Деловодна информация
00237
1200-436 15/08/2018 (дд/мм/гггг)
не
00237-2018-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Аксаково 000093385
ул. Г. Петлешев, №58б
Аксаково BG331 9154 България
Ирина Добрева +359 52762157
d_pravna@aksakovo.net +359 52762157

Интернет адрес/и

www.aksakovo.net

http://aksakovo.net/proc/ZOP/PublicRegisterList?UnitID=1


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.aksakovo.net/proc/ZopView.aspx?DosieID=240
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Осигуряване на достъпна среда в административната сграда на Община Аксаково чрез подмяна на асансьорната уредба“
42416100      
Строителство

Изпълнението на настоящата обществена поръчка е в рамките на Проект „Красива България“ 2018, Мярка М01-01 “ Осигуряване на достъпна среда на обществени сгради“.
Предмет на настоящата обществена поръчка е строителни дейности за подмяна на асансьорната уредба в административната сграда на община Аксаково.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
94665.49      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
42416100      
45310000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

Административната сграда на Възложителя - гр. Аксаково, област Варна, ул. „Г. Петлешев” 58Б

Основните дейности които ще се изпълняват за дадения обект са:
? Демонтаж на съществуваща стара асансьорна уредба, е включени всички съпътстващи строително - монтажни работи необходими за демонтажа.
? Монтаж на нова асансьорна уредба с включени всички съпътстващи строително - монтажни работи.
? Пускови работи и изпитания.
? Въвеждане в експлоатация.
Подробно описание на дейностите е налично в Техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
94665.49      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
2

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Всеки участник в процедурата следва да притежава валидно удостоверение, издадено от Държавната агенция за метрологичен и технически надзор на лицата, извършващи дейности по поддръжка, ремонтиране и преустройство на съоръжения с повишена опасност /асансьори/, издадено на основание чл. 36, ал. 6 от Закона за техническите изисквания към продуктите на лицата, имащи право да извършват дейности по поддържане, ремонтиране и преустройство на съоръжения с повишена опасност.
2. Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за съответната група и категория строежи (I-ва група, ІV – та или по-висока категория), съгласно Закона за камарата на строителите или да докаже аналогична регистрация в професионален или търговски регистър в държавата, в която е установен.
ЗА ДОКАЗВАНЕ НА ГОДНОСТ (ПРАВОСПОСОБНОСТ) ЗА УПРАЖНЯВАНЕ НА ПРОФЕСИОНАЛНА ДЕЙНОСТ, ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТАТА, УЧАСТНИКЪТ ПОПЪЛВА СЪОТВЕТНОТО ПОЛЕ ОТ РАЗДЕЛ А: ГОДНОСТ В ЧАСТ IV: КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР ОТ еЕЕДОП, като посочва данни относно вписването на участника в съответния професионален регистър в държавата членка, в която е установен, с точно позоваване на документа, в т.ч. номер, дата и обхват, като се посочва дали съответните документи са достъпни чрез публичен безплатен регистър, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация.
* В случай, че участникът е чуждестранно лице или обединение от такива лица, преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи документ с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, вкл. че е извършил съответната регистрация.
Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да има застраховка „Професионална отговорност“ с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката или произтичащо от нормативен акт.
ЗА ДОКАЗВАНЕ НА ИКОНОМИЧЕСКОТО И ФИНАНСОВОТО СЪСТОЯНИЕ ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТАТА, УЧАСТНИКЪТ ПОПЪЛВА СЪОТВЕТНОТО ПОЛЕ ОТ РАЗДЕЛ Б: ИКОНОМИЧЕСКО И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ В ЧАСТ IV: КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР ОТ еЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за Изпълнител:
Доказателства за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството, съгл. чл.171 от ЗУТ, с общ лимит на отговорността, покриваща обема на поръчката, или съответен валиден аналогичен /еквивалентен/ документ /в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни/.
Когато по основателна причина, участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


Участниците следва да имат валидна застрахователна полица за професионална отговорност на строителя – съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ (или еквивалентна застраховка или гаранция за чуждестранното лице – участник, в съответствие с чл.171а, ал.1 от ЗУТ), с общ лимит на отговорността, покриваща обема на поръчката.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обществената поръчка.
ЗА ДОКАЗВАНЕ НА ТЕХНИЧЕСКИТЕ И ПРОФЕСИОНАЛНИТЕ СПОСОБНОСТИ, ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА, УЧАСТНИЦИТЕ ПОПЪЛВАТ САМО СЪОТВЕТНОТО ПОЛЕ ОТ РАЗДЕЛ В: ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ В ЧАСТ IV: КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР ОТ ЕЕДОП. Попълва се списък на обектите със сходно строителство, а при поискване комисията може да изисква представяне на удостоверенията за добро изпълнение от участниците.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за Изпълнител:
? Списък на строителството по чл. 64, ал. 1, т. 1 ЗОП, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за Изпълнител:
Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
ЗА ДОКАЗВАНЕ НА ТЕХНИЧЕСКИТЕ И ПРОФЕСИОНАЛНИТЕ СПОСОБНОСТИ, ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА, УЧАСТНИЦИТЕ ПОПЪЛВАТ САМО СЪОТВЕТНОТО ПОЛЕ ОТ РАЗДЕЛ В: ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ В ЧАСТ IV: КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР ОТ ЕЕДОП.
* Възложителят може да не приеме представено доказателство за технически и професионални способности, когато то произтича от лице, което има интерес, който може да води до облага по смисъла на чл. 54 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


1. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, минимум една дейност с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обществената поръчка.
Забележка: Под дейности „сходни с предмета и обема на обществената поръчка” следва да се разбира доставка и монтаж на асансьорни уредби*, предназначени за превоз на хора.
*"Асансьорна уредба" е съвкупност от асансьор (асансьори) и функционално свързани с него (тях) части на строежа (шахта, шахтна яма, машинно помещение, етажни площадки и др. под.).
2. Участникът следва да разполага с следния персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката:
Технически ръководител на обекта, притежаващ:
- Образование и квалификация: образователно-квалификационна степен „магистър ” или „бакалавър” в областта на строителството, или строителен техник;
- Професионален опит: да е изпълнил поне 1 обект идентичен или сходен с този на обществената поръчка.
Забележка: Под обект „сходен с този на обществената поръчка” следва да се разбира доставка и монтаж на асансьорни уредби*, предназначени за превоз на хора.
Координатор по безопасност и здраве: да отговаря на изискванията по чл.5, ал.2 от Наредба №2/22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР;
Отговорник по контрола на качеството: да притежава съответното удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изисквания по проект "Красива България" 2018 г.: Избраният за изпълнител участник трябва да осигури наемане на регистрирани в ДБТ безработни при реализиране на обекта,които са част от общия състав работници, при спазване на следните изисквания: a) При срок за изпълнение на договора за СМР 2 (два) месеца: Да осигури 12 човекомесеца труд, положен от общия състав работници за срока на изпълнение на договора за СМР, като поддържа на трудов договор 6 среден месечен брой работници на обекта; Задължително да осигури 4 човекомесеца труд, положен от квалифицирани/неквалифицирани, наети от ДБТ безработни лица, за срока на изпълнение на договора за СМР, като поддържа на трудов договор 2 среден месечен брой наети от ДБТ за обекта безработни. Броят на общия състав работници, в т.ч. и на квалифицирани/неквалифицирани безработни лица са изчислени на база изготвената за обекта експертната оценка. Продължава в Раздел VІ.3) "Допълнителна информация" от наст. обявление.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/08/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/08/2018 (дд/мм/гггг)   09:00 (чч:мм)

в сградата на Община Аксаково, заседателна зала, ет.2, адрес: гр. Аксаково, ул. "Г. Петлешев" №58б

Получените оферти се отварят на публ. заседание,на което могат да присъстват участниците в процедурата или упълномощените им представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Офертите се отварят по реда на чл.54 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Избраният за изпълн. участник трябва да осигури изплащане на заплати и внасяне на осиг. вноски, на база мин. месечен размер на осиг. доход по основни иконом. д-сти и квалификац. групи професии, съгл. Приложение №1 от Закона за бюджета на ДОО; Избр. за изпълн. участник трябва да осигури реалистично съотнош. м/у квалифиц. и неквалифиц. работници; Избраният за изпълн. участн. трябва да осигури застрах.(валидно за целия период на договора за СМР) по Наредбата за задълж. застрах. на работн. и служит. за риска „труд. злополука“ на всички работещи на обекта, вкл. на наетите безраб. лица. Изискв. по отнош. на личното съст. на участн.: За участн. в процед. следва да не са налице обстоят. по чл.54, ал.1 от ЗОП. Липсата или налич. на основ. за отстран., свърз. с обстоят. по чл. 54, ал.1 от ЗОП се посоч. чрез попълване на съотв. раздел на еЕЕДОП. Участ., за когото са налице накои от основ. по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, има право да представи доказат., че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съотв. основ. за отстраняване. Спец. национ. основ. за изключване: - Участн., следва да декл. липсата или налич. на влязла в сила присъда за престъпл. по чл. 194 – 208, чл. 213а – 217, чл. 219 – 252 и чл. 254а – 260 НК;- -Участн., не следва да е свърз. лице с други участници в наст. процед., съгл. чл. 101, ал. 11 ЗОП ; -За участн. не следва да e устан. с влязло в сила наказ. постановл., или съдебно решение, нарушение на чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда или аналог. задължения, устан. с акт на компет. орган, съгл. законодат. на държавата, в която участн. е установен;- За участн. не следва да са налице обстоят. по чл. 69 от Закона за противод. на корупцията и за отнемане на незак. придоб. имущество; -За участн. не следва да са налице обст. по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС. Други основ. за отстраняване - съгл. чл. 107 от ЗОП; Друго: 1. Гаранцията за изпълн. на догов. е в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС. Гаранц. за изпълн. се предост. в една от следн. форми: парична сума; банк. гаранция или застрах., която обезпечава изпълн. чрез покритие на отговорността на изпълн. Условията и срока за задържане и освобожд. на гаранц. за изпълн. се уреждат в договора. 2. Преди сключв. на договор, Възлож. изисква от участ., опред. за изпълн., да предостави актуални документи, удостов. липсата на основ. за отстран. от процед., както и съотв. с поставените крит. за подбор, гаранция за изпълн. на договора и Деклар. по чл. 59, ал. 1, т. 3 от ЗМИП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. 3.Финансиране -от МТСП-Проект„Красива България“ 2018 и от бюджета на Общ. Аксаково. 4. Адрес, на който се подават оферт.: гр. Аксаково, Общ. Аксаково, ул. „Г. Петлешев“ №58 Б, в раб. време от 8:00 до 17:00, до датата и часа, посоч. в по-горе в наст. обявление. Настоящата общ. поръчка, се обявява под формата на Публично състезание, чрез прилаг. на чл. 178, ал. 3 от ЗОП. Срокът за получав. на оферти е определен на не по-малко от 10 кал. дни от изпращане на Обявлението за общ. поръчка за публикуване, въз основа на следн. мотиви: Общ. Аксаково кандид. за финанс. и скл. споразум. по Проект „Красива България“ 2018, Мярка М01-01 „Осигур. на достъпна среда на общ. сгради“ с обект „Осигур. на достъпна среда в администр. сграда на Общ. Аксаково чрез подмяна на асансьорната уредба”, като съгл. клаузите на спораз., крайният срок за сключв. на договор за изпълн. д-стите по проекта е 14.09.2018 г., като неспазването му води до автоматично прекратяване на споразумението. Подробните мотиви за прилагането на чл. 178 ал. 3 от ЗОП са описани в Решението за откриване на процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл.197, ал.1, т. 4 и ал. 2 от Закона за обществените поръчки
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/08/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва