Деловодна информация
00656
04-00-167 08/08/2018 (дд/мм/гггг)
не
00656-2018-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

община Гърмен 000024752
ул. Първа № 35
село Гърмен BG413 2960 България
Селвие Пендева - юрисконсулт в ОбА Гърмен +359 075232040
obs_garmen@bitex.bg +359 075233179

Интернет адрес/и

www.garmen.bg

https://garmen.imeon.bg:4443/frmAOP.aspx


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://garmen.imeon.bg:4443/frmAOP.aspx
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Инженеринг-проектиране и авторски надзор и ремонт на сградите на част от кметствата по села, на територията на община Гърмен по две обособени позиции.
45000000      
Строителство

В рамките на настоящата обществена поръчка се предвижда , проектиране и основен ремонт на обект: „Основен ремонт на кметствата в селата Дъбница, Огняново, Д. Дряново и Рибново” както и „Ремонт на кметствата в селата Дебрен, Балдево, Ореше, Горно Дряново, Ковачевица и Скребатно ”.
Предметът на поръчката е подробно описан в техническите спецификации, които са неразделна част от настоящата документация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
208333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Инженеринг-проектиране, авторски надзор и основен ремонт на сградите на кметствата в селата Дъбница, Огняново, Долно Дряново и Рибново” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

територията на община Гърмен

В рамките на настоящата обществена поръчка се предвижда , проектиране и основен ремонт на обект: „Основен ремонт на кметствата в селата Дъбница, Огняново, Д. Дряново и Рибново”
Предметът на поръчката е подробно описан в техническите спецификации, които са неразделна част от настоящата документация.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    20 %
Технически параметри    40 %
Цена
40 %
II.2.6) Прогнозна стойност
120636.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
5

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Оценяването и класирането на офертите за участие в обществената поръчка ще се извърши съгласно методиката за оценка, описана подробно в документацията за обществената поръчка.

II.2) Описание 1

„Ремонт на кметствата в селата Дебрен, Балдево, Ореше, Горно Дряново, Ковачевица и Скребатно“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

Територията на община Гърмен

В рамките на настоящата обществена поръчка се предвижда: „Ремонт на кметствата в селата Дебрен, Балдево, Ореше, Горно Дряново, Ковачевица и Скребатно ”.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    20%
Технически параметри    40%
Цена
40%
II.2.6) Прогнозна стойност
87697.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Оценяването и класирането на офертите за участие в обществената поръчка ще се извърши съгласно методиката за оценка, описана подробно в документацията за обществената поръчка.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За двете обособени позиции Участникът следва да е регистриран в „Централeн професионален регистър на строителите” към Камарата на строителите в България за V-та категория строежи (високо строителство) или в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен. Вписването в съответен аналогичен регистър на държава – членка на ЕС, или на друга държава-страна по споразумението за Европейското икономическо пространство има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено.
1. Деклариране. Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
2. Доказване: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/). В случай, че участникът е чуждестранно лице, той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

За двете обособени позиции
1. Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора.


1. Деклариране: Участникът попълва поле 5 на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
2. Доказване: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че данните не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За двете обособени позиции
1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил минимум 1 /една/ дейност за строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката. Обектите трябва да са завършени преди датата на подаване на офертата от кандидата.
За „договори с предмет, подобен на предмета на поръчката“ възложителят ще приема договори за основен и/или текущ ремонт на сгради или изграждане на сгради.
Изискването се отнася само за Обособена позиция №1
2. Участниците по ОП1 следва да притежават следните валидни сертификати:
2.1. Сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008/2015 или еквивалентен с обхват строителство;
2.2. Сертификат за внедрена система за управление на околната среда по стандарт ISO 14001:2004/2015 или еквивалентен, с обхват строителство;
2.3. Сертификат за въведена система за управление на здравето и безопасността при работа OHSAS 18001:2007/2015 или еквивалентен, с обхват строителство;
За Обособена позиция №1
3. Участникът следва да посочи екип за изпълнение на проектирането, с професионална квалификация по част конструкции на проекта, съгласно техническото задание за проектиране към Техническата спецификация и изискванията на Наредба №4/21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. Изискванията са : инженери и архитекти със съответна по проектната част специалност или еквивалентна; притежаващи пълна проектантска правоспособност, съгласно изискванията на чл. 230 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и Закона за камарата на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП), респ. призната професионална квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации за чуждестранни лица.


1. Деклариране: Участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ на ЕЕДОП – Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката на минимум 1 (един) обект.
1.1. Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи удостоверения за добро изпълнение, включващо стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните
2. Деклариране: Участникът попълва раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление Част IV: „Критерии за подбор“ на ЕЕДОП –
2.1. Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи копие от посочените в т. 2.1. и 2.2 и 2.3 сертификати, заверени „Вярно с оригинала“.
В случай че участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по т. 2., т. 2.1, т. 2.2, т. 2.3 и т. 2.3 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с посочените минимални изисквания за технически възможности. Съответствието с посочените минимални изисквания, в случай че участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, се доказва от един или повече от участниците в обединението.
Участниците могат да докажат съответствието си с минималните изисквания за технически възможности, поставени от възложителя, с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите за доказване на съответните възможности, определени от възложителя в настоящия раздел, участниците представят доказателства, че при изпълнението на поръчката ще имат на разположение ресурсите на третите лица. В конкретния случай трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.
3. Деклариране: Участникът попълва Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности, т.2, от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея.
3.1. Доказване: При подписване на договора, ибраният за изпълнител представя списък на лицата, които ще изпълнят проектирането, в който е посочена професионалната компетентност на лицата. И копие от документа удостоверяващ проектантска правоспособност. Или посочване на интернет адрес на който информацията може да бъде открита.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участници/изпълнители в настоящата обществена поръчка могат да бъдат всички български или чуждестранни физически или юридически лица или техните обединения, както и всяко друго образование, което има право да изпълнява обекта, предмет на обществената поръчка, съгласно законодателството на държавата, в която са установени, които отговарят на изискванията, регламентирани в ЗОП и обявените изисквания от Възложителя в настоящата документация и обявление за обществена поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/09/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/09/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателна зала на третия етаж в сградата на община Гърмен, намираща се в село Гърмен.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Процедурата подлежи на обжалване съгласно чл. 196 и следващите от ЗОП.
Срок за подаване на жалба
Чл. 197. (1) Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
2. изтичането на срока по чл. 100, ал. 4 – срещу решението за одобряване на поканата за потвърждаване на интерес и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация, с което одобряват промените в покана за потвърждаване на интерес;
3. изтичането на 5-дневния срок по чл. 100, ал. 5 – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация;
4. изтичането на срока по чл. 179 – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация;
5. публикуването на решенията за провеждане на процедури на договаряне по чл. 18, ал. 1, т. 8 – 10 и 13;
6. получаването на решението за предварителен подбор или за приключване на диалога;
7. получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата;
8. публикуването на обявлението за доброволна прозрачност.
(2) Жалбата по чл. 196, ал. 5 се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено – от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
(3) В случаите по ал. 1, т. 1 и 6, когато датите на публикуване на обявленията в РОП и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/08/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва