Деловодна информация
00774
10-11-8664 03/08/2018 (дд/мм/гггг)
не
00774-2018-0037 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Стара Загора 000818022
бул. Цар Симеон Велики 107
Стара Загора BG344 6000 България
Мария Боянова +359 42614806
m.boyanova@starazagora.bg +359 42259132

Интернет адрес/и

www.starazagora.bg

http://www.starazagora.bg/profil-na-kupuvacha/protzeduri-po-zop-sled-15-04-2016


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.starazagora.bg/bg/posts/view/11712%20
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Основен ремонт и обновяване на „Къща на Николай Лилиев“ и плътна ограда“
45000000      
Строителство

Предвидените дейности целят максимално запазване на оригинала чрез реставрация и подмяна на компрометирани елементи по образец на съществуващите. Предвижда се и възстановяване на оградата в автентичния си вид.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
69373.19      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

гр. Стара Загора

На първия етаж се предвижда да се запазят съществуващите санитарен възел и склад и да се премахне неносещия тухлен зид, с цел обособяване на по–голямо пространство. Ще се запази съществуващия подход от юг от свободната дворна площ. Стените и тавана на това ниво ще се изкърпят, шпакловат и боядисат с латекс. Подовото покритие ще се изпълни от декоративна керамика, с цвят и орнаментика, близка до периода на строителство.
На втория етаж ще се реставрира и фугира съществуващото гранитно стълбище. Стълбищният парапет от ковано желязо ще се запази като се предвижда само боядисването му. Помещенията на етажа ще се адаптират за музейна сбирка, като самата сбирка ще се изпълни по отделен проект. Ще се запази съществуващото дюшеме, след частичното му обновяване и лакиране. По стените и тавана се предвижда изкърпване, шпакловка и латекс.
Предвижда се цялостен ремонт на покривната конструкция - нова дъсчена обшивка, мембрана и ново покривно покритие от керемиди. Предвиждат се и нови тенекеджийски работи – улуци, водосточни тръби и казанчета, както и нова ламаринена обшивка около комините.
Като цяло за сградата се предвижда реставрацията на цялата дограма, прозорци и врати. Липсващите крила на прозорците ще се подменят, като се запази съществуващия растер.
Фасадата на сградата, се предвижда да се възстанови след прецизно изкърпване и възстановяване на орнаментиката. Предвиденото цветово решение на старата сграда е охра с бяла орнаментика.
Към цялостното реновиране на сградата се предвижда и възстановяване на част от западната ограда откъм ул. „Парчевич“ и изграждане на плътна ограда по южната и част от източната граница. Предвидената ограда е плътна с височина от 2,20 м и шапка от керемиди.
Критериите по-долу
 
ДА „Оценка на техническото предложение за изпълнение на поръчката” (ОТ)    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
69373.19      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
2

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Регистрацията да отговаря на предмета на поръчката – I група, първа категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът попълва раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“, т.5а в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП).
За доказване на това обстоятелство, избраният за изпълнител участник представя копие от валидна застрахователна полица за професионална отговорност на строителя, при подписване договора за СМР или при поискване в хода на процедурата (при условията на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП). Документите се представят и за подизпълнителите, които ще изпълняват строителство, съобразно вида и дела от поръчката, който им е възложен.


Участниците следва да имат валидна застрахователна полица за професионална отговорност на строителя – съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ (или еквивалентна застраховка или гаранция за чуждестранното лице – участник, в съответствие с чл.171а, ал.1 от ЗУТ), с общ лимит на отговорността, покриваща обема на поръчката
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.Участникът попълва поле 2 и 6б от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.


1.Участникът следва да е изпълнил идентично или сходно с предмета на поръчката строителство /минимум едно/ през последните 5 години, считано от датата посочена като краен срок за получаване на оферти.
Под „Сходно с предмета на поръчката строителство” следва да се разбира изграждане и/или реконструкция и/или реставрация за сгради.
2. Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва:
- Ръководител на обекта: образователна степен инженер в строителството. Професионален опит за изпълнение на идентични или сходни с предмета на поръчката строежи - минимум един.
- Технически ръководител: лице отговарящо на изискванията на чл. 163а от ЗУТ. Професионален опит: минимум 5 години трудов стаж в областта на строителството; да има опит като „Технически ръководител” за изпълнение на идентични или сходни с предмета на поръчката строежи- минимум един.
- Отговорник по контрола на качеството – Да има успешно завършен курс по контрол на качеството. (Да притежава съответното удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ).
- Координатор по безопасност и здраве: Да има успешно завършен курс на обучение за координатор по ЗБУТ и удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството. (Да отговаря на изискванията по чл.5, ал.2 от Наредба №2/22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР).
За отговорника по качеството и координатора по безопасност и здраве е допустимо съвместяване на две позиции.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/08/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/08/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Общинска администрация Стара Загора

Получените заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от процедурата кандидат или участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и по чл. 55, ал. 1 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата, като обстоятелството по чл. 55, ал. 1, т. 2 ЗОП се отнася за професията, свързана със строителство.
Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Гаранциите се предоставят в една от следните форми:
1. парична сума - превод по набирателната сметка на Община Стара Загора: IBAN: BG65UNCR70003322236387 BIC: UNCRBGSF в БАНКА „УниКредит Булбанк“АД;
2. банкова гаранция;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Мотиви за прилагане на чл. 178, ал. 3 от ЗОП. Сроковете за подаване на оферта в настоящата процедура са съкратени до 10 дни от изпращане на обявлението за обществена поръчка за публикуване, тъй като съгласно чл. 4, ал. 5 от подписаното споразумение № РД09-71/26.06.2018 г. между Община Стара Загора и Министерството на труда и социалната политика за финансиране по Проект „Красива България” Бенефициентът е длъжен да избере изпълнител на СМР/СРР и да сключи договор за СМР до 13.08.2018г. Чл. 6, ал. 1, т. 2 от същото споразумение гласи „Настоящото споразумение се прекратява автоматично при: т.2. неспазване на срока по чл. 4,ал. 6 за избор на изпълнител. В случай, че Възложителят не приложи хипотезата на чл. 178, ал.3 от ЗОП изпълнението на условието, заложено в чл. 4, ал. 6 от споразумението не би било възможно да се изпълни, което означава, че споразумението ще бъде прекратено и съответно Възложителят ще загуби правото да получи финансиране за проекта.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

чл.197, ал.1, т.3 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/08/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва