Деловодна информация
00614Община Хайредин
К-2954 31/07/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
31/07/2018 (дд/мм/гггг)
00614-2018-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Хайредин 000193551
ул. Георги Димитров 135
с. Хайредин BG313 3357 България
Тодор Тодоров +359 91662209
hayredin_ob@mail.bg +359 91662214

Интернет адрес/и

http://www.hayredin.com

http://sop.bg/hayredin-203/proceduri-20-2-zop/#h.


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://sop.bg/hayredin-203/proceduri-20-2-zop/#h.
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изпълнение на СМР във връзка с Подмярка 7.2 по обособени позиции. Пълното наименование на предмета на поръчката е посочено в раздел ІІ.1.4.
45200000      
Строителство

Изпълнение на СМР във връзка с Подмярка 7.2 “Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 - 2020 г.“ по обособени позиции: обособена позиция № 1: Ремонт и реконструкция на ОДЗ „Славейче“; обособена позиция № 2: „Ремонт и реконструкция на съществуваща общинска сграда на СОУ „Васил Воденичарски“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2823287.90      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Ремонт и реконструкция на ОДЗ „Славейче“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

ОДЗ "Славейче, находящо се в с. Хайредин, община Хайредин, област Враца, Република България

Обособена позиция № 1: Ремонт и реконструкция на ОДЗ „Славейче“.
Основната цел на изпълняваните дейности е да се извърши ремонт и реконструкция на ОДЗ „Славейче“, находящо се в с. Хайредин, Община Хайредин.
Обектът на настоящата обществена поръчка включва изпълнение на СМР в съответствие с изготвен, съгласуван и одобрен инвестиционен проект.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Тп)    50 %
Цена
50 %
II.2.6) Прогнозна стойност
1339898.93      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 20/10/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ПРСР 2014-2020. Договори за безвъзмездна финансова помощ № 06/07/2/0/00929 за изпълнение на проект: „Ремонт и реконструкция на ОДЗ "Славейче

II.2) Описание 1

Ремонт и реконструкция на съществуваща общинска сграда на СОУ „Васил Воденичарски“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

СОУ „Васил Воденичарски“, находящо се в с. Хайредин, община Хайредин, област Враца, Република България

Обособена позиция № 2: „Ремонт и реконструкция на съществуваща общинска сграда на СОУ „Васил Воденичарски“.
Основната цел на изпълняваните дейности е да се извърши ремонт и реконструкция на съществуваща общинска сграда на СОУ „Васил Воденичарски“, находящо се в с. Хайредин, Община Хайредин.
Обектът на настоящата обществена поръчка включва изпълнение на СМР в съответствие с изготвен, съгласуван и одобрен инвестиционен проект.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Тп)    50 %
Цена
50 %
II.2.6) Прогнозна стойност
1483388.97      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 20/10/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ПРСР 2014-2020. Договори за безвъзмездна финансова помощ № 06/07/2/0/00928 за изпълнение на проект: „Ремонт и реконструкция на съществуваща общинска сграда на СОУ „Васил Воденичарски“

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от първа група, четвърта категория строежи, в съответствие с чл. 5, ал. 6 от ПРВВЦПРС (Правилник за реда на вписване и водене на централния професионален регистър на строителя) или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, като в този случай участникът представя еквивалентен документ, доказващ регистрация в аналогична професионална организация на държавата, в която е установен и има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издаден.
В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението са ангажирани с изпълнението на строителство.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени ще изпълняват строителство.
Участникът следва да предостави изискуемата информация в част IV „Критерии за подбор“, раздел А „Годност“, т.1 от ЕЕДОП, като посочва данни относно вписването на участника в съответния професионален регистър в държавата членка, в която е установен, с точно позоваване на документа, в т.ч. номер, дата и обхват, като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация.
Доказване на посочените изисквания
За доказване на посочените изисквания, участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП:
1. Заверено от участника копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи от първа група, четвърта категория и талон към него или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно съответния национален закон, за участниците – чуждестранни лица, или съответен валиден аналогичен документ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците в обществената поръчка следва да са реализирали минимален общ оборот за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер равен или по-голям от: 2 600 000 лв. (два милиона и шестстотин хиляди лева) при подаване на оферта за обособена позиция № 1 и 2 900 000 лв. (два милиона и деветстотин хиляди лева) при подаване на оферта за обособена позиция № 2.
При подаване на оферта и за двете обособени позиции, изискването се прилага по отношение на обособената позиция с по-висока прогнозна стойност – обособена позиция № 2.
При използване на подизпълнител, изискванията за оборот се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
2. Участниците в обществената поръчка следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“ по чл. 171, ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл. 5, ал. 1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ, за чуждестранните лица, съобразно законодателството на държавата в която са установени, с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (обектите, предмет на поръчката, са първа група, четвърта категория строежи).
При използване на подизпълнител, изискването се отнася и за всеки един от подизпълнителите, който ще изпълнява дейности, свързани със строителство.


1. Участниците в обществената поръчка следва да са реализирали минимален общ оборот за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер равен или по-голям от: 2 600 000 лв. (два милиона и шестстотин хиляди лева) при подаване на оферта за обособена позиция № 1 и 2 900 000 лв. (два милиона и деветстотин хиляди лева) при подаване на оферта за обособена позиция № 2.
При подаване на оферта и за двете обособени позиции, изискването се прилага по отношение на обособената позиция с по-висока прогнозна стойност – обособена позиция № 2.
При използване на подизпълнител, изискванията за оборот се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел Б, „Икономическо и финансово състояние“ т. 2 от ЕЕДОП.
2. Участниците в обществената поръчка следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“ по чл. 171, ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл. 5, ал. 1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ, за чуждестранните лица, съобразно законодателството на държавата в която са установени, с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (обектите, предмет на поръчката, са първа група, четвърта категория строежи).
При използване на подизпълнител, изискването се отнася и за всеки един от подизпълнителите, който ще изпълнява дейности, свързани със строителство.
Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел Б, „Икономическо и финансово състояние“ т. 5 от ЕЕДОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката.
Под „дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката“ следва да се разбира: изпълнение на строителство, при които е изпълнявано изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на сгради в обем минимум една сграда от четвърта категория или еквивалентно.
При използване на подизпълнител, изискването се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
2. Участникът следва да разполага с екип, ангажиран с изпълнението на поръчката, в минимален състав, както следва:
– Ръководител на екипа
– Ключов експерт „Инженер строителен конструктор“
– Технически ръководител на обекта
– Специалист за контрол на качеството
– Експерт по безопасност и здраве в строителството
Всеки от експертите в екипа следва да е взел участие в съответното експертно качество, за което е предложен, в изпълнението на минимум 1 дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
При подаване на оферта и за двете обособени позиции, участникът следва да предложи отделни лица за екипите от експерти, по отделните обособени позиции, тъй като се предвижда същите да бъдат изпълнявани по едно и също време.
Посочените от участника лица не могат да съчетават повече от една позиция в предложения екип за изпълнение на услугите, като за всеки от горепосочените профили, участникът следва да предостави отделен експерт.
3. Участникът трябва да притежава сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарт за система за управление на качеството:
- EN ISO 9001:2015 и/или еквивалент, включващ в обхвата си изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на сгради.
EMAS и/или EN ISO 14001: 2015 и/или еквивалент - за управление на околната среда, включващ в обхвата си изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на сгради.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Когато участникът не е имал достъп до такъв сертификат или е нямал възможност да го получи в съответните срокове по независещи от него причини, той може да представи други доказателства за еквивалентни мерки за система за управление на качеството и управление на околната среда. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискванията се доказват за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени ще изпълняват дейности, свързани с изпълнение на СМР.


1. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката.
Под „дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката“ следва да се разбира: изпълнение на строителство, при които е изпълнявано изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на сгради в обем минимум една сграда от четвърта категория или еквивалентно.
При използване на подизпълнител, изискването се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. 1а) от ЕЕДОП за дейностите с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, изпълнени за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата.
2. . Участникът следва да разполага с екип, както следва:
– Ръководител на екипа - да притежава висше образование степен „магистър” или екв., в случаите когато е придобита в чужбина, в професионално направление „Архитектура, строителство и геодезия“, съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с Постановление № 125 на МС от 24.06.2002 г. за утвърждаване Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления (ПМС № 125 от 2002 г.) Да притежава най-малко 5 г. проф. опит по специалността.
– Ключов експерт „Инженер строителен конструктор“ - да притежава минимална степен „магистър” или екв. степен, в случаите когато е придобита в чужбина, специалност „Строителство на сгради и съоръжения“, „Промишлено и гражданско строителство“ или еквивалентна. Да притежава най-малко 5 г. проф. опит по специалността.
– Технически ръководител на обекта – да притежава минимална степен „магистър” или екв. степен, в случаите когато е придобита в чужбина, с проф. квалификация „строителен инженер“, „инженер“ или „архитект“ или средно образование с четиригодишен курс на обучение, със специалност „строителен техник“, или еквивалентна специалност, съгласно чл. 163а от ЗУТ. Да притежава най-малко 5 г. проф. опит по специалността.
– Специалист за контрол на качеството - Да притежава валидно удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или екв.
– Експерт по безопасност и здраве в строителството - Да притежава удостоверение за „Експерт по безопасност и здраве“ съгласно Наредба №РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или екв.
Всеки от експертите в екипа следва да е взел участие в съответното експертно качество, за което е предложен, в изпълнението на минимум 1 дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
При подаване на оферта и за двете обособени позиции, участникът следва да предложи отделни лица за екипите от експерти, по отделните обособени позиции, тъй като се предвижда същите да бъдат изпълнявани по едно и също време.
Посочените от участника лица не могат да съчетават повече от една позиция в предложения екип за изпълнение на услугите, като за всеки от горепосочените профили, участникът следва да предостави отделен експерт.
Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. 6 от ЕЕДОП.
Продължава в раздел VІ.3 "Допълнителна информация".
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участникът, определен за Изпълнител, при подписване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 3(три) % от стойността на договора за обществената поръчка. По отношение на нея важат разпоредбите на чл. 111 от ЗОП. Гаранцията се предоставя в една от следните форми: а) парична сума; б) банкова гаранция;в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Условията и сроковете за задържане, респ. освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. При представяне на гаранцията за изпълнение, в платежното нареждане, в банковата гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/09/2018 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/09/2018 (дд/мм/гггг)   13:00 (чч:мм)

с. Хайредин, ул. "Георги Димитров" 135

На публичното заседание могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средставата за масово осведомяване.
Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответно пълномощно.
Присъстващите вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

3. Участникът трябва да притежава сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарт за система за управление на качеството:
- EN ISO 9001:2015 и/или еквивалент, включващ в обхвата си изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на сгради.
EMAS и/или EN ISO 14001: 2015 и/или еквивалент - за управление на околната среда, включващ в обхвата си изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на сгради.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Когато участникът не е имал достъп до такъв сертификат или е нямал възможност да го получи в съответните срокове по независещи от него причини, той може да представи други доказателства за еквивалентни мерки за система за управление на качеството и управление на околната среда. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Участникът следва да предостави информация за сертификатите в част IV „Критерии за подбор“, Раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискванията се доказват за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени ще изпълняват дейности, свързани с изпълнение на СМР.
Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околна среда, закрила на заетостта и условията на труд,които са в сила в Република България и относими към дейностите, предмет на поръчката, както следва:
Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
– Информационен телефон на НАП – 0700 18 700;
– Интернет адрес: http://www.nap.bg/
Относно задълженията, свързани с акцизи и мита:
Агенция „Митници”:
– Информационен телефон на АМ - +359298594980;
– Интернет адрес: http: www.customs.bg;
Оносно задълженията, свързани с опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите:
– Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17ч.;
– София 1000, ул.“У.Гладстон“ № 67, Телефон: 02/940 6331;
– Интернет адрес: http://www.moew.government.bg/.
Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
– София 1051, ул.“Триадица“№2, Телефон: 02/811 9443;
– Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg.
От участие в процедурата се отстранява участник, за когото са налице обстоятелств. по чл.54, ал.1 и чл.55, ал.1, т.1-5 от ЗОП. На основание чл. 55, ал. 1, т. 2 ЗОП, лишаването от упражняване на търговска дейност или от дейн. по чл. 166, ал.1 ЗУТ представлява основание за отстраняване.
Възложителят отстранява от участие в поръчката участник, за когото е приложима забраната по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТПТДС, както и участници, които са свързани лица по § 1, т. 13 от ДР на ЗППЦК, както и участник който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на поръчката или не е представил в срок обосновка по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3-5 от ЗОП или чието ценово предложение надвишава определената от възложителя прогнозна стойност на поръчката или участник, който след покана от възложителя и в определения в нея срок не е удължил срока на валидност на офертата си, както и участник, който не отговаря на условията, посочени в настоящото обявление и в документацията или не отговаря на правилата и изискванията свързани с опазване на околната среда, социалното и трудово право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екол., социално и трудово право.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП, решението подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 31/07/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва