Деловодна информация
00212
92-00-2535 17/07/2018 (дд/мм/гггг)
не
00212-2018-0019 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Петрич 000024916
ул. Цар Борис III № 24
Петрич BG413 2850 България
инж. Катя Стоянова +359 74569112
oa_petrich@mbox.contact.bg +359 74562090

Интернет адрес/и

http://www.petrich.bg

http://info-m.eu/petrichnew/?p=6002


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://info-m.eu/petrichnew/?p=6002
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“РЕКОНСТРУКЦИЯ НА СЪЩЕСТВУВАЩА СГРАДА В МУЗЕЙ В УПИ XLIV 603.1710, кв. 53, гр. Петрич”
45000000      
Строителство

В рамките на настоящата обществена поръчка следва да се извърши реконструкция на съществуваща сграда в музей в УПИ XLIV 603. 1710, кв.53, гр.Петрич. Проекткното решение е развито около съществуваща тухлена стена по северната част на сградата. Конструкцията на новопредвидената част от сградата е монолитна стоманобетонна. Стените са композитни и изпълнени от 15см. бетон; 10см. топлоизолация XPS и 15см. бетон. Бетонната повърхност остава видима в интериор и екстериор. Плочите са стоманобетонни, като бетона остава видим чрез изпердашване при полагането му. Парцела в който се предвижда обектa предмет на настоящия проект граничи с път с трайна настилка ,чрез който се осигурява достъпа до обекта.
Показатели на строежа:
1. ЗП= 923,33 м2
2. РЗП = 1846,66 м2
3. брой хора пребивававащи в обекта:
- Брой посетители – мах. 150 души,
- Брой персонал – 18 души
4. КБ = 7,80 м. Предвидените СМР са подробно описани по позиции и количества в кол. сметка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1173282.38      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

гр. Петрич, община Петрич

В рамките на настоящата обществена поръчка следва да се извърши реконструкция на съществуваща сграда в музей в УПИ XLIV 603. 1710, кв.53, гр.Петрич. Проекткното решение е развито около съществуваща тухлена стена по северната част на сградата. Конструкцията на новопредвидената част от сградата е монолитна стоманобетонна. Стените са композитни и изпълнени от 15см. бетон; 10см. топлоизолация XPS и 15см. бетон. Бетонната повърхност остава видима в интериор и екстериор. Плочите са стоманобетонни, като бетона остава видим чрез изпердашване при полагането му. Парцела в който се предвижда обектa предмет на настоящия проект граничи с път с трайна настилка ,чрез който се осигурява достъпа до обекта. Показатели на строежа: 1. ЗП= 923,33 м2;2. РЗП = 1846,66 м2;3. брой хора пребивававащи в обекта:- Брой посетители – мах. 150 души, - Брой персонал – 18 души;4. КБ = 7,80 м. Предвидените СМР са подробно описани по позиции и количества в количествена сметка КС.
Критериите по-долу
 
ДА „Организация за изпълнение на поръчката”    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
1173282.38      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
135

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
По проект с акроним Културен дипол по Програма за трансгранично сътрудничество ИНТЕРРЕГ V-A Гърция-България 2014-2020, съфинансирана от ЕС чрез ЕФРР и от националните бюджети на участващите страни.

Финансирането на обекта е в размер на 1 407 938,86 (с включен ДДС) и е осигурено от бюджета на проект с акроним Културен дипол в размер на 1 125 172,44 лв. (с включен ДДС) и от бюджета на община Петрич за 2018 г. в размер на 282 766,42 лв. (с включен ДДС).
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е регистриран в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите и да има издадено удостоверение от Камарата на строителите, за изпълнението на обекти –минимум I група, IV категория, а за участник чуждестранно лице – в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата, в която са установени. Забележка: Участниците следва да имат предвид, че съгласно чл.25а, ал.1 от Закона за камарата на строителите в случаите на временно или еднократно предоставяне на строителни услуги лицата, които имат право да извършват такава дейност по законодателството на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, уведомяват комисията по чл. 26 от закона за пълното и точно наименование на строежа съгласно издаденото разрешение за строеж на основание чл. 148 от Закона за устройство на територията или пълното и точно наименование на строителните и монтажните работи по сключения с главния изпълнител договор, и следва да се снабдят с удостоверение за извършване на еднократна или временна строителна услуга за конкретен строеж на територията на Република България, което покрива необходимия обхват на вписване в Централния професионален регистър на строителите за изпълнение на този строеж.Обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел А, т. 1 на ЕЕДОП, като се посочва, информация относно вписването на участника в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, в която е установен като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа.В случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП се доказва с представяне на заверено копие от удостоверение за регистрация в ЦПРС или еквивалентен документ.В случаите на чл. 67, ал. 6 от ЗОП се доказва с представяне на заверено копие от удостоверение за регистрация в ЦПРС или удостоверение, издадено по реда на чл.25а от Закона за камарата на строителите.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът, следва да има и да поддържа за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, относима към категорията на обекта, съгласно изискванията на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за лица регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел Б, т. „Застрахователна полица за риск „професионална отговорност“ (т. 5) от ЕЕДОП с посочване на информация за размера на застрахователната полица, нейният номер, срок на валидност и от кого е издадена.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на заверено копие на застрахователна полица за „Професионална отговорност в проектирането и строителството“.


Участникът, следва да има и да поддържа за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, относима към категорията на обекта, съгласно изискванията на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за лица регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел Б, т. „Застрахователна полица за риск „професионална отговорност“ (т. 5) от ЕЕДОП с посочване на информация за размера на застрахователната полица, нейният номер, срок на валидност и от кого е издадена.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на заверено копие на застрахователна полица за „Професионална отговорност в проектирането и строителството“.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката или ще ползва ресурсите на трети лица:
- Подизпълнителите трябва да нямат свързаност с друг участник, както и да отговарят на критериите за подбор съобразно вида и дела от поръчката, които ще изпълняват и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
- Третите лица трябва да отговарят на критериите за подбор съобразно ресурса, които ще предоставят и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпьлнил строителство през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, което е идентично или сходно с предмета и обема на обществената поръчка. Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел В, т. „За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид“ (т. 1а) от ЕЕДОП с посочване на информация за строителството с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите.В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва със Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката.Обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел В, т. „За поръчки за строителство: Технически лица или органи, които ще извършат строителството“ (т. 2) на ЕЕДОП. В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се удостоверява с представяне на Списък на технически лица и/или организации, включени или не в структурата на участника, включително тези, които отговарят за контрола на качеството, а при обществени поръчки за строителство – лицата, които ще изпълняват строителството.
3. Участникът трябва да прилага:
а) система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2008/2015 или еквивалентен (с обхват в областта на строителството), и
б) система за опазване на околната среда, съответстваща на стандарт ISO 14001:2004/2015 или еквивалентен (с обхват в областта на строителството).
Обстоятелството се удостоверява в част ІV, раздел Г на ЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се удостоверява със заверени копия на сертификати за управление на качеството и за опазване на околната среда.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката или ще ползва ресурсите на трети лица:
- Подизпълнителите трябва да нямат свързаност с друг участник, както и да отговарят на критериите за подбор съобразно вида и дела от поръчката, които ще изпълняват и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
- Третите лица трябва да отговарят на критериите за подбор съобразно ресурса, които ще предоставят и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.


1. Участникът следва да има изпълнено най-малко едно строителство през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, което е идентично или сходно с предмета и обема на общ. поръчка.Под „строителство сходно“ с предмета и обема на общ. поръчка се разбира СМР по реконструкция и/или основен ремонт и/или ново строителство на обществена сграда и/или жилищна сграда и/или административна сграда, с РЗП мин. 1500 кв.м. и с изпълнен видим бетон с мин. площ на видимата повърхност 1 000,00 кв.м.;2. Участникът трябва да разполага с инженерно-техн. персонал за изпълнение на поръчката, включващ най-малко:Ръководител екип - завършено висше образование с придобита образов.-квалиф. степен „Магистър”, инженер в областта на строителството или екв.; - мин. 5 год. проф. опит; Техн. ръководител -- завършено висше образование с придобита образ.-квалиф. степен „бакалавър” или „магистър” в областта на строителството – строит. инженер, или строит. техник със средно техн. образование, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ; - да има проф. опит и стаж по специалността не по-малко от 5 год., от които участие като „техн. ръководител” на поне 1 обект, еднакъв или сходен с предмета на поръчката;Специалист за контрол върху качеството - завършено висше образование с проф. квалификация „строителен инженер“ или архитект, или екв., или строит. техник със средно техн. образование; - да притежава удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквивалентно; - мин.3 години професионален опит; Специалист по здравословни и безопасни условия на труд - завършен курс на обучение за безопасност и здраве при работа съгласно Закона за здрав. и безопасни условия на труд, Наредба № 3 за функциите и задачите на длъжностните лица и на спец. служби в предприятията за организиране изпълнението на дейностите, свързани със защитата и профилактиките на проф. рискове и Наредба РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здрав. и безопасни условия на труд (обн. ДВ, бр. 102/2009 г.) и/или по Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за миним. изисквания за здрав. и безопасни условия на труд при извършване на СМР (обн. ДВ, бр. 37/2004 г.) или еквивалентно; - проф. опит в осигуряване на здрав. и безопасни условия на труд, минимум на един въведен в експлоатация строит. обект. ВАЖНО: По отношение експертите - чужденци се прилагат разпоредбите на ДИРЕКТИВА 2005/36/ЕО НА ЕВРОП. ПАРЛАМЕНТ И НА СЪВЕТА от 7 септември 2005 година относно признаването на проф. квалификации (Консолидирана версия), придобити в др. държави членки и в трети държави, с цел достъп и упражняване на регулирани професии в РБългария, Закона за признаване на проф. квалификации и др. приложими актове, уреждащи условията и реда за признаване на проф. квалификации;3. Участникът трябва да прилага: а) система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2008/2015 или екв. (с обхват в областта на строителството), и б) система за опазване на околната среда, съответстваща на стандарт ISO 14001:2004/2015 или екв. (с обхват в областта на строителството).Сертификатите трябва да са издадени от незав. лица, които са акредитирани по съответната серия евр. стандарти от ИА "Българска служба за акредитация" или от друг нац. орган по акредитация, който е страна по Многостр. споразумение за взаимно признаване на Европ. организация за акредитация, за съотв област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.Възложителят приема еквив. сертификати, издадени от органи, установени в др. държави членки.Възложителят приема и др. доказателства за екв. мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато кандидат или участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съотв. срокове по независещи от него причини.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранция за обезпечаване на аванс. предоставените средства- в размер на стойността на предоставения аванс (аванс. плащане-в размер до 35 % от общата стойност на договора с ДДС).Форми на гаранция:пар. сума, преведена по банкова сметка на Възложителя: IBAN:BG74SOMB91303329728501,BIC:SOMBBGSF, „ОБ“ АД – гр. Петрич или безусл. и неотм. банкова гаранция, издадена в полза на възложителя със срок на валидност не по-малък от 30 дни след изтичане срока на договора, или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Гаранцията се освобождава до три дни след връщане или усвояване на аванса;2. Гаранция за изпълнение на договора- в размер на 5% от стойността на договора без ДДС- в т.2 от р. VI.3
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/08/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/08/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр.Петрич, ул.Цар Борис III№ 24, Общинска администрация-Петрич

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Към II.2.7.-Срок на изпълнение – не по-кратък от 85 /осемдесет и пет/ календарни дни и не по-дълъг от 135 /сто тридесет и пет/ календарни дни и започва да тече от датата на съставяне и подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво за строежи на технич. инфраструктура (Приложение No2 и/или 2а към чл.7, ал.3, т.2 от Наредба No3 от 31.07.2003год. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) и приключва със съставянето на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (Приложение No15 към чл.7, ал.3, т.15 от Наредба No3 от 31.07.2003год. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството). В срока за изпълнение на строително-монтажни работи не се включва срокът, през който същите са спрени с Акт-образец 10 за установяване състоянието на строежа при спиране на строителството; 2. От р. III.2.2.-Форми на гаранция: пар. сума, преведена по банкова сметка на Възложителя (описана по-горе) или безусл. и неотм. банк. гаранция, издадена в полза на възложителя със срок на валидност не по-малък от 30 дни след изтичане срока на договора, или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, отговаряща на сл. изисквания: застрах. сума по застраховката следва да бъде равна на 5% от стойността на д-ра без ДДС;застраховката трябва да бъде сключена за конкретия договор и в полза на Възл.;застрах. премия трябва да е платима еднократно;със срок на валидност най-малко 30 дни след изтичане срока на д-ра.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в д-ра за възлагане на общ. поръчка;3.Възложителят ще отстрани от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник за когото е налице и някое от обстоятелства по чл. 54,ал.1 от ЗОП; 4.Възложителят ще отстрани от участие в процедурата за възлагане на общ. поръчка участник,за когото е налице и някое от сл. обстоятелства,възникнали преди или по време на процедурата:а) обявен е в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност,или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 ТЗ, или е преустановил дейността си,а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура съгласно законодателството на държавата,в която е установен; б) сключил е споразумение с други лица с цел нарушаване на конкуренцията,когато нарушението е установено с акт на компетентен орган;в) опитал е да:аа) повлияе на вземането на решение от страна на Възложителя,свързано с отстраняването,подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация, или бб) получи информация, която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчка;5. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата:5.1. Участници,които са свързани лица;5.2. Участник, който няма право да участва в общ. поръчки на основание чл. 3, т. 8 във вр. с чл. 5, ал. 1, т. 3 от Закона за иконом. и финанс. отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с префер. данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици,освен когато не са налице условията по чл. 4 от закона;5.3. Участник,който няма право да участва в общ. поръчки на основание чл. 69, ал. 1 и ал. 2 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество;5.4. Участник,който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в настоящото обявление или в документацията;6.На основание чл.10, ал.2 от ЗОП, Възложителят не поставя изискване за създаване на ЮЛ, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физ. и/или юрид. лица. В този случай договорът се сключва при спазване на условията на чл. 70 от ППЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 4 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/07/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва