Деловодна информация
00156
26-00/1329 14/08/2018 (дд/мм/гггг)
не
00156-2018-0035 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

община Велинград 000351580
бул.Хан Аспарух №35
гр.Велинград BG423 4600 България
Мария Николова-мл.експерт в отдел УСНРОПЗ +359 35953140
obshtina@velingrad.bg +359 35954341

Интернет адрес/и

www.velingrad.bg

https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/PublishedTenderInformation.aspx?tenderId=99657&companyId=21202


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/PublishedTenderInformation.aspx?tenderId=99657&companyId=21202
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Вътрешен ремонт на стара сграда на община Велинград и външен и вътрешен ремонт – етап 2, на нова административна сграда на община Велинград
45000000      
Строителство

Предмет на настоящата поръчка е избор на изпълнител за изпълнение на строително-монтажните работи на обект: "Вътрешен ремонт на стара сграда на община Велинград и външен и вътрешен ремонт – етап 2, на нова административна сграда на община Велинград". Повече информация се съдържа в техническата спецификация, достъпна в профила на купувача на община Велинград.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
149350      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

гр.Велинград, бул."Хан Аспарух" №35 и бул."Хан Аспарух" №56

Стара сграда – гр. Велинград, бул. Хан Аспарух №56:1.Част Архитектура: демонтира се изгнилата дървена подова конструкция (дюшеме) в помещенията, където е предвидено да се изпълни нова подова система от дървени греди, плоскости от ОСБ и балатум. В едно от помещенията по приложен чертеж е предвидено да се направи отливка от бетон по периферията на стаята, както и монтаж на метална конструкция, върху която се полага водоустойчив шперплат и балатум. В кабинети на 1-ви и 2-ри етаж е предвидено да се изпълни циклене на съществуващото подово дюшеме, включително фугиране и последващо лакиране.
По периферията на всички стаи в сградата се монтират нови ПВЦ первази.По таваните и стените с наличие на пукнатини се предвижда направа на обшивка от гипсокартон, включително крепежни елементи.На първи етаж ще се монтира нова врата към санитарното помещение, а на покривната плоча ще се положи ОСБ за направа на пътека за достъп до покривното пространство.
По откритата тераса на втори етаж:доставка и монтаж на нови барбакани ф50 за правилното и отводняване, полагане на гранитогрес, направа на перваз и оформяне на борд с плочки.Във вътрешния двор:се монтират две козирки над входове към мазето , с оглед предпазване от бъдещи наводнения. Монтиране на климатик към източната част на сградата с параметри посочени в КС.В Дневния център към административната сграда е предвидено да се изпълняват: демонтаж на съществуващата подова настилка и демонтаж на гипсокартонени стени от съществуваща конструкция, полагане на ламиниран паркет, направа на обшивка от гипсокартон по съществуваща конструкция , след като се направи ревизия на нея, полагане на шпакловка по стени и тавани, нанасяне на боя и подмяна на стъклопакети.
2.Част Електро:В сградата ще се изградят нова интернет, радио и телефонна инсталация, като кабелите се вкарват в улеи и се монтират необходимите розетки и изводи. Доставката на кабела за радио инсталацията не е предмет на проекта. Мястото на изводите в стаите се определя от Възложителя.
Нова сграда – гр. Велинград, бул. Хан Аспарух №35:1.Част Архитектура:Предвидените дейности по фасадата:подмяна на старата дървена облицовка и ламаринените первази, като това включва: демонтиране на старата ламперия, както и ламаринените первази, доставя се и се монтира нова ламперия с дебелина 1,4 см и ширина 7 см, вкл.конструкция за нея и оформяне на всички ъгли. Ламперията трябва да бъде импрегнирана и в последствие лакирана в желан от Възложителя цвят. На местата на старите подпрозоречни первази се монтират нови ламаринени первази, а за правилното изпълнение на дейностите се налага демонтаж на съществуващите решетки и последващият им монтаж обратно. По тавани с нарушена структура и наличие на пукнатини в мазилката ще се изпълни обшивка от гипсокартон, включително конструкция.За вратите на кабинетите: шкурене, почистване и лакиране на 14 броя дървени врати с различни размери, както и надстройки върху тях; 21 броя дървените врати и 5 броя врати на санитарните помещения се подменят с нови бели интериорни врати от ПДЧ/точните размери на касите и вратите трябва да се вземе от място преди монтажа на новите/;една от вратите, след като се демонтира, се затваря с конструкция от гипсокартон
Пред вратите на кабинетите на втори етаж на високото тяло на сградата:монтаж на нови прагове от камък, който трябва да съответства на пода в коридорите като вид, дебелина и цвят.В санитарните помещения се предвижда подмяна на меките връзки, казанчета и тръби, заради наличие на течове в тях.
1.Част ОВК:доставка и монтаж на газова горелка с максимална мощност 320 kW, циркулационна помпа с напор до 6м и дебит до 3 м3, включително табло за управлението на помпата, тръби Ф89х4 и всички необходими фитинги, конструкции и части, описани подробно в количествената сметка. След монтажа на изделията се правят необходимите проби на инсталацията.
Количеството на строителните работи на обекта е посочено в КС - достъпна в профила на купувача.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение на поръчката    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
149350      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

На основание чл.60 от ЗОП участниците следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя, което им позволява да изпълняват строителството на обекти първа група, четвърта категория съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. На основание специалната разпоредба на чл.17, ал.3 от Закона за камарата на строителите чуждестранните участници следва също да са вписани в Централния професионален регистър на строителя, което им позволява да изпълняват строителството на обекти първа група, четвърта категория съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя.
Доказва се със: Лицето или лицата попълват Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „А”, „Годност” от ЕЕДОП, като декларират тези обстоятелства, и не са задължени да представят удостоверението за вписване в ЦПРС, тъй като вписаната информация е достъпна по електронен път на http://register.ksb.bg.
Подизпълнители, които ще изпълняват дейност по строителство, както и онези съдружници в обединение което не е ЮЛ, но съгласно договора за обединение ще изпълняват дейност по строителство, също следва да са вписани в ЦПР на строителя, за изпълнение на съответната група и категория строеж.
Определеният за изпълнител, съдружници в обединението-изпълнител, както и подизпълнители и/или трети лица, които ще извършват съответна дейност при изпълнението на договора за обществената поръчка, са длъжни в срок не по-късно от датата на сключване на договора да представят копие от удостоверение от Централния професионален регистър на строителя, което им позволява да изпълняват строителството на обекти първа група, четвърта категория съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя и при спазване на чл.17 от Закона за камарата на строителите.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Доказва се със: Лицето или лицата попълват Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „Б”, „Икономическо и финансово състояние” от ЕЕДОП.
* Разяснение: следва да се има предвид, че застраховка по чл. 171 от ЗУТ е специализирана – тя касае само „строителя” /чл. 171, ал. 1 от ЗУТ/. Ако съдружник в обединение-участник, което не е ЮЛ, няма да извършва строителство, то тогава по силата на текста на законовата норма той не може да застрахова отговорността си на основание на специална клауза, която като императивна, не подлежи на разширително тълкуване и приложение.
Определеният за изпълнител, съдружници в обединението-изпълнител, както и подизпълнители и/или трети лица, които ще извършват съответна дейност при изпълнението на договора за обществената поръчка, са длъжни в срок не по-късно от датата на сключване на договора да представят копие на застраховка по чл.171 ЗУТ „Професионална отговорност”. За изпълнител, съдружници в обединението-изпълнител, както и подизпълнители и/или трети лица, които ще извършват съответна дейност при изпълнението на договора за обществената поръчка, установен/ регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен / регистриран.


1. Участникът да притежава валидна /действаща/ застраховка по чл. 171 от Закон за устройство на територията (ЗУТ) за професионална отговорност предназначена за строителство по смисъла на ЗУТ и в размер съгласно чл.5, ал.2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
За участник, установен / регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/ регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен / регистриран участника.
В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител и/или трето лице, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, както и за подизпълнителите и/или третите лица, които ще изпълняват дейности свързани със строителството.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Доказва се със: Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като представи Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата, в това число:
? Експерт/специалист (трите имена и позиция/длъжност, която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка);
? Професионална компетентност.
Информацията се посочва в Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „В”, „Технически и професионални способности” от ЕЕДОП.
Избраният изпълнител представя Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата /Образец към документацията/.
Чуждестранните участници представят еквивалентни на посочените документи съобразно законодателството си.
Доказва се със: Посочване на информацията в Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „Г”, „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление” от ЕЕДОП.
Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, горепосочения валиден сертификат или еквивалентен, представят онези участници в обединението, които ще изпълняват дейности по строителство предмет на поръчката и съобразно разпределението на дейностите по договора за обединение.
Избраният изпълнител представя копие на валиден Сертификат за въведена система на управление на качеството съгласно стандарт EN ISO 9001:2008/2015 или еквивалентен с обхват в областта на строителството или еквивалент.
Чуждестранните участници представят еквивалентни на посочените документи съобразно законодателството си.
Доказва се със: Посочване на информацията в Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „Г”, „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление” от ЕЕДОП.
Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, горепосочения валиден сертификат или еквивалентен, представят онези участници в обединението, които ще изпълняват дейности по строителство предмет на поръчката и съобразно разпределението на дейностите по договора за обединение.
Избраният изпълнител представя копие на валиден Сертификат за въведена система на управление на околната среда съгласно стандарт EN ISO 14001:2004/2015 или еквивалентен с обхват в областта на строителството или еквивалент.
Чуждестранните участници представят еквивалентни на посочените документи съобразно законодателството си.
Повече информация се съдържа в документацията за участие, достъпна в профила на купувача.


I.Участникът да разполага с персонал за изпълнение на поръчката, както следва:
1.Технически ръководител на обекта, както следва:
•Технически правоспособно лице, получило диплома от акредитирано висше училище с квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект", или лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" или "Техника". Техническа правоспособност може да бъде призната на чуждестранно лице при условията на взаимност, установени за всеки конкретен случай, когато притежава диплома, легализирана по съответния ред, и когато отговаря на изискванията на ЗУТ. Техническият ръководител е строителен инженер, архитект или строителен техник, който ръководи строителните работи и осигурява изпълнение на отговорностите по чл. 163, ал. 2, т. 1 – 5 от ЗУТ.
2.Координатор по безопасност и здраве, притежаващ Удостоверение по чл.5, ал.2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалентен документ за чуждестранни лица; да е участвал като специалист по безопасност и охрана на труда, при изпълнение на строителство на минимум 1 (един) обект.
3.Специалист - контрол на качеството, покриващ следните минимални изисквания на Възложителя: да притежава валиден към датата на подаване на офертата документ за преминат курс за контрол на качеството и/или документ, удостоверяващ, че лицето заема длъжност и/или са му възложени функции на отговорник по контрола на качеството; да е участвал като специалист контрол на качеството, при изпълнение на строителство на минимум 1 (един) обект.
Участникът трябва да посочи за всяка от ключовите позиции на експертите от предлагания от него екип за изпълнение на обществената поръчка отделни лица (един експерт не може да съвместява две позиции от изискуемия експертен екип).
II. Участникът да прилага системи за управление на качеството съгласно стандарт EN ISO 9001:2008/2015 или еквивалент, с предметен обхват „строителство“ или еквивалент.
III. Участникът да прилага системи или стандарти за опазване на околната среда съгласно стандарт EN ISO 14001:2004/2015 или еквивалент, с предметен обхват „строителство“ или еквивалент.
Повече информация се съдържа в документацията за участие, достъпна в профила на купувача.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

14/09/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/09/2018 (дд/мм/гггг)   13:00 (чч:мм)

Малката заседателна зала в административната сграда на община Велинград, гр.Велинград, бул."Хан Аспарух" №35

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Гаранцията за изпълнение е сума в размер на 3 % /три процента/ от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС.Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми:
- парична сума внесена чрез банков превод по банкова сметка на Община Велинград:
IBAN: BG 65RZBB91553320010530
BIC: RZBBBGSF
при банка: „Райфайзенбанк”-клон Велинград.
- банкова гаранция;
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Oпределеният за изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор за възлагане на обществената поръчка.
Информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд:Участниците могат да получат необходимата информация от следните институции:
-Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:НАП
Информационен телефон - 0700 18 700;
Електронни адреси:infocenter@nra.bg – обща информация;/nap@nra.bg - само за кореспонденция, подписана с електронен подпис
-Относно задълженията, свързани с опазване на околната среда:МОСВ
1000 София, бул.“Мария Луиза“ № 22 – Централна сграда
1000 София, ул. "У. Гладстон" № 67 – Втора сграда
Телефон: 02/ 940 6000;Интернет адрес: http://www.moew.government.bg/
-Относно задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд: МТСП
София 1051, ул. Триадица №2; Телефон: 02/ 8119 443;Е-mail: mlsp@mlsp.government.bg; Факс: +359 2 988 44 05; +359 2 986 13 18
Специфични национални основания за отстраняване, които не произтичат от чл. 57, § 1 от Директива 2014/24/ЕС, а са предвидени само в националното законодателство и имат характер на национални основания за изключване:
Лице, което участва в обединение или е дало съгласие да бъде подизпълнител на друг участник, не може да подава самостоятелно оферта.В процедурата за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.Свързани лица не могат да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура. Основанията по чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС. Основанията по чл.69, ал.1 от ЗПКОНПИ.Специфично национално основание за остраняване е и: който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпления, съгласно чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП.Извършени нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от КТ.Извършени нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби се подават в 10 - дневен срок от изтичането на 7- дневения срок за публикуване в РОП обявлението за изменение или допълнителна информация - чл. 197, ал. 1, т.4 от ЗОП, до Комисия за защита на конкуренцията с копие до кмета на община Велинград.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/08/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва