Деловодна информация
00119
 
не
00119-2018-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Казанлък 000817778
бул.Розова долина №6
Казанлък BG344 6100 България
Ботьо Бонев; Детелина Кавръкова +359 43198241/ +359 43198283
d.kavrakova@kazanlak.bg +359 43198265

Интернет адрес/и

www.kazanlak.bg

https://www.kazanlak.bg/page-8232.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.kazanlak.bg/page-8232.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изграждане /ново строителство/, реконструкция /основен ремонт/, текущ ремонт, полагане на хоризонтална маркировка и вертикална сигнализация на улици в гр. Казанлък, населените места в община Казанлък
45233222      
Строителство

Предмет на възлагане на настоящата поръчка е изпълнението на строителни и монтажни работи, изразяващи се в Изграждане /ново строителство/, реконструкция /основен ремонт/, текущ ремонт, полагане на хоризонтална маркировка и вертикална сигнализация на улици в гр. Казанлък, населените места в община Казанлък и общинската пътна мрежа.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
4999990.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233222      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

гр.Казанлък, населените места и общинската пътнамрежа

Изпълнение на строителни и монтажни работи, изразяващи се в Изграждане /ново строителство/, реконструкция /основен ремонт/, текущ ремонт, полагане на хоризонтална маркировка и вертикална сигнализация на улици в гр. Казанлък, населените места в община Казанлък и общинската пътна мрежа,
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
4999990.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да притежава регистрация в ЦПРС за строежи II /втора/ група, III/трета/ категория или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз или друга държава-страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, като този случай участникът посочва еквивалентен документ, доказващ регистрация членство в аналогична професионална организация на държава, в която е установен, има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издаден. За чуждестранно лице в ЕЕДОП се посочва еквивалентен документ, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, раздел А, т.1 на ЕЕДОП, като се посочва, информация относно вписването на участника в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, в която е установен като се посочи дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа.
В случаите на чл.67, ал.5 от ЗОП се доказва с представяне на заверено копие от удостоверение за регистрация в ЦПРС или еквивалентен документ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците да притежават застраховка „Професионална отговорност на строителя“ по чл. 171 от ЗУТ с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката или произтичащо от нормативен акт.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, раздел Б, т.5 на ЕЕДОП.В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП се доказва с представяне на заверено копие от застрахователната полица за застраховка "Професионална отговорност "
2. Участниците да са реализирали минимален общ оборот през последните три приключили финансови години, изчислен на база годишните обороти.
Обстоятелството се удостоверява в част IV, раздел ,,Б“, т. 1а от ЕЕДОП с посочване на информация за реализирания общ оборот за последните три приключили финансови години .
В случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП се доказва с представяне на заверено копие от ГФО и/или справка за общия оборот.


1. Участникът следва да има застрахователна полица за застраховка "Професионална отговорност" по чл.171, ал.1 от ЗУТ
2. Участникът следва да има реалициран минимален общ оборот за последните три приключили финансови години в размер на този на поръчката-4 999 990,00лв.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил строителни дейности, с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата.
Обстоятелството се удостоверява в част IV, раздел ,,В“, т. 1а на ЕЕДОП. В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал.6 от ЗОП се доказва с представяне на списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изискания.
2. Участника следва да прилага система за управление и качество, съответстваща на страндарт БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалент.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, раздел Г от ЕЕДОП. В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП се доказва със заверени копия на сертификати за управление на качеството и за опазване на околната среда.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгл. чл.5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато кандидата или участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
3. Участникът да разполага с екип от собствени или наети технически лица, които ще изпълняват строително - монтажните работи, с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, раздел ,,В“, т.2 от ЕЕДОП.
В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП се доказва с представяне на списък на техническите лица, които ще изпълняват поръчката и/или членовете на ръководния състав, който ще отговаря за изпълнението, в който е посочен професионалната компетентност на лицата.
4.Участникът трябва да разполага със специализирана техника за изпълнение на поръчката – собствена или наета. Обстоятелството се удостоверява в Част IV, раздел ,,В“, т.9 от ЕЕДОП. В случаите на чл.67,ал.5 и 6 от ЗОП се доказва с представяне на декларация за техническото оборудване което ще се използва за изпълнение на поръчката.
5.Участниците трябва да разполагат с асфалтова база (мобилна или стационарна), необходима за изпълнението на поръчката.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, раздел ,,В“, т.3 от ЕЕДОП.


Участникът следва да е изпълнил през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, успешно строително-монтажни работи, свързани с изграждане и реконструкция на улици.
2.Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството по БДС EN ISO 9001:2008 "Система за управление на качеството" или еквивалент. Обхвата на внедрената система трябва да е за строителни дейности.
3.Участникът трябва да разполага с екип от експерти за изпълнението на поръчката, в минимален състав:
-Технически ръководител на обекта: Да има завършено образование, отговарящо на изискванията на чл.163а, ал.2 и 3 от ЗУТ. Да има най-малко 3/три/ години опит по специалността и изпълнени минимум 3/три/ обекта със сходен предмет, на които е бил технически ръководител.
- Експерт- контрол върху качеството: да има завършено висше образование специалност "Строителен инженер"; да притежава удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквивалент.
- Експерт по безопасност и здраве на строителството: Да притежава удостоверение за "Експерт за безопасност и здраве" съгласно Наредба №РД07-2/16.12.2009г за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно.
4. Участникът трябва да разполага със специализирана техника за изпълнение на поръчката - собствена или наета:
Багер кофа до 2мЗ – 2бр
Мултифункционален багер – 2бр.
Челен товарач- 2бр.
Камион (самосвал) 15т и повече-2бр
Грейдер-2бр
Водоноска с помпа-2бр
Валяк гумено бандажен за земни работи -2бр
Пътна фреза-2бр
Валяк бандажен 12т с вибрации-2бр
Валяк бандажен с вибрации 2-Зт-2бр
Пневматичен валяк 10-12 т-2бр
Асфалтополагач - 2бр
Гудронатор-2бр
Фугорезака-2бр
Мобилен компресор с пневматични принадлежности 2бр
Пикап до Зт (Бус)- 2бр
Агрегат за ток-2бр
Трамбовка-2бр
Автокран-2бр
Бетоновоз-2бр
Маркировъчна машина-2бр
5.Участникът следва да разполага с асфалтова база за срока за изпълнение на поръчката. Участникът следва да има възможност да осигури доставка на асфалтова смес с характеристики, съответстващи на Техническата спецификация от работеща, въведена в експлоатация (разрешение за ползване или еквивалентен документ) асфалтова база. В случай, че се използва мобилна база, за нея трябва да бъде посочен терена, върху който ще бъде монтирана, като изискването за този терен е да притежава всички разрешителни документи за монтаж на подобно съоръжение.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение е в размер на 5% (пет на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка.
Гаранцията се представя в една от следните форми:
1.парична сума ;
2.банкова гаранция;
3.застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Когато гаранцията е представена под формата на парична сума или банкова гаранция, може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице-гарант.
Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо ице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.
Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

24/08/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

20/02/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/08/2018 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр.Казанлък, бул.Розова долина №6, административна сграда на Община Казанлък, стая 8 партер

На отварянето могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.От участие в процедурата се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.54, ал.1 и ал.55, ал.1 от ЗОП. Възложителят ще отсрани от участие в процедурата и:
-участници- свързани лица по смисъла на пар.2, т.45 от ДР на ЗОП;
-участник, който е представил Техническо предложение за изпълнение на поръчката, което не отговаря на изискванията на Техническата спецификация и условията на поръчката;
-участник, за когото след изтичане на срока по пар.14 от ПЗР наЗИФОДРЮПДРСЛТДС, са налице обстоятелства по чл.3, т.8 във връзка с чл.5,ал.1,т.3 от този закон.
2.Съгласно чл.67,ал.1 от ЗОП при подаване на оферта участникът декларира липса на основания за отстраняване от процедурата и съответствие с критериите за подбор чрез предоставяне на ЕЕДОП.
Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, могат да бъдат изисквани допълнително при условията на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП. Съгласно чл.67, ал.6 от ЗОП преди сключване на договор за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с критериите за подбор.
Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
3.Участниците могата да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки,закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва:
а)относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
Информационен телефон на НАП- 0700 18 700;
Интернет адрес: www.nap.bg
б) относно задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
София 1051, ул.Триадица №2
телефон: 02 8119 443

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/07/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва