Деловодна информация
00496Регионална дирекция "Социално подпомагане" - София област
23-12-00-0846 03/08/2018 (дд/мм/гггг)
не
00496-2018-0062 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция за социално подпомагане чрез И.Д.Директор на РДСП - София област 1210150560176
гр. софия, ул. Софроний Врачански № 104
гр. София BG412 1233 България
Валя Младенова Иванова +359 029310883
sofiaoblast-rdsp@asp.government.bg +359 029310883

Интернет адрес/и

http://www.asp.government.bg/

http://www.asp.government.bg/web/guest/budzetni-sredstva/-/procs/proc_view?_pprocou_WAR_asp_cur=1&_pprocou_WAR_asp_procuromentId=2326&_pprocou_WAR_asp_delta=10


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.asp.government.bg/web/guest/budzetni-sredstva/-/procs/proc_view?_pprocou_WAR_asp_cur=1&_pprocou_WAR_asp_procuromentId=2326&_pprocou_WAR_asp_delta=10
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Социална закрила

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Извършване на строително-монтажни работи/СМР в Административни сгради, ползвани от териториалните структури на Агенцията за социално подпомагане - текущ ремонт на административната сграда на ДСП.
45000000      
Строителство

Предварителният ремонт на сградата е в обхвата на т.5 от допълнителните разпоредби на ЗУТ. Ще бъдат изпълнявани следните групи строително-ремонтни дейности - шпакловки, бояджийски работи, доставка и монтаж на дограма, настилки, ремонт на ел.инсталация съгласно подробна Количествена сметка за обществената поръчка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
5416.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Административната сграда ,ползвана от ДСП-Своге находяща се на адрес: гр.Своге ул. Александър Стамболийски 3

Извършване на строително ремонтни дейности - шпакловки, бояджийски работи, доставка и монтаж на дограма, настилки, ремонт на ел. инсталация, съгласно подробна Количествена сметка и Техническата спецификация, съдържащи се в Документацията за участие в процедурата в административната сграда ползвана от ДСП - Своге, находяща се на адрес: гр.Своге, ул. Александър Стамболийски № 3.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
5416.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
20

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не дефинира изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците трябва да имат изпълнени през последните 5 /пет/ години до датата на подаване на офертите, не по-малко от 1/една/ СМР с предмет и обем идентични или сходни с тези на обществената поръчка, заедно с доказателства за извършените услуги. Това се доказва със списък на строителството , идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверение за добро изпълнение, които съдъжжат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида, и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания или чрез доказване по друг релевантен начин, съгласно чл.64, ал.1, т. 1 от ЗОП.
Важно: За целите на тази обществена поръчка под "дейности" с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обществената поръчка" следва да се разбират изпълнени дейности, без значение от източника на финасирането им - шпакловки, бояджийски работи, настилки, облицовки, сградни ел. инсталации, доставка и монтаж на дограма.
Участниците в процедурата следва да разполагат с минимален брой специалисти, заети пряко с изпълнение на поръчката, както следва:
-Технически ръководител на обекта, които да отговаря на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ притежаващ минимум 3 години професионален опит като строителен инженер или строителен техник;
-Координатор по ЗБУТ - сертифициран специалист, притежаващ минимален професионален опит - 2 години на длъжност "координатор по безопасност и здраве", както и валидно удостоверение за координатор по безопастност и здраве в сроителството, съгласно наредба № 2/ 2004 МРРБ;
-Лице за контрол върху качеството на изпълнение на строителството за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти, притежаващ валиден сертификат за завършен курс за контрол на качество, и притежаващ минимум 2 години професионален опит;
-Обстоятелствта се декларират еЕЕДОП - част 4 раздел В.
Минимален средносписъчен състав на сабствени или наети квалифицирани строителни работници в следните профили:
-Мазач - минимум 2/две лица/;
-Шпакловчик - минимум 3/три лица/;
-Електротехник - минимум 3 /три лица/;
-Монтажник дограма - минимум 3 /три лица/;
-Работник облицовки и настилки - минимум 2/две лица/;
-Общи работници в строителството - минимум 4 /четири лица/;
-Бояджия - минимум 4/четири лица/.
Обстоятелствата се декларират в еЕЕДОП - част 4 раздел В.
Участниците в процедурата следва да притежават внедрена система за оправление на качеството - БДС EN ISO 9001 : 20хх или еквивалентен с обхвата на предмета на настоящата обществена поръчка. Сертификата следва да е с предмет на настоящата поръчка и да е издаден от акредитирани лица за сертефикация на системи за управление за качеството.
Възложителят приема и други еквивалетни сертификати издадени от органи установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Сертификатите следва да са предмет с настоящата обществена поръчка и да са издадени от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на качеството.
***Сертификатът по т. 7.9.4 трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия Европейски стандарти от изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг Национален орган за акредитация, които е страна е по Многостраното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за Националната акредитация на органи за оценяване съответствието. Същият се представя под формата на заверено копие от участника. Участниците следва да притежават валидна застраховка "Професионална отговорност в строителството" по чл. 171 от ЗУТ - декларира се в еЕЕДОП.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Общите условия за изпълнението на предмета на поръчката са детайлно регламентирани в документацията на обществената поръчка, и по конкретно в Приложение 2 и в Проекта на договор - Приложение 7. Изпълнителя предоставя на Възложителя гаранция за добро изпълнение на договора в размер на 3 /три/ на сто (3%) от стойността на договора без ДДС, под формата на парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя със срок на валидност 30 / тридесет / дни след изтичане на срока на договара като документа за гаранция се представя при сключване на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след изтичане на срока на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/09/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

04/09/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. София, ул.Софроний Врачански № 104

В съответствие с изискванията на чл.54, ал.2 от ППЗОП, получените заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Офертите на участниците не подлежат на отваряне в мястото на получаване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Други критерии за подбор, свързани с личното състояние на участниците: Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.54, ал.1, т. 1,2,3,4,5,6, и 7 и по чл. 55, ал.1, т. 1 от ЗОП.
Участник за когото са налице основанията по чл.54, ал.1 от ЗОП и посочените обстоятелства по чл.55, ал.1, т. 1 от ЗОП има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване, по предвидения в ЗОП ред.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.196 и сл. от ЗОП- жалба срещу решение за откриване на процедура може да се подаде в 10 -дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/08/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва