Деловодна информация
4295
68 18/07/2018 (дд/мм/гггг)
не
4295-2018-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Градска художествена галерия - Пловдив 000455560
гр. Пловдив, ул. Съборна №14А
Пловдив BG421 4000 България
Красимир Линков +359 032635322
ghgpl1952@gmail.com +359 032635322

Интернет адрес/и

http://www.galleryplovdiv.com

http://www.galleryplovdiv.com/bg/profile/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.galleryplovdiv.com/bg/profile/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Градска художествена галерия

I.5) Основна дейност 

Отдих, култура и вероизповедание

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Реставрация и реновиране на Градска художествена галерия – Пловдив
45262700      
Строителство

Настоящата поръчка е свързана с изпълнение на Втори етап от одобрените технически проекти - Реставрация и реновиране на основната сграда с местонахождение УПИ I-519.1134, кв. 123, Старинна Градска част, ул. „Съборна” №14А, гр. Пловдив/ПИ с идентификатор 56784.519.1134/.
Задачите и дейностите по настоящата обществена поръчка са описани подробно в техническата спецификация, одобрените технически проекти по отделните части и количествените сметки, които се явяват неразделна част от документацията на обществената поръчка.За обекта има влезнало в сила Разрешение за строеж издадено от Община Пловдив - №18 от 18.01.2018 г. Всички видове работи следва да са съобразени с одобрените проекти и със съгласувателни становища на Министерството на културата – Изх. №33-НН-700/09.09.2014 г., Изх. №33-НН-700/24.07.2014 г. и Изх. №33-НН-700/18.10.2017 г., които са приложени към документацията.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1538656.47      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45262700      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив

Изпълнението на СМР се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ и започва след влизане в сила на разрешение за строеж и след подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа.
За обекта има влезнало в сила Разрешение за строеж издадено от Община Пловдив - №18 от 18.01.2018 г. При изпълнението на предмета на договора ще се изпълнява Втори етап от посоченото разрешение за строеж и одобрените технически проекти - Реставрация и реновиране на основната сграда с местонахождение УПИ I-519.1134, кв. 123, Старинна Градска част, ул. „Съборна” №14А, гр. Пловдив/ПИ с идентификатор 56784.519.1134/.
Обстоятелствата, свързани със започване, изпълнение и приемане на СМР, и въвеждане на обекта в експлоатация ще се удостоверяват със съставяне и подписване от участниците на съответните актове и протоколи съобразно Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.
Техническото изпълнение на строителството трябва да бъде изпълнено в съответствие с изискванията на българската нормативна уредба, техническите спецификации на вложените в строежа строителни продукти, материали и оборудване, и добрите строителни практики в България и в Европа.
Реставрационните работи следва да се изпълнят в съответствие със Закона за културното наследство и подзаконовата нормативна уредба.
Всички видове работи следва да са съобразени с одобрените проекти и със съгласувателни становища на Министерството на културата – Изх. №33-НН-700/09.09.2014 г., Изх. №33-НН-700/24.07.2014 г. и Изх. №33-НН-700/18.10.2017 г., които са приложени към документацията.
Прогнозната стойност на настоящата обществена поръчка е 1 538 656,47 лева без ДДС или 1 846 387,76 лева с вклйчено ДДС, като в тази стойност е включена:
- стойността на предвидените СМР за обекта на процедурата, а именно – за реставрация и реновиране на сградата на ГХГ - Пловдив, в размер на 1 156 656,47 лева без ДДС или 1 387 987,76 лева с включено ДДС, като в посочената стойност са включени и 5% непредвидени разходи, както и
- стойността на предвидените СМР за обект вертикална планировка на ГХГ – Пловдив – двор 1 и двор 2, в размер на 382 000 лева без ДДС или 458 400 лева с включено ДДС, като в посочената стойност са включени и 5% непредвидени разходи – този обект е посочен в процедурата, като възможна опция на основание чл. 182 ал.1, т.4 от ЗОП, като възможност за повторно изпълнение.
Критериите по-долу
 
ДА П1 - Професионална компетентност на персонала, отговорен за изпълнението на строително-монтажните работи и неговата организация    15
П 2 - Измерител на качество, вкл. технически параметри, естетически и функционални характеристики, достъпност, предназначение за всички потребители, екологични и др. свързани с изпълнението на СМР    30
П 3 - Предложен срок за изпълнение на предмета на поръчката    5
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1538656.47      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


На основание чл. 182 ал.1, т.4 от ЗОП е възможна опция на повторно възлагане на допълнителни строително-монтажни работи, съответстващи на проекта, по който се осъществява настоящата процедура. Стойността на тези допълнително възложени работи следва да не надвишава 382000 лева без ДДС, съответстващи на необходимите дейности по изграждане на двора на ГХГ – Пловдив – вертикална планировка - Двор 1 и Двор 2. Към настоящата процедура е приложено КС №2 за остойностяване от участниците, касаещо извършване на СМР на двора на ГХГ – Пловдив, от което е виден обемът и количеството на възможните допълнители строително-монтажни работи съответстващи на одобреният проект. Възлагането на посочените допълнителни СМР по така описаната опция могат да се възложат по решение на възложителя при спазване на изискванията на ЗОП и при осигурено финансиране на стойността на предвидените допълинтелни СМР. Към момента на обявяване на процедурата не е осигурено финансиране на стойността на СМР за посочената опция.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Изпълнението на СМР се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ и започва след влизане в сила на разрешение за строеж и след подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа.
За обекта има влезнало в сила Разрешение за строеж издадено от Община Пловдив - №18 от 18.01.2018 г.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи със следния обхват: строителни дейности по обекти първа група строежи, четвърта категория, съгласно Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и чл.137 от ЗУТ - Участникът следва да има право да извършва строително-монтажни работи по недвижими културни ценности с категория „местно значение“ – строежи по чл.137, ал.1, т.4, буква „е“.
Съгласно чл.60 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат правоспосбността си чрез посочване на регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата-членка, в която са установени.
Важно: Обстоятелството се удостоверява с посочване в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А.Годност на данните за вписването в ЦПРС, посочваща уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа, а за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи документ за вписване в ЦПРС, валиден към датата на сключване на договора.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците в обществената поръчка следва да имат застраховка „Професионална отговорност“ или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството на държавата в която са установени,с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (обектът, предмет на поръчката е първа група, четвърта категория строежи ).

Участниците в обществената поръчка следва да имат застраховка „Професионална отговорност“ или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството на държавата в която са установени,с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (обектът, предмет на поръчката е първа група, четвърта категория строежи ).
Важно: За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа) в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б.Икономическо и финансово състояние, т.5, за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/. Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката (обектът, предмет на поръчката е първа група строежи, четвърта категория строежи).
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи заверено копие на актуализирана/валидна застрахователна полица или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/ съобразно декларираното в ЕЕДОП, а в случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на новата застрахователна полица.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът, пред последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил строителство, с предмет и обем, идентично или сходно с предмета на поръчката.
Забележка: За „строителство, с предмет и обем, сходен с предмета на поръчката“, следва да се разбира реставряция, и/или реновиране, и/или реконструкция, и/или основен ремонт, и/или текущ ремонт на сграда – паметник на културата.
Удостоверяване: При подаване на офертата обстоятелството се декларира в съответната част от ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В.Технически и професионални способности, т.1а) с посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка съобразно декларираното в ЕЕДОП, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема,както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.


Участникът, пред последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил строителство, с предмет и обем, идентично или сходно с предмета на поръчката.
Забележка: За „строителство, с предмет и обем, сходен с предмета на поръчката“, следва да се разбира реставряция, и/или реновиране, и/или реконструкция, и/или основен ремонт, и/или текущ ремонт на сграда – паметник на културата.
Удостоверяване: При подаване на офертата обстоятелството се декларира в съответната част от ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В.Технически и професионални способности, т.1а) с посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка съобразно декларираното в ЕЕДОП, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема,както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение е в размер на 1% от стойността на договора. Възложителят не поставя условие за задължително обезпечаване на авансово предоставените средства. За гаранциите важат разпоредбите на чл. 111 от ЗОП.
Гаранциите се предоставят в една от следните форми:а) парична сума;б) банкова гаранция;в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Гаранциите във формата на парична сума могат да се внасят по банков път по с/ка на Градска художествена галерия - Пловдив:BG 60 IORT 7375 310 200 37 00, Инвестбанк АД, Банков код: IORT BGSF, а бан.гаранция или застраховката трябва да са със срок на валидност – с 60 /шестдесет/ дни по–дълъг от срока на договора. При представяне на гаранцията за изпълнение, в платежното нареждане, в банковата гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/08/2018 (дд/мм/гггг)   18:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/08/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Зала в Къща-експозиция „Георги Божилов – Слона, гр. Пловдив, ул. Княз Церетелев № 1

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за който са налице обстоятелства по чл.54 ал.1 т.1-7 от ЗОП и чл.55 ал.1 т.1, 3-5 от ЗОП. Участник, за когото са налице основания по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и посочените от възложителя обстоятелства по чл. 55, ал. 1 от ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.
2. Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото намира приложение хипотезата на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, освен ако не е приложима разпоредбата по чл.4 от същия закон.
3. Когато участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава към офертата се представя копие от документ, от който е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: правата и задълженията на участниците в обединението; уговаряне на солидарна отговорност за изпълнение на договора за обществената поръчка; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.
Не се допускат промени в състава на обединението след крайният срок за подаване на офертата. Когато в договора за създаването на обединение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.
4. Когато участникът е посочил, че ще използва капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор или че ще използва подизпълнители, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП, който съдържа информацията относно липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор.
5. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
6. Информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд: НАП - тел. 0700 18 700, http://www.nap.bg/; МОСВ - тел.02/ 940 6331, http://www3.moew.government.bg/; МТСП - тел. 02/ 8119 443, http://www.mlsp.government.bg.
Финансирането на обекта на обществената поръчка ще се осигури въз основа на бюджетни средства предеведни на Градска художествена галерия – Пловдив от Община Пловдив по силата на ПМС №107/09.06.2017 г.
Към утвърдената документация са приложени следните технически документи за ползване от участниците:
– проектни части, приложени в ел. вариант към електронната преписка в Профила на купувача: Архитектура, ВиК, Геодезия, Електро, Конструкция, ОВК, Пожарна безопасност; ПБЗ и ПУСО - на линк - ttps://drive.google.com/open?id=1yh4UgUpJgLjAlscFwTm743V5V2yjjPAN;
- съгласувателни становища на Министерството на културата – Изх. №33-НН-700/09.09.2014 г., Изх. №33-НН-700/24.07.2014 г. и Изх. №33-НН-700/18.10.2017 г.;
- Разрешение за строеж издадено от Община Пловдив №18/18.01.2018 г.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/07/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва