Деловодна информация
00039
ПОЧРОП-01-12-4329 31/07/2018 (дд/мм/гггг)
не
00039-2018-0014 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Павликени 000133901
бул. Руски № 4
Павликени BG321 5200 България
Славена Грозева +359 889886177
obshtina@pavlikeni.bg +359 61052642

Интернет адрес/и

www.pavlikeni.bg

http://www.pavlikeni.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=937&Itemid=129&lang=bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.pavlikeni.bg/index.php?option=com_jdownloads&Itemid=79&task=viewcategory&catid=352&lang=bg
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Предотвратяване на наводнения в Община Павликени чрез обновяване и рехабилитация на улици в с. Стамболово, община Павликени“.
45233140      
Строителство

Обект на настоящата обществена поръчка по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1, буква „б“ от ЗОП е изпълнение на строителство. Работния проект обхваща три улици от югоизточния край на с.Стамболово в кв.36 и кв. 36А по ПУП на селото.
Ремонтътът на настилката обхваща следните дейности:1.Рехабилитация включваща:1.1.Разваляне на съществуващ пласт негоден трошен камък – 10см;1.2.Полагане и уплътняване на нов пласт трошен камък до постигане на проектно ниво на износващи пластове;-Асфалтова смес за долен пласт /биндер/ - 5см;-Асфалтова смес за износващ пласт АС изн.А – 4см;Предвижда се цялостна подмяна на бордюрите 18/35см и полагане на нови бордюри по цялата дължина на улиците.Изграждане на съоръжения за подобряване на отводняването-полагане на бетонов улей с размери 35/35/75см и стоманобетонова решетка над него и изграждане на напречен отводнител с една двойна и една единична дъждоприемна шахта.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
256151.46      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233120      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

Улици на територията на село Стамболово община Павликени

Строително-ремонтните дейности да се извършват при спазване на всички изисквания на действащите в страната норми и стандарти за този вид дейности, като се изпълняват следните видове работи:
1.ЗЕМНИ РАБОТИ:Изкоп на неподходящи в зоната на пътната конструкция, включително натоварване, транспортиране на определено разстояние(5км.), разтоварване на депо и оформянето;Разваляне на съществуваща трошенокаменна настилка, включително натоварване, транспортиране на определено разстояние(5км), разтоварване на депо и оформянето му; Разрушаване на съществуващи бетонови бордюри,натоварване, транспортиране на определено разстояние(5км), разтоварване на депо и оформянето му;
2.АСФАЛТОВИ РАБОТИ:Доставка и полагане на плътен асфалтобетон за износващ пласт АС изн.Тип А с дебелина в уплатнено състояние 4см.;Доставка и полагане на асфалтобетон за долен пласт/биндер/ с дебелина в уплатнено състояние 5см.; Направа на първи(свързващ) битумен разлив за връзка с постоянна ширина;Направа на втори(свързващ) битумен разлив за връзка с постоянна ширина;
3.ПЪТНИ РАБОТИ:
Изпълнение на пластове от зърнести материали за основа, необработени със свързващо вещество;
Изпълнение на обратна засипка от почва, включително натоварване, транспортиране на определено разстояние, разтоварване и уплатняване;Доставка и полагане на бетонови бордюри с размер 18/35; Направа на тротоар с нови бетонови плочи 30/30/4(сиви);Направа на дъждоприемни шахти;Доставка и полагане на бетонов улей 35/35/75, включително стоманобетонова решетка 27/37,7/4 към него;
Критериите по-долу
 
ДА Техническа обосновка    30
Срок за изпълнение    10
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
256151.46      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/11/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

На основание чл. 60 от ЗОП участниците трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) (http://register.ksb.bg/) към КСБ за изпълнение на строежи - втора група – транспортна инфраструктура, съгласно Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя и минимум ІV–та категория съгласно чл. 137 от ЗУТ или еквивалентни за чуждестранни участници.
Съгласно чл. 60 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата-членка, в която са установени.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
В случай, че участникът е посочил в офертата си, че ще ползва подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Важно: При подаване на офертата - обстоятелството по т. 1 се удостоверява в Част IV, раздел А на ЕЕДОП, като се посочва информация, относно актуалното вписване на участника в съответен професионален или търговски регистър в държавата-членка в която е установен, като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и интернет-адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа.
Доказване: Съгласно чл.67, ал.6 ЗОП преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, в т.ч. и подизпълнители които са посочени от него, че ще изпълняват СРР, да представи документи по чл.60, ал.1 от ЗОП – заверени копия от удостоверения или талони за регистрация или други еквивалентни документи, актуални към датата на сключване на договора.
Забележка: В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението са ангажирани с изпълнението на строителството.
При участие на обединение, което не е юридическо лице удостоверяването на поставеното изискване се извършва чрез попълване на съответния раздел в ЕЕДОП, който е представен от тези членове на обединението, които са ангажирани с изпълнението на строителство.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители удостоверяването на годността се извършва чрез попълване на съответния раздел в ЕЕДОП, който е представен от подизпълнителя/ите, които ще изпълняват строителство.
ВАЖНО: Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите, ако има такива.
Съгласно чл. 67, ал. 8 от ЗОП, Възложителят няма право да изисква документи, които вече са му били предостави или са му служебно известни.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците следва да имат застрахователна полица „Професионална отговорност" в строителството по чл.171 от ЗУТ, която да покрива минималната застрахователна сума съответстващо на обема и характера на поръчката за този вид строителство, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (http://lex.bg/bg/laws/ldoc/2135480320).
Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването важи съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението /всеки член на обединението, който ще изпълнява строителни работи, трябва да притежава изискуемите застраховки/.
В случай, че участникът е посочил в офертата си че ще ползва подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. За участник(лице), установен(о)/регистриран(о) извън Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът(лицето).
Важно: При подаване на офертата за удостоверяване на поставеното изискване, участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа) в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б.Икономическо и финансово състояние , за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал.2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/. Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката (обектът, предмет на поръчката е втора група, четвърта категория).
Доказване: Съгласно чл.67, ал.6 ЗОП преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, в т.ч. и подизпълнители които са посочени от него, че ще изпълняват СРР, да представи документи по чл.61, ал.1, т.2 от ЗОП заверено копие на актуализирана/валидна застрахователна полица или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/ съобразно декларираното в ЕЕДОП.
Съгласно чл. 62, ал. 2 ЗОП, когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


Участниците следва да имат застрахователна полица „Професионална отговорност" в строителството по чл.171 от ЗУТ, която да покрива минималната застрахователна сума съответстващо на обема и характера на поръчката за този вид строителство, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (http://lex.bg/bg/laws/ldoc/2135480320).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, самостоятелно или съвместно(като подизпълнител или член на обединение), следва да е изпълнил строителни дейности, с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката.
Забележка: Под „строителни дейности“ сходни с предмет и обем на поръчката се приемат строителни дейности (изпълнявани на един или няколко обекта), свързани с изграждане или реконструкция, или рехабилитация, или основен ремонт, или текущ ремонт на пътища и/или улици.
Важно: При подаване на офертата участниците удостоверяват съответствие с поставеното изискване за изпълненото строителство през последните пет години,считано от датата на подаване на оферта, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, с попълване на информацията изискваща се в съответната част от ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В.Технически и професионални способности - Информацията да описва стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на изпълненото строителство.
Доказване: Преди сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи Списък на строителството (Приложение № 6), което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, съобразно декларираната от него в ЕЕДОП информация по този критерий за подбор, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат информация за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.Участникът трябва да осигури строителни машини и техническо оборудване за изпълнение на поръчката, минимум както следва:
Челен товарач – 1бр.,Самосвали – 2бр.,Авто- гудронатор – 1бр.,Водоноска – 1бр.,Асфалтополагач – 1бр.,Валяци бандажни-/от1 до 8 т./ - 2бр.,Валяк колесен- 1бр.,Моторна духалка – 1бр.
Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел В, т. 9 от ЕЕДОП.
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение с:
Декларация за техническото оборудване (механизация) (Приложение № 7), което участникът ще осигури за изпълнение на обществената поръчка, съобразено с изискванията на Възложителя.
3. Участникът следва да прилага следните системи:
- система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2008/2015 или еквивалентен с обхват на сертификация – строителство, и
- система за опазване на околната среда, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 14001:2004/2015 или еквивалентен с обхват на сертификация – строителство.
Сертификатите следва да отговарят на чл.64, ал.5 от ЗОП. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Удостоверяване: При подаване на офертата, съответствие с изискването се декларира в част ІV, раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП. С ЕЕДОП участникът предоставя информация дали съответните документи са на разположение в електронен формат – посочва се уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа, обхвата на регистрацията и периода на валидност.
Доказване: При сключване на договора възложителят изисква заверени копия на актуални сертификати.
Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването важи съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено


1.Участникът, през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, самостоятелно или съвместно(като подизпълнител или член на обединение), следва да е изпълнил строителни дейности, с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката.
Забележка: Под „строителни дейности“ сходни с предмет и обем на поръчката се приемат строителни дейности (изпълнявани на един или няколко обекта), свързани с изграждане или реконструкция, или рехабилитация, или основен ремонт, или текущ ремонт на пътища и/или улици.
2.Участникът трябва да осигури строителни машини и техническо оборудване за изпълнение на поръчката, минимум както следва:
Челен товарач – 1бр.,
Самосвали – 2бр.,
Авто- гудронатор – 1бр.,
Водоноска – 1бр.,
Асфалтополагач – 1бр.,
Валяци бандажни-/от1 до 8 т./ - 2бр.,
Валяк колесен- 1бр.,
Моторна духалка – 1бр.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор по т. 1 и 2 се доказва от обединението участник.
В случай, че участникът е посочил в офертата си че ще ползва подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
3.Участникът следва да прилага следните системи:
- система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2008/2015 или еквивалентен с обхват на сертификация – строителство, и
- система за опазване на околната среда, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 14001:2004/2015 или еквивалентен с обхват на сертификация – строителство.
Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването важи съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението /всеки член на обединението, който ще изпълнява строителни работи, трябва да отговаря на поставеното изискване/.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват дейности, свързани със строителство.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. По отношение на участника не трябва да са налице обстоятелства по чл.54 ал.1 т.1-7 от ЗОП и чл.55, ал.1 т.1, 3, 4 и 5 от ЗОП, като констатирането на което и да е от условията ще доведе до отстраняване на участника с изключения на изрично посочените случаи в ЗОП.
2. Гаранции
Възложителят изисква от определения изпълнител да предостави гаранция, която да обезпечи изпълнението на договора.
Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора, в размер на 1% (един процент) от стойността на договора без ДДС.
ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ избира формата на гаранцията измежду една от следните: парична сума внесена по банковата сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ; банкова гаранция; или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/08/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/08/2018 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. Павликени, бул. "Руски" № 4, заседателната зала на ІІІ етаж в сградата на общинската администрация.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или упълномощените им представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Офертите се отварят по реда на чл.54 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл.197, ал.1, т.4 и ал.2 от Закона за обществените поръчки.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 31/07/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва