Деловодна информация
00638
С-3688 03/08/2018 (дд/мм/гггг)
не
00638-2018-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Симеоновград 000903729
пл. „Шейновски“ № 3
гр. Симеоновград BG422 6490 България
Мими Дачева,Гергана Димова +359 3781-2341
obshtina_simgrad@abv.bg +359 3781-2006

Интернет адрес/и

http://www.simeonovgrad.bg

http://www.simeonovgrad.bg/profilebuyer


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.simeonovgrad.bg/profilebuyer
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Инженеринг – проектиране, изпълнение на СМР и авторски надзор на обект: „Ремонт на улици, площади и междублокови пространства в град Симеоновград, Община Симеоновград, Област Хасково“
45000000      
Строителство

Изпълнение на инженеринг -проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР на обект: „Ремонт на улици, площади и междублокови пространства в град Симеоновград, Община Симеоновград, Област Хасково“ включва:1. Разработване на работен проект по части: Геодезия; Пътна; Геодезия; Организация на движението – Постоянна и временна; Пожарна безопасност; План за безопасност и здраве (ПБЗ); План за управление на строителните отпадъци (ПУСО). 2. Авторски надзор на обекта. 3. Изпълнение на СМР за обекта с минимален обхват и дължините на участъците от улиците предмет на настоящата обществена поръчка , както следва: Улица "Генерал Столетов" – 135м.; Улица "Райна Княгиня" – 99м.; Улица "Драва" и площад „Шейновски“ – 361м.; Улица "Тутракан" – 112м.; Улица "Отец Паисий" – 168м.; Улица "Александър Стамболийски" – 276м.; Улица „Шейновска“ – 1366,5 м.; Междублоково пространство на жил. сграда с адрес ул. “Стефан Карадж๓ 2-4“ – 500 кв.м. с обособяване на паркинг и облагородяване на тротоарно пространство.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71220000      
71240000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

гр. Симеоновград

Изпълнение на инженеринг -проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР на обект: „Ремонт на улици, площади и междублокови пространства в град Симеоновград, Община Симеоновград, Област Хасково“ включва:1. Разработване на работен проект по части: Геодезия; Пътна; Геодезия; Организация на движението – Постоянна и временна; Пожарна безопасност; План за безопасност и здраве (ПБЗ); План за управление на строителните отпадъци (ПУСО). 2. Авторски надзор на обекта. 3. Изпълнение на СМР за обекта с минимален обхват и дължините на участъците от улиците предмет на настоящата обществена поръчка , както следва: Улица "Генерал Столетов" – 135м.; Улица "Райна Княгиня" – 99м.; Улица "Драва" и площад „Шейновски“ – 361м.; Улица "Тутракан" – 112м.; Улица "Отец Паисий" – 168м.; Улица "Александър Стамболийски" – 276м.; Улица „Шейновска“ – 1366,5 м.; Междублоково пространство на жилищна сграда с адрес ул. “Стефан Карадж๓ 2-4“ – 500 кв.м. с обособяване на паркинг и облагородяване на тротоарно пространство.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изготвяне на работен проект    30
Срок за изпълнение на СМР    20
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
425

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максималният срок за изпълнение на поръчката е до 425 календарни дни, от които до 75 календарни дни за изработване на инвестиционния проект и до 350 календарни дни за изпълнението на строително-монтажните работи.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Регистрацията да отговаря на предмета на поръчката – II група, ІV категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът следва да притежава валидна застраховка “Професионална отговорност в проектирането” за лицата, които ще осъществяват проектирането, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимално застрахователно покритие съгласно разпоредбите на чл. 5, ал. 1, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна застраховка, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
2.Участникът следва да притежава валидна застраховка “Професионална отговорност в строителството”, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимално застрахователно покритие съгласно разпоредбите на чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалентна застраховка, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.


1.Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за икономическо и финансово състояние, участникът попълва Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т.5 от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея .
В случаите по чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП за доказване на горепосоченото изискване участниците престават: Доказателство за наличието на валидна застраховка “Професионална отговорност в проектирането”, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, с минимално застрахователно покритие съгласно разпоредбите на чл. 5, ал. 1, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалента застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
2.Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за икономическо и финансово състояние, участникът попълва Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т.5 от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея .
В случаите по чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП за доказване на горепосоченото изискване участниците представят: Доказателство за наличието на валидна застраховка “Професионална отговорност в строителството”, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимално застрахователно покритие отговарящо на характера и обема на поръчката съгласно разпоредбите на чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалента застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.През последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил минимум : един обект с предмет, идентичен или сходен с предмета и обема на настоящата поръчка.Участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.Участникът следва да разполага с технически лица, включително отговарящи за контрола на качеството, за да осигури изпълнението на дейностите, включени в предмета на обществената поръчка.Участникът попълва поле 6 и 2 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи списък на техническите лица включени в състава на участника.
3.Участникът следва да разполага с техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката.Участникът попълва поле 9 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи декларация за инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката.


1.През последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил минимум : един обект с предмет, идентичен или сходен с предмета и обема на настоящата поръчка, а именно: строителство по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или и или ремонт на улици или еквивалентна дейност на път/пътища и/или улица/улици, с дължина минимум 2500 м.
2.Участникът следва да разполага със следните технически лица, включително тези отговарящи за контрола на качеството, за да осигури изпълнението на дейностите, включени в предмета на обществената поръчка:1. За изпълнение на дейностите проектиране и авторски надзор:1. Проектант по част Пътна, - инженер „Пътно строителство“ или еквивалент, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: да притежава ППП по Закона за камарите ЗКАИИП;2. Проектант по част Геодезия - инженер Геодезист или еквивалент отговарящ на следните минимални изисквания: да притежава ППП по Закона за камарите ЗКАИИП;3. Проектант по част „ПВОД” – инженер или еквивалентна, който да отговаря на следните минимални изисквания: да притежава ППП по Закона за камарите ЗКАИИП;4. Проектант по част „Пожарна безопасност” – инженер, който да отговаря на следните минимални изисквания: да притежава ППП по Закона за камарите ЗКАИИП;5. Проектант по част „ПБЗ” и Проект за управление на отпадъците – инженер, който да отговаря на следните минимални изисквания: да притежава ППП по Закона за камарите ЗКАИИП; Чуждестранните лица проектанти следва да притежават аналогична регистрация съгласно законодателството на държавата в която са установени. За целите на настоящата процедура под „еквивалентна специалност” следва да се разбира специалност, получена в наше или чуждо (извън страната) учебно заведение, където съответната специалност е наименована по друг начин или обхваща същата област на знанието. Посочените от участника проектанти могат да съчетават повече от една експертна позиция в предложения екип за изпълнение на проектирането, ако отговарят на поставените от Възложителя минимални изисквания и притежават съответните удостоверения, изискващите се за съответната част от инвестиционния проект или еквивалент. Участникът може да предложи участие и на други допълнителни експерти, извън посочените като задължителни съгласно изискванията на възложителя и настоящата документация за участие.2. За изпълнение на строителството:1. Технически ръководител – да има квалификация „строителен инженер” или „строителен техник” съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна; да притежава минимум 3 години професионален опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ; 2. Експерт „Контрол по качеството” – да притежава правоспособност за контрол върху качеството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент, да притежава минимум 1 година опит на длъжност, свързана с контрол по качеството при изпълнение на СМР или еквивалентно; 3. Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството: притежаващ актуално удостоверение за „Длъжностно лице за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно; Посочените от участника експерти могат да съчетават повече от една експертна позиция в предложения екип за изпълнение на строителството, ако отговарят на поставените от Възложителя минимални изисквания.
3.Участникът следва да разполага с техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката минимум, както следва: багер с челен товарач -1 бр.; самосвал – 1 бр.;фреза за фрезоване на асфалтови настилки – 1 бр.; асфалтополагаща машина – 1 бр.;валяк– 1 бр.; фугорезачка – 1 бр.; водоноска за измиване – 1 бр.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Към датата на откриване на настоящата процедурата не е осигурено финансиране, предвид което и съгласно чл.114 ЗОП в проекта на договор ще бъде включена клауза за отложено изпълнение. В този случай всяка от страните може да поиска прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

31/08/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/09/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

В заседателна зала №14,ет.2 в сградата на община Симеоновград,пл.Шейновски № 3, гр.Симеоновград.

Отваряне на постъпилите оферти е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Гаранции: Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора. Гаранцията се представя при подписване на договора за обществената поръчка в една от следните форми:1. парична сума;2. банкова гаранция;3.застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато Изпълнителя реши да представи гаранции под формата на банкови гаранции, същите следва да са безусловни и неотменими, да са издадени в полза на възложителя за конкретния договор и да са със срок на валидност поне 30 календарни дни след изтичане срока на договора. Условията, при които се удължава, освобождава или задържа гаранцията за изпълнение, са уредени в условията на договора, приложен в документацията.
2. За участника не следва да са налице обстоятелствато по чл. 54, ал. 1, т. 1, т. 2, т. 3, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 7 и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения на дружествата, регистрирани в юрисдикции с перференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.
3. Оферти, надхвърлящи максималната стойност като цяло и/или на пределните стойности на отделните дейности по обекти ще бъдат предложени за отстраняване, поради несъответствие с това предварително обявено условие.
4.Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация са Национална агенция по приходите, Министерство на околната среда и водите, Министерство на труда и социалната политика, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда (http://nap.bg, http://www3.moew.government, www.mlsp.government.bg , http://www.az.government.bg , http://www.gli.government.bg )
5.На основание чл. 10, ал. 2 от ЗОП, Възложителят не предвижда изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/08/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва