Деловодна информация
00392Община Провадия
РД 0510-306 11/07/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
11/07/2018 (дд/мм/гггг)
00392-2018-0016 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Провадия 000093638
ул. Дунав №39
Провадия BG331 9200 България
Богдана Стойчева +359 51847813
b_stoycheva@provadia.bg +359 51847811

Интернет адрес/и

www.provadia.bg

http://www.provadia.bg/proc_provadia.php?id=185&dr=0


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.provadia.bg/proc_provadia.php?id=185&dr=0
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Рехабилитация на улична мрежа в гр. Провадия 2018 - ОП - 17
45233142      
Строителство

"Рехабилитация на улична мрежа в гр. Провадия" - В обхвата на обществената поръчка са включени следните видове дейности: реконструкция на пътното платно - 15 153 кв.м., включваща земни работи, асфалтови работи, пътни работи, ремонт на настилката на пътното тяло; реконструкция тротоарна настилка - 4 630 кв. м.; изграждане на подпорна стена от км.0+303 до км.0+320; изграждане на подпорна стена от км.1+384 до 1+609; изпълнение на част Електро съгласно одобрен технически проект и количествена сметка, неразделна част от документацията за възлагане на обществената поръчка. Изпълнение на дейностите, включени в поръчката се финансира чрез Договор № 03/07/2/0/00344 от 12.03.2018 година, сключен между Държавен фонд "Земеделие" и Община Провадия за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по подмярка 7.2 "Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура" от мярка 7 "Основни услуги и обновяване на селата в селските райони" от ПРСР.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1168277.96      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233142      
45262620      
45316110      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Провадия, община Провадия, област Варна

В обхвата на обществената поръчка са включени следните видове дейности: реконструкция на пътното платно - 15 153 кв.м., включваща земни работи, асфалтови работи, пътни работи, ремонт на настилката на пътното тяло; реконструкция тротоарна настилка - 4 630 кв. м.; изграждане на подпорна стена от км.0+303 до км.0+320; изграждане на подпорна стена от км.1+384 до 1+609; изпълнение на част Електро съгласно одобрен технически проект и количествена сметка, неразделна част от документацията за възлагане на обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на СМР (Осмр)    15
Гаранционен срок за изпълнено СМР (Ог)    15
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
1168277.96      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
450

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Д-р №03/07/2/0/00344 от 12.03.2018 г. за БФП за проект "Рехабилитация на улична мрежа в гр. Провадия" по Програма за развитие на селските райони , подмярка 7.2

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят поставя изискване участниците да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя със следният обхват: строителни дейности по обекти минимум Втора група, четвърта категория, съгласно Наредба №1 от 30.07.2003 година за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137 от Закона за устройството.
Съгласно чл. 60 от Закона за обществените поръчки, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Участниците декларират съответствието си с посочения критерий за подбор в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят поставя изискване участниците да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност” с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, а именно в строителството по смисъла на чл. 137 от ЗУТ за строежи минимум четвърта категория.
При участие на обединение, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
За чуждестранните участници – да имат застраховка професионална отговорност за строителство или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство с праг не по-малък от минималните застрахователни суми за строителство за съответната категория строеж.
Участниците декларират съответствието си с посоченият критерий за подбор в ЕЕДОП.


Участникът да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, а именно в строителството по смисъла на чл. 137 от ЗУТ за строежи минимум четвърта категория, т.е. минималният размер на застрахователна сума за строителя е 100 000,00 лева;
Документи за доказване на съответствието с критерия за подбор: копия от застраховки „Професионална отговорност” с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, а именно в строителството по смисъла на чл. 137 от ЗУТ за строежи минимум четвърта категория.
Документите се представят от участника, определен за изпълнител, или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да е изпълнил строителство идентично или сходно с предмета на поръчката.
2. Участникът трябва да разполага с техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката.
Участниците декларират съответствието си с посочените критерии за подбор в ЕЕДОП.


1.Участникът през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката за минимум 1 (един) обект.
Под „строителство, сходно с предмета на поръчката“ следва да се разбира строителни работи в чийто обхват са включени строителни дейности, свързани с изграждане и/или, реконструкция и/или, ремонт и/или рехабилитация на съоръжения от уличната и/или пътната мрежа и/или елементи от транспортната и/или инженерната инфраструктура.
2. Участникът трябва да разполага минимум със следното техническо оборудване за изпълнение на предмета на поръчката:
- товарен автомобил (самосвал) – 4 броя;
- асфалтополагач – 1 брой;
- виброваляк – 2 броя;
- автогудронатор – 1 брой;
- багер с хидрочук – 1 брой;
- фугорезачка – 1 брой;
- багер – 1 брой;
- челен товарач – 1 брой;
- валяк вибрационен – 1 брой;
- фреза – 1 брой;
- машина за механично трамбоване – 1 брой.
При участие на обединения, които не са ЮЛ, съответствието с критериите за подбор се доказва съгласно чл.59, ал.6 от ЗОП. Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица съгласно чл.65 от ЗОП. В случай, че участникът е посочил в офертата си че ще ползва подизпълнители, за тях се прилага чл.66 от ЗОП.
Документи за доказване на съответствието с критериите за подбор:
- По т.1 – списък на строителството за последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверение/я за добро изпълнение, който съдържа стойността, датата на която е приключило строителството, мястото и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
- По т.2 – декларация за техническото оборудване, което ще бъде използвано за изпълнение на поръчката.
Документите се представят от участника, определен за изпълнител, или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП.
При участие на обединения, които не са ЮЛ, съответствието с критериите за подбор се доказва съгласно чл.59, ал.6 от ЗОП. Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица съгласно чл.65 от ЗОП. В случай, че участникът е посочил в офертата си че ще ползва подизпълнители, за тях се прилага чл.66 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Преди сключване на договора от изпълнителя се изисква гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора . Участникът сам избира формата, по която представя гаранцията за изпълнение - парична сума, банкова гаранция или застраховка в полза на Възложителя, която обезпечава изпълнението чрез покритие отговорността на изпълнителя. Редът и условията за освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договора, публикуван в профила на купувача и представляващ неразделна част от документация
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/08/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/08/2018 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. Провадия, ул. Дунав №39, сградата на Общинска администрация - Провадия, зала 204

Съгласно чл. 54, ал.2 и чл. 57, ал.3, изречение второ от ППЗОП получените оферти и ценовите предложения към тях се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

I. Участниците представят следните документи за участие в процедурата в запечатана непрозрачна опаковка:
1. Заявление за участие, включващо
1.1. ЕЕДОП.
1.2. Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност (ако е приложимо).
1.3. За участници - обединения, които не са юридически лица се представя копие от документ, от който е видно пр. основание за създаване на обединен., както и след. информация във връзка с конкретната обществена поръчка, включително правата и задълженията на участниците в обединението, включително определен партньор, който ще представлява обединението за целите на обществените поръчка; разпределението на отговорността между членовете на обединението; клауза за солидарна отговорност на членовете на обединението за изпълнение на договора за обществена поръчка и дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.
2. Офертата съдържа:
2.1.Документ за упълномощаване, когато лицето, което подава офертата, не е закон. представител на участника;
2.2. Предложение за изпълнение на поръчката. Към предложението за изпълнение на поръчката участниците представят и Програма за организация и изпълнение на поръчката (представена задължително и на електронен носител във формат *.doc, Линеен график за изпълнение на предвидените дейности и Диаграма на работната ръка.
2.3. Ценово предложение - поставя се в отделен непрозрачен плик с надпис "Предлагани ценови параметри”. Към ценовото предложение се поставя и попълнена количествено – стойностна сметка за обекта, както и анализи на всички единични цени.
II. От участие в процедурата се отстранява участник, при който са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 и по чл. 55, ал. 1, т.1 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата и:
• участници - свързани лица по смисъла на §2, т. 45 от ДР на ЗОП;
• участник, който е предложил цена за изпълнение на поръчката, по-висока от определената от Възложителя прогнозна стойност на поръчката;
• участник, който е представил Техническо предложение за изпълнение на поръчката, което не отговаря на изискванията на Техническата спецификация и условията по поръчката;
• участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 3, т. 8 във връзка с чл. 5, ал. 1, т. 3 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.
• участник, който след покана от Възложителя и в определения от него срок не удължи срока на валидност на офертата си.
IІІ. Съгласно чл. 67, ал.1 от ЗОП при подаване на офертата участникът декларира липса на основанията за отстраняване от процедурата и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП. Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, могат да бъдат изисквани допълнително при условията на чл. 67, ал.5 и ал.6 от ЗОП. Съгласно чл. 67, ал.6 от ЗОП преди сключване на договор за общ. поръчка участникът, определен за изпълнител, представя акт. документи, удостоверяващи липсата на основания за отстраняване от процедурата, както и за съответствието с критериите за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и за третите лица, ако има такива.
ІV. Участниците могат да получат информация задълженията свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната от следните органи:
- Национална агенция по приходите – www.nap.bg;
- Министерство на околната среда и водите - www.moew.government.bg;
- Агенция по заетостта – www.az.government.bg;
- Главна инспекция по труда - www.gli.government.bg.
V. При подготовката на офертата си, участниците следва да се съобразят със следните максимални предели при формиране на икономическите показатели:
- Часова ставка - до 4,50 лева/ч.
- Допълнителни разходи върху ФРЗ – до 100%
- Допълнителни разходи върху механизация – до 40%
- Доставно-складови разходи за материали – до 8%
- Печалба – до 8%.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби се подават по реда на чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП в 10 - дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/07/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва