Деловодна информация
00614Община Хайредин
К-2952 31/07/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
31/07/2018 (дд/мм/гггг)
00614-2018-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Хайредин 000193551
ул. Георги Димитров 135
с. Хайредин BG313 3357 България
Габриела Милчева +359 91662209
hayredin_ob@mail.bg +359 91662214

Интернет адрес/и

http://www.hayredin.com

https://sop.bg/hayredin-203/proceduri-20-1-zop/#h


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/hayredin-203/proceduri-20-1-zop/#h
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на оборудване и обзавеждане във връзка с Подмярка 7.2 по обособени позиции. Пълното наименование на предмета на поръчката е посочено в раздел ІІ.1.4.
39000000      
Доставки

Доставка на оборудване и обзавеждане във връзка с Подмярка 7.2 „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020 г.“ по обособени позиции: Доставка на оборудване и обзавеждане във връзка с Подмярка 7.2 „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020 г.“ по обособени позиции: обособена позиция № 1: Доставка на оборудване; обособена позиция № 2: Доставка на обзавеждане; обособена позиция № 3: Доставка на телевизори, видеостена и аудиоуредба; обособена позиция № 4: Доставка на лаптопи; обособена позиция № 5: Доставка на възглавници, щори и текстилни изделия за под; обособена позиция № 6: Доставка на кошчета; обособена позиция № 7: Доставка на спално бельо
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
706797.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Доставка на оборудване 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39700000      
39711100      
39711360      
39717000      
39713200      
39713100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

ОДЗ "Славейче" и СОУ „Васил Воденичарски“, находящи се в с. Хайредин, община Хайредин, област Враца, Република България

обособена позиция № 1: Доставка на оборудване
Предметът на поръчката по тази обособена позиция включва доставка, монтаж/инсталиране и гаранционно поддръжка, сервиз и ремонт/замяна, вкл. доставка на резервни части, на оборудване по време на гаранционния срок на печки,, климатици, перални, сушилни, миялни за съдове, хладилници, фризери, абсорбатори и фурни.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок (П1)    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
98668      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Програма за развитие на селскитерайони 2014-2020.Д-вориза безвъзмез.фин.помощ№06/07/2/0/00928 и№06/07/2/0/00929с ДФ Земеделие заизпълн.напроекти:Ремонтиреконструкция наОДЗ Славейчеи СОУ В.Воденичарски

II.2) Описание 1

Доставка на обзавеждане 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39141000      
39143110      
39112000      
39121200      
39143112      
39136000      
39143120      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

ОДЗ "Славейче" и СОУ „Васил Воденичарски“, находящи се в с. Хайредин, община Хайредин, област Враца, Република България

обособена позиция № 2: Доставка на обзавеждане“
Предметът на поръчката по обособената позиция включва доставка, монтаж/инсталиране и гаранционна поддръжка, сервиз и ремонт/замяна, вкл. доставка на резервни части, по време на гаранционния срок на легла, дюшеци, мивки, гардероби, шкафове, столове, маси, закачалки, колички за сервиране, пейки, кушетки, бюра, учебни дъски, дивани, чинове, фотьойли, обзавеждане за спортни зали/физкултурни салони.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок (П1)    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
494511      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Програма за развитие на селскитерайони 2014-2020.Д-вориза безвъзмез.фин.помощ№06/07/2/0/00928 и№06/07/2/0/00929с ДФ Земеделие заизпълн.напроекти:Ремонтиреконструкция наОДЗ Славейчеи СОУ В.Воденичарски

II.2) Описание 1

Доставка на телевизори, видеостена и аудиоуредба 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
32324100      
32351200      
32310000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

ОДЗ "Славейче и СОУ „Васил Воденичарски“, находящи се в с. Хайредин, община Хайредин, област Враца, Република България

Доставка, монтаж/инсталиране и гаранционна поддръжка, сервиз и ремонт/замяна, вкл. доставка на резервни части, по време на гаранционния срок на 4 броя телевизори, 1 брой видеостена и 1 брой аудиоуредба.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок (П1)    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
20320      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Програма за развитие на селскитерайони 2014-2020.Д-вориза безвъзмез.фин.помощ№06/07/2/0/00928 и№06/07/2/0/00929с ДФ Земеделие заизпълн.напроекти:Ремонтиреконструкция наОДЗ Славейчеи СОУ В.Воденичарски

II.2) Описание 1

Доставка на лаптопи 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30213100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

ОДЗ "Славейче и СОУ „Васил Воденичарски“, находящи се в с. Хайредин, община Хайредин, област Враца, Република България

Предметът на поръчката включва доставка и гаранционна поддръжка, сервиз и ремонт/замяна, вкл. доставка на резервни части, по време на гаранционния срок на 4 броя лаптопи.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок (П1)    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
6200      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Програма за развитие на селскитерайони 2014-2020.Д-вориза безвъзмез.фин.помощ№06/07/2/0/00928 и№06/07/2/0/00929с ДФ Земеделие заизпълн.напроекти:Ремонтиреконструкция наОДЗ Славейчеи СОУ В.Воденичарски

II.2) Описание 1

Доставка на възглавници, щори и текстилни изделия за под 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39516120      
39515400      
39530000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

ОДЗ "Славейче и СОУ „Васил Воденичарски“, находящи се в с. Хайредин, община Хайредин, област Враца, Република България

Предметът на поръчка включва доставка, монтаж (по отношение на щорите) и гаранционна поддръжка, сервиз и ремонт/замяна по време на гаранционния срок на 100 броя възглавници, 418 м вертикални щори, 8 броя килими и 12 броя пътеки.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок (П1)    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
35968.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Програма за развитие на селскитерайони 2014-2020.Д-вориза безвъзмез.фин.помощ№06/07/2/0/00928 и№06/07/2/0/00929с ДФ Земеделие заизпълн.напроекти:Ремонтиреконструкция наОДЗ Славейчеи СОУ В.Воденичарски

II.2) Описание 1

Доставка на кошчета 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39224340      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

ОДЗ "Славейче и СОУ „Васил Воденичарски“, находящи се в с. Хайредин, община Хайредин, област Враца, Република България

Предметът на поръчката по тази обособена позиция включва доставка на 8 броя кошчета и гаранционна поддръжка, сервиз и ремонт/замяна по време на гаранционния срок.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок (П1)    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
130      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Програма за развитие на селскитерайони 2014-2020.Д-вориза безвъзмез.фин.помощ№06/07/2/0/00928 и№06/07/2/0/00929с ДФ Земеделие заизпълн.напроекти:Ремонтиреконструкция наОДЗ Славейчеи СОУ В.Воденичарски

II.2) Описание 1

Доставка на спално бельо 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39512100      
39512300      
39512200      
39512500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

ОДЗ "Славейче и СОУ „Васил Воденичарски“, находящи се в с. Хайредин, община Хайредин, област Враца, Република България

Доставка на 600 броя спално бельо ии гаранционна поддръжка и ремонт/замяна по време на гаранционния срок.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок (П1)    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
51000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Програма за развитие на селскитерайони 2014-2020.Д-вориза безвъзмез.фин.помощ№06/07/2/0/00928 и№06/07/2/0/00929с ДФ Земеделие заизпълн.напроекти:Ремонтиреконструкция наОДЗ Славейчеи СОУ В.Воденичарски

Стоките – предмет на обособена позиция № 7, са включени в Списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, поради което тези стоки са отделени в самостоятелна обособена позици и тази обособена позиция е запазена по смисъла на чл. 12, ал. 4 от ЗОП.
При възлагане на обществената поръчка по обособена позиция № 7 са приложими и ще се спазват разпоредбите на чл. 12 от ЗОП и чл. 80 и чл. 81 от ППЗОП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителя не поставя изискване за годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците в обществената поръчка следва да са реализирали минимален общ оборот за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер равен или по-голям от:
- 197 336 (сто деветдесет и седем хиляди триста тридесет и шест) лв. при подаване на оферта за обособена позиция № 1;
- 989 022 (деветстотин осемдесет и девет хиляди и двадесет и два) лв. при подаване на оферта за обособена позиция № 2;
- 40 640 (четиридесет хиляди шестстотин и четиридесет) лв. при подаване на оферта за обособена позиция № 3;
- 12 400 (дванадесет хиляди и четиристотин) лв. при подаване на оферта за обособена позиция № 4;
- 71 937 (седемдесет и една хиляди деветстотин тридесет и седем) лв. при подаване на оферта за обособена позиция № 5;
- 260 (двеста и шестдесет) лв. при подаване на оферта за обособена позиция № 6;
- 102 000 (сто и две хиляди) лв. при подаване на оферта за обособена позиция № 7.
При подаване на оферта за две или повече обособени позиции, изискването се прилага по отношение на обособената позиция с най-висока прогнозна стойност от тези, за които участникът подава оферта.
При използване на подизпълнител, изискванията за оборот се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.


Участниците в обществената поръчка следва да са реализирали минимален общ оборот за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер равен или по-голям от:
- 197 336 (сто деветдесет и седем хиляди триста тридесет и шест) лв. при подаване на оферта за обособена позиция № 1;
- 989 022 (деветстотин осемдесет и девет хиляди и двадесет и два) лв. при подаване на оферта за обособена позиция № 2;
- 40 640 (четиридесет хиляди шестстотин и четиридесет) лв. при подаване на оферта за обособена позиция № 3;
- 12 400 (дванадесет хиляди и четиристотин) лв. при подаване на оферта за обособена позиция № 4;
- 71 937 (седемдесет и една хиляди деветстотин тридесет и седем) лв. при подаване на оферта за обособена позиция № 5;
- 260 (двеста и шестдесет) лв. при подаване на оферта за обособена позиция № 6;
- 102 000 (сто и две хиляди) лв. при подаване на оферта за обособена позиция № 7;
При подаване на оферта за две или повече обособени позиции, изискването се прилага по отношение на обособената позиция с най-висока прогнозна стойност от тези, за които участникът подава оферта.
При използване на подизпълнител, изискванията за оборот се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел Б, „Икономическо и финансово състояние“ т. 1 а) от ЕЕДОП.
За доказване на посоченото изискване участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП:
1.заверено копие от годишните финансови отчети за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква;
2.справка по години за реализирания общ оборот за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
В съответствие с чл. 65, ал. 6 от ЗОП Възложителят поставя изискване за солидарна отговорност за изпълнението на поръчката от участника и третото лице, чийто капацитет се използва (в случай че участникът ще използва капацитета на трето лице) за доказване на съответствие с критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, минимум 2 (две) доставки с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
При използване на подизпълнител, изискването се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Под „доставки с предмет, идентични или сходни с предмета на поръчката“ следва да се разбира:
за обособена позиция № 1, № 3 и № 4 – „доставка на ел. уред или на оборудване“ – при подаване на оферта за една, две или повече от тези обособени позиции е достатъчно участникът да е изпълнил 2 (две) доставки, идентични или сходни с предмета на поръчката по тези обособени позиции;
за обособени позиции № 2 – „доставка на обзавеждане и/или мебел“ - при подаване на оферта за тази обособена позиция участникът следва да е изпълнил 2 (две) доставки, идентични или сходни с предмета на поръчката по тази обособена позиция;
за обособени позиции № 6 – „доставка на обзавеждане и/или приспособление/съоръжение за почистване и/или съд“ - при подаване на оферта за тази обособена позиция участникът следва да е изпълнил 2 (две) доставки, идентични или сходни с предмета на поръчката по тази обособена позиция;
за обособени позиции № 5 и № 7 – „доставка на текстилни изделия“ - при подаване на оферта за една или две от тези обособени позиции е достатъчно участникът да е изпълнил 2 (две) доставки, идентични или сходни с предмета на поръчката по тези обособени позиции.


Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, минимум 2 (две) доставки с предмет, идентични или сходни с предмета на поръчката.
Под „доставки с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката“ следва да се разбира:
за обособена позиция № 1, № 3 и № 4 – „доставка на ел. уред или на оборудване“ – при подаване на оферта за една, две или повече от тези обособени позиции е достатъчно участникът да е изпълнил 2 (две) доставки, идентични или сходни с предмета на поръчката по тези обособени позиции;
за обособени позиции № 2– „доставка на обзавеждане и/или мебел“ - при подаване на оферта за тази обособена позиция участникът следва да е изпълнил 2 (две) доставки, идентични или сходни с предмета на поръчката по тази обособена позиция;
за обособени позиции № 6– „доставка на обзавеждане и/или приспособление/съоръжение за почистване и/или съд“ - при подаване на оферта за тази обособена позиция участникът следва да е изпълнил 2 (две) доставки, идентични или сходни с предмета на поръчката по тази обособена позиция;
за обособени позиции № 5 и № 7 – „доставка на текстилни изделия“ - при подаване на оферта за една или две от тези обособени позиции е достатъчно участникът да е изпълнил 2 (две) доставки, идентични или сходни с предмета на поръчката по тези обособени позиции.
При използване на подизпълнител, изискването относно изпълнени доставки се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Участникът следва да предостави изискуемата информация относно изпълнените доставки в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. 1б) от ЕЕДОП за дейностите с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, изпълнени за последните три години, считано от датата на подаване на офертата.
За доказване на посоченото изискване участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП:
1.Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с Доказателство/а (чрез които се доказва информацията в ЕЕДОП) за извършените доставки.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
ДА
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участникът, определен за Изпълнител, при подписване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 2 (два) % от стойността на договора за обществената поръчка. По отношение на нея важат разпоредбите на чл. 111 от ЗОП. Гаранцията се предоставя в една от следните форми: а) парична сума; б) банкова гаранция;в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Условията и сроковете за задържане, респ. освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. При представяне на гаранцията за изпълнение, в платежното нареждане, в банковата гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/09/2018 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/09/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

с. Хайредин, ул. "Георги Димитров" 135

На публичното заседание могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответно пълномощно.
Присъстващите вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Обществената поръчка по обособена позиция № 7 е запазена по смисъла на чл. 12 от ЗОП и по отношение на тази обособена позиция са приложими и ще се изпълняват разпоредбите на чл. 12 от ЗОП и чл. 80 и чл. 81 от ППЗОП.
От участие в процедурата се отстранява участник, за когото са налице обстоятелств. по чл.54, ал.1 и чл.55, ал.1, т.1, т. 3 и т. 5 от ЗОП. Възложителят има право да не отстрани от процедурата участник на посоченото в чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП основание, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен.
Възложителят отстранява от участие в поръчката участник, за когото е приложима забраната по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС; участник, за когото е приложима забраната по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество, както и участници, които са свързани лица по § 1, т. 13 и т. 14 от ДР на ЗППЦК, както и участник който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на поръчката или не е представил в срок обосновка по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3-5 от ЗОП или чието ценово предложение надвишава определената от възложителя прогнозна стойност на поръчката по съответната обособена позициия и участник, който след покана от възложителя и в определения в нея срок не е удължил срока на валидност на офертата си, както и участник, който не отговаря на условията, посочени в настоящото обявление и в документацията за обществената поръчка.
Участниците следва да предложат гаранционен срок на оферираните стоки. Предложеният гаранционен срок не може да бъде по-кратък от 24 (двадесет и четири) и по-дълъг от 60 (шестдесет) календарни месеци, считано от датата на подписване на двустранен приемо-предавателен протокол за извършена доставка и за извършен монтаж/инсталиране и въвеждане в експлоатация (когато е приложимо). Оферти с предложен по-кратък срок от 24 (двадесет и четири) и по-дълъг от 60 (шестдесет) календарни месеци няма да бъдат оценявани, а участниците, представили такива оферти ще бъдат отстранени от участие в процедурата.
Срокът за изпълнение на поръчката е не по-кратък от 10 (десет) календарни дни и не по-дълъг от 90 (деветдесет) календарни дни, считано от датата на възлагателно писмо от страна на Възложителя. Оферти с предложен по-кратък срок от 10 (десет) календарни дни или по-дълъг срок от 90 (деветдесет) календарни дни няма да бъдат оценявани, а участниците, представили такива оферти ще бъдат отстранени от участие в процедурата.
Възнаграждението по настоящата обществена поръчка се изплаща по следния начин и ред, еднакъв и за седемте обособени позиции: по банков път по посочена от изпълнителя банкова сметка:
•Авансово плащане в размер на 20 % (двадесет процента) от общата стойност на договора по съответната обособена позиция. Авансово плащане се извършва в 15-дневен срок от сключване на договора и представяне на фактура.
•Окончателното плащане е в размер на останалите 80 % от стойността на договора по съответната обособена позиция. Окончателно плащане се осъществява в 15-дневен срок след подписване на приемо-предавателен протокол за доставяне на всички стоки – предмет на поръчката по съответната обособена позиция и представяне на фактура.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП, решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от изтичане на 14-дневен срок от публикуването в Регистъра на обществените поръчки на обявлението, с което се оповества откриването на процедурата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 31/07/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва