Деловодна информация
00859
1941 16/07/2018 (дд/мм/гггг)
не
00859-2018-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Университет по архитектура, строителство и геодезия /УАСГ/ 000670616
бул. Христо Смирненски 1
София BG411 1046 България
Стефан Кръстанов +359 28654853
krstanov_zop@uacg.bg +359 29631796

Интернет адрес/и

https://www.uacg.bg

https://uacg.nit.bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://uacg.nit.bg
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Университет по архитектура, строителство и геодезия /УАСГ/ 000670616
бул. Христо Смирненски 1
София BG411 1046 България
инж. Драга Желкова +359 29635245-532
JELKOVAD_REC@uacg.bg +359 29631796

Интернет адрес/и

https://www.uacg.bg

https://uacg.nit.bg

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Строително - ремонтни работи, включително аварийна и текуща поддръжка на сградния фонд на УАСГ – гр. София
45400000      
Строителство

Всякакви строително - ремонтни работи, включително аварийна и текуща поддръжка според спецификата на сградния фонд на УАСГ – гр. София. Конкретните количества и стойности зависят от конкретно възникнала необходимост от ремонт.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Строително-ремонти работи на сградния фонд на УАСГ – гр. София, бул.”Христо Смирненски №1”-Блокове от №1 до 8 и от №11 до 13 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Гр. София, стари и нови сгради на УАСГ, бул.”Христо Смирненски №1”- Блокове от №1 до 8 и от №11 до 13

Конкретните количества и стойности зависят от конкретно възникнала необходимост от ремонт.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Критерий, свързан с разходи 1 20
Обща средна цена    100
II.2.6) Прогнозна стойност
900000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Строително - ремонтни работи, включително аварийна и текуща поддръжка на сградния фонд на студентски общежития - бл.33Б, бл.34А, бл.34Б, бл.35, бл.36А, бл.61Б и студентски стол 3-14 -УАСГ – гр. София 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Гр. София, Студентски град, студентски общежития - бл.33Б, бл.34А, бл.34Б, бл.35, бл.36А, бл.61Б и студентски стол 3-14, находящ се в новата сграда на УАСГ гр. София, бул. Христо Смирненски 1

Конкретните количества и стойности зависят от конкретно възникнала необходимост от ремонт.
Критериите по-долу
 
ДА Оценка на Предложението за изпълнение на поръчката    30
Критерий, свързан с разходи 1 20
Коефициент за обща средна цена    55
Коефициент за ценообразуващи показатели    15
II.2.6) Прогнозна стойност
900000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Строително - ремонтни работи на сградния фонд на учебно-оздравителни бази на УАСГ: УОБ ,,Семково”, УОБ ,,Веринско” и УОБ ,,Китен”. 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Учебно-оздравителни бази на УАСГ: УОБ ,,Семково”, УОБ ,,Веринско” и УОБ ,,Китен”.

Конкретните количества и стойности зависят от конкретно възникнала необходимост от ремонт.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Критерий, свързан с разходи 1 20
Обща средна цена    100
II.2.6) Прогнозна стойност
200000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За изпълнението на строителни и монтажни работи, участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя и да има издадено удостоверение за:
*ПЪРВА група, строежи от ТРЕТА категория съгласно от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС);
или
*ПЕТА група (Отделни строително-монтажни работи, съгласно позиция F „Строителство” от КИД-2008) – позиции 41( 41.2), 43(43.2, 43.3, 43.9) и/или други свързани с предмета на поръчката в тази група.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не изисква от участниците доказателства за икономическото и финансовото им състояние.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът трябва да има изпълнен през последните пет години, считано от крайния срок за представяне на оферти, минимум 1 (един) договор с предмет, еднакъв или сходен с предмета на поръчката, доказващ опита на участника в изпълнение на еднакви или сходни строително монтажни дейности, и обем не по-малък от следните стойности:
- за обособена позиция 1 - 405 000 /четиристотин и пет хиляди лева / без ДДС
- за обособена позиция 2 - 405 000 /четиристотин и пет хиляди лева / без ДДС.
- за обособена позиция 3 - 90 000 /деветдесет хиляди лева / без ДДС.
Сходни с предмета на поръчката са строително – ремонтни работи по основен ремонт и/или текущ ремонт и/или авариен ремонт на сгради и съоръженията за обществено обслужване и на самостоятелните обекти за обществено обслужване в сгради съгласно номенклатурата в Приложение № 2 към Наредба № 1 от 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи.
3.3.2) Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството в строителството по ISO 9001:2008 (или еквивалентна) с обхват на сертификата в съответствие с предмета на поръчката.
3.3.3) Участникът трябва да има внедрена система за управление на околната среда по ISO 14001:2004 (или еквивалент) с обхват на сертификата в съответствие с предмета на поръчката.
3.3.4) Участникът трябва да има внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд по BS OHSAS 18001:2007 (или еквивалент) с обхват на сертификата в съответствие с предмета на поръчката.
3.3.5) Участникът трябва да разполага с инженерно–технически екип, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката и трябва да отговаря на следните изисквания:
? “Ръководител на обекта” – строителен инженер или строителен техник със средно образование с четиригодишен курс на обучение, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ и да има минимум 3 (три) години на позиция технически ръководител на обекти, сходни с обекта на поръчката;
Сходни с предмета на поръчката са строително – ремонтни работи по основен ремонт и/или текущ ремонт и/или авариен ремонт на сгради и съоръженията за обществено обслужване и на самостоятелните обекти за обществено обслужване в сгради съгласно номенклатурата в Приложение № 2 към Наредба № 1 от 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи.
? Експерти “Строителство” - минимум по един експерт за всяка част (АС, ЕЛ, ВиК, и ОВК), участникът да разполага с инженери или техници със средно образование с четиригодишен курс на обучение, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ, които да притежават с професионален стаж по специалността си и опит на обекти сходни с обекта на поръчката. Не се допуска посочването на един и същи експерт по повече от една част.
? Експерт „Координатор по безопасност и здраве“, който да следи да се спазват минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи и притежава Удостоверение за завършен курс на обучение по Наредба № 2 от 22.03.2004 г. Лицето, което ще изпълнява функциите на координатор по безопасност и здраве трябва да притежава Удостоверение по чл.5, ал.2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи. Не се допуска експертът по безопасност и здраве да изпълнява и други функции.
Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.


Съобразно горепосочената информация в списъка и описанието на критериите за подбор.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/08/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/08/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. София, бул. Христо Смирненски 1, сграда Ректорат, ет.2, Заседателна зала

Получените заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят няма да използва възможността на чл. 104, ал.2 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

По реда на чл. 199 от Закона за обществените поръчки.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/07/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва