Деловодна информация
00426Община Кюстендил
12-00-163 13/08/2018 (дд/мм/гггг)
не
00426-2018-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Кюстендил 000261517
пл. Велбъжд № 1
Кюстендил BG415 2500 България
Десислава Алайкова-Стоева +359 78551026
ob_porachki@kustendil.bg +359 78550815

Интернет адрес/и

www.kustendil.bg

http://192.168.0.200/imeon_web/frmAOP.aspx


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://212.122.172.114/imeon_web/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=0ywcBI7wzpQ%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Проект, изп-е на строителство и упр. на авт. надзор за „Изграждане на Център за работа с деца на улицата", по проект BG16RFOP001-1.030-0006-C02 по ОПРР 2014-2020
45000000      
Строителство

Предмет на поръчката е „Проектиране, изпълнение на строителство и упражняване на авторски надзор за „Изграждане на Център за работа с деца на улицата", по проект BG16RFOP001-1.030-0006-C02 по ОПРР 2014-2020, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, BG16RFOP001-1.001-039 “Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020”.
В предмета на обществената поръчка са включени следните дейности:
1. Разработване на технически проект по части, съгласно одобрено задание за проектиране и одобрен технически проект във фаза - „Идеен проект”.
2. Изпълнение на строително- монтажните работи (СМР)
3. Упражняване на авторски надзор ;
4. Изготвяне на екзекутивна документация за строежа след изпълнение на предмета на поръчката при необходимост.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
661979.95      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71315000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Кюстендил 2500, УПИ I, кв. 108, за обществено обслужващи дейности, Заповед № 839/04.08.2008 г. на Кмета на Община Кюстендил.

В предмета на обществената поръчка са включени следните дейности:
1. Разработване на технически проект по части, съгласно одобрено задание за проектиране и одобрен технически проект във фаза - „Идеен проект”.
2. Изпълнение на строително- монтажните работи (СМР) ;
3. Упражняване на авторски надзор ;
4. Изготвяне на екзекутивна документация за строежа след изпълнение на предмета на поръчката при необходимост.
Критериите по-долу
 
ДА Оценка на техническото предложение за изпълнение на поръчката    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
661979.95      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
200

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG16RFOP001-1.030-0006-С02 „Изграждане на Център за работа с деца на улицата" по ОПРР 2014-2020, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, BG16RFOP001-1.001 -039 “Изпълнение

Подробно описание на методиката за определяне на комплексната оценка и показателите се съдържа в Документацията за поръчка.Посочената стойност в т. II.2.6 е максимална.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от Първа група, пета категория или да притежава такава регистрация в професионален или търговски регистър в държавата, в която е установен. За чуждестранни лица – аналогичен документ, доказващ такава регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата, в която са установени
Забележка: При подаване на оферта, съответствието с изискването за годност се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител:
Копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът да притежава валидна застраховка за „Професионална отговорност“ на участниците в проектирането и строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
Участникът попълва поле 5 на раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител:
Копие на застраховка за „Професионална отговорност“ на участниците в проектирането и строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.


Участникът да притежава валидна застраховка за „Професионална отговорност“ на участниците в проектирането и строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът да има опит в изпълнението на дейности, сходни с предмета на поръчката, както следва:
Изпълнено строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката за период от пет години, считано от датата на подаване на офертата и изпълнени услуги за проектиране с предмет, идентични или сходни с тези на поръчката за период от три години, считано от датата на подаване на офертата или да има за период от 5 /пет/ години, считано от датата за подаване на офертите изпълнен инженеринг (проектиране и строителство) на обекти, идентични или сходни с предмета на настоящата поръчка.
Под дейност, сходна с предмета на поръчката следва да се разбира:
За изпълнение на проектирането: изпълнение на услуги по изработване на технически и/или работни инвестиционни проекти, свързани с проектиране на жилищни и/или смесени сгради и/или сгради за обществено обслужване, попадащи минимум в обхвата на чл. 137, ал.1, т.5, буква „а“ от ЗУТ.
За изпълнение на строителството: изпълнение на СМР за преустройство и/или реконструкция и/или основен ремонт на жилищни и/или смесени сгради и/или сгради за обществено обслужване и/или строителство на нови сгради, попадащи минимум в обхвата на чл. 137, ал.1, т.5, буква „а“ от ЗУТ, включващи комбинация от дейности по следните части: „Архитектура“, „Конструкции“, „В и К“, „ОВК“, „Електро“, „Енергийна ефективност“.
За изпълнение на инженеринг: проектиране и строителство за преустройство и/или реконструкция и/или основен ремонт на жилищни и/или смесени сгради и/или сгради за обществено обслужване, и/или строителство на нови сгради, попадащи минимум в обхвата на чл. 137, ал.1, т.5, буква „а“ от ЗУТ.
Поставеното изискване не е кумулативно, като участник може да покрие изискването за извършени от него СМР по горепосочените части с един или няколко обекта.
Забележка: Изпълнените дейности, декларирани от участника, отговарящи на минималните изисквания, следва да бъдат въведени в експлоатация.
Участникът попълва поле 1а) и/или 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП, съгласно описаното в тях.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител:
Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка и/или Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Съгласно чл. 67, ал. 5 ЗОП, възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


Участникът да има опит в изпълнението на дейности, сходни с предмета на поръчката, както следва:
Изпълнено строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката за период от пет години, считано от датата на подаване на офертата и изпълнени услуги за проектиране с предмет, идентични или сходни с тези на поръчката за период от три години, считано от датата на подаване на офертата или да има за период от 5 /пет/ години, считано от датата за подаване на офертите изпълнен инженеринг (проектиране и строителство) на обекти, идентични или сходни с предмета на настоящата поръчка.
Под дейност, сходна с предмета на поръчката следва да се разбира:
За изпълнение на проектирането: изпълнение на услуги по изработване на технически и/или работни инвестиционни проекти, свързани с проектиране на жилищни и/или смесени сгради и/или сгради за обществено обслужване, попадащи минимум в обхвата на чл. 137, ал.1, т.5, буква „а“ от ЗУТ.
За изпълнение на строителството: изпълнение на СМР за преустройство и/или реконструкция и/или основен ремонт на жилищни и/или смесени сгради и/или сгради за обществено обслужване и/или строителство на нови сгради, попадащи минимум в обхвата на чл. 137, ал.1, т.5, буква „а“ от ЗУТ, включващи комбинация от дейности по следните части: „Архитектура“, „Конструкции“, „В и К“, „ОВК“, „Електро“, „Енергийна ефективност“.
За изпълнение на инженеринг: проектиране и строителство за преустройство и/или реконструкция и/или основен ремонт на жилищни и/или смесени сгради и/или сгради за обществено обслужване, и/или строителство на нови сгради, попадащи минимум в обхвата на чл. 137, ал.1, т.5, буква „а“ от ЗУТ.
Поставеното изискване не е кумулативно, като участник може да покрие изискването за извършени от него СМР по горепосочените части с един или няколко обекта.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/09/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/09/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

административната сграда на Община Кюстендил, гр. Кюстендил, пл. Велбъжд № 1, ет. 2 - заседателна зала

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 ЗОП, условията по чл. 107 ЗОП,обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество .
2. Възложителят изисква от определения за изпълнител гаранция за обезпечаване изпълнението на договора. Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер на 5% (пет процента) от стойността договора. Гаранцията се представя в една от следните форми:
а) банкова гаранция;
б) парична сума по сметка на Възложителя;
в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранцията във формата на „парична сума“ може да се внесе по банков път по сметката на община Кюстендил:
IBAN: BG 22 SOMB 9130 33 42298600, BIC: SOMBBGSF
Банка: ОБЩИНСКА БАНКА АД, Финансов център КЮСТЕНДИЛ
В случай, че участникът избере да представи „банкова гаранция“, то същата следва да бъде в оригинал, издадена от българска или чуждестранна банка със срок на валидност минимум 30 (тридесет) календарни дни след срока на действие на Договора. Банковата гаранция трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка.
В случай, че участникът избере да представи застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, всички разходи по сключване на застрахователния договор са за негова сметка. Той е длъжен да заплати дължимите премии към застрахователя, за да поддържа застрахователното покритие в размер на 5% от стойността на договора за срока на неговото действие и минимум 30 (тридесет) календарни дни след изтичането му, така че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.
При представяне на гаранцията за изпълнение, в платежното нареждане, в банковата гаранция или застраховката, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, изрично се посочва договора, за който се предоставя гаранцията.
Гаранцията за изпълнение под формата на „парична сума“ или „банкова гаранция“ може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществената поръчка.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП - в 10 дневен срок от изтичане на срока по чл.179 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/08/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва