Деловодна информация
00067
0300-634 09/08/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
09/08/2018 (дд/мм/гггг)
00067-2018-0012 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Многопрофилна болница за активно лечение Национална кардиологична болница ЕАД 121663601
ул. Коньовица 65
София BG411 1309 България
Калина Иванова +359 29217131
hearthospital_op.nkb@abv.bg +359 29217142

Интернет адрес/и

www.hearthospital.bg

http://procurement.hearthospital.bg/?q=page&idd=index


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://procurement.hearthospital.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20180808tIHZ1275123
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

представляващите лечебните заведения – ТД по чл. 37 от ЗЛЗ, собственост на държавата, на които повече от 50 на сто от приходите са от държавния и/или общинския бюджет, и от бюджета на НЗОК

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извършване на транспортни услуги
60100000      
Услуги

Извършване на транспортни услуги за нуждите на МБАЛ „НКБ” ЕАД
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
80000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Транспортиране на болни на диализа от домовете им до Отделението по диализа на МБАЛ „НКБ” ЕАД и обратно 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
60100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ул. Коньовица 65

Транспортиране на болни на диализа от домовете им до Отделението по диализа на МБАЛ „НКБ” ЕАД и обратно, както подробно е описано в одобрената документация за участие в процедурата.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
60000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Транспортиране на служители и консултанти на МБАЛ „НКБ” ЕАД по заявени от тях маршрути в гр. София 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
60100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ул. Коньовица 65

Транспортиране на служители и консултанти на МБАЛ „НКБ” ЕАД по заявени от тях маршрути в гр. София, както подробно е описано в одобрената документация за участие в процедурата.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
20000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Заверено от участника копие от валиден лиценз и/или удостоверение за регистрация (по смисъла на чл. 6 от Закона за автомобилните превози) за извършване на дейност по обществен превоз на пътници.
Изисква се участникът да притежават валиден лиценз и/или удостоверение за регистрация (по смисъла на чл. 6 от Закона за автомобилните превози) за извършване на дейност по обществен превоз на пътници.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

няма

няма
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Изисквания относно техническите и професионалните способности на участниците, участващи по Обособена позиция № 1:
1.1. Изисква се през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил най-малко три дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, като дейността е „идентична или сходна” по предмет, когато предметът й е транспортиране на болни на диализа, а е „идентична или сходна” по обем, когато дейността е извъшвана за период не по-малък от 12 месеца и в рамките на този период броят на пациентите на диализния център е не по-малък от 70 пациента на месец.
1.2. Изисква се участникът да разполага с оборудване, в т.ч. технически и помощни средства и възможности, необходими за изпълнението на дейностите по Обособена позиция № 1 от поръчката, а именно: автопарк със собствени или наети специализирани автомобили, от които не по-малко от 10 броя, позволяващи транспортиране на пациентите в седнало положение и не по-малко от 4 броя, позволяващи транспортиране на пациентите в легнало положение. Автомобилите следва да са регистрирани в отдел „Пътна полиция” като линейки и да са регистрирани в РЗИ като транспортни средства със специално предназначение за превоз на болни. За автомобилите следва да има валидни застрахователни полици „Гражданска отговорност” (по смисъла на чл. 461, т. 1 от Кодекса за застраховането) и „Злополука” (по смисъла на чл. 461, т. 2 от Кодекса за застраховането).
1.3. Участникът следва да прилага система за управление на качеството, сертифицирана по ISO 9001:20ХХ (или еквивалентна), касаеща дейностите по Обособена позиция № 1 от предмета на поръчката.
1.4. Участникът следва да прилага система за управление на околната среда, сертифицирана по ISO 14001:20ХХ (или еквивалентна), касаеща дейностите по Обособена позиция № 1 от предмета на поръчката.
2. Изисквания относно техническите и професионалните способности на участниците, участващи по Обособена позиция № 2:
Изисква се участникът да разполага с оборудване, в т.ч. технически и помощни средства и възможности, необходими за изпълнението на дейностите по Обособена позиция № 2 от поръчката, а именно: диспечерски център и автопарк с не по-малко от 100 броя, оборудвани с GPS система собствени или наети МПС, които да са на разположение за срока на изпълнение на поръчката, за които да има валидни застрахователни полици „Гражданска отговорност” (по смисъла на чл. 461, т. 1 от Кодекса за застраховането) и „Злополука” (по смисъла на чл. 461, т. 2 от Кодекса за застраховането).
Указанията относно начина, по който в ЕЕДОП се декларира съответствие с горните критерии за подбор, както и относно документите, чрез които се доказва съответствието с тези критерии, са посочени в одобрената документация за участие в процедурата.


1. Изисквания относно техническите и професионалните способности на участниците, участващи по Обособена позиция № 1:
1.1. Изисква се през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил най-малко три дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, като дейността е „идентична или сходна” по предмет, когато предметът й е транспортиране на болни на диализа, а е „идентична или сходна” по обем, когато дейността е извъшвана за период не по-малък от 12 месеца и в рамките на този период броят на пациентите на диализния център е не по-малък от 70 пациента на месец.
1.2. Изисква се участникът да разполага с оборудване, в т.ч. технически и помощни средства и възможности, необходими за изпълнението на дейностите по Обособена позиция № 1 от поръчката, а именно: автопарк със собствени или наети специализирани автомобили, от които не по-малко от 10 броя, позволяващи транспортиране на пациентите в седнало положение и не по-малко от 4 броя, позволяващи транспортиране на пациентите в легнало положение. Автомобилите следва да са регистрирани в отдел „Пътна полиция” като линейки и да са регистрирани в РЗИ като транспортни средства със специално предназначение за превоз на болни. За автомобилите следва да има валидни застрахователни полици „Гражданска отговорност” (по смисъла на чл. 461, т. 1 от Кодекса за застраховането) и „Злополука” (по смисъла на чл. 461, т. 2 от Кодекса за застраховането).
1.3. Участникът следва да прилага система за управление на качеството, сертифицирана по ISO 9001:20ХХ (или еквивалентна), касаеща дейностите по Обособена позиция № 1 от предмета на поръчката.
1.4. Участникът следва да прилага система за управление на околната среда, сертифицирана по ISO 14001:20ХХ (или еквивалентна), касаеща дейностите по Обособена позиция № 1 от предмета на поръчката.
2. Изисквания относно техническите и професионалните способности на участниците, участващи по Обособена позиция № 2:
Изисква се участникът да разполага с оборудване, в т.ч. технически и помощни средства и възможности, необходими за изпълнението на дейностите по Обособена позиция № 2 от поръчката, а именно: диспечерски център и автопарк с не по-малко от 100 броя, оборудвани с GPS система собствени или наети МПС, които да са на разположение за срока на изпълнение на поръчката, за които да има валидни застрахователни полици „Гражданска отговорност” (по смисъла на чл. 461, т. 1 от Кодекса за застраховането) и „Злополука” (по смисъла на чл. 461, т. 2 от Кодекса за застраховането).
Указанията относно начина, по който в ЕЕДОП се декларира съответствие с горните критерии за подбор, както и относно документите, чрез които се доказва съответствието с тези критерии, са посочени в одобрената документация за участие в процедурата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията за изпълнение на поръчката са подробно описани в одобрената документация за участие в процедурата.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 048-106266
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)
833672

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

24/08/2018 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/08/2018 (дд/мм/гггг)   12:00 (чч:мм)

сградата на Възложителя в гр. София, ул. Коньовица 65, ет. втори, учебни зали

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


м. август 2019г.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. При сключване на договора за възлагане на поръчката, Изпълнителят представя гаранция за изпълнение на договора, която следва да е в размер на 3% от прогнозната стойност на договора без включен ДДС; 2. Гаранцията следва да е със срок не по-малко от 13 /тринадесет/ месеца; 3. В случай, че се представя банкова гаранция, тя следва да съдържа условие за безусловно и неотменимо изплащане след писмено предявено искане от страна на Възложителя; 4. Ако гаранцията се представя под формата на парична сума, тя следва да се внесе по банковата сметка на Възложителя в лева в Банка ДСК: IBAN BG06STSA93000002427310; BIC STSABGSF; 5. Условията за усвояване и за връщане на гаранцията са описани в проекта на договор представляващ раздел VI от одобрената от Възложителя документация за участие в процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 от Закона за обществените поръчки.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/08/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва