Деловодна информация
00303
12-00-103 31/07/2018 (дд/мм/гггг)
не
00303-2018-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Велики Преслав - Кмет на Община 000931625
ул. Борис Спиров № 58
Велики Преслав BG333 9850 България
инж. Димо Бодуров - зам.кмет +359 35844315
info@velikipreslav.bg +359 35844537

Интернет адрес/и

http://www.velikipreslav.bg/

http://www.profilnakupuvacha.com/1689


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.profilnakupuvacha.com/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

«Извършване на СМР за изпълнение на проект “Реконструкция и рехабилитация на улици в град Велики Преслав“ по две обособени позиции»
45233140      
Строителство

Предметът на обществената поръчка е «Извършване на СМР за изпълнение на проект “Реконструкция и рехабилитация на улици в град Велики Преслав“ по две обособени позиции» В предмета на поръчката са включени:
Обособена позиция 1:
1. Улица „Любен Каравелов”:
- Участък №1 е V кл. събирателна улица с дължина 1468 м
- Участък №2 е VI кл предназначена за локално движение, с дължина 286 м
2. Улица "Лозарска" VI кл. улица с локално движение с дължина 425м
3. Улица „Чергубиля Мостич“- VI кл. улица с локално движение с дължина 311м.
Обособена позиция 2:
1. Улица "Отец Паисий”- VI кл. улица с локално движение с дължина 403 м
2. Улица "Йоан Екзарх" – VI кл. улица с локално движение
- Участък №1 е VI кл предназначена за локално движение, с дължина 316 м
- Участък №2 е VI кл предназначена за локално движение, с дължина 213 м
Подробно описание на изискванията за изпълнение на обществената поръчка, се съдържа в Техническата спецификация, неразделна част от настоящата документация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1670987.04      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Реконструкция и рехабилитация на ул „Любен Каравелов”, ул "Лозарска" и ул „Чергубиля Мостич“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233140      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

град Велики Преслав

В обхвата на Обособена позиция 1 за изпълнение на СМР по проект “Реконструкция и рехабилитация на улици в град Велики Преслав“, се включват: ул „Любен Каравелов”(Участък №1 с дължина 1468 м и участък №2 с дължина 286 м);ул "Лозарска" (с дължина 425м) и ул „Чергубиля Мостич“( с дължина 311м.) – обща дължина 2490 метра. Подробно описание на видовете включени за изпълнение работи е дадено в техническата спецификация от документацията за участие.
За включените в предмета на поръчката съгласно спецификацията дейнсоти, следва да се съобразят следните пределни стойности:
1. Улица „Любен Каравелов”.
- Участък №1 е V кл. събирателна улица – 677 215,71 лв. без ДДС
- Участък №2 е VI кл предназначена за локално движение – 132 626,54лв. без ДДС
2. Улица "Лозарска" VI кл. улица с локално движение – 219 800,76 лв. без ДДС.
3. Улица „Чергубиля Мостич“- VI кл. улица с локално движение – 134 830,91 лв. без ДДС
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
1164473.92      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за отпускане на безвъзмездна финансова помощ №27/07/2/0/00507 от 14.03.2018 г., сключен между Община Велики Преслав и ДФ „Земеделие“ Разплащателна агенция по Програмата за развитие на селските

II.2) Описание 1

„Реконструкция и рехабилитация на ул "Отец Паисий” и ул "Йоан Екзарх" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233140      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

град Велики Преслав

В обхвата на Обособена позиция 2- ул "Отец Паисий” ( с дължина 403 м) и ул "Йоан Екзарх" (Участък №1 , с дължина 316 м и Участък №2 с дължина 213 м) – обща дължена 932 метра. Подробно описание на дейностите, включени за изпълнение в предмета на обособената позиция, е дадено в Техническата спецификация към документацията за участие по поръчката.
За включените в предмета на поръчката съгласно спецификацията дейнсоти, следва да се съобразят следните пределни стойности:
1. Улица "Отец Паисий”- VI кл. улица с локално движение – 254 634,83 лв. без ДДС
2. Улица "Йоан Екзарх" – VI кл. улица с локално движение
- Участък №1 е VI кл предназначена за локално движение – 164 917,72 лв. без ДДС.
- Участък №2 е VI кл предназначена за локално движение – 86 960,57 лв. без ДДС
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
506513.12      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за отпускане на безвъзмездна финансова помощ №27/07/2/0/00507 от 14.03.2018 г., сключен между Община Велики Преслав и ДФ „Земеделие“ Разплащателна агенция по Програмата за развитие на селските

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Всеки участник в процедурата следва да има регистрация (вписане) в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в РБългария за изпълнение на строежи - обекти втора група, четвърта категория, съгласно Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и чл.137 от ЗУТ, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. Настоящото изискване се отнася и за двете обособени позиции от предмета на процедурата.Съгласно чл.60 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата-членка, в която са установени.
Важно: Обстоятелството се удостоверява с посочване в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А.Годност на данните за вписването в ЦПРС, посочваща уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа, а за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи документ за вписване в ЦПРС, валиден към датата на сключване на договора.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът следва да има сключена валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ - настоящото изискване се отнася и за двете обособени позиции от предмета на процедурата.
Важно: За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа) в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б.Икономическо и финансово състояние, т.5, за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал.2, т 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/. Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката (обектите, предмет на поръчката са втора група, четвърта категория строежи).
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи заверено копие на актуализирана/валидна застрахователна полица или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/ съобразно декларираното в ЕЕДОП, а в случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на новата застрахователна полица.


1. Участникът трябва да притежава застраховка „Професионална отговорност“ с минимална застрахователна сума в размер по чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, завтора група, четвърта категория , съобразно строежа-предмет на обществената поръчка.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил най-малко 1 (едно) строителство, с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
Забележка: За „предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката“, следва да се разбира строителство по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или еквивалентна дейност на път/пътища и/или улица/улици, с дължина съответно за ОП 1 – 2490 метра; а за ОП 2 – 932 метра.
За удостоверяване на поставеното изискване участниците представят Списък на строителството за последните пет години,считано от датата на подаване на оферта, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, (попълва се съответната част от ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В.Технически и професионални способности, т.1а);
Доказване: При сключване на договор по обособена позиция, участникът избран за изпълнител следва да представи документи, удостоверяващи изпълненото строителство съобразно декларираното в ЕЕДОП, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка и които документи съдържат информация за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да разполага с технически персонал за изпълнение на поръчката (отнася се и за двете обособени позиции). При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на ЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, т. 2 и 6) от ЕЕДОП (посочва се професионалната компетентност на лицата в това число: трите имена и позиция; Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение); Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател); Професионален опит/опит (месторабота, период, длъжност, основни функции).
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата, удостоверяващ декларираната информация за персонала в ЕЕДОП
3.Участникът следва да прилага следните системи (отнася се и за двете обособени позиции):
- система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2008/2015 или еквивалентен с обхват на сертификация – строителство, и
- система за опазване на околната среда, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 14001:2004/2015 или еквивалентен с обхват на сертификация – строителство
При подаване на офертата, съответствие с изискването се декларира в част ІV, раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП. С ЕЕДОП участникът предоставя информация дали съответните документи са на разположение в електронен формат – посочва се уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа, обхвата на регистрацията и периода на валидност.
Доказване: При сключване на договора възложителят изисква заверени копия на сертификати за управление на качеството и за опазване на околната среда.


1. За „предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката“, следва да се разбира строителство по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или еквивалентна дейност на път/пътища и/или улица/улици, с дължина съответно за ОП 1 – 2490 метра; а за ОП 2 – 932 метра.
2.а)Технически ръководител: квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект", или със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника" или еквивалентно по реда на чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ, с професионален опит по специалността мин. 2 год.
б)Специалист „Контрол на качеството“: лице, притежаващо Удостоверение/Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно, с доказан опит като специалист контрол на качеството мин. 1 год.
в)Специалист „Здравословни и безопасни условия на труд“ - завършен курс на обучение, за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентен, със специфичен професионален опит длъжностно лице по здраве и безопасност – минимум 1 год.
3. . Участникът следва да прилага следните системи:
- система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2008/2015 или еквивалентен с обхват на сертификация – строителство, и
- система за опазване на околната среда, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 14001:2004/2015 или еквивалентен с обхват на сертификация – строителство.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Възложителят изисква от определения за изпълнител участник да предостави гаранция за изпълнение в размер от 5% от стойността на всеки договор за съответната обособена позиция, без ДДС, която да обезпечи неговото изпълнение.
2. Гаранцията за изпълнение се предоставя в една от следните форми:
-депозит на парична сума по сметка на възложителя;
-банкова гаранция в полза на възложителя;
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

29/08/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

30/08/2018 (дд/мм/гггг)   11:45 (чч:мм)

гр. Велики Преслав, ул. Борис Споров № 58, Община В. Преслав

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, за когото са налице основания за отстраняване от процедурата ( чл. 54, ал. 1 от ЗОП)

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 31/07/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва