Деловодна информация
00627
2704 13/08/2018 (дд/мм/гггг)
не
00627-2018-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Смядово 000931657
пл. Княз Борис І №2
Смядово BG333 9820 България
Иван Кюркчиев +359 5351-2130
obshtina_smiadovo@abv.bg +359 5351-2226

Интернет адрес/и

www.smyadovo.bg.

http://op.smyadovo.bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.smyadovo.bg
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Смядово 000931657
пл. Княз Борис І №2
Смядово BG333 9820 България
Служител в информационен център +359 5351-2130
obshtina_smiadovo@abv.bg +359 5351-2226

Интернет адрес/и

www.smyadovo.bg.

http://op.smyadovo.bg

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Проектиране, рехабилитация и реконструкция на част от улица "Славянска" в гр.Смядово – 2018г.“ 000931657
45233120      
Строителство

Предмет на обществената поръчка - „Проектиране, рехабилитация и реконструкция на част от улица "Славянска" в гр.Смядово – 2018г.“
ОБЕКТ на настоящата поръчка е проектиране, рехабилитация и реконструкция на част от улица "Славянска" (от кръстовището с ул."Йордан Овчаров” до кръстовището с осова точка № 291) гр.Смядово.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
166666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71240000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

гр. Смядово

1. Предмет на обществената поръчка - „Проектиране, рехабилитация и реконструкция на част от улица "Славянска" в гр.Смядово – 2018г.“
ОБЕКТ на настоящата поръчка е проектиране, рехабилитация и реконструкция на част от улица "Славянска" (от кръстовището с ул."Йордан Овчаров” до кръстовището с осова точка № 291) гр.Смядово. Изискванията към строителните работи са подробно описани в техническата спецификация в документацията за участие, както и конкретни указания към участниците за изпълнение на поръчката.
Критериите по-долу
 
ДА Предлаган срок за проектиране и изпълнение на СМР    20
Цена
80
II.2.6) Прогнозна стойност
166666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

В цената си участниците следва да предвидят непредвидени разходи за СМР общо в размер до 10% от предложената си цена за СМР. Предложената от страна на участниците цена за извършване на дейностите по проектиране и извършване на авторски надзор на обекта не може да е сума по-висока от 5 000 лева без ДДС, като стойността за авторски надзор не може да е сума по-голяма от 20% от проектирането.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Да притежават Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи от ІI група, ІІІ категория, придружено с валиден талон по чл. 23, ал. 1 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя или съответния валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Обстоятелствата по т. 3.2 се декларират в част ІV: „Критерии за подбор”, раздел А: Годност , в еЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи от ІI група, ІІІ категория, придружено с валиден талон по чл. 23, ал. 1 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя или съответния валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

В офертата участникът декларира съответствието с критериите в част ІV: „Критерии за подбор”, раздел Б: икономическо и финансово състояние, в еЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност", както и декларация , че в случай, че същата изтече преди срока за изпълнение на поръчката, то действието й ще бъде подновено със срок не по-малък от срока на договора и 30 дни след изтичането му.
Участника изброн за изпълнител следва да представи и годишните финансови отчети или техни съставни части и справка за общия оборот.


Да имат валидни застраховки "Професионална отговорност" за проектиране и строителство по чл.171 от ЗУТ или валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.Застраховките трябва да са в сила към момента на отварянето на офертата.
Участникът следва да има минимален общ оборот за последните 3 (три) финансово приключили години не по-малко от 200 000,00 лв. с ДДС.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

В офертата участникът декларира наличието на технически и ръководен персонал в част ІV: „Критерии за подбор”, раздел В: Технически и професионални способности, в еЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
В офертата участникът декларира наличиите на внедрени системи за управление на качеството и опазване на околната среда в част ІV: „Критерии за подбор”, раздел В: Технически и професионални способности, в еЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копия на валидни сертификати за внедрени системи- ISO 9001:2008 - „ Системи за управление на качеството” или еквивалент, и - ISO 14001:2004 „Системи за управление на околната среда" или еквивалент,
В офертата участникът декларира наличието на оборудване в част ІV: „Критерии за подбор”, раздел В: Технически и професионални способности, в еЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи декларация за техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.


За изпълнение на настоящата обществена поръчка, участниците трябва да разполагат с технически и ръководен персонал с професионална компетентност, както следва:
1. Ръководител строителен обект - строителен инженер или еквивалентна спец. с опит като ръководител на обекти мин. 2 години;
2. Строителен техник - строителен техник или строителен инженер или еквивалентна специалност– с опит като строителен техник мин. 1 година;
3. Отговорник за контрола на качеството: Да притежава удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ.
4. Експерт по безопасност и здраве в строителството: притежаващ удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно; Да има най-малко 2 (две) години опит като специалист по здравословни и безопасни условия на труд.
5. Проектант част пътна - да има висше образование по специалност “транспортно строителство” или „пътно строителство” или еквивалентна. Да има придобита пълна проектантска правоспособност или еквивалентна;
6. инж. Геодезист - да има висше образование по специалност „Геодезия” или еквивалентна. Да има придобита пълна проектантска правоспособност или еквивалентна;
При използването на експерти - чуждестранни лица, доказването на съответствие с поставените изисквания за образователно – квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности.
Когато Участникът е установен и регистриран извън Република България, се представя списък на експертите, като притежаваните от тях специалности и правоспособност следва да съответстват на изискуемите или да са еквивалентни, съобразно законодателството на държавата, в която е придобил образователно-квалификационната си степен и специалност конкретния експерт.
Всеки един от посочените експерти има самостоятелна функция, която трябва да изпълнява, не е предвидена възможност да се извърши съвместяване на функции на отделни експерти. В тази връзка участниците следва да предвидят отделни лица, притежаващи квалификация и опит съответстващ на минимално изискуемите се съгласно обявените условия.
Участникът трябва да притежава валиден сертификат за внедрени системи, както следва:
- Сертификат за система за управление на качество ISO 9001:2008 или ISO 9001:2015 с обхват на дейност, строителство или еквивалент;
- Сертификат за система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или ISO 14001:2015 с обхват на дейност, строителство или еквивалент.
Забележка: Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Участниците следва да докажат по безспорен и несъмнен начин, че изискванията на еквивалентните стандарти/мерки съвпадат с изискванията на основния стандарт, по който участникът следва да бъде сертифициран.
Участниците трябва да разполагат с минимално изискуемо оборудване или еквивалентно, както следва:
1. асфалтополагач с електронно устойство за нивелация - мин. 1 бр;
2. валяк за пътни и асфалтови настилки – мин. 1 бр. самоходен
3. фреза - мин.1 бр.;
4. Товарни транспортни средства за превоз на инертни материали и асфалтови смеси – подходящ брой, но не по-малко от 2бр., с оглед осигуряване на непрекъснато транспортиране.
Посочената по-горе строителна механизация може да е собствена, наета или ползвана на друго правно основание.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Срокът за изпълнение на обществената поръчка е съгласно предложенията на участниците. Предложеният от участниците срок за проектиране не може да е по-кратък от 5 календарни дни и по-дълъг от 20 календарни дни. Предложеният от участниците срок за извършване на СМР не може да е по-кратък от 10 календарни дни и по-дълъг от 40 календарни дни. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник за когото са налице основанията по чл.54, ал.1и чл.55, ал.1 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата.
Плащанията по договора се извършват, чрез междинни плащания и окончателно плащане. Междинните плащания се извършват когато даден етап/подобект е изцяло проектиран или изпълнен.Окончателното разплащане ще се извърши в срок до 30 календарни дни, считано от датата на приемане на всички дейности. Окончателното плащане от 20 % от цената се заплаща в срок от 30 календ. дни от приемането.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/09/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/09/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Смядово, пл. "Княз Борис І" №2 в заседателната зала

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

На основание чл. 181, ал. 2 от ЗОП, в настоящата процедура ще се извърши оценка на техническите и ценовите предложения на участниците преди разглеждане на документите за съответствие с критериите за подбор.
Действията на комисията ще се извършат по реда, посочен в чл. 61 от ППЗОП.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора без ДДС. Стойността на договора включва цената за проектиране, авторски надзор, СМР и стойността на непредвидените разходи. Гаранцията може да бъде под формата на:
- парична сума, преведена по банкова сметка на община Смядово
- безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на възложителя със срок на валидност не по-малък от 30 дни след изтичане срока на договора.
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да подаде всяко заинтересовано лице в сроковете, посочени в чл. 197 от ЗОП.
Жалба се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение се обжалва.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/08/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва