Деловодна информация
00575
26-1549-32 01/08/2018 (дд/мм/гггг)
не
00575-2018-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА РАКОВСКИ 000471543
пл. България № 1
Раковски BG421 4150 България
Светлана Шопова - Гл. инженер на Община Раковски, Мариета Димитрова - Гл. юрисконсулт на Община Раковски +359 31512213/+359 31512369
oa@rakovski.bg +359 31512361

Интернет адрес/и

www.rakovski.bg

http://rakovski.bg/profile/index.php


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://rakovski.bg/profile/index.php
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Р-Я ВОДОПРОВОДНАТА МРЕЖА НА С.МОМИНО СЕЛО,ОБЩИНА РАКОВСКИ”
45332000      
Строителство

Обществената поръчка обхваща изпълнение на строителни дейности, свързани с реконструкция на водопроводната мрежа на територията на с. Момино село, община Раковски, област Пловдив.
Дейностите, предвидени за изпълнение са: Реконструкция на водопроводна мрежа на с. Момино село, община Раковски, област Пловдив, включваща изграждане на два главни клона с обща дължина 2 518,64 м с диаметри - DN 110 mm и DN 125 mm; второстепенни клонове с обща дължина 8 620,94 м с диаметър DN 90 mm; тласкател с дължина 898,88 м и диаметър DN 160 mm, или всичко 11 139,58 м. С обществената поръчка е предвидено още изпълнение на сградни водопроводни отклонения - общо 553 броя; монтиране на спирателни кранове, противопожарни хидранти и други, съгласно проекта и количествената сметка, както и възстановяване на пътната и тротоарна конструкция на улиците, включващи локални улици в населеното място и второстепенна пътна мрежа. участъци от трасетата на републикански път III-565 и общински път PDV3234.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1512719.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45332000      
45332200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Предметът на процедурата касае изпълнение на строителни дейности, свързани с реконструкция на водопроводната мрежа на територията на село Момино село, Община Раковски, Област Пловдив

Обществената поръчка обхваща изпълнение на строителни дейности, свързани с реконструкция на водопроводната мрежа на територията на с. Момино село, община Раковски, област Пловдив.
Дейностите, предвидени за изпълнение са: Реконструкция на водопроводна мрежа на с. Момино село, община Раковски, област Пловдив, включваща изграждане на два главни клона с обща дължина 2 518,64 м с диаметри - DN 110 mm и DN 125 mm; второстепенни клонове с обща дължина 8 620,94 м с диаметър DN 90 mm; тласкател с дължина 898,88 м и диаметър DN 160 mm, или всичко 11 139,58 м. С обществената поръчка е предвидено още изпълнение на сградни водопроводни отклонения - общо 553 броя; монтиране на спирателни кранове, противопожарни хидранти и други, съгласно проекта и количествената сметка, както и възстановяване на пътната и тротоарна конструкция на улиците, включващи локални улици в населеното място и второстепенна пътна мрежа. участъци от трасетата на републикански път III-565 и общински път PDV3234.
Всички видове строително-монтажни работи, предвидени за изпълнение, както и техните количества, са посочени в Количествена сметка, представляваща неразделна част от Техническата спецификация, част от документацията за участие в настоящата процедура за възлагане на обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА П 1 – Показател „Начин на изпълнение на обществената поръчка“    40 т.
П 2 - Показател „Мерки за достъпност, екологични и/или социални аспекти, свързани с изпълнението на СМР“    10 т.
П 3 – Показател „Предложен срок за изпълнение на СМР в календарни дни”    20 т.
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
1512719.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
10

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максималната прогнозна стойност на поръчката е в размер на 1`689 168,52 лв. с ДДС или 1`407 640,43 лв. без ДДС, които ще бъдат финансирани със средства от ПУДООС, а 105 079,24 лв. без ДДС ще бъдат финансирани със средства от бюджета на Община Раковски и/или други източници.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнението на строежи, съответстващи на направената регистрация по Закона за Камарата на строителите, за строеж втора категория, ІV група по чл. 4 (2), буква „б” т. 2 – Съгласно Наредба № 1/ 2003 г. за номенклатурата на видовите строежи или в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен, или еквивалентен. Преди сключване на договора, това изискване се доказва чрез представяне копие на документите - Удостоверение за вписване в ЦПРС за съответната група и категория строежи, ведно с валиден талон.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот в размер на 3 000 000 лв. (три милиона лева) включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти в размер, не по-малък от 2 500 000 лв. (два милиона и петстотин хиляди лева). Данните за оборота могат да обхващат най-много последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. Участникът попълва полета 1а) и 2а) от Раздел Б: „Икономическо и финансово състояние” в част ІV - Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). В случай, че липсва информация относно оборота (общия или конкретния) за целия изискуем период, участникът попълва поле 3) от Раздел Б: „Икономическо и финансово състояние” в част ІV - Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).

Участникът да разполага със застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или съответен валиден еквивалентен документ, за строеж втора категория, ІV група по чл. 4 (2), буква „б” т.2 – Съгласно Наредба № 1/ 2003 г. за номенклатурата на видовите строежи. Представя се копие на валидна застрахователна полица. Забележка: Участникът попълва поле 5) от Раздел Б: „Икономическо и финансово състояние” в част ІV - Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът да е участвал в изпълнението на строителство с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката и изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата. Забележка: Под строителство „идентично или сходно с предмета на поръчката” следва да се разбира строителство, свързано с изпълнение на ВиК обекти – изграждане, ремонт, реконструкция, рехабилитация и други на водопровод и/или канализация, и/или други ВиК съоръжения и/или еквивалентно. Под „сходен обем на строителство“ с този на поръчката, следва да се разбира строителство свързано с изпълнение на поне един ВиК обект по изграждане, ремонт, реконструкция, рехабилитация и други на водопровод и/или канализация, и/или други ВиК съоръжения и/или еквивалентно за последните пет години от датата на подаване на заявлението или на офертата за строителство.Участникът попълва поле 1а) от Раздел В: „Технически и професионални способности” в част ІV - Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Участниците следва да представят: списък на стр-вото, идентично или сходно с предмета на поръчката, удостоверения за добро изпълнение, съдържащи ст-стта, датата на приключване на изп-то, място, вид, обем и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Участникът следва да има въведена система за управление на качеството, опазване на околната среда и здравето и безопасността при работа с обхват строително-монтажни работи, съгласно съответните системи, които трябва да бъдат издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.БДС EN ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качество в строителството или еквивалентно, или да прилага еквивалентни мерки за управление на качеството в строителството;БДС EN ISO 14001:2005 за внедрена система за управление на околната среда или еквивалентно, или да прилага еквивалетни мерки за управление на околната среда при извършване на строителство;BS OHSAS 18001:2007 за внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа в строителството или еквивалентно, или да прилага еквивалентни мерки за управление на околната среда при извършване на строителни работи.В случай на участие на обединение/консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, описаните сертификати и/или доказателства за внедрени еквивалентни мерки се представят за всеки един от членовете на обединението/консорциума, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, както и за подизпълнителите, пряко ангажирани със строителството.Изпълнението на това минимално изискване се доказва със заверено копие от Сертификатите за внедрени системи БДС EN ISO 9001:2008, БДС EN ISO 14001:2005, BS OHSAS 18001:2007, върху които следва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Бълг.служба за акр-я" или от др.нац.орган за акредитация.Заверени копия на документите, следва да се представят преди сключване на договора.У-кът следва да разполага със следните инструменти, съоръжения и техн.оборудване, необх.за изп-е на стр-вото, минимум по един от следните:багер с обратна кофа;комбиниран багер;челен товарач;бордови автомобили;автотрансп. ср-ва- самосвали;булдозер;трамбовка;лек механизиран инструмент;водна помпа;фугорезачка;заваръчен апарат.Док-во:Представя се декл-я по чл.64,ал.1,т.9 от ЗОП-декл-я инструменти, съоръж-я,техн.оборудване.

2.1.4.3. Участникът да разполага през целия период на изпълнение на обществената поръчка с лица, които да отговарят за изпълнението на строителството, а именно:2.1.4.3.1. Участникът трябва да разполага с квалифициран персонал за изпълнение на поръчката, отговарящ на изискванията на Възложителя, както следва:
? Ръководител на обект
Следва да има завършено висше образование, степен „магистър”, квалификация строителен инженер, специалност ВиК, ПГС/ССС или еквивалентна, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ;
- опит в областта на строителство на инвестиционни инфраструктурни обекти за изграждане и/или реконструкция на В и К мрежи, пътища;
- участие като ръководител при изпълнението на поне един обект, сходен с предмета на поръчката.
? Групов технически ръководител
Следва да има завършено висше образование (магистър), специалност ВиК, ПГС/ССС, пътен инженер или еквивалентно, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ;
опит в областа на строителството на инвестиционни инфраструктурни обекти за изграждане и/или реконструкция на ВиК мрежи и участие като технически ръководител при изпълнение на поне един обект, сходен с предмета на поръчката.
? Двама технически ръководители
Следва да имат завършено висше образование (магистър) или средно образование с 4 г. курс на обучение, специалност ВиК, ПГС / ССС, пътен инженер или еквивалентно, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ;
опит в областта на строителството на инвестиционни инфраструктурни обекти за изграждане и/или реконструкция на ВиК мрежи и участие като технически ръководител при изпълнение на поне един обект, сходен с предмета на поръчката.
? Геодезист
Следва да има завършено средно и/или висше образование със специалност „Геодезия” или еквивалентна, както и да е участвал като геодезист при изпълнението на поне един обект, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.
? Експерт - контрол върху качеството
Следва да притежава удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствие на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно;
? Специалист по здравословни и безопасни условия на труд
да притежава удостоверение за завършен курс по здраве и безопасност или еквивалентно.
Предложените лица в екипа на участника не могат да изпълняват повече от една длъжност.
В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им.Изпълнението на това минимално изискване се доказва от участника със списък на техн.лица и/или орг-ии,вкл. тези отговорни за контрола на качеството, а при ОП за стр-во: лицата, които ще изпълняват стр-вото(чл.64,ал.1,т.3 ЗОП).Забележка: Участникът попълва поле 2) от Раздел В: „Технически и професионални способности” в част ІV - Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Участникът следва да има въведена система за: БДС EN ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качество в строителството или еквивалентно, или да прилага еквивалентни мерки за управление на качеството в строителството; БДС EN ISO 14001:2005 за внедрена система за управление на околната среда или еквивалентно, или да прилага еквивалетни мерки за управление на околната среда при извършване на строителство; BS OHSAS 18001:2007 за внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа в строителството или еквивалентно, или да прилага еквивалентни мерки за управление на околната среда при извършване на строителни работи. Следва да се представят копия на сертификатите.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран:
? за престъпление по чл. 108а, чл. 159а - 159г, чл. 172, чл. 192а, чл. 194 - 217, чл. 219 - 252, чл. 253 - 260, чл. 301 - 307, чл. 321, 321а и чл. 352 - 353е от Наказателния кодекс;
? е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление, аналогично на тези в друга държава членка или трета страна;
б) Участникът да няма задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс и лихвите по тях, към държавата или към общината по седалището на възложителя и на участника, или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, освен ако е допуснато разсрочване, отсрочване или обезпечение на задълженията или задължението е по акт, който не е влязъл в сила продължава в раздел VІ.3 от обявлението Допълнителна информация
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

31/08/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 12

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/09/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Раковски, Заседателна зала - етаж ІІ, стая № 3

Лицата по чл. 54, ал. 2 от ППЗОП
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от раздел ІІІ.2.2. в) За Участника да не е налице неравнопоставеност в случаите по чл. 44, ал. 5 от ЗОП.
г) За Участника да не е установено, че: е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор; не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор; д) За Участника да не е е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, нарушение на чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 118, чл. 128, чл. 228, ал. 3, чл. 245 и чл. 301 - 305 от Кодекса на труда или чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; е) За Участника да не е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен; ж) Участникът да не е обявен в несъстоятелност или да не е в производство по несъстоятелност, или да не е в процедура по ликвидация, или да не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от Търговския закон, или да не е преустановил дейността си, а в случай че участникът е чуждестранно лице – да не се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен; з) За Участника да не е доказано, че е виновен за неизпълнение на договор за обществена поръчка или на договор за концесия за строителство или за услуга, довело до предсрочното му прекратяване, изплащане на обезщетения или други подобни санкции, с изключение на случаите, когато неизпълнението засяга по-малко от 50 на сто от стойността или обема на договора;
и) Участникът да не е опитал да: повлияе на вземането на решение от страна на възложителя, свързано с отстраняването, подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация, или получи информация, която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчка. Забележка:
Основанията по т. 2.1.2., б.„а”, б.„е” и б.„и” се отнасят за лицата, които представляват участника, членовете на управителни и надзорни органи на участника и за други лица със статут, който им позволява да влияят пряко върху дейността на предприятието по начин, еквивалентен на този, валиден за представляващите го лица, членовете на управителните или надзорните органи, както следва: 1. при събирателно дружество – лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от Търговския закон; 2. при командитно дружество – неограничено отговорните съдружници по чл. 105 от Търговския закон; 3. при дружество с ограничена отговорност – лицата по чл. 141, ал. 1 и ал. 2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност – лицата по чл. 147, ал. 1 от Търговския закон; 4. при акционерно дружество – лицата по чл. 241, ал. 1, чл. 242, ал. 1 и чл. 244, ал. 1 от Търговския закон;
5. при командитно дружество с акции – лицата по чл. 256 във връзка с чл. 244, ал. 1 от Търговския закон; 6. при едноличен търговец – физическото лице – търговец; 7. при клон на чуждестранно лице – лицето, което управлява и представлява клона или има аналогични права съгласно законодателството на държавата, в която клонът е регистриран; 8. в случаите по т. 1 – 7 – и прокуристите, когато има такива, а когато лицето има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България; 9. в останалите случаи, включително за чуждестранните лица – лицата, които представляват, управляват и контролират участника съгласно законодателството на държавата, в която са установени. й) Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява от участие участник, който е:
-дружество регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от него лице

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

чл. 197 и сл. от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/08/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва