Деловодна информация
00572
 
не
00572-2018-0016 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

община Сандански 000024955
бул.Свобода № 14
Сандански BG413 2800 България
Кирилка Стойчева +359 74689099
oba_sandanski@abv.bg +359 74689055

Интернет адрес/и

www.sandanskibg.com%20

http://oba.sandanskibg.com/proc/ZopView.aspx?DosieID=149


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://oba.sandanskibg.com/proc/ZopView.aspx?DosieID=149
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонт на ул.”Климент Охридски”, с.Склаве“
45000000      
Строителство

„Ремонт на ул.”Климент Охридски”, с.Склаве“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
100000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

село Склаве, община Сандански, област Благоевград

Обект на настоящата обществена поръчка е „строителство” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
Предмет на настоящата обществена поръчка е: „Ремонт на ул.”Климент Охридски”, с.Склаве“, което включва:
1. Ремонт на локални участъци от улична асфалтова настилка при напълно разрушен пътен пакет, вкл. разрушена трошенокаменна основа - отстраняване на стар асфалт, изваждане до 20см. от трошенокаменната основа и извозване на отпадъците на депо, доставка и полагане на нова основа скален трошен камък с дебелина 20см., полагане на битумен разлив, доставка и полагане асфалтобетон тип А - 7 см, уплътняване- общо 3650 м2:
? отстраняване на остатъци от разрушената настилка;
? изваждане до 20см. от трошенокаменната основа;
? извозване на строителния отпадък до определеното от Възложителя място;
? полагане на основа от скален трошен камък с дебелина 20см. и уплътняване;
? полагане на битумен разлив;
? доставка и полагане машинно на плътната асфалтова смес тип А категория движение тежко с дебелина 7см.. Асфалтовата смес трябва да отговаря на изискванията на ТС 2014 г. на АПИ, БДС 4132-90, БДС 4475-83. Транспортирането на сместа да е с минимална загуба на топлина, без замърсяване и десортиране;
? проверка за неравности и дефекти в положената асфалтова смес;
? уплътняване с уплътнителна техника до добиване на нужната плътност, без ненужни прекъсвания, с не по-ниска температура от 140° и при подходящи атмосферни условия. Уплътняването започва при 120° до достигане на 80° и от по-ниската страна към по-високата със застъпвания и на участъци не по-малки от 30 см. до 50 см. Степента на уплътняване се установява чрез проби с ядково сондиране като обемното тегло да не е по-малко от 97 % от тегло образец.
2. Ремонт на локални участъци от улична асфалтова настилка - изрязване, отстраняване (фрезоване), почистване, битумен разлив, доставка и полагане асфалтобетон тип А – (4?6) см. - общо 350 м2:
? изрязване с фреза или с фугорезач на правоъгълна форма обхващаща разрушеното място със страни успоредни и перпендикулярни на оста на пътя в участъка. Правоъгълната форма включва мин. 10 см от здравия участък и дебелина на пласта (4?6) см.;
? отстраняване на фрезованата или извадената ръчно разрушена настилка;
? извозване на строителния отпадък до определеното от Възложителя място;
? почистване на мястото със сгъстен въздух и обработване с битумна емулсия положена машинно с гудронатор;
? времето между обработване с битумна емулсия и полагане на асфалтовата смес да бъде в рамките на деня;
? доставка и полагане ръчно или машинно на плътната асфалтова смес тип А категория движение тежко. Асфалтовата смес трябва да отговаря на изискванията на ТС 2014 г. на АПИ, БДС 4132-90, БДС 4475-83. Транспортирането на сместа да е с минимална загуба на топлина, без замърсяване и десортиране;
? проверка за неравности и дефекти в положената асфалтова смес
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
100000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния регистър на Камарата на строителите за изпълнение на строежи от група и категория съответстващи на изискуемите групи и категории за строителство на обектите включени в предмета на поръчката - втора група, трета категория строежи.
За чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, като в този случай участникът посочва еквивалентен документ, доказващ регистрация членство в аналогична професионална организация на държавата, в която е установен, и има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издаден. За чуждестранно лице в ЕЕДОП се посочва еквивалентен документ, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV: Критерии за подбор, раздел А: Годност- Вписване в съответен професионален регистър в ЕЕДОП, като се посочва, информация относно вписването на участника в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, в която е установен като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа.
В случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП се представя: Копие от удостоверение за вписване в Централния регистър на Камарата на строителите за втора група, трета категория строежи.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът, респективно член на обединение, който ще изпълнява СМР в процедурата трябва да притежава валидна застраховка “Професионална отговорност в строителството” по чл.171 от ЗУТ на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора.
Участниците декларират наличието на валидна застраховка “Професионална отговорност в строителството” в Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, Застрахователна полица за риск „професионална отговорност“ в ЕЕДОП.
В случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП се представя: Копие на валидна застраховка “Професионална отговорност в строителството” по чл.171 от ЗУТ на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора.


1. Участникът, респективно член на обединение, който ще изпълнява СМР в процедурата трябва да притежава валидна застраховка “Професионална отговорност в строителството” по чл.171 от ЗУТ на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора.
Участниците декларират наличието на валидна застраховка “Професионална отговорност в строителството” в Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, Застрахователна полица за риск „професионална отговорност“ в ЕЕДОП.
В случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП се представя: Копие на валидна застраховка “Професионална отговорност в строителството” по чл.171 от ЗУТ на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил строителство /минимум едно/ в сферата, попадаща в обхвата на поръчката през последните 5 години, считано от датата посочена като краен срок за получаване на оферти. Под сфера попадаща в обхвата на поръчката се разбира ремонт на улица/ път. Участниците декларират наличието на изискуемия опит от изпълнени дейности с предмет , идентични или сходни с тези на поръчката в Част IV: Критерии за подбор, раздел В-Технически и професионални способност, За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид в ЕЕДОП.В случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП се представя: Списък на строителството , идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, обема както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.Участникът трябва да има внедрени системи за управление на качеството, както следва:- EN ISO 9001:2008 / EN ISO 9001:2015 „Системи за управление на качеството” или еквивалент, - EN ISO 14001:2004 / EN ISO 14001:2015 „Системи за управление на околната среда ” или еквивалент.
Обхватът на внедрените системи трябва да е за строителни дейности в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Участниците посочват в Част IV: Критерии за подбор, раздел Г Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление на ЕЕДОП уеб адрес, орган или служба, издаващи документа (сертификата), като правят точно позоваване на документа, в т.ч. номер, дата и обхват. В случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП се представя:Копия от сертификатите
3.Участникът следва да разполага с необходимия брой технически лица и работна ръка, включително такива, които отговарят за контрола на качеството, както следва:
Технически ръководител: изисква се да е назначен по трудов договор, съгласно чл. 163а ЗУТ, да има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ по специалност Транспортно и/или Пътно строителство или еквивалентна; Да има опит на управленска/координираща позиция на минимум 1 (един) строителен обект с предмет еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка. За Специалист – контрол на качеството – изисква се да е назначен по трудов договор, съгласно чл.15, ал.1, т.4, б.„б“ от ЗКС, да има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна, да има валиден сертификат за преминат курс за контрол на качеството или еквивалентно. Да има опит при изпълнението на минимум 1 (един) строителен обект, като изпълняващ длъжността, за която е предложен.
За Специалист по ЗБУТ - изисква се да е назначен по трудов договор, съгласно чл.15, ал.1, т.4, б.„в“ от ЗКС, изисква се да има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна, притежаващ валидно удостоверение (сертификат) за завършен курс за координатор по здраве и безопасност или еквивалентно. Да има опит при изпълнението на минимум 1 (един) строителен обект, като изпълняващ длъжността, за която е предложен.
Участникът трябва да има на разположение необходимия квалифициран персонал и строителни работници за изпълнението на поръчката /посочен по-горе /Професионалната компетентност на екипа за изпълнение на поръчката се посочва в Част IV: Критерии за подбор, раздел В-Технически и професионални способност - За поръчки за строителство: Технически лица или органи, които ще извършат строителството в ЕЕДОП. В ЕЕДОП трябва да се посочат изчерпателни данни и информация с точно позоваване на документите свързани с придобиване от екипа на изискуемата професионална компетентност.Участниците прилагат декларации за ангажираност от всеки от експертите (по образец).В случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП се представя:Списък на техническите лица които ще отговарят за изпълнение на поръчката,
4. Участникът следва да разполага минимум със следната собствена и/или наета техника


1. Участникът следва да е изпълнил строителство /минимум едно/ в сферата, попадаща в обхвата на поръчката през последните 5 години, считано от датата посочена като краен срок за получаване на оферти. Под сфера попадаща в обхвата на поръчката се разбира ремонт на улица/ път. Участниците декларират наличието на изискуемия опит от изпълнени дейности с предмет , идентични или сходни с тези на поръчката в Част IV: Критерии за подбор, раздел В-Технически и професионални способност, За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид в ЕЕДОП.В случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП се представя: Списък на строителството , идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, обема както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.Участникът трябва да има внедрени системи за управление на качеството, както следва:- EN ISO 9001:2008 / EN ISO 9001:2015 „Системи за управление на качеството” или еквивалент, - EN ISO 14001:2004 / EN ISO 14001:2015 „Системи за управление на околната среда ” или еквивалент.
Обхватът на внедрените системи трябва да е за строителни дейности в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Участниците посочват в Част IV: Критерии за подбор, раздел Г Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление на ЕЕДОП уеб адрес, орган или служба, издаващи документа (сертификата), като правят точно позоваване на документа, в т.ч. номер, дата и обхват. В случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП се представя:Копия от сертификатите
3.Участникът следва да разполага с необходимия брой технически лица и работна ръка, включително такива, които отговарят за контрола на качеството, както следва:
Технически ръководител: изисква се да е назначен по трудов договор, съгласно чл. 163а ЗУТ, да има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ по специалност Транспортно и/или Пътно строителство или еквивалентна; Да има опит на управленска/координираща позиция на минимум 1 (един) строителен обект с предмет еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка. За Специалист – контрол на качеството – изисква се да е назначен по трудов договор, съгласно чл.15, ал.1, т.4, б.„б“ от ЗКС, да има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна, да има валиден сертификат за преминат курс за контрол на качеството или еквивалентно. Да има опит при изпълнението на минимум 1 (един) строителен обект, като изпълняващ длъжността, за която е предложен.
За Специалист по ЗБУТ - изисква се да е назначен по трудов договор, съгласно чл.15, ал.1, т.4, б.„в“ от ЗКС, изисква се да има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна, притежаващ валидно удостоверение (сертификат) за завършен курс за координатор по здраве и безопасност или еквивалентно. Да има опит при изпълнението на минимум 1 (един) строителен обект, като изпълняващ длъжността, за която е предложен.
Участникът трябва да има на разположение необходимия квалифициран персонал и строителни работници за изпълнението на поръчката /посочен по-горе /Професионалната компетентност на екипа за изпълнение на поръчката се посочва в Част IV: Критерии за подбор, раздел В-Технически и професионални способност - За поръчки за строителство: Технически лица или органи, които ще извършат строителството в ЕЕДОП. В ЕЕДОП трябва да се посочат изчерпателни данни и информация с точно позоваване на документите свързани с придобиване от екипа на изискуемата професионална компетентност.Участниците прилагат декларации за ангажираност от всеки от експертите (по образец).В случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП се представя:Списък на техническите лица които ще отговарят за изпълнение на поръчката,
4. Участникът следва да разполага минимум със следната собствена и/или наета техника
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% ( три процента ) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка.
Гаранцията се представя в една от следните форми:1. Парична сума внесена по горепосочената сметка;2. Банкова гаранция;3. Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя:Банкова сметка (IBAN): BG22SOMB91303360554000 –Банков код (BIC): BIC - SOMBBGSF,Банка: Общинска банка - СанданскиАко участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

31/08/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/09/2018 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр.Сандански, бул.Свобода № 14, ет.2 , ст. 2019

Процедурата по отваряне, разглеждане, оценка и класиране на офертите се извършва по реда на чл. 53 - 61 от ППЗОП. Отварянето на офертите ще се извърши на датата , часа и мястото посочени в обявлението на публичното състезание. На отварянето могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

продължава от ІІІ 1.3Участникът следва да разполага минимум със следната собствена и/или наета специализирана техника и транспортни средства: ? челен товарач - 1 бр.;? багер - 1 бр.;? автосамосвали – 1 бр.;? пътна фреза - 1бр.;
? фугорез за асфалтови и бетонови повърхности - 1бр.;? ръчен къртач - 1бр.;? асфалтополагаща машина - 1бр.
? валяк – 1 бр.При подаване на оферта, съответствието с изискването участнкът декларира в ЕЕДОП, като посочва в Част IV: Критерии за подбор, б."В" Технически и проф.способности" Технически съоръжения и мерки за гарантиране на качеството
В случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП се представя:декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
Заплащането на строително-монтажните работи, предмет на настоящата обществена поръчка ще се извършва, както следва:
- авансово плащане в размер на 40% от предложената от изпълнителя цена без ДДС, платими след подписване на договора в срок до 5 дни от предоставяне на оригинална фактура - Окончателно плащане в размер на 60% от приетата от Възложителя цена на договор след представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на:Отчет за действително извършените количества и договорени стойности за изпълнени СМР, подписан от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на обекта (Протокол/Акт образец 19, Подробна Количествена сметка и всички протоколи, съгласно Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) - Оригинална фактура, на стойност равна на стойността на отчета. Плащанията ще се извършват по банков път, и при наличие на средства от целевата субсидия за капиталови разходи за бюджетната 2018г.
Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник,за когото са нилице основанията на чл. 54, ал.1 и чл. 55, ал.1 от ЗОП,наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици;- обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/08/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва