два) лева без включен ДДС в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти през последните 3 (три) приключили финансови години (в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си).
Под „оборот в сферата, попадаща в обхвата на порчъката, ще се приема оборота от изпълнение на СМР/СРР на сгради.


Участниците следва да са изпълнили дейности, идентични или сходни с предмета на поръчката, както следва: ремонт/изграждане на покривни конструкции за минимум 500 кв. м., както и доказателства за реализирани вътрешни ремонтни дейности на минимум 1(един), идентичен по параметри обект.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строително - монтажни работи (СМР) за строежи по чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „б“ от ЗУТ.
Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни* с тези на поръчката, най-много за последните пет години от датата на подаване на офертата.
* Под „идентични или сходни дейности“, следва да се разбират ремонт/изграждане на покривни конструкции за минимум 500 кв. м., както и доказателства за реализирани вътрешни ремонтни дейности на минимум 1(един), идентичен по параметри обект.
Преди сключването на договора за обществена поръчка, участникът определен за изпълнител, следва да представи заверено копие на Удостоверението за изпълнение на строежи по чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „б“ от ЗУТ и валиден талон, издадени от Централния професионален регистър на строителя или се посочва обществено достъпен, безплатен за Възложителя регистър, в който да се проверят заявените данни.
В случай, че участникът е чуждестранно лице той трябва да има регистрацията в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен, или такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон, или да има право да извършва такава дейност по законодателството на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието с този критерий за подбор, като попълват съответното поле от раздел А: Годност в Част IV: Критерии за подбор от електронния Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).


Участниците следва да са изпълнили дейности, идентични или сходни с предмета на поръчката, както следва: ремонт/изграждане на покривни конструкции за минимум 500 кв. м., както и доказателства за реализирани вътрешни ремонтни дейности на минимум 1(един), идентичен по параметри обект.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят сключва договор при условията на чл. 114 от ЗОП. В случай, на осигурено финансиране плащането се извършва по следния начин: - аванс в размер на 30% от общата стойност на договора срещу предоставена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ гаранция за обезпечаване на авансово предоставените средства, в една от формите, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП.
- 70 % от общата стойност на договора се заплаща в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на фактурата за изпълненения договор, приет с Акт обр.15 и Протокол обр. 19, и сметка обр. 22. Сумата, която се заплаща е съгласно цените от Приложение № 2 „Ценово предложение” и посочените количества в Протокол обр.19.
В случай, че изпълнителят няма да ползва аванс, плащането се извършва в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на фактурата за изпълненения договор, приет с Акт обр. 15 и Протокол обр. 19. Сумата, която се заплаща е съгласно цените от Приложение № 2 „Ценово предложение” и посочените количества в Протокол обр.19.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/09/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

07/12/2018 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/09/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. София, бул. "Цар Освободител" № 7

Получените оферти и ценовите предложения към тях се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата може да участва лице, което отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП, както и при наличие на основанията по чл. 107 от ЗОП. За участник, който след изтичане на срок по §14 от ПЗР на ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС не е привел дейността си в съответствие с изискванията на този закон се прилага чл. 5, ал. 1, т. 3 от същия.
При изготвяне на офертата, участниците следва да декларират, че са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към предмета на поръчката, както следва:
Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите: Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; интернет адрес: www.nap.bg
Относно задълженията, свързани с опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите: 1000 София, ул. "Уйлям Гладстон" № 67, Телефон: 02/ 940 6000. интернет адрес: http://www3 .moew.government.bg/
Относно задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика, София 1051, ул. Триадица № 2, Телефон: 02/ 8119 443; 0800 88 001, интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg. Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда": София 1000, бул. „Дондуков" № 3, телефон: 02/ 8101 759; 0700 17 670; e-mail: secr- idirector@gli.government.bg.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно срока по чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/08/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва