Деловодна информация
00239
04 09 - 21 12/07/2018 (дд/мм/гггг)
не
00239-2018-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Момчилград 000235984
ул. 26-ти декември № 12
Момчилград BG425 6800 България
инж. Севдалин Огнянов +359 03631-7854
obshtina@mg.link.bg +359 03631-7849

Интернет адрес/и

www.momchilgrad.bg

http://www.momchilgrad.bg/bg/otkriti-protzeduri.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.momchilgrad.bg/bg/otkriti-protzeduri.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ НА СМР ПО ПРОЕКТ: „БЛАГОУСТРОЯВАНЕ НА УЛИЦИ В КВАРТАЛИ 103, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ГР. МОМЧИЛГРАД“
45332000      
Строителство

В предмета на поръчката „ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ НА СМР ПО ПРОЕКТ: „БЛАГОУСТРОЯВАНЕ НА УЛИЦИ В КВАРТАЛИ 103, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ГР. МОМЧИЛГРАД“ се предвижда изпълнението на подмяна на част от водопроводната и канализационната мрежа на гр. Момчилград. Включват се следните основни дейности: -Земно-изкопни работи;-Водопроводни работи;-Канализационни работи;-Насипни работи;-Разваляне и възстановяване на настилката.Подробно описание на дейностите по изпълнение на поръчката е изложено в техническата спецификация и изготвения инвестиционен проект за обекта в документацията за участие в процедурата.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1810167.10      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45332000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

Република България, област Кърджали, община Момчилград, гр. Момчилград КВАРТАЛИ 103, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123

І. Канализация / Канализация- битова и дъждовна
1 ИЗКОП С ОГР.ШИРИНА 0.6до1.2М - РЪЧНО В ЗЕМНИ ПОЧВИ НЕУКРЕПЕН Н=или<2М <<01-01-030>> м3 756
2 ИЗКОП С ОГР.ШИРИНА ДО 1.2М - РЪЧНО УКРЕПЕН В ЗЕМНИ ПОЧВИ С Н=или<2М <<01-01-035>> м3 285
3 ИЗКОП С ОГР.ШИРИНА ДО 1.2М - РЪЧНО УКРЕПЕН В ЗЕМНИ ПОЧНИ С Н=2до4М <<01-01-036>> м3 712
4 ТЕСЕН ИЗКОП (В=0.6до1.2М. Н=или<2М) В СКАЛНИ ПОЧВИ В НАС.МЕСТА И ДО СЪОРЪЖЕНИЯ. <<01-03-044>>м3 1070
5 ТЕСЕН ИЗКОП (В=0.6до1.2М. Н=2до4М) В СКАЛНИ ПОЧВИ В НАС.МЕСТА И ДО СЪОРЪЖЕНИЯ <<01-03-046>>м3 355
6 ИЗКОП С БАГЕР ЗЕМ.ПОЧВИ ПРИ 1 УТ.У-ВИЕ НА ТРАНСПОРТ <<01-04-028>> м3 3920
7 НАТОВАРВАНЕ РАЗКОПАНА ЗЕМНА ПОЧВА НА ТРАНСПОРТ С БАГЕР <<01-04-032>> м3 1626
8 Превоз земни маси на 5 км м3 1626
9 РАЗРИВАНЕ С БУЛДОЗЕР ИЛИ ЗАСИПВАНЕ ИЗКОПИ С ПРОБЕГ 41до100М ПРИ НОРМ.У-ВИЯ <<01-04-064>> м3 5,472.00
10 НАТОВАРВАНЕ РАЗГЪРМЯНА СКАЛНА МАСА НА ТРАНСПОРТ С БАГЕР <<01-04-033>> м3 5,472.00
11 Превоз земни и скални маси до 3 км м3 5,472.00
12 ПОДЛОЖКИ ОТ ЗЕМЯ И ПЯСЪК м3 1386
13 ОСНОВА ОТ БАЛАСТРА <<03-01-009>> м3 240
14 Превоз баластра м3 240
15 НЕПЛЪТНО УКРЕПВАНЕ И РАЗКРЕПВАНЕ НА ИЗКОПИ В=или<6М Н=или<2М В ЗЕМНИ ПОЧВИ <<01-02-011>>м2 3600
16 НЕПЛЪТНО УКРЕПВАНЕ И РАЗКРЕПВАНЕ НА ИЗКОПИ В=или<6М Н=2до4М В ЗЕМНИ ПОЧВИ <<01-02-013>> м2 3100
17 НЕПЛЪТНО УКРЕПВАНЕ И РАЗКРЕПВАНЕ НА ИЗКОПИ В=или<6М Н=0до2М В СКАЛНИ ПОЧВИ <<01-02-012>>м2 2090
18 НЕПЛЪТНО УКРЕПВАНЕ И РАЗКРЕПВАНЕ НА ИЗКОПИ В=или<6М Н=2до4М В СКАЛНИ ПОЧВИ <<01-02-014>>м2 1110
19 УЛИЧНИ РШ ЗА КРЪГЛИ КАНАЛИ С ОТВОР ф60СМ ОТ СГЛОБЯЕМИ ЕЛЕМ. С ДЪЛБ. 4М бр. 49
20 Монтаж тръби РР-SN 8kN/m2 DN/OD 250 м 1575
21 Доставка тръби РР- SN 8 kN/m2 DN/OD 250 м 1575
22 Доставка муфи за тръби PP-SN 8 kN/m2 DN/OD 250 бр. 263
23 Доставка упл. пръстени за тръби PP- SN 8 kN/m2 DN/OD 250 бр. 263
24 Монтаж тръби РР- SN 8kN/m2 DN/OD 315 м 280
25 Доставка тръби РР-SN 8 kN/m2 DN/OD 315 м 280
26 Доставка муфи за тръби PP- SN 8 kN/m2 DN/OD 315 бр. 47
27 Доставка упл. пръстени за тръби PP-SN 8N/m2 DN/OD 315 бр. 47
28 Монтаж тръби РР- SN 8kN/m2 DN/OD 400 м 125
29 Доставка тръби РР- SN 8 kN/m2 DN/OD 400 м 125
30 Доставка муфи за тръби РР- SN 8 kN/m2 DN/OD 400 бр. 21
31 Доставка упл. пръстени за тръби РР- SN 8 kN/m2 DN/OD 400 бр. 21
Канализация- битова и дъждовна
Канализация / Сградни канализационни отклонения битова +дъждовна- 155бр. /105+50/
1 ИЗКОП С ОГР.ШИРИНА 0.6до1.2М - РЪЧНО В ЗЕМНИ ПОЧВИ НЕУКРЕПЕН Н=или<2М <<01-01-030>> м3 514
2 ИЗКОП С ОГР.ШИРИНА ДО 1.2М - РЪЧНО УКРЕПЕН В ЗЕМНИ ПОЧВИ С Н=или<2М <<01-01-035>> м3 223
3 ИЗКОП С ОГР.ШИРИНА ДО 1.2М - РЪЧНО УКРЕПЕН В ЗЕМНИ ПОЧНИ С Н=2до4М <<01-01-036>> м3 335
4 ИЗКОП С БАГЕР ЗЕМ.ПОЧВИ ПРИ 1 УТ.У-ВИЕ НА ТРАНСПОРТ <<01-04-028>> м3 1160
5 РАЗРИВАНЕ С БУЛДОЗЕР ИЛИ ЗАСИПВАНЕ ИЗКОПИ С ПРОБ. ДО 40 М. ПРИ УТ.У-ВИЯ <<01-04-067>> м3 499.8
6 ПРЕХВЪРЛЯНЕ ЗЕМ.ПОЧВИ ДО 3М ХОРИЗ. ИЛИ 2М ВЕРТ.РАЗСТОЯНИЕ - РЪЧНО <<01-01-053>> м3 335
7 УПЛЪТНЯВАНЕ ЗЕМНИ ПОЧВИ РЪЧНО С РЪЧНА ТРАМБОВКА НА ПЛАСТОВЕ ОТ 10СМ <<01-01-060>> м3 1732.2
8 Превоз земни маси на 5 км със самосвал м3 499.8
9 РАЗРИВАНЕ С БУЛДОЗЕР ИЛИ ЗАСИПВАНЕ ИЗКОПИ С ПРОБЕГ 41до100М ПРИ НОРМ.У-ВИЯ <<01-04-064>> м3 1732.2
10 НАТОВАРВАНЕ РАЗКОПАНА ЗЕМНА ПОЧВА НА ТРАНСПОРТ С БАГЕР <<01-04-032>> м3 1732.2
11 НАТОВАРВАНЕ РАЗГЪРМЯНА СКАЛНА МАСА НА ТРАНСПОРТ С БАГЕР <<01-04-033>> м3 10
12 Превоз скални маси до 3 км м3 3484.4
13 РАЗРИВАНЕ С БУЛДОЗЕР СКАЛНИ МАСИ ИЛИ ЗАСИПВАНЕ С ПРОБЕГ 41до100М ПРИ НОРМ.У-ВИЯ <<01-04-066>> м3 10
14 ЗАСИПВАНЕ ТЕСНИ ИЗКОПИ БЕЗ ТРАМБОВАНЕ <<01-01-059>> м3 190
13 ПОДЛОЖКИ ОТ ЗЕМЯ И ПЯСЪК м3 334.8
15 ОСНОВА ОТ БАЛАСТРА <<03-01-009>> м3 165
16 Превоз баластра м3 165
17 НЕПЛЪТНО УКРЕПВАНЕ И РАЗКРЕПВАНЕ НА ИЗКОПИ В=или<6М Н=или<2М В ЗЕМНИ ПОЧВИ <<01-02-011>>м2 2790
18 НЕПЛЪТНО УКРЕПВАНЕ И РАЗКРЕПВАНЕ НА ИЗКОПИ В=или<6М Н=2до4М В ЗЕМНИ ПОЧВИ <<01-02-013>> м2 930
19 Доставка тръби РР- SN 8 kN/m2 DN/OD 160 м 930
количествата са подробно описани в КС към документацията за участие.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на поръчката    5
Срок за реакция при отстраняване на дефекти    5
Организация на персонала и начин на изпълнение    40
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1810167.10      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
300

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи от четвърта група, трета категория, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка, а за участник чуждестранно лице - еквивалентен документ или декларация от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, в нотариално заверено копие, придружен с превод на български език.
Доказване на професионална годност:
За доказване на съответствието с определения от възложителя критерий за подбор, участникът предоставя (декларира) съответната информация в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП, част IV, раздел А: „Годност“, т. 1).
Преди сключване на договор участникът, избран за изпълнител представя заверено от участника копие на валиден документ, удостоверяващ вписването на участника за посочените групи и категории строежи в ЦПРС, а за участник чуждестранно лице - еквивалентен документ или декларация от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, в нотариално заверено копие, придружен с превод на български език.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът в процедурата трябва да отговаря на минимални изисквания за икономическо и финансово състояние, а именно: общо за последните три приключили финансови години (2015, 2016 и 2017г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, е реализирал общ оборот не по-малко от 1 700 000,00 лева (един милион и седемстотин хиляди) без ДДС и оборот включително оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (строителство) - не по-малко от 1 000 000,00 ( един милион) лева без ДДС.
За доказване на съответствието с определения от възложителя критерий за подбор, участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП, част IV, раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“, т. 1а и т. 2а) съответната информация за общия годишен оборот и годишния оборот в стопанската област, обхваната от поръчката, за последните три приключили финансови години.
2. Участникът следва да притежава сключена валидна към датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за получаване на офертите, застраховка за професионална отговорност на Участниците в строителството съгласно чл. 171 ал.1 от ЗУТ или еквивалентен документ на стойност, покриваща минималната застрахователна сума за вида строеж, съответстващ на предмета на настоящата поръчка.
За доказване на съответствието с определения от възложителя критерий за подбор, участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП, част IV, раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“, т. 5) съответната информация.
Изискуеми документи: Преди сключване на договор за възлагане на обществената поръчка участникът, избран за изпълнител представя заверено за вярност от участника копие на застраховка "Професионална отговорност".


1. Участникът в процедурата трябва да отговаря на минимални изисквания за икономическо и финансово състояние, а именно: общо за последните три приключили финансови години (2015, 2016 и 2017г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, е реализирал общ оборот не по-малко от 1 700 000,00 лева (един милион и седемстотин хиляди) без ДДС и оборот включително оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (строителство) - не по-малко от 1 000 000,00 ( един милион) лева без ДДС.
2. Участникът следва да притежава сключена валидна към датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за получаване на офертите, застраховка за професионална отговорност на Участниците в строителството съгласно чл. 171 ал.1 от ЗУТ или еквивалентен документ на стойност, покриваща минималната застрахователна сума за вида строеж, съответстващ на предмета на настоящата поръчка.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата поне едно строителство с предмет и обем, идентично и/или сходно с предмета на поръчката.Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП, част IV, раздел В “Технически и професионални способности”, т. 1а) ) информация за обстоятелството по т. 1 – в списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;* Под „сходни” с предмета на поръчката навсякъде в документацията и обявлението за участие в процедурата следва да се разбира изграждане и/или рехабилитация и/или реконструкция на водопроводна и/или канализационна мрежа с мин. дължина 2 000 линейни метра.
2. Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката, включващ най-малко:- Ръководител на екипа - строителен инженер „магистър” ВиК, ХМС, ХТС или еквивалентна специалност, със стаж по специалността мин. 5 год. и опит в изпълнението на поне един инфраструктурен обект.- Технически ръководител - строителен инженер „магистър” ВиК, ХМС, ХТС или еквивалентна специалност, със стаж по специалността мин. 5 год. и опит като технически ръководител мин. 3 год. - Специалист - контрол на качеството - лице, притежаващо Удостоверение/Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно, с доказан опит като специалист контрол на качеството мин. 2год.- Геодезист - строителен инженер „магистър” Геодезия, със стаж по специалността мин. 5 г.; опит в изпълнението на СМР на поне един инфраструктурен обект- Специалист по здравословни и безопасни условия на труд - лице, притежаващо удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентно, с доказан опит като специалист ЗБУТ мин. 2год.- Специалист по опазване на околната среда - образование или квалификация в областта на опазване на околната среда или еквивалентно, със стаж по специалността мин. 2 год. Съгласно § 2, т.41от ЗОП: "Професионална компетентност" е наличието на знания, получени чрез образование или допълнителна квалификация, и/или на умения, усвоени в процеса на упражняване на определена длъжност или позиция в изпълнение на трудови, служебни или граждански правоотношения.За доказване на съответствието с определения от възложителя критерий за подбор по т.2., участникът предоставя в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП, част IV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т. 6) списък на лицата, които ще изпълняват строителството, съдържащ три имена, образование и квалификация, професионален опит, номер на диплома, свидетелство за правоспособност или еквивалентен документ доказващ преминато съответно обучение и придобита квалификация и/или правоспособност и друга информация по преценка на участника, от която да е видно съответствието на предложения квалифициран инженерно - технически персонал с изискванията посочени в т. 2.; 3. Всеки участник следва да притежава сертификати за внедрени системи в областта на строителството :
- ISO 9001:2015 - Системи за управление на качеството или еквивалентно;- ISO 14001:2015 - Системи за управление на околната среда или еквивалентно- OHSAS 18001:2007 - Система за управление на здравето и безопасността при работа или еквивалентно
Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) част IV, раздел Г: „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“, информация за наличието на посочените системи за управление,.. продължава в "Изсквано минимално/ни ниво/а долу


като се посочват: вид на въведената система за управление, обхват, срок на валидност на сертификата, организацията издала сертификата.
Изискуеми документи по т.10.3: Преди сключването на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави заверени за вярност копия на сертификати за въведени системи за управление, издадени от независими лица съгласно изискванията на чл.64, ал.5 или ал.6 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


съгласно проекто договора
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/08/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/08/2018 (дд/мм/гггг)   12:00 (чч:мм)

гр. Момчилград , ул. «26-ти декември» №12, в заседателната зала на Общинска Администрация град Момчилград

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

!!!Настоящата процедура е без осигурено финансиране. При корекция на стойността на проекта след осигуряването на финансиране, такава ще бъде направена и на сключеният договор до размера, одобрен от финансиращият орган и съгласно условията на ЗОП и ППЗОП!!!Настоящата поръчка се очаква да бъде финансира от МИНИСТЕРСТВО НА ОКОЛНАТА СРЕДА И ВОДИТЕ ЧРЕЗ ПРЕДПРИЯТИЕ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ ПО ОПАЗВАНЕ НА ОКОЛНАТА СРЕДА по проект: „ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ НА СМР ПО ПРОЕКТ: „БЛАГОУСТРОЯВАНЕ НА УЛИЦИ В КВАРТАЛИ 103, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ГР. МОМЧИЛГРАД“Към датата на откриване на настоящата процедура все още не е сключено споразумение с ПУДООС за осигуряване на финансови средства.В тази връзка и на основание чл. 114 от ЗОП изпълнението на договора за обществена поръчка, в това число и неговото действие се отлага и се поставя в зависимост от сбъдването на следното условие – „наличие на сключено Споразумение между Община Момчилград и ПУДООС за осигуряване на финансов ресурс за реализиране на инвестиционен проект за обект: „Благоустрояване на улици в квартали 103, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 гр. Момчилград ?.
В случай, че не бъде сключено Споразумение между Община Момчилград и ПУДООС за осигуряване на финансов ресурс, в резултат на което не може да бъде осигурено финансиране за строително-монтажните работи, предмет на поръчката, договорът с избрания Изпълнител ще бъде прекратен без предизвестие, като такова прекратяване може да поиска всяка от страните след изтичане на едногодишен срок от неговото сключване съгласно чл. 114, изр. последно от ЗОП.Разходите за изпълнението на всички части от работния/техническия проект са за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.При констатиране на по-висока стойност, офертата ще бъде отстранена от участие като неотговаряща на изискванията на възложителя.
Срокът за изпълнение на предмета на поръчката се определя съгласно предложението на изпълнителя. Всеки участник следва да се съобрази с поставените от възложителя изисквания срокът да бъде:
- Не по-кратък от 110 /сто и десет/ календарни дни
- Не по-дълъг от 300 /триста/ календарни дни, считано от датата на откриване на строителната площадка
Участникът следва да оферира срок за изпълнение в календарни дни, който е съобразен с посочения тук минимален и максимален срок, да бъде съобразен с видовете работи и обем дейности, включени в предмета на поръчката и с предложението за изпълнение на поръчката.Участник, който е предложил срок за изпълнение, който не е съобразен с посочените минимален и максимален от възложителя в тази точка, ще бъде отстранен от участие в процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/07/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва