Деловодна информация
00051
ОП-02-33 25/07/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
25/07/2018 (дд/мм/гггг)
00051-2018-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Видин 000159508
пл. Бдинци № 2, Информационен център
Видин BG311 3700 България
Лидия Панайотова - Началник отдел Обществени поръчки +359 94609473
kmet@vidin.bg +359 94601132

Интернет адрес/и

www.vidin.bg

http://vidin.bg//pages/Obshtestveni-porychki-sled-15042016g--Proceduri-po-1782


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://vidin.bg//pages/00051-20180010---Rehabilitaciq-na-pytna-nastilka-n-3067
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Рехабилитация на пътна настилка на улици и междублокови пространства в жилищни комплекси на гр. Видин и на улици от населените места в община Видин, по обособени позиции“:
45233252      
Строителство

Предвижда се цялостно преасфалтиране и полагане на плътна асфалтова смес със средна дебелина 6 см, като най – компрометираните участъци предварително се изкърпват.Предвидено е и повдигането на всички налични спирателни кранове, дъждоприемни и ревизионни шахти. Изпълнителят на предмета на обособената позиция на обществената поръчка следва да извърши описаните от Възложителя дейности по полагане на асфалтова настилка на обектите /по съответната обособена позиция/, посочени в Документацията за участие съгласно Количествената сметка /в частта за съответната обособена позиция/ и съгласно изискванията от Техническата спецификация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2327225      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

„Рехабилитация улици и междублокови пространства в жилищни комплекси "Бонония", "Гео Милев", "Панония", "Вида" и "Крум Бъчваров" в град Видин” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

територията на гр. Видин

Асфалтовата настилка е силно износена и има нужда от цялостно преасфалтиране и полагане на плътна асфалтова смес със средна дебелина 6 см, като най – компрометираните участъци предварително се изкърпват.Предвидено е и повдигането на всички налични спирателни кранове, дъждоприемни и ревизионни шахти. На някои от обектите се предвижда само изкърпване на най – компрометираните участъци. Прогнозното количество асфалтова настилка, предвидена за полагане е в размер на 30 750 кв.м. Изпълнителят следва да извърши описаните от Възложителя дейности по полагане на асфалтова настилка на обектите /по съответната обособена позиция/, посочени в Документацията за участие съгласно Количествената сметка /в частта за съответната обособена позиция/ и съгласно изискванията от Техническата спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на организацията на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
897550      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
45

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Изпълнението на договора по обособената позиция ще започне след осигуряване на финансиране, за което Възложителя ще уведоми писмено Изпълнителя.

II.2) Описание 1

„Рехабилитация улици и междублокови пространства в жилищни комплекси "Васил Левски", "Петко Каравелов", "Баба Тонка", "Химик", "Кале", "Георги Бенковски", "Възраждане","Строител" и "ЦГЧ" в град Видин 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

територията на гр.Видин

Асфалтовата настилка е силно износена и има нужда от цялостно преасфалтиране и полагане на плътна асфалтова смес със средна дебелина 6 см, като най – компрометираните участъци предварително се изкърпват.Предвидено е и повдигането на всички налични спирателни кранове, дъждоприемни и ревизионни шахти. На някои от обектите се предвижда само изкърпване на най – компрометираните участъци. Прогнозното количество асфалтова настилка, предвидена за полагане е в размер на 22 460 кв.м. Изпълнителят следва да извърши описаните от Възложителя дейности по полагане на асфалтова настилка на обектите /по съответната обособена позиция/, посочени в Документацията за участие съгласно Количествената сметка /в частта за съответната обособена позиция/ и съгласно изискванията от Техническата спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на организацията на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
691525      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
45

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Изпълнението на договора по обособената позиция ще започне след осигуряване на финансиране, за което Възложителя ще уведоми писмено Изпълнителя.

II.2) Описание 1

„ Рехабилитация улици в населени места в община Видин” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

на територията на населени места от община Видин

Асфалтовата настилка е силно износена и има нужда от цялостно преасфалтиране и полагане на плътна асфалтова смес със средна дебелина 6 см, като най – компрометираните участъци предварително се изкърпват.Предвидено е и повдигането на всички налични спирателни кранове, дъждоприемни и ревизионни шахти. Прогнозното количество асфалтова настилка, предвидена за полагане е в размер на 11 940 кв.м. Предвижда се и изкърпване на най – компрометираните участъци по асфалтовите улици и полагане на трошено- каменна фракция по неасфалтирани улици в населени места. Изпълнителят следва да извърши описаните от Възложителя дейности по полагане на асфалтова настилка и трошено- каменна фракцияна на обекти /по съответната обособена позиция/, посочени в Документацията за участие съгласно Количествената сметка /в частта за съответната обособена позиция/ и съгласно изискванията от Техническата спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на организацията на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    50%
Цена
50 %
II.2.6) Прогнозна стойност
738150      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
45

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Изпълнението на договора по обособената позиция ще започне след осигуряване на финансиране, за което Възложителя ще уведоми писмено Изпълнителя.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За изпълнението на предмета на всяка обособена позиция на обществената поръчка
Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнението на строежи от втора група, минимум 4-та категория, в съответствие с чл. 5, ал. 6 от ПРВВЦПРС (Правилник за реда на вписване и водене на централния професионален регистър на строителя), а за чуждестранните лица - регистрация в аналогичен регистър на държава - членка на Европейския съюз или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от членовете на обединението съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени ще изпълняват строителство.
Участникът следва да предостави изискуемата информация в част IV „Критерии за подбор“, раздел А „Годност“, т.1 от ЕЕДОП, като посочва данни относно вписването на участника в съответния професионален регистър в държавата членка, в която е установен, с точно позоваване на документа, в т.ч. номер, дата и обхват, като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация.
Доказване на посоченото изискване
За доказване съответствието с изискването, преди сключването на договор, участникът, определен за изпълнител представя следните документи:
Заверено от участника копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на съответните строежи и талон към него, а в случай, че участникът е чуждестранно лице той представя валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в аналогичен регистър на тази държава. Когато за изпълнението на съответната дейност, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е необходимо специално разрешение или членство в определена организация, възложителят изисква от него да докаже наличието на такова разрешение или членство. В съответствие с чл. 112, ал. 1, т.4 от Закона за обществените поръчки и чл.3, ал.1 и ал.2 от Закона за камарата на строителите, при сключването на договор по настоящата обществена поръчка, чуждестранното лице представя документ за вписване в ЦПРС или удостоверение съгласно чл.25а, ал.4 от Закона за камарата на строителите /в приложимите случаи/.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да е реализирал минимален общ оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката - "строителство /включително ново изграждане, реконструкция, основен ремонт, строително- монтажни работи /СМР//“, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от прогнозната стойност на съответната обособена позиция на обществената поръчка.
Забележка: Поставеното изискване се отнася за всяка обсобена позиция.
Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел Б, „Икономическо и финансово състояние“ т. 2а от ЕЕДОП.
Доказване на посоченото изискване
За доказване съответствието с това изискване, преди сключването на договор, участникът, определен за изпълнител представя следните документи:
1. Заверено копие от годишните финансови отчети за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си или техни съставни части, когато публикуването им се изисква;
2. Справка по години за реализирания минимален общ оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на съответната обособена позиция, за която участва или съответен валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство (обектите на обособените позиции на поръчката са четвърта категория строеж).
Забележка: Поставеното изискване се отнася за всяка обособена позиция.
Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел Б, „Икономическо и финансово състояние“ т. 5 от ЕЕДОП.
Доказване на посоченото изискване
За доказване съответствието с това изискване, преди сключването на договор, участникът, определен за изпълнител представя следните документи:
Заверено копие от валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на съответната обособена позиция, за която участва или съответен валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


Участникът следва да е реализирал минимален общ оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката - "строителство /включително ново изграждане, реконструкция, основен ремонт, строително- монтажни работи /СМР//“, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от прогнозната стойност на съответната обособена позиция на обществената поръчка.
Забележка: Поставеното изискване се отнася за всяка обособена позиция.
Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на съответната обособена позиция, за която участва или съответен валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство (обектите на обособените позиции на поръчката са четвърта категория строеж).
Забележка: Поставеното изискване се отнася за всяка обособена позиция.
Забележка: Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата /чл. 67, ал. 5 от ЗОП/.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, дейност/и с предмет и обем идентични или сходни с тези на предмета на обособената позиция на поръчката.За доказване съответствието с това изискване, преди сключването на договора участникът, определен за изпълнител представя: Списък на строителството,с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обособената позиция, придружен с удостоверение/я за добро изпълнение (чрез които се доказва информацията в ЕЕДОП), които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.2.Участникът следва да има на разположение минимум следния персонал с квалификация и определена професионална компетентност за изпълнението на предмета на обособената позиция на поръчката. За доказване съответствието с това изискване, преди сключването на договора участникът, определен за изпълнител представя: Списък на ключовите експерти, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
3.Участникът следва да има на разположение оборудване за изпълнение на обществената поръчка – строителни машини и техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка.За доказване съответствието с това изискване, преди сключването на договора участникът, определен за изпълнител представя: Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използване за изпълнение на обществената поръчка, съдържаща: вида на техническото оборудване; брой, технически характеристики в съответствие с изискванията на Възложителя (година на производство/ производителност/ тонаж/ държавен контролен номер (регистрационен номер); основание за ползване от участника (собственост, наем, лизинг или друго основание, конкретизирано от участника, с номер и дата на документа доказващ собствеността или поетите от трети лица задължения/.4. Участникът следва да има внедрена система за опазване на околната среда БДС EN ISO 14001:2004/2015 или еквивалент, с обхват, сходен с предмета на поръчката (строителство). За доказване съответствието с това изискване, преди сключването на договора участникът, определен за изпълнител представя: Заверено копие на валиден сертификат БДС EN ISO 14001:2004/2015 или еквивалент, с обхват сходен с предмета на поръчката, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
Забележка: Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата /чл. 67, ал. 5 от ЗОП/.


І. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, дейност/и с предмет и обем, идентични или сходни с тези на предмета на обособената позиция на поръчката. Под „дейност/и с предмет и обем, идентични или сходни с тези на предмета на обособената позиция на поръчката“ се има предвид извършване на ново строителство, и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт, на не по-малко от 2,2 км (11000 кв.м.) асфалтова настилка на улици и/или пътища и/или пътни съоръжения с асфалтова настилка или такива с еквивалентни характеристики.Забележки: 1. Възложителят ще приеме изискването за изпълнено, независимо дали дейностите са изпълнени в рамките на едно или повече строителство. 2.Строителството се счита за изпълнено, когато за обекта има съставен и подписан документ за предаване и приемане на строежа от Възложителя.3.Поставеното изискване се отнася за всяка обособена позиция. ІІ. Участникът следва да има на разположение минимум следния персонал с квалификация и определена професионална компетентност за изпълнението на предмета на обособената позиция на поръчката, а именно: Технически ръководител на обекта: да притежава висше образование с квалификация "строителен инженер" или "архитект" или средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника"” или еквивалентни; професионален опит: най-малко 5 години стаж по специалността и специфичен опит: на такава длъжност/ позиция в изпълнението на минимум 1 (един) изпълнен и приет от възложител обект за ново строителство и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт на улици и/или пътища и/или пътни съоръжения с асфалтова настилка или такива с еквивалентни характеристики. Помощник - технически ръководител ”Геодезист”; - да притежава висше образование с квалификация специалност „Геодезия” или специалност, въз основа, на която се придобива квалификация в областта на геодезията или еквивалентни; професионален опит: най-малко 3 години стаж по специалността и специфичен опит: в изпълнението на минимум 1 (един) изпълнен и приет от възложител обект за ново строителство и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт на улици и/или пътища и/или пътни съоръжения с асфалтова настилка или такива с еквивалентни характеристики. Отговорник по качеството - притежаващ валидно Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ; специфичен опит: на такава длъжност/ позиция в изпълнението на в минимум 1 (един) изпълнен и приет от възложител обект за ново строителство и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт на улици и/или пътища и/или пътни съоръжения с асфалтова настилка или такива с еквивалентни характеристики. Експерт по безопасност и здраве - да притежава Удостоверение за „Експерт по безопасност и здраве“ съгласно Наредба №РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентен документ; специфичен опит: опит на такава длъжност/ позиция в изпълнението на минимум 1 (един) изпълнен и приет от възложител обект за ново строителство и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт на улици и/или пътища и/или пътни съоръжения с асфалтова настилка или такива с еквивалентни характеристики. Забележки: 1. Поставеното изискване се отнася за всяка обособена позиция 2.Под „еквивалентна специалност” освен в случаите когато е придобита в чужбина следва да се разбира и придобити специалности приравнени към посочените. Приравнени са специалностите, при които учебната програма на .......
!!!Продължава в Раздел VІ.3."Допълнителна информация"
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнителят, при подписване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора за обществ. поръчка без ДДС. Съгласно чл. 101, ал. 11 от ЗОП свързани лица не могат да бъдат самостоятелни участници в процедурата за възлагане на общ. поръчка, в това число и като участници в обединения.Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, за когото е налице някое от обстоятелства, посочени в чл.54, ал.1 и чл. 55, ал. 1 от ЗОП, както и когато същият е дружество, регистрирано в юрисдикции с преференц. данъчен режим, освен при изключенията, предвидени в чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС.За участниците не трябва да важат забраните, посочени в чл.69 от Закона за противод. на корупцията и за отнемане на незакон. придоб. имущ-во (ЗПКОНПИ).
Финансовите средства по настоящата обществена поръчка ще бъдат осигурени от националния бюджет, с оглед на което настоящата процедура за възлагане на обществената поръчка се обявява при условията на чл.114 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/08/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

31/08/2018 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. Видин, пл. "Бдинци" № 2, Заседателна зала етаж VІ

Отварянето на офертите за участие в процедурата е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представителите на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Приравнени са специалностите, при които учебната програма на специалността покрива най-малко 80 на сто от учебната програма на съответната специалност.3. Едно физическо лице може да изпълнява функциите само на един експерт.ІІІ. Участникът следва да има на разположение оборудване за изпълнение на обществената поръчка – строителни машини и техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка, както следва:За всяка обособена позиция не по-малко от:
• Земекопна техника – 1 бр; • Водоноска с оросяващо устройство – 1 бр.; • Машина за студено фрезоване – 1 бр.; • Асфалтополагаща машина – 1 бр.; • Валяк пневматичен – 1 бр.; •Валяк бандажен вибрационен минимум 8 тона – 1 бр.; • Товарачна техника – 1 бр.; • Самосвали – 2 бр.; •Автогудронатор – 1 бр.; • Асфалтова база за доставка на асфалтови смеси. Забележка: Поставеното изискване се отнася за всяка обособена позиция. ІV. Участникът следва да има внедрена система за опазване на околната среда БДС EN ISO 14001:2004/2015 или еквивалент, с обхват, сходен с предмета на поръчката (строителство). Забележка: Поставеното изискване се отнася за всяка обособена позиция.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби се подават съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП - в 10-дневен срок след изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/07/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва