Деловодна информация
00864
К-973 14/08/2018 (дд/мм/гггг)
не
00864-2018-0012 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Исперих 000505821
ул. Дунав №2
гр. Исперих BG324 9780 България
Айлин Шукриева - Началник отдел ОП +359 84312178
op_isperih@abv.bg +359 84314712

Интернет адрес/и

www.isperih.bg.

http://e-procurement.bg:8080/pk/00864#88


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://e-procurement.bg:8080/pk/00864#88
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Рехабилитация на улична мрежа в гр. Исперих, по 2 (две) обособени позиции"
45233252      
Строителство

Предмет на настоящата обществена поръчка е рехабилитация на улична мрежа в гр. Исперих, по 2 (две) обособени позиции, както следва:
- Обособена позиция № 1: „Рехабилитация на уличната мрежа на гр. Исперих: ул. „6-ти септември” – I етап, ул. „Димитър Полянов” – I етап“ и ул. "Стефан Караджа";
- Обособена позиция № 2: „Рехабилитация на уличната мрежа на гр. Исперих: ул. „Александър Стамболийски“ – III етап – изграждане на паркинг“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1265484.62      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Рехабилитация на уличната мрежа на гр. Исперих: ул. „6-ти септември” – I етап, ул. „Димитър Полянов” – I етап“ и ул. "Стефан Караджа" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

Предметът на обособената позиция касае изпълнение на дейности, на територията гр. Исперих.

Предмет на настоящата обособена позиция е рехабилитация на уличното платно по ул. „6-ти септември” – I етап, с дължина 1181,23 м., ул. „Димитър Полянов” – I етап“, с дължина 1175,52 м. и ул. „Стефан Караджа”, с дължина 504.24 м. предвиждат се:
Подготвителни работи: Демонтаж на съществуващи бордюри и всички свързани с това разходи;
Земни работи: Технологично фрезоване на асфалтобетонова настилка, включително всички свързани с това разходи; Изкоп на неподходящ повърхностен пласт за тротоарна площ, включително натоварване, транспортиране на определено разстояние, разтоварване на депо и оформянето му;
Асфалтови работи: Направа на втори (свързващ) битумен разлив за връзка, включително всички свързани с това разходи; Доставка и полагане на порьозен асфалтобетон /биндер/, с променлива дебелина , включително всички свързани с това разходи; Доставка и полагане на плътен асфалтобетон, тип А, за износващ пласт с дебелина след уплътняването 4 см, включително всички свързани с това разходи;
Пътни работи: Доставка и полагане на бетонови бордюри с размер 15/25/50, включително всички свързани с това разходи; Изграждане и ремонт на съоръжения;
Отводняване на трасето: Корекция нивото на РШ, включително всички свързани с това разходи; Корекция нивото на ДШ, включително всички свързани с това разходи;
Пътна маркировка и сигнализация: Доставка и полагане на хоризонтална маркировка от боя с перли- машинно и ръчно, съгласно чертежите, включително всички свързани с това разходи; Доставка на стандартни, рефлектиращи пътни знаци, включително стойки и всички свързани с това разходи; Укрепване на стандартни знаци, включително всички свързани с това разходи; Временна организация на движението, както и всички необходими изисквания, съгласно съгласуването с органите на РДВР-ПП (КАТ).
Улица „Димитър Полянов” – I етап“ се явява улица V клас от уличната мрежа на гр. Исперих, улична мрежа с локално движение.
Ремонтните работи по уличната настилка на „Димитър Полянов” – I етап“ предвиждат:
Подготвителни работи: Демонтаж на съществуващи бордюри и всички свързани с това разходи;
Земни работи: Технологично фрезоване на асфалтобетонова настилка, включително всички свързани с това разходи; Изкоп на неподходящ повърхностен пласт за тротоарна площ, включително натоварване, транспортиране на определено разстояние, разтоварване на депо и оформянето му;
Асфалтови работи: Направа на втори (свързващ) битумен разлив за връзка, включително всички свързани с това разходи; Доставка и полагане на порьозен асфалтобетон /биндер/, с променлива дебелина, включително всички свързани с това разходи; Доставка и полагане на плътен асфалтобетон, тип А, за износващ пласт с дебелина след уплътняването 4 см, включително всички свързани с това разходи;
Пътни работи: Доставка и полагане на бетонови бордюри с размер 15/25/50, включително всички свързани с това разходи.
Отводняване на трасето: Корекция нивото на РШ , включително всички свързани с това разходи; Корекция нивото на ДШ, включително всички свързани с това разходи;
Пътна маркировка и сигнализация: Доставка и полагане на хоризонтална маркировка от боя с перли- машинно и ръчно, съгласно чертежите, включително всички свързани с това разходи; Доставка на стандартни, рефлектиращи пътни знаци, включително стойки и всички свързани с това разходи; Укрепване на стандартни знаци, включително всички свързани с това разходи; Временна организация на движението , както и всички необходими изисквания, съгласно съгласуването с органите на РДВР-ПП (КАТ).
Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя, са посочени в техническата спецификация и одобрените количествени сметки, приложени към документацията за участие - Приложение № 4.1.
Количествени сметки са съпътствани от технически проект, който дават ясна представа за предвидените строително-монтажни работи. На „Стефан Караджа” предвиждат: Подготвителни работи, Земни работи, Асфалтови работи, Пътни работи, Отводняване на трасето
Критериите по-долу
 
ДА КТП - „Качество на техническото предложение"    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
1249968.02      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Рехабилитация на уличната мрежа на гр. Исперих: ул. „Александър Стамболийски“ – III етап – изграждане на паркинг“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

Предметът на обособенaта позиция касае изпълнение на дейности, на територията на гр. Исперих

Предмет на настоящата обособена позиция е рехабилитация на улица „Александър Стамболийски“ – III етап – изграждане на паркинг се явява съществуващ паркинг до градинката пред ДСК, граничещ с ул. „Александър Стамболийски“. Има триъгълна форма и е с площ 530 м2, настилката му е асфалтова – силно компрометирана. Паркингът е без отредени паркоместа, пътната маркировка е напълно заличена. Автомобилите паркират хаотично и създават предпоставки за пътно-транспортни произшествия. Сигнализиран е с пътни знаци, които са в лошо състояние. Триъгълната му форма и близостта до кръстовище затруднява отреждането на максимален брой паркоместа, така необходими за паркиране в централната градска част.
Ремонтните работи по улица „Александър Стамболийски“ – III етап – изграждане на паркинг предвиждат:
Земни работи: Демонтаж на съществуващи бордюри и всички свързани с това разходи; Технологично фрезоване на асфалтобетонова настилка, вкл.всички свързани с това разходи;
Пътни работи: Доставка и полагане на бетонови бордюри 15/25/50 см, вкл.всички свързани с това разходи;
Асфалтови работи: Направа на втори (свързващ) битумен разлив за връзка, включително всички свързани с това разходи; Доставка и полагане на плътен асфалтобетон, тип А, за изн. пласт с деб. след уплътняване 4 см, вкл.всички свързани с това разход;
Организация на движението: Доставка и полагане на хоризонтална маркировка от боя с перли, машинно и ръчно, съгл. чертежите, вкл.всички свързани с това разходи; Доставка на стандартни, рефлектиращи пътни знаци, включително стойки и всички свързани с това разходи; Укрепване на стандартни знаци, включително всички свързани с това разходи; Доставка и монтаж на гумени стълбчета;
Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя, са посочени в техническата спецификация и одобрените количествени сметки, приложени към документацията за участие - Приложение № 4.2.
Количествени сметки са съпътствани от технически проект, който дават ясна представа за предвидените строително-монтажни работи.
Критериите по-долу
 
ДА КТП -„Качество на техническото предложение"    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
15516.60      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
20

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Минимално изискване: Участниците следва да притежават регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), което да им позволява извършване на строителни работи от предмета на настоящата поръчка - Втора група: строежи от транспортната инфраструктура, строежи от ІV-та категория – строежи по чл. 137, ал.1, т.4, буква „а” от ЗУТ – частни пътища, улици от второстепенната улична мрежа V и VI клас и съоръженията към тях, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Изискването се прилага за всяка обособена позиция!!!
Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Удостоверяване: Участникът попълва поле 1) на раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Образец № 2, като се посочва уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа или за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи - обект на настоящата обществена поръчка
Документ, с който се доказва: Преди сключване на договор за обществена поръчка (за съответната обособена позиция), възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи удостоверение за извършване на еднократна или временна строителна услуга за конкретен строеж на територията на Република България, което покрива необходимия обхват на вписване в Централния професионален регистър на строителите за изпълнение на този строеж.
Документите за доказване на поставените изисквания се представят от участника и при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът да има застраховка „Професионална отговорност“ с покритие съответстващо на обема и характера на поръчката.
Удостоверяване: Участникът попълва поле 5) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Образец № 2, с посочване на застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл. 171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал.2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ (за чуждестранните лица). Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката.
Документ, с който се доказва: Преди сключване на договор за обществена поръчка (за съответната обособена позиция), възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“. Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Документите за доказване на поставените изисквания се представят от участника и при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


Минимално изискване: Участниците, следва да имат и да поддържат за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството и проектирането”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.), покриваща минималната застрахователна сума за строежи IV-та категория – строежи по чл. 137, ал.1, т.4, буква „а” от ЗУТ, определени с чл.5, ал.2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
За участник, установен/регистриран извън Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
Изискването се прилага за всяка обособена позиция!!!
Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка „Професионална отговорност“ се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем идентични или сходни с тези на обществената поръчка, най-много за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата. /Отнася се само за обособена позиция №1/
2. Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
3. Участникът трябва да прилага системи за управление на качеството./Отнася се само за обособена позиция №1/
4. Участникът трябва да прилага системи или стандарти за опазване на околната среда./Отнася се само за обособена позиция №1/
Удостоверяване: По т. 1 Участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Образец № 2, с посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема.
По т. 2 Участникът попълва поле 9) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Образец № 2, с посочване под формата на списък на инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката, както и това дали същите са собствени или наети.
По т.3. Участникът попълва съответното поле от раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Образец № 2, с посочване на система за управление на качество или еквивалентни мерки, обхвата на сертификация, както и период на валидност.
По т.4. Участникът попълва съответното поле от раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Образец № 2, с посочване на система за управление на околна среда или еквивалентни мерки, обхвата на сертификация, както и период на валидност.
Документ, с който се доказва: Преди сключване на договор за обществена поръчка (за съответната обособена позиция), възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи:
По т. 1. Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
По т. 2 - Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
По т. 3 и т.4 - Копие на сертификати, издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят ще приеме и еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки за чуждестранните лица.
Възложителят ще приеме и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазване на околната среда, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай или участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Документите за доказване на поставените изисквания се представят от участника и при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил строителство идентично или сходно с предмета и обема на обществената поръчка.
Забележка: Под „сходно” строителство с предмета и обема на обществената поръчка следва да се разбира изграждане и/или реконструкция, и/или рехабилитация и/или ремонт на улична и/или пътна мрежа с дължина на трасето/трасетата, не по-малко от 2800 м;
Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, съответствието с това изискване се доказват от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него. При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
2. Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, както следва: 1. Комбиниран багер – 1 бр.; 2. Фреза – 1 бр.; 3. Мини челен товарач – 1 бр.; 4. Самосвали – 4 бр.; 5. Фугорез – 1 бр.; 6. Духалка – 1 бр.; 7. Автогудронатор – 1 бр.; 8. Асфалтополагач – 1 бр.; 9. Валяк бандажен – 2 бр.; 10. Валяк пневматичен – 1 бр.; 11. Водоноска – 1 бр.; 12. Авто метла – 1 бр.; 13. Компресор за сгъстен въздух – 1 бр.
Изискването се прилага за всяка обособена позиция!!!
Забележка: В случай че, оферта се подава за повече от една обособена позиция, горното изискване не се прилага сумарно. Така например, ако участник подава оферта за повече от една обособена позиция е достатъчно същият да разполага с минимум: Комбиниран багер – 1 бр.; Фреза – 1 бр.; Мини челен товарач – 1 бр. и т.н.
Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, съответствието с това изискване се доказват от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него. При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
3. Участникът трябва да прилага система за управление на качество EN ISO 9001:2008/ EN ISO 9001:2015 или екв., или екв. мерки с обхват на сертификация строителство или екв.
Изискването се прилага само за Обособена позиция №1!!!
Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за прилагане на система за управление на качество EN ISO 9001:2008/ EN ISO 9001:2015 или еквивалент, или еквивалентни мерки с обхват на сертификация строителство или еквивалент се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
4. Участникът трябва да прилага система за управление на околна среда EN ISO 14001:2004/ EN ISO 14001:2015 или екв., или екв. мерки с обхват на сертификация строителство или екв.
Изискването се прилага само за обособена позиция №1!!!
Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за прилагане на система за управление на околната среда EN ISO 14001:2004/ EN ISO 14001:2015 или еквивалент, или еквивалентни мерки с обхват на сертификация строителство или еквивалент се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка по всяка обособена позиция е в размер на 3% (три на сто) от стойността на договора без вкл. ДДС. При подписване на договора за съответната обособена позиция, Изпълнителят представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% (три на сто) от стойността на договора без вкл. ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на: Банкова гаранция; Парична сума, преведена по сметка на Община Исперих: БАНКА: „Инвестбанк“ АД, IBAN: BG55IORT81163300500000, BIC: IORTBGSF или Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията, за съответната обособена позиция са посочени в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/09/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/09/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Административната сграда на Община Исперих, гр. Исперих, ул."Дунав" № 2, заседателна зала

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Изискванията на възлож. към личното състояние на участниците е съгласно т. 3. от указанията „Изисквания към участниците“
2. Възложителят отстранява от участие в процедура:
2.1. участник, за когото са налице обст. по чл. 54, ал. 1, т.1, 2, 3, 4, 5, 6 и 7 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т.1, 2, 3, 4, 5 от ЗОП;
Участник, за когото са налице основания по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и посочените от възложителя обстоятелства по чл. 55, ал. 1 от ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.
2.2. уч-к, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за общ. поръчка или в документацията;
2.3. уч-к, който е представил оферта, която не отговаря на:
а) предв. обявените условия на поръчката;
б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, соц. и труд. право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на меж. екологично, соц. и труд. право, които са изброени в прил. № 10 от ЗОП;
2.4. уч-к, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1
или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП;
2.5. уч-ци, които са свързани лица;
2.6. за когото е установено, че:
а) е представил док. с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на осн. за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
б) не е предост. изискваща се информация, свързана с удост. липсата на основания за отстраняване или изпълн. на критериите за подбор;
2.7. за когото е налице конфл. на интереси, който не може да бъде отстранен.
2.8. За когото е установено наличие на основ. по чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.
2.9. За когото е установено наличие на основ. по чл.69, ал.1 от ЗПКОНПИ
3. Когато уч-кът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно ЮЛ, тогава към офертата се представя копие от документ, от който е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информ. във връзка с конкретната общ.поръчка: правата и задълженията на уч-те в об-то; уговаряне на солидарна отговорност за изпълн. на договора за общ.поръчка; дейностите, които ще изпълнява всеки член на об-то.
Не се допускат промени в състава на об-то след крайният срок за подаване на офертата. Когато в договора за създаването на обединение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на об-то се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата общ. поръчка.
4. При изготвяне на офертата участникът следва да декларира, че са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд. Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за приложимите правила, които са в сила в РБ са посочени в указанията към докум. за участие.
5. Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица (ТЛ), по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите способности и професионалната компетентност.
Когато участникът се позовава на капацитета на ТЛ, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от ТЛ задължения. ТЛ трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
6. При участие на обединения, които не са ЮЛ, съотв. с критериите за подбор се доказва от об-то участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормат. или администр. акт и съобразно разпред. на участието на лицата при изпълнение на дей-те, предвидено в дог.за създ. на обедин.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация;
2. получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата.
3. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие;
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Община Исперих, юрисконсулт
ул. Дунав №2
гр. Исперих 7400 България
op_isperih@abv.bg +359 84312178
www.isperih.bg +359 84314712

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/08/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва