Деловодна информация
00532
15-02-85 13/08/2018 (дд/мм/гггг)
не
00532-2018-0018 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Кмет на Община Ардино 000235750
ул. Бели брези №31
Ардино BG425 6750 България
Гьокчен Емин +359 36514238
gokcen_emin@yahoo.com +359 36514568

Интернет адрес/и

http://www.ardino.bg/

http://www.ardino.bg/?pid=4,op1


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.ardino.bg/?pid=4%2Cop2&pk_type=1
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Рехабилитация и реконструкция на улична мрежа в община Ардино”
45233142      
Строителство

Рехабилитацията и реконструкцията на уличната мрежа включва:
Изкърпване на единични дупки и деформации на настилки с гореща асфалтова смес с дебелина 5см. /вкл. ракъртване и почистване и запечатване/
Превоз на асфалтова свес от 45 км. /за кърпежи
Подготовка на основата
Доставка и полагане на трошен камък с деб. 15 см.
Доставка и полагане на плътна асфалтобе-тонова смес 120 кг./м2
Превоз на асфалтова свес от 45 км.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1666666      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233142      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

общ. Ардино

„Рехабилитация и реконструкция на улична мрежа в община Ардино”
Критериите по-долу
 
ДА срок за изпълнение    10
техническо предложение    40
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1666666      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1.Участниците – български лица, следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за втора група трета категория строежи. Когато участникът е обединение, изискването се отнася поне за един от съдружниците в обединението, като останалите участници трябва да имат регистрация в ЦПРС за съответната група и категория в зависимост от дейностите, които ще изпълняват. В случай на подизпълнител, същият трябва да има регистрация в ЦПРС за съответната група и категория в зависимост от дейностите, които ще изпълнява.
2. Участниците – чуждестранни лица, следва да са вписани в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
На етап подаване на оферти участниците декларират съответствието с критериите за подбор чрез попълнаве на ЕЕДОП, а доказателството се представя в случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП. Съгласно чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП избраният изпълнител следва при сключването на договора да представи документ, с който да докаже правото си за изпълнение на строителни дейности в Република България, включително, че е извършил съответната регистрация ако е необходимо.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” по смисъла на чл. 171 от ЗУТ за обекти трета категория.
На етап подаване на оферти участниците декларират съответствието с критериите за подбор чрез попълнаве на ЕЕДОП, а доказателството се представя в случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.


Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” по смисъла на чл. 171 от ЗУТ за обекти трета категория.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет, идентични или сходни с тези на поръчката, най- много за последните 5 години от датата на подаване на офертата. За сходна дейност се приема изпълнението на СМР по изграждане и/или реконструкция/ремонт и/или рехабилитация на пътища и/или улици. Възложителят няма изискване за минимален обем за идентичната или сходната дейност. Изпълнената идентична или сходна дейност, независимо от нейния обем, ще се приеме за достатъчен опит.
2. Участникът следва да докаже, че разполага най-малко със следния инженерно – технически персонал, определен за изпълнение на строителството на обекта:
- Ръководител обект - квалификация строителен инженер, специалност „Пътно строителство“ или еквивалентна специалност, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени; опит в областта на строителството на обекти, сходни с предмета на общ.поръчка - минимум 5 г.
- Технически ръководител – технически правоспособно лице съгласно чл.163а от ЗУТ, с опит в областта на строителството – минимум 1 г.
- Специалист – контрол на качеството, притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, със стаж не по – малко от 1 година.
-Специалист – координатор по безопасност и здраве (КБЗ), с най-малко 1 година стаж на длъжност КБЗ, съгласно изискванията на ЗЗБУТ и Наредба №2/2004г. на МРРБ; да притежава валидно удостоверение за КБЗ в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или еквивалентно.
3. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент за внедрена система за управление на качеството с обхват строителство; ISO 14001-2005 или еквивалент за внедрена система за управление на околната среда с обхват строителство, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството или еквивалентни на тях.
На етап подаване на оферти участниците декларират съответствието с критериите за подбор чрез попълнаве на ЕЕДОП, а доказателството се представя в случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.


1. Участникът трябва да е изпълнил най-малко една дейност с предмет, идентичен или сходен с тази на поръчката, най- много за последните 5 години от датата на подаване на офертата. За сходна дейност се приема изпълнението на СМР по изграждане и/или реконструкция/ремонт и/или рехабилитация на пътища и/или улици.
2.Участникът следва да докаже, че разполага най-малко със следния инженерно – технически персонал, определен за изпълнение на строителството на обекта:
- Ръководител обект - квалификация строителен инженер, специалност „Пътно строителство“ или еквивалентна специалност, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени; опит в областта на строителството на обекти, сходни с предмета на общ.поръчка - минимум 5 г.
- Технически ръководител – техн.правоспособно лице съгл. чл.163а от ЗУТ, с опит в областта на строителството – минимум 1 г.
- Специалист – контрол на качеството, притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, със стаж не по – малко от 1 година.
-Специалист – координатор по безопасност и здраве (КБЗ), с най-малко 1 година стаж на длъжност КБЗ, съгласно изискванията на ЗЗБУТ и Наредба №2/2004г. на МРРБ; да притежава валидно удостоверение за КБЗ в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или еквивалентно.
3. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент за внедрена система за управление на качеството с обхват строителство; ISO 14001-2005 или еквивалент за внедрена система за управление на околната среда с обхват строителство, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството или еквивалентни на тях.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В случай на избор на участника за изпълнител на обществената поръчка, същият следва да представи преди подписването на договора, гаранция за изпълнението му, в размер на 2 % (два процента) от стойността на договора без ДДС.
Гаранцията за изпълнение се предоставят в една от следните форми:
• Парична сума;
• Банкова гаранция;
• Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покриване на отговорността на изпълнителя;
Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато участникът избере да внесе гаранцията по банков път, това следва да стане по следната сметка: IBAN: BG94DEMI 92403300055557, BIC: DEMIBGSF при ТБ „Д” АД - офис Ардино;
Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, в нея изрично трябва да е записано, че:
? е безусловна и неотменима;
? е в полза на Възложителя;
? е със срок на валидност най – малко 60 дни, считано от датата на сключване на договора; да има възможност за нейното усвояване на части.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/09/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/09/2018 (дд/мм/гггг)   12:00 (чч:мм)

Заседателната зала на Общиски съвет гр. Ардино, на адрес: гр. Ардино, ул. Бели брези №31

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Към датата на откриване на процедурата не са осигурени финансови средства за поръчката. Изпълнението на СМР по договора ще започнат след осигуряване на финансиране на обекта.
Съгласно чл. 114 от ЗОП Възложителят ще сключи с Изпълнителя договор под условие.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП жалби могат да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/08/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва