Деловодна информация
00604
Л-2932 26/07/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
26/07/2018 (дд/мм/гггг)
00604-2018-0011 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Любимец 000903686
ул. „Републиканска“ № 2
Любимец BG422 6550 България
Радко Илиев - гл. специалист ИДОП +359 03751-8909
oba@lyubimets.org +359 03751-8378

Интернет адрес/и

www.lyubimets.org

http://46.47.84.64/procurements.aspx?ProviderID=9816b056-9743-4a38-b1d9-0b1eff8cf1a1


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://46.47.84.64/procurement.aspx?ProviderID=9816b056-9743-4a38-b1d9-0b1eff8cf1a1&Guid=063ce782-b899-4975-a8d7-e0c9f6a9d4b9
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Рехабилитация и реконструкция на Път НKV2080/III-809,Любимец-Изворово/Йерусалимово-/НKV1219/ иПът НKV1219/Коларово-гр.Об.(Харманли–Любимец)-Оряхово-Васково/и насъоръженията и принадлежностите към тях
45233000      
Строителство

Предмет на настоящата обществена поръчка е „Рехабилитация и реконструкция на Път НKV 2080 /III-809, Любимец-Изворово /Йерусалимово- /НKV 1219/ и Път НKV 1219 /Коларово - гр.Об.(Харманли –Любимец)-Оряхово-Васково/ и на съоръженията и принадлежностите към тях“. Описание на дейностите, включени в обхвата на обществената поръчка:
Основната цел на изпълняваните дейности е да се извърши рехабилитация и реконструкция на Път НKV 2080 /III-809, Любимец-Изворово /Йерусалимово- /НKV 1219/ и Път НKV 1219 /Коларово - гр.Об.(Харманли –Любимец)-Оряхово-Васково/ и на съоръженията и принадлежностите към тях, находящи се в Община Любимец, с приблизителна дължина около 11565 метра.
Дейностите, включени в обхвата на обществената поръчка са, както следва:
? Извършване на земни работи;
? Асфалтови работи;
? Пътни работи;
? Ремонт на настилката и пътното тяло;
? Работа по големи съоръжения
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
5000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Обществената поръчка ще се изпълнява на територията на Република България, област Хасково, община Любимец.

Предмет на настоящата обществена поръчка е „Рехабилитация и реконструкция на Път НKV 2080 /III-809, Любимец-Изворово /Йерусалимово- /НKV 1219/ и Път НKV 1219 /Коларово - гр.Об.(Харманли –Любимец)-Оряхово-Васково/ и на съоръженията и принадлежностите към тях“. Описание на дейностите, включени в обхвата на обществената поръчка:
Основната цел на изпълняваните дейности е да се извърши рехабилитация и реконструкция на Път НKV 2080 /III-809, Любимец-Изворово /Йерусалимово- /НKV 1219/ и Път НKV 1219 /Коларово - гр.Об.(Харманли –Любимец)-Оряхово-Васково/ и на съоръженията и принадлежностите към тях, находящи се в Община Любимец, с приблизителна дължина около 11565 метра.
Дейностите, включени в обхвата на обществената поръчка са, както следва:
? Извършване на земни работи;
? Асфалтови работи;
? Пътни работи;
? Ремонт на настилката и пътното тяло;
? Работа по големи съоръжения
Обектът на настоящата обществена поръчка включва изпълнение на СМР в съответствие с изготвен, съгласуван и одобрен инвестиционен проект.Изпълнението на СМР се извършва в съответствие с част трета „Строителство“ от ЗУТ и започва след подписване на Протокол образец 2 за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа.
Критериите по-долу
 
ДА Програма за управление на дейностите    50 %
Цена
50 %
II.2.6) Прогнозна стойност
5000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът следва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от втора група, трета категория строежи, в съответствие с чл. 5, ал. 6 от ПРВВЦПРС (Правилник за реда на вписване и водене на централния професионален регистър на строителя) или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, като в този случай участникът представя еквивалентен документ, доказващ регистрация в аналогична професионална организация на държавата, в която е установен и има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издаден.
В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението са ангажирани с изпълнението на строителство.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени ще изпълняват строителство.
Участникът следва да предостави изискуемата информация по т.1 в част IV „Критерии за подбор“, раздел А „Годност“, т.1 от ЕЕДОП, като посочва данни относно вписването на участника в съответния професионален регистър в държавата членка, в която е установен, с точно позоваване на документа, в т.ч. номер, дата и обхват, като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация.
Доказване на посочените изисквания
За доказване на посочените изисквания, участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП:
1. Заверено от участника копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи от втора група, трета категория строежи в съответствие с чл. 5, ал. 6 от ПРВВЦПРС и талон към него или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно съответния национален закон, за участниците – чуждестранни лица, или съответен валиден аналогичен документ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

I. Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел Б, „Икономическо и финансово състояние“ т. 2 от ЕЕДОП. Доказване на посочените изисквания
За доказване на посоченото изискване, участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП:
1. заверено копие от годишните финансови отчети за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква;
2. справка по години за реализирания общ оборот за последните три приключили финансови години (2015, 2016 и 2017 г.), в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
II. Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел Б, „Икономическо и финансово състояние“ т. 5 от ЕЕДОП.
Доказване на посоченото изискване:
За доказване на посоченото изискване, участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП:
1. заверено копие от валидна застраховка „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл. 5, ал. 1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ, за чуждестранните лица, съобразно законодателството на държавата в която са установени, с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (обектът, предмет на поръчката е втора група, трета категория строеж).
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


I. Участниците в обществената поръчка следва да са реализирали минимален общ оборот от дейности с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката за последните три приключили финансови години (2015, 2016 и 2017 г.) , в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер равен или по-висок от 10 000 000 лв. (десет милиона лева) без включен ДДС.
Под „дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката“ следва да се разбира: изпълнение на строителство, при които е изпълнявано изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улици и съоръженията към тях.
При използване на подизпълнител, изискванията за оборот се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
II. Участниците в обществената поръчка следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“ по чл. 171, ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл. 5, ал. 1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ, за чуждестранните лица, съобразно законодателството на държавата в която са установени, с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (обектът, предмет на поръчката е втора група, трета категория строеж).
При използване на подизпълнител, изискването се отнася и за всеки един от подизпълнителите, който ще изпълнява дейности, свързани със строителство.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

I. Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. 1а) от ЕЕДОП за дейностите с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, изпълнени за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата.
Доказване на посочените изисквания:
За доказване на посочените изисквания, участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП:
1. Доказателства (чрез които се доказва информацията в ЕЕДОП) за изпълненото строителство - удостоверения, издадени от получателя или от друг компетентен орган относно строителството, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания и/или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за изпълненото строителство и/или други по преценка на участника.
II. Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. 6 от ЕЕДОП.
Доказване на посочените изисквания
За доказване на посочените изисквания по т. 3.2 участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП:
Доказателства за посочените в ЕЕДОП обстоятелства относно професионалната компетентност и опита на предложените ключови експерти - списък на ключовите експерти, в който е посочена професионална компетентност и опита на лицата.
Уточнение: При използването на експерти - чуждестранни лица, доказването на съответствие с поставените изисквания за образователно – квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности. Прилагат се разпоредбите на Директива 2005/26/ЕО, както и условията и реда за признаване на професионални квалификации, придобити в други държави членки и в трети държави, с цел достъп и упражняване на регулирани професии в Република България. С Решение на Министерски съвет № 352 от 21.05.2015 г. е приет Първи национален план за действие по взаимна оценка на регулираните професии в държавите членки съгласно чл. 59 „Прозрачност“ от изменената Директива 2005/36/ЕО на Европейския парламент и на Съвета от 7 септември 2005 година относно признаването на професионалните квалификации.
Под „еквивалентно образование” или „еквивалентна специалност” следва да се разбира, придобито образование или специалност приравнени към посочените. Приравнени са специалностите, при които учебната програма на специалността покрива най-малко 80 на сто от учебната програма на някоя от специалностите посочените по-горе.
III. Участникът следва да предостави информация за сертификатите в част IV „Критерии за подбор“, Раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП.
Доказване на посочените изисквания: За доказване на посочените изисквания участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП: 1. Валидни сертификати за внедрена система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2015 и/или еквивалент, включващ в обхвата си изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улици и съоръжения към тях (заверено копие); 2. Валиден сертификати за внедрена система за управление на качеството по стандарт EMAS и/или EN ISO 14001: 2015 и/или еквивалент - за управление на околната среда, включващ в обхвата си изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улици и съоръжения към тях (заверено копие).


I. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, дейности, идентични или сходни с предмета на поръчката.Под „дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката“ следва да се разбира: изпълнение на строителство, при които е изпълнявано изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улици и съоръженията към тях с обща дължина 11 000 л.м. Възложителят не поставя изисквания по отношение на обема на изпълнените дейности.При използване на подизпълнител, изискването се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
II. Участникът следва да разполага с екип, ангажиран с изпълнението на поръчката, в минимален състав, както следва:
1. Ръководител на екипа - Квалификация и умения - висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна образователна степен, в случаите когато е придобита в чужбина. Професионална квалификация „строителен инженер“, специалност „Пътно строителство“ или еквивалентна. Специфичен опит – Минимум 5 (пет) години професионален опит по специалността. Участие като ръководител на екип при изпълнение на минимум 2 строителства, при които е изпълнявано изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улични мрежи и съоръженията към тях.
2. Инженер геодезист - Квалификация и умения - висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна образователна степен, в случаите когато е придобита в чужбина. Област на висше образование: „Технически науки”, професионално направление „Архитектура, строителство и геодезия“, съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с Постановление № 125 на Министерския съвет от 24.06.2002 г. за утвърждаване класификатор на областите на висше образование и професионални направления (нар. ПМС № 125/ 24.06.2002 г.), специалност „Геодезия” или еквивалентна. Професионален опит – минимум 3 (три) години опит по специалността.
Специфичен опит - Участие като инженер геодезист при изпълнение на минимум едно строителство, при които е изпълнявано изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улични мрежи и съоръженията към тях.
3. Технически ръководител - Квалификация и умения - средно образование с четиригодишен курс на обучение или еквивалентна образователна степен, в случаите когато е придобита в чужбина. Професионална квалификация „строителен техник“, специалност „Строителство и архитектура” или „Транспортно строителство“ или еквивалентна. Професионален опит – Минимум 3 (три) години опит по специалността. Специфичен опит - Участие като технически ръководител в изпълнение на минимум едно строителство, при които е изпълнявано изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или улици и съоръженията към тях.
4. Квалифицирано лице по безопасност и здраве- Да притежава валидно удостоверение за квалификация по безопасност и здраве или еквивалентна. Специфичен опит - Участие като квалифицирано лице по безопасност и здраве при изпълнение на минимум едно строителство, при които е изпълнявано изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улици и съоръженията към тях.
5. Квалифицирано лице по контрол на качеството - Да притежава валидно удостоверение за квалификация по контрол на качеството или еквивалентна.Специфичен опит - Участие като квалифицирано лице по контрол на качеството при изпълнение на минимум едно строителство, при които е изпълнявано изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улици и съоръженията към тях.
III. Участникът трябва да притежава сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарт за система за управление на качеството: - EN ISO 9001:2015 и/или еквивалент, включващ в обхвата си изграждане.... Информацията продължава в VI.3) Допълнителна информация:
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


ГАРАНЦИИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА
Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител на поръчката, при подписване на договора, в размер на 1 % (едно на сто) от стойността на договора.
Условията за освобождаване и задържане на гаранцията за изпълнение са определени в проекта на договора.
Гаранцията може да се предостави от името на Изпълнителя за сметка на трето лице - гарант.
Участникът определен за изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
Гаранцията за изпълнение се представя по един от следните начини:
под формата на банкова гаранция – в оригинал;
парична сума (платежно нареждане в копие)
застраховка (оригинал на полица), която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/08/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

31/08/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателна зала на общинска администрация Любимец, гр. Любимец, ул. „Републиканска“ № 2

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Информацията продължава от III.1.3) Технически и професионални възможности, Изисквано минимално/ни ниво/а: ... и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улици и съоръжения към тях.
- EMAS и/или EN ISO 14001: 2015 и/или еквивалент - за управление на околната среда, включващ в обхвата си изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улици и съоръжения към тях.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Когато участникът не е имал достъп до такъв сертификат или е нямал възможност да го получи в съответните срокове по независещи от него причини, той може да представи други доказателства за еквивалентни мерки за система за управление на качеството и управление на околната среда. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Важно: Изпълнението на предмета на обществената поръчка ще се изпълнява само след осигурено финансиране, каквото към момента на обявяване на обществената поръчка няма.
УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ В ПРОЦЕДУРАТА
Открита процедура е вид процедура за възлагане на обществени поръчки, при която всички български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява строителство и услуги съгласно законодателството на държавата, в която то е установено и отговарят на предварително обявените от възложителя условия в настоящата документация и в обявлението за обществена поръчка, могат да подадат оферта.
За участие в процедурата участникът подготвя и представя оферта, която трябва да съответства напълно на условията, съдържащи се в обявлението и в документацията за участие. Офертата трябва да бъде представена за целия обхват на предмета на обществената поръчка.
Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за който е налице поне едно от следните обстоятелства:
1. осъден е с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление по чл. 108а, чл. 159а - 159г, чл. 172, чл. 192а, чл. 194-217, чл. 219-252, чл. 253-260, чл. 301-307, чл. 321, 321а и чл. 352-353е от Наказателния кодекс;
2. осъден е с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление, аналогично на тези по т.3.1., в друга държава членка или трета страна;
3. има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал.2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс и лихвите по тях, към държавата или към общината по седалището на възложителя и на участника, или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, освен ако е допуснато разсрочване, отсрочване или обезпечение на задълженията или задължението е по акт, който не е влязъл в сила;
4. налице е неравнопоставеност в случаите по чл. 44, ал. 5 от ЗОП
5. е установено, че:
а) е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
б) не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
6. е установено с влязло в сила наказателно постановление, или съдебно решение, нарушение на чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 118, чл. 128, чл. 228, ал. 3, чл. 245 и чл. 301 - 305 от Кодекса на труда или чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;
7.е обявен в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от Търговския закон, или е преустановил дейността си.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба срещу решението може да подаде всяко лице от кръга на посочените в чл.198 от ЗОП, в 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП пред Комисията за защита на конкуренцията с копие и до кмета на община Любимец.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/07/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва