Деловодна информация
00485
УД-02-20-598 13/08/2018 (дд/мм/гггг)
не
00485-2018-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Завет 000505814
ул. Лудогорие 19
Завет BG324 7330 България
М. Адем - ст.експерт +359 84422020
zavet@zavet-bg.com +359 84422016

Интернет адрес/и

http://www.zavet-bg.com

http://pk.lakorda.com/profile.php?pagetype=user&profile=zavetob


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://pk.lakorda.com/pp.php?pagetype=user&profile=zavetob&pp=109
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Строително-монтажни работи по подмяна на дървена покривна конструкция тавански и междуетажен дървен гредоред - Кметство Брестовене“.
45000000      
Строителство

Предметът на настоящата процедура е: „Строително-монтажни работи по подмяна на дървена покривна конструкция тавански и междуетажен дървен гредоред - Кметство Брестовене“.
Избраният за изпълнител на обществената поръчка следва да извърши строително-монтажни работи по възстановяване на покрива на сградата на Кметство с. Брестовене.
Обхватът на строителните дейности и изискванията към изпълнението на обществената поръчка са подробно описани и регламентирани в Техническите спецификации, неразделна част от документацията за обществената поръчка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
64769.17      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

ПИ № 666, кв. 13 по ПУП на с. Брестовене, одобрен със Заповед № 573 от 25.06.1968 г., с административен адрес с. Брестовене, община Завет, област Разград, ул. “Маршал Толбухин” № 4.

Избраният за изпълнител на обществената поръчка следва да извърши строително-монтажни работи по възстановяване на покрива на сградата на Кметство с. Брестовене. Видовете работи са, както следва:
-Демонтиране на покривното покритие от керемиди;
- Демонтиране на елементите на дървената покривна конструкция;
- Изграждане на конструктивно укрепен надзид;
- Изграждане на нова покривна конструкция;
- Осигуряване на надеждна връзка между новата покривна конструкция и съществуващата ст. бетонова конструкция на сградата на таванско ниво;
- Монтиране на предвидената дъсчена обшивка и хидроизолация;
- Монтиране на покривно покритие от керемиди;
- Демонтиране на междуетажния и тавански дървен гредореди и монтиране на нови;
- Монтиране на окачени тавани от гипсокартон под новите гредореди;
- Монтиране на нова подова настилка от ламинат над етажния гредоред;
- Полагане на топлоизолация над таванския гредоред;
- Монтиране на гръмоотводна инсталация.
Част: Конструкции:
Демонтажни работи: демонтаж на керемиди от дървена покривна конструкция – 566,80 кв.м., демонтаж на билни капаци от дървена покривна конструкция – 75,80 л.м., демонтаж на дървена покривна конструкция – 22,70 куб. м., демонтаж улуци – 95,00 л.м., демонтаж водосточни тръби – 70,50 л.м., демонтаж на скоби за закрепване на водосточни тръби – 160 бр., демонтаж на дъсчен под – 96,20 кв.м., демонтаж на каратаван – 192,50 кв.м., демонтаж на тавански и етажен гредоред – 5,50 куб.м.
Покривни работи: полагане на топлоизолация от минерална вата по таванска плоча – 371,50 кв.м., покриване с хидроизолационна мушама в/у дъсчена обшивка 1 пласт – 566,80 кв.м., обшивка с нерендосани иглолистни дъски с дебелина 2,5 см. – 566,80 кв.м., направа на летвена обшивка по покрив /летви и контралетви/ за керемиди – 566,80 кв.м., покриване с керемиди – 566,80 кв.м., направа лежаща покривна конструкция ау 45ш от иглолистен бичен дървен материал – 22,70 куб. м., покриване на била и ръбове с капаци – 75,80 л.м., обшивка на улами от поцинкована ламарина – 6,20 кв.м., обшивка поли от поцинкована ламарина – 41,00 кв.м., обшивка около комини с поцинкована ламарина – 8,20 кв.м., доставка и монтаж на улуци от поцинкована ламарина – 95,00 л.м., доставка и монтаж на водосточни тръби от поцинкована ламарина – 70,50 л.м., доставка и монтаж на водосточни казанчета от поцинкована ламарина – 8 бр., доставка и монтаж на скоби за закрепване на водосточни тръби и улуци – 160 бр., доставка и монтаж на тавански и междуетажен дървен гредоред - 5,50 куб.м.
Част: Електро - гръмоотводна инсталация, включва: направа заземител с 2 бр.газ. тръби – 8 бр., доставка и монтаж на прав съединител – 8 бр., доставка и монтаж на предпазна газ. тръба за отводи – 8 бр., доставка и полагане на отвод от бетонна стомана Ф 12 мм., - 56 бр., направа и зариване на изкоп 0,80/0,40 м. – 48 л.м., измерване преходно съпротивление на заземител – 8 бр., направа и монтаж на гръмоотводен прът с Н = 4,5 м. – 4 бр., доставка и полагане на бетонна стомана Ф 10 мм. по колчета – 100 бр., направа и монтаж на колчета от бетонна стомана Ф 10 мм. – 470 бр., направа на ел.заварки – 6 бр.
Довършителни работи: доставка и монтаж на ламинат по подове – 96,20 кв.м., полагане на первази по подове от ламинат – 85 л.м., направа на окачен таван от гипсокартон – 192,50 кв.м., боядисване с латекс по тавани – 192,50 кв.м., боядисване с латекс по стени – 242,00 кв.м.
Обхватът на строителните дейности и изискванията към изпълнението на обществената поръчка са подробно описани и регламентирани в Техническите спецификации, неразделна част от документацията за обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА Методология на работа при изпълнение на СМР    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
64769.17      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Инвестиционният проект може да бъде разгледан всеки работен ден в ет. 2, ст. 204, в сградата на Общинска администрация, гр. Завет на адрес: гр. Завет, ул. „Лудогорие” № 19.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС), съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи от „I-ва група” (строежи от високото строителство (жилищно, общественообслужващо, промишлено), прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоръжения), пета категория, като участниците – чуждестранни лица, следва да имат право, съгласно законодателството на държавата, в която са установени и осъществяват дейността си, да изпълняват строителство на строежи I-ва група, пета категория*.
*строежи от пета категория са: жилищни и смесени сгради с ниско застрояване, вилни сгради, сгради и съоръжения за обществено обслужване с разгъната застроена площ до 1000 кв. м или с капацитет до 100 места за посетители, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 5, б. „а'' от Закона за устройство на територията (ЗУТ).
Видовете строежи от пета категория, буква "а", са сгради и съоръжения за обществено обслужване с разгъната застроена площ до 1000 кв. м включително или с капацитет до 100 места включително за посетители съгласно номенклатурата по приложение № 2, съгласно чл. 10, ал. 1, т. 4 от Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи.
Указания за деклариране: При подаването на офертата, информацията относно изискването на Възложителя за правоспособност, участникът следва да посочи в Част IV: "Критерии за подбор", буква "А": "ГОДНОСТ", поле 1) от еЕЕДОП, като се посочва публичния регистър в който се съдържа информация за наличието на тази регистрация, съответната група и категория строежи; уеб-адрес на органа или службата, издаващи документ; орган или служба, издаващи документа и точно позоваване на документа, с който се удостоверява изпълнението на изискването за годност, съгласно категорията строеж на обекта, предмет на поръчката.
В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, всеки един от членовете на обединението/консорциума, както и за подизпълнителите се декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на еЕЕДОП, като посочи и публичния регистър в който се съдържа информация за наличието на тази регистрация в Част IV: Критерии за подбор, буква „А“: ГОДНОСТ, поле 1).
Доказване: При сключването на договора, участникът, избран за изпълнител следва да представи валидни към датата на сключване на договора документи, чрез които се доказва декларираната в еЕЕДОП информация – копие от валидно удостоверение за вписване на ЦПРС или се посочва дали съответните документи са налични в електронен формат, както и уеб-адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документ.
За чуждестранните лица - удостоверение за вписване на ЦПРС за изпълнение на строежи от I-ва група, пета категория, тъй като откриването на строителна площадка и определянето на строителна линия и ниво, както и заверката на заповедната книга се извършват след представяне от Възложителя на одобрен план за управление на строителните отпадъци, одобрен план за безопасност и здраве, договор за изпълнение на строежа със строител, който е вписан в ЦПРС. Участникът, избран за изпълнител – чуждестранно лице може да представи удостоверение за вписване на ЦПРС за изпълнение на строежи от I-ва група, пета категория или удостоверение за извършване на еднократна или временна строителна услуга за конкретния строеж, обект на настоящата поръчка на територията на Република България, което покрива необходимия обхват на вписване в ЦПРС за изпълнение на този строеж или се посочва дали съответните документи са налични в електронен формат, както и уеб-адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ за строителството, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ.

Застрахователното покритие следва да съответства на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (обектът, предмет на поръчката е първа група, пета категория, минималната застрахователна сума следва да е в размер на 70 000 лв., съгласно чл. 5, ал. 2, т. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството). Минималното застрахователно покритие включва отговорността за смърт или за телесна повреда на други участници в строителството и/или на трети лица, както и за материални вреди върху имуществото на други участници в строителството или на трети лица, причинени от лицата, осъществяващи строителството. За чуждестранни лица - еквивалентен документ, съобразно законодателството на държавата в която са установени.
Указания за деклариране: При подаването на офертата участникът, следва да попълни Част IV: "Критерии за подбор", буква "Б": "ИКОНОМИЧЕСКО И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ", поле 5) от еЕЕДОП, с посочване на застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност в строителството“ по чл. 171 ал. 1 от ЗУТ, за строежи първа група, пета категория при лимит на отговорността, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ (за чуждестранните лица, съобразно законодателството на държавата, в която са установени).
В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, всеки един от членовете на обединението/консорциума, както и за подизпълнителите се декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на еЕЕДОП, с попълнена Част IV: "Критерии за подбор", буква "Б": "ИКОНОМИЧЕСКО И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ", поле 5).
Доказване: При сключването на договора, участникът, избран за изпълнител следва да представи заверено копие на Валидна застрахователна полица или еквивалентен документ (за чуждестранните лица), съобразно декларираното в еЕЕДОП, а в случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на новата застрахователна полица или еквивалентен документ (за чуждестранните лица).
При участие на обединение, което не е юридическо лице, както и в случаите на ползване на подизпълнител, изискването за застраховка „Професионална отговорност” се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение и от подизпълнители, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка.
2. Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.


1. Под „дейности, сходни с предмета и обема на настоящата общ.поръчка“ следва да се разбира извършване на строително-монтажни работи по изграждане и/или реконструкция на покривна конструкция с площ минимум 566,80 кв.м..
Участн.може да покрие изискв.за изв.от него СМР с един или с няколко обекта. Указ.за декл.: При подав.на офертата участн.попълва Част IV: "Критерии за подбор", Раздел "В": "ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ", поле 1а) от еЕЕДОП. Доказване: При скл.на договора, участн., избран за изпълн.следва да представи списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изп.през посл.5 (пет) години, считано от датата на подав.на офертата, придружен с удостоверения за добро изп.(оригинал/заверено копие), които съдържат ст-та, датата на която е приключило изп., мястото, вида и обема, както и дали е изп.в съотв.с норм.изискв.;
2. Участн.следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с опр.проф.комп.за изп.на поръчката, вкл.минимум: 1. Техн.ръководител на обекта: с висше образование, квалиф.строителен инженер или архитект с образов.-квалиф.степен „Бакалавър” или „Магистър”, или строителен техник, или еквив.образов./проф.квалиф.за дипломи прид.извън Република България, да е изпълнявал длъжността „Технически ръководител” на най-малко един стр.обект;
2. Длъжностно лице по безопасност и здраве - притежаващ актуално удостоверение за „Длъжностно лице за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквив.при чужд.лица. Едно лице може да съвместява функциите на повече от един специалист/експерт в екипа, в случай, че разполага с опр.от Възл-я проф.комп.за изп.на поръчката. Уточнение: При използв.на експерти - чужд.лица, доказването на съответствие с поставените изискв.за образов.–квалиф.степен се удостоверява и с посочване на еквив.на избр.по-горе специалности.
Под „еквивалентно образование” или „еквивалентна специалност” следва да се разбира, придобито образование или специалност, приравн.към посочените. Приравн.са специалностите, при които уч.прогр.на специалността покрива най-малко 80 на сто от уч.прогр.на някоя от специалностите посочените по-горе.Когато Участн.е установен и регистриран извън Република България, се представя списък на експертите, като притежаваните от тях специалности и правоспособност следва да съответстват на изискуемите или да са еквив., съобразно законодателството на държавата, в която е придобил образов.-квалиф.си степен и специалност конкретния експерт.По отнош.ключовите експерти – чужденци се прилагат разпоредбите на Директива 2005/26/ЕО, както и условията и реда за призн.на проф.квалиф., придобити в други държави членки и в трети държави, с цел достъп и упр.на регулирани професии в Република България - Решение на МС № 352 от 21.05.2015 г., както и съгласно чл. 59 „Прозрачност“ от изм.Директива 2005/36/ЕО на Европейския парламент и на Съвета от 7 септември 2005 година относно признаването на проф.квалиф. Указания за декл.: При подав.на офертата участн.попълва Част IV: "Критерии за подбор", Раздел "В": "ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ", поле 2) от еЕЕДОП, като представи списък на специалистите, които ще изп.общ.поръчка, с посочена проф.комп.на лицата в т.ч.:•Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изп.на общ.поръчка); •Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение);•Проф. квалиф.(направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател);•Проф.опит (месторабота, период, длъжност, осн.функции, участие в обекти, съобразно изискв.на възл-я и в случай, че с описанието на опита се покрива изискване на възл-я за притежание на опит); Продължава в раздел VI.3.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Срок за изп. на СМР-не може да бъде по-дълъг от 60 (шестдесет) календ.дни, като същият започва да тече от датата на подп.на Протокол за откр.на стр.площадка и опр.на стр.линия и ниво на строежа (Прил.№ 2 към чл. 7, ал. 3, т. 2 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) и приключва със съставянето на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (Прил.№15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството).
2. Гаранция за изп.на договора-в размер на 2% (два процента) от стойността на договора без ДДС.
Същата може да се предостави в една от сл.форми:
1. Парична сума;
2. Банкова гаранция;
3. Застраховка, която обезпечава изп.чрез покритие на отговорността на Изпълнителя.
Условията по гаранцията за изпълнение (размер, освобождаване и др.) са описани в Раздел IV, т. 12 от документацията за участие.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/09/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/09/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателна зала № 201, в ет. 2, находяща се в сградата на община Завет, на адрес: гр. Завет, ул. Лудогорие, № 19.

Заседанието по отваряне на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Техн.и проф.възм.: •Отн.с участн.(служител на труд.договор, нает за изп.чрез гражд.договор или друго отн.– в случай, че експертите са наети на труд.договор или към момента на кандидатстване са наети чрез гражд.договор, то тогава експертите не се явяват трети лица и за тях не е необх.предст.на отделен еЕЕДОП). Доказване: При скл.на договора, участн., избр.за изпълнител следва да представи списък на специалистите, които ще изпълняват общ.поръчка, с посочена проф.комп.на лицата.
Финансиране: целева субсидия за капиталови разходи и преходен остатък от целева субсидия за 2017 г.
Схема на плащане: съгл.условията, залож.в проекта на договор, както следва:-Аванс.плащ.в размер на 50% (петдесет на сто) от стойността на договора без ДДС, платимо в срок до 10 (десет) календ.дни след скл.на договора и предст.на фактура от страна на избр.за изпълнител участник.-Оконч.плащ.в размер на остатъка до 100% от цената на договора, при изп.на всички предв.дейности и в срок от 30 (тридесет) календ.дни след предст.на:а) Удостов.за въвеждане в експлоатация на обекта;б) Екзекутивна документ.;в) Протокол за приемане на действ.изв.СМР (Акт образец 19), подписан от Възл-л, Изпълнител и Консултант - стр.надзор на обекта. Представя се на хартиен и ел.носител (MS Office Excel или еквив.). Към протокола се предст.и цялата техн.документ., установяваща количеството и качеството на изв.СМР;г) Ориг.фактура за оконч.ст-ст на дължимата сума. Осн.за отстраняване: за участн.в процедурата, следва да не са налице осн. по чл. 54, ал. 1, т. 1-т. 7 от ЗОП. По отн.на участн.следва да не са налице и т.нар. национални основания за отстраняване. Информация относно осн.за отстр., начина на декл.и доказв.им се съдържа в раздел V, т.1 и т.2 от документ.за участие. Участн.ще бъде отстр.от участие в процедурата за възл.на настоящата общ.поръчка, ако представи оферта с по–кратък срок за валидност и откаже да го удължи, при поискване от Възл-я. Участн., които предложат срок за изп.на СМР по-дълъг от поставения макс.срок от 60 (шестдесет) календ.дни, ще бъдат отстр.от по-нататъшно участие в процедурата.Ценовото предл.на участн.не може да надхвърля максим.обща ст-ст на поръчката.
Оферти, надхвърлящи макс.ст-ст на поръчката ще бъдат предложени за отстр., поради несъответствие с това предв.обявено условие. Участн., който не е представил към Ценовото си предл.изиск.от Възл-я приложения ще бъде отстр.от участие. Участн., които по какъвто и да е начин са включили някъде в офертата си извън плика „Предл.ценови параметри“ елементи, свързани с предл.цена (или части от нея), ще бъдат отстр.от участие в процедурата. Участн., който представи Предл.за изп., в което няма представена минимално изискв.от възложителя информ.за показател „Методология на работа при изп.на СМР“ и/или частите на предл.за изп.не кореспондират една с друга и/или не е налична някоя от частите на предл.за изп., ще бъде отстр.от участие и няма да бъде допуснат до оценяване. Място за получаване на оферти - на адреса на община Завет: гр. Завет, ул. „Лудогорие” № 19, в Центъра за информация и услуги на гражданите, ет. 1, стая 101.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срок за обжалване - съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 и ал. 2 от ЗОП. Настоящото решение подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от:
1. Изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация;
2. В случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено, както и при бездействие - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/08/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва