Деловодна информация
00392Община Провадия
РД 0510-299 06/07/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
06/07/2018 (дд/мм/гггг)
00392-2018-0015 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Провадия 000093638
ул. Дунав №39
Провадия BG331 9200 България
Богдана Стойчева +359 51847813
b_stoycheva@provadia.bg +359 51847811

Интернет адрес/и

www.provadia.bg

http://www.provadia.bg/proc_provadia.php?id=184&dr=0


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.provadia.bg/proc_provadia.php?id=184&dr=0
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Проектиране, строителство и извършване на авторски надзор по време на строителство на открити площадки за игра в селата Венчан, Тутраканци, Градинарово, Добрина и Манастир с пет обособени позиции 2018 - ОП - 16
45200000      
Строителство

„Проектиране, строителство и извършване на авторски надзор по време на строителство на открити площадки за игра в селата Венчан, Тутраканци, Градинарово, Добрина и Манастир” с пет обособени позиции:
Първа обособена позиция: “Открита площадка за игра, площад с. Венчан”
Втора обособена позиция: “Открита площадка за игра в УПИ ХIII.118, кв.25, с. Тутраканци”
Трета обособена позиция: “Открита площадка за игра, разположена в озеленена площ в кв.20, северно от о.т.31 и 32, с. Градинарово”
Четвърта обособена позиция: “Открита площадка за игра в УПИ IX, кв. 28, с. Добрина” и
Пета обособена позиция: “Открита площадка за игра, площад кв.24, с. Манастир”.
В обхвата на всяка обособена позиция от общ. поръчката се включват изпълнение на дейности по проектиране, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор по ЗУТ. Всички дейности следва да бъдат извършени в съответствие с действащото законодателство и техническата спецификация на Възложителя.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
59014.15      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
5

:  5

II.2) Описание 1

Открита площадка за игра, площад с. Венчан 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
45236210      
71220000      
79121000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

с. Венчан, община Провадия, област Варна

В обхвата на обособената позиция са включени следните дейности:
1. Изработване на работен инвестиционен проект по части: Парко и благоустройство с обяснителна записка, поясняваща предлаганите проектни решения; Ситуационен план на детската площадка с разположение на детските съоръжения и връзки със съществуващите алеи; Геодезия, Строителни конструкции; Пожарна безопасност; План за безопасност и здраве; Подробнна количествено - стойностна сметка по пера, вкл. подготовка на терена, настилки, съоръжения и възстановителни дейности.
2. Изпълнение на СМР съгласно работния инвестиционен проект;
3. Извършване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР.
Детската площадка, която следва да бъде изградена следва да бъде тематична, включваща функции като люлеене, клатушкане, пързаляне, въртене, катерене, занимателни игри, игри с пясък и фитнес уреди. В площадката следва да се обособи зона за игра на малки деца до 3 г. и на деца от 3 до 12 г. Съоръженията следва да отговарят на изискванията за безопасност по смисъла на Наредба №1/2009 година. Да се предвиди ударопоглъщаща настилка (каучукови плочи с дебелина не по-малко от 4 см.). Според разположението на площадката и нормативните документи да се прецени необходимостта от изграждане на ограда. Да се предвиди информационна табела, пейки и кошчета за отпадъци. Площадката за игра да включва най-малко комбинирано съоръжение, което може да има пързалка, мостчета, платформи, кули и др. елементи, както и люлка за деца до 3 год. и люлка за деца от 3 до 12 години. Останалите съоръжения да се съобразят съобразно мястото и капацитета на определената за целта площадка.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изработване на инвестиционен проект    10
Срок за изпълнение на СМР    15
Гаранционен срок за изпълнено СМР    10
Цена
65
II.2.6) Прогнозна стойност
11583.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Цената за изготвяне на работния проект не може да надвишава сумата от 1250,00 лева без ДДС, цената за изпълнение на СМР не може да надвишава сумата от 10 166,66 лева без ДДС, а сумата за осъществяване на авторски надзор по време на СМР не може да надвишава сумата от 166,67 лева без ДДС.

II.2) Описание 1

Открита площадка за игра в УПИ ХІІІ-118, кв.25, с. Тутраканци 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
45236210      
71220000      
79121000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

с. Тутраканци, община Провадия, област Варна

В обхвата на обособената позиция са включени следните дейности:
1. Изработване на работен инвестиционен проект по части: Парко и благоустройство с обяснителна записка, поясняваща предлаганите проектни решения; Ситуационен план на детската площадка с разположение на детските съоръжения и връзки със съществуващите алеи; Геодезия, Строителни конструкции; Пожарна безопасност; План за безопасност и здраве; Подробнна количествено - стойностна сметка по пера, вкл. подготовка на терена, настилки, съоръжения и възстановителни дейности.
2. Изпълнение на СМР съгласно работния инвестиционен проект;
3. Извършване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР.
Детската площадка, която следва да бъде изградена следва да бъде тематична, включваща функции като люлеене, клатушкане, пързаляне, въртене, катерене, занимателни игри, игри с пясък и фитнес уреди. В площадката следва да се обособи зона за игра на малки деца до 3 г. и на деца от 3 до 12 г. Съоръженията следва да отговарят на изискванията за безопасност по смисъла на Наредба №1/2009 година. Да се предвиди ударопоглъщаща настилка (каучукови плочи с дебелина не по-малко от 4 см.). Според разположението на площадката и нормативните документи да се прецени необходимостта от изграждане на ограда. Да се предвиди информационна табела, пейки и кошчета за отпадъци. Площадката за игра да включва най-малко комбинирано съоръжение, което може да има пързалка, мостчета, платформи, кули и др. елементи, както и люлка за деца до 3 год. и люлка за деца от 3 до 12 години. Останалите съоръжения да се съобразят съобразно мястото и капацитета на определената за целта площадка.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изработване на инвестиционен проект    10
Срок за изпълнение на СМР    15
Гаранционен срок за изпълнено СМР    10
Цена
65
II.2.6) Прогнозна стойност
11405.83      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Цената за изготвяне на работния проект не може да надвишава сумата от 1250,00 лева без ДДС, цената за изпълнение на СМР не може да надвишава сумата от 9 989,16 лева без ДДС, а сумата за осъществяване на авторски надзор по време на СМР не може да надвишава сумата от 166,67 лева без ДДС.

II.2) Описание 1

Открита площадка за игра, разположена в озеленена площ в кв. 20, северно от о.т.31 и 32, с. Градинарово 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
45236210      
71220000      
79121000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

с. Градинарово, община Провадия, област Варна

В обхвата на обособената позиция са включени следните дейности:
1. Изработване на работен инвестиционен проект по части: Парко и благоустройство с обяснителна записка, поясняваща предлаганите проектни решения; Ситуационен план на детската площадка с разположение на детските съоръжения и връзки със съществуващите алеи; Геодезия, Строителни конструкции; Пожарна безопасност; План за безопасност и здраве; Подробнна количествено - стойностна сметка по пера, вкл. подготовка на терена, настилки, съоръжения и възстановителни дейности.
2. Изпълнение на СМР съгласно работния инвестиционен проект;
3. Извършване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР.
Детската площадка, която следва да бъде изградена следва да бъде тематична, включваща функции като люлеене, клатушкане, пързаляне, въртене, катерене, занимателни игри, игри с пясък и фитнес уреди. В площадката следва да се обособи зона за игра на малки деца до 3 г. и на деца от 3 до 12 г. Съоръженията следва да отговарят на изискванията за безопасност по смисъла на Наредба №1/2009 година. Да се предвиди ударопоглъщаща настилка (каучукови плочи с дебелина не по-малко от 4 см.). Според разположението на площадката и нормативните документи да се прецени необходимостта от изграждане на ограда. Да се предвиди информационна табела, пейки и кошчета за отпадъци. Площадката за игра да включва най-малко комбинирано съоръжение, което може да има пързалка, мостчета, платформи, кули и др. елементи, както и люлка за деца до 3 год. и люлка за деца от 3 до 12 години. Останалите съоръжения да се съобразят съобразно мястото и капацитета на определената за целта площадка.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изработване на инвестиционен проект    10
Срок за изпълнение на СМР    15
Гаранционен срок за изпълнено СМР    10
Цена
65
II.2.6) Прогнозна стойност
12008.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Цената за изготвяне на работния проект не може да надвишава сумата от 1250,00 лева без ДДС, цената за изпълнение на СМР не може да надвишава сумата от 10591,66 лева без ДДС, а сумата за осъществяване на авторски надзор по време на СМР не може да надвишава сумата от 166,67 лева без ДДС.

II.2) Описание 1

Открита площадка за игра в УПИ ІХ, кв.28, с. Добрина 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
45236210      
71220000      
79121000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

с. Добрина, община Провадия, област Варна

В обхвата на обособената позиция са включени следните дейности:
1. Изработване на работен инвестиционен проект по части: Парко и благоустройство с обяснителна записка, поясняваща предлаганите проектни решения; Ситуационен план на детската площадка с разположение на детските съоръжения и връзки със съществуващите алеи; Геодезия, Строителни конструкции; Пожарна безопасност; План за безопасност и здраве; Подробнна количествено - стойностна сметка по пера, вкл. подготовка на терена, настилки, съоръжения и възстановителни дейности.
2. Изпълнение на СМР съгласно работния инвестиционен проект;
3. Извършване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР.
Детската площадка, която следва да бъде изградена следва да бъде тематична, включваща функции като люлеене, клатушкане, пързаляне, въртене, катерене, занимателни игри, игри с пясък и фитнес уреди. В площадката следва да се обособи зона за игра на малки деца до 3 г. и на деца от 3 до 12 г. Съоръженията следва да отговарят на изискванията за безопасност по смисъла на Наредба №1/2009 година. Да се предвиди ударопоглъщаща настилка (каучукови плочи с дебелина не по-малко от 4 см.). Според разположението на площадката и нормативните документи да се прецени необходимостта от изграждане на ограда. Да се предвиди информационна табела, пейки и кошчета за отпадъци. Площадката за игра да включва най-малко комбинирано съоръжение, което може да има пързалка, мостчета, платформи, кули и др. елементи, както и люлка за деца до 3 год. и люлка за деца от 3 до 12 години. Останалите съоръжения да се съобразят съобразно мястото и капацитета на определената за целта площадка.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изработване на инвестиционен проект    10
Срок за изпълнение на СМР    15
Гаранционен срок за изпълнено СМР    10
Цена
65
II.2.6) Прогнозна стойност
12008.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Цената за изготвяне на работния проект не може да надвишава сумата от 1250,00 лева без ДДС, цената за изпълнение на СМР не може да надвишава сумата от 10591,66 лева без ДДС, а сумата за осъществяване на авторски надзор по време на СМР не може да надвишава сумата от 166,67 лева без ДДС.

II.2) Описание 1

Открита площадка за игра, площад кв.24, с. Манастир 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
45236210      
71220000      
79121000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

с. Манастир, община Провадия, област Варна

В обхвата на обособената позиция са включени следните дейности:
1. Изработване на работен инвестиционен проект по части: Парко и благоустройство с обяснителна записка, поясняваща предлаганите проектни решения; Ситуационен план на детската площадка с разположение на детските съоръжения и връзки със съществуващите алеи; Геодезия, Строителни конструкции; Пожарна безопасност; План за безопасност и здраве; Подробнна количествено - стойностна сметка по пера, вкл. подготовка на терена, настилки, съоръжения и възстановителни дейности.
2. Изпълнение на СМР съгласно работния инвестиционен проект;
3. Извършване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР.
Детската площадка, която следва да бъде изградена следва да бъде тематична, включваща функции като люлеене, клатушкане, пързаляне, въртене, катерене, занимателни игри, игри с пясък и фитнес уреди. В площадката следва да се обособи зона за игра на малки деца до 3 г. и на деца от 3 до 12 г. Съоръженията следва да отговарят на изискванията за безопасност по смисъла на Наредба №1/2009 година. Да се предвиди ударопоглъщаща настилка (каучукови плочи с дебелина не по-малко от 4 см.). Според разположението на площадката и нормативните документи да се прецени необходимостта от изграждане на ограда. Да се предвиди информационна табела, пейки и кошчета за отпадъци. Площадката за игра да включва най-малко комбинирано съоръжение, което може да има пързалка, мостчета, платформи, кули и др. елементи, както и люлка за деца до 3 год. и люлка за деца от 3 до 12 години. Останалите съоръжения да се съобразят съобразно мястото и капацитета на определената за целта площадка.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изработване на инвестиционен проект    10
Срок за изпълнение на СМР    15
Гаранционен срок за изпълнено СМР    10
Цена
65
II.2.6) Прогнозна стойност
12008.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Цената за изготвяне на работния проект не може да надвишава сумата от 1250,00 лева без ДДС, цената за изпълнение на СМР не може да надвишава сумата от 10591,66 лева без ДДС, а сумата за осъществяване на авторски надзор по време на СМР не може да надвишава сумата от 166,67 лева без ДДС.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят поставя изискване участниците да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя както следва:
- За Първа обособена позиция – участниците да са вписани в ЦПРС за изпълнение на строежи със следният обхват: строителни дейности по обекти Първа група, минимум пета категория, съгласно Наредба №1 от 30.07.2003 година за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137 от Закона за устройството;
- За Втора обособена позиция – участниците да са вписани в ЦПРС за изпълнение на строежи със следният обхват: строителни дейности по обекти Първа група, минимум пета категория, съгласно Наредба №1 от 30.07.2003 година за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137 от Закона за устройството;
- За Трета обособена позиция – участниците да са вписани в ЦПРС за изпълнение на строежи със следният обхват: строителни дейности по обекти Първа група, минимум пета категория, съгласно Наредба №1 от 30.07.2003 година за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137 от Закона за устройството;
- За Четвърта обособена позиция – участниците да са вписани в ЦПРС за изпълнение на строежи със следният обхват: строителни дейности по обекти Първа група, минимум пета категория, съгласно Наредба №1 от 30.07.2003 година за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137 от Закона за устройството;
- За Пета обособена позиция – участниците да са вписани в ЦПРС за изпълнение на строежи със следният обхват: строителни дейности по обекти Първа група, минимум пета категория, съгласно Наредба №1 от 30.07.2003 година за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137 от Закона за устройството;
Съгласно чл. 60 от Закона за обществените поръчки, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Участниците декларират съответствието си с посочения критерий за подбор в ЕЕДОП.
Изискването се прилага за всяка обособена позиция.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят поставя изискване участниците да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност” с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, а именно в проектирането и строителството по смисъла на чл. 137 от ЗУТ за строежи минимум пета категория (за първа, втора, трета, четвърта и пета обособени позиции).
При участие на обединение, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство и/или проектиране, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
За чуждестранните участници – да имат застраховка професионална отговорност за проектиране и строителство или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство с праг не по-малък от минималните застрахователни суми за проектиране и строителство за съответната категория строеж.
Участниците декларират съответствието си с посоченият критерий за подбор в ЕЕДОП.


1. За Първа обособена позиция - Участникът да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, а именно в проектирането и строителството по смисъла на чл. 137 от ЗУТ за строежи минимум пета категория, т.е. минималният размер на застрахователна сума за проектанта е 35 000,00 лева, а за строителя е 70 000,00 лева.
2. За Втора обособена позиция - Участникът да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, а именно в проектирането и строителството по смисъла на чл. 137 от ЗУТ за строежи минимум пета категория, т.е. минималният размер на застрахователна сума за проектанта е 35 000,00 лева, а за строителя е 70 000,00 лева.
3. За Трета обособена позиция - Участникът да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, а именно в проектирането и строителството по смисъла на чл. 137 от ЗУТ за строежи минимум пета категория, т.е. минималният размер на застрахователна сума за проектанта е 35 000,00 лева, а за строителя е 70 000,00 лева.
4. За Четвърта обособена позиция - Участникът да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, а именно в проектирането и строителството по смисъла на чл. 137 от ЗУТ за строежи минимум пета категория, т.е. минималният размер на застрахователна сума за проектанта е 35 000,00 лева, а за строителя е 70 000,00 лева.
5. За Пета обособена позиция - Участникът да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, а именно в проектирането и строителството по смисъла на чл. 137 от ЗУТ за строежи минимум пета категория, т.е. минималният размер на застрахователна сума за проектанта е 35 000,00 лева, а за строителя е 70 000,00 лева.
Документи за доказване на съответствието с критерия за подбор: копия от застраховки „Професионална отговорност” с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, а именно в проектирането и строителството по смисъла на чл. 137 от ЗУТ за строежи минимум пета категория (за първа, втора, трета, четвърта и пета обособени позиции).
Документите се представят от участника, определен за изпълнител, или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да е изпълнил строителство идентично или сходно с предмета на поръчката.
2. Участникът трябва да е изпълнил услуга идентична или сходна с предмета на поръчката.
3. Участникът трябва да разполага с технически лица и персонал от квалифицирани експерти, които са ангажирани с изпълнението на поръчката.
Изискванията се прилагат за всяка обособена позиция по отделно.
Участниците декларират съответствието си с посочените критерии за подбор в ЕЕДОП.


1.Участникът през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката за минимум 1 (един) обект.
Под „строителство, сходно с предмета на поръчката“ следва да се разбира извършване на строителни дейности по изграждане и/или реконструкция, и/или основен ремонт, и/или текущ ремонт на открити обекти за спортни дейности и/или площадки за игра по смисъла на §5, т.68, б.”а” и т.70 от Закона за устройство на територията сграда.
2. Участникът през последните 3 (три) години считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил минимум 1 (една) услуга идентична или сходна с предмета на поръчката.
Под „услуга, сходна с предмета на поръчката“ следва да се разбира изготвяне на инвестиционен проект за изграждане и/или реконструкция и/или ремонт на открити обекти за спортни дейности и/или площадки за игра по смисъла на §5, т.68, б.”а” и т.70 от Закона за устройство на територията сграда.
3. Участникът трябва да разполага със следните технически лица и персонал от квалифицирани експерти, които са ангажирани с изпълнението на поръчката в следният минимален състав:
а) технически лица, които ще бъдат ангажирани с изпълнение на строително-монтажните работи:
- Технически ръководител на обекта;
- Отговорник за контрола на качеството, притежаващ удостоверение за изпълнение на длъжността или еквивалентен документ;
- Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството, притежаващо удостоверение по Наредба №РД-07-2 от 16.12.2009 година или еквивалентен документ.
б) персонал от квалифицирани експерти – проектанти, притежаващи пълна проект. правоспособност, които ще бъдат ангажирани с изпълнение на проектирането и авторския надзор по време на строителството, или еквивалент за чуждестранните участници, като минималния състав на проектанския екип е следният:
- Ръководител на екипа – ландшафтен архитект, притежаващ проектантска правоспособност от КАБ, респективно призната професионална квалификация съгласно ЗППК;
- Проектант по част „Строителни конструкции”, притежаващ проект. правоспособност от КИИП, респективно призната проф. квалификация съгласно ЗППК;
- Проектант по част „Геодезия”, притежаващ проект. правоспособност от КИИП, респективно проф. квалификация съгласно ЗППК;
- Проектант по част „Пожарна безопасност”, притежаващ проект. правоспособност по интердисциплинарна част пожарна безопасност от КИИП, респективно проф. квалификация съгласно ЗППК;
- Проектант по част „План за безопасност и здраве”, притежаващ проект. правоспособност, респективно проф. квалификация съгласно ЗППК;
При участие на обединения, които не са ЮЛ, съответствието с критериите за подбор се доказва съгласно чл.59, ал.6 от ЗОП. Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица съгласно чл.65 от ЗОП. В случай, че участникът е посочил в офертата си че ще ползва подизпълнители, за тях се прилага чл.66 от ЗОП.
Документи за доказване на съответствието с критериите за подбор:
- По т.1 – списък на строителството за последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверение/я за добро изпълнение, който съдържа стойността, датата на която е приключило строителството, мястото и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
- По т.2 – списък на услугите за последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, идентично или сходно с предмета на поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената услуга - удостоверения, издадени от получателя на услугата и/или списък с публичните регистри, в които е публикувана информация за изпълнените дейности;
......... Продължава в част VІ.3. Доп. информация...............
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В предложението за изпълнение на поръчката по всяка об. позиция, участникът посочва своето предложение относно Срок за изготвяне на инв. проект в календ. дни, Срок за изпълнение на СМР в календ. дни и Гаранц. срок за изпълненото СМР в месеци, като същите не могат да бъдат по-кратки или по-дълги от сроковете, посочени от Възложителя като миним., респективно максимал. срокове за изготвяне на инв. проект, за изпълнение на СМР и гаранц. срок за изпълненото СМР.
Преди сключване на договора от изпълнителя се изисква гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора по съответната об. позиция. Участникът сам избира формата, по която представя гаранцията за изпълнение - парична сума, банк. гаранция или застраховка в полза на Възложителя, която обезпечава изпълнението чрез покритие отговорността на изпълн-ля. Редът и условията за освобожд. на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договора, публикуван в профила на купувача и представляващ неразделна част от документация
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 082-183059
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)
844197

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/08/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/08/2018 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. Провадия, ул. Дунав №39, сградата на Общинска администрация - Провадия, зала 204

Съгласно чл. 54, ал.2 и чл. 57, ал.3, изречение второ от ППЗОП получените оферти и ценовите предложения към тях се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

І. Продължение от т. ІІІ.1.3.:
- По т.3, б.“а“ – списък на техн. лица, придружен с док-ва за правоспос. лицата, които ще упражняват контрола върху качеството и по безопасност и здраве в стр-вото – удостоверения, сертификати или др. подобни документи.
- По т.3, б. „б“ – списък на персонал от квал. експерти, в който е посочена проф. компетентност на лицата чрез посочване на регистр. номера за вписване на лицата в КИИП или КАБ или док-ва за наличието на проект. правоспособност.
Документите се представят от участника, определен за изпълнител, или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. При участие на обединения, които не са ЮЛ, съответствието с критериите за подбор се доказва съгласно чл.59, ал.6 от ЗОП. Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица съгласно чл.65 от ЗОП. В случай, че участникът е посочил в офертата си че ще ползва подизпълнители, за тях се прилага чл.66 от ЗОП.
II. За всяка об. позиция поотделно участниците представят следните документи:
1. Заявление за участие, включващо
1.1. ЕЕДОП.
1.2. Документи за доказване на предпр. мерки за надеждност (ако е приложимо).
1.3. За участници - обединения, които не са юр. лица се представя копие от документ, от който е видно пр. основание за създаване на обединен., както и след. инф-я във връзка с конкр. общ. поръчка, включително правата и задълж. на участниците в обединен., включително опред. партньор, който ще представлява обединен. за целите на общ. поръчка; разпределението на отговорността между членовете на обединен.; клауза за солидарна отговорност на членовете на обединен. за изпълнение на договора за общ. поръчка и дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединен.
2. Офертата съдържа:
2.1.Документ за упълномощаване, когато лицето, което подава офертата, не е закон. представител на участника;
2.2. Предложение за изпълнение на поръчката.
2.3. Ценово предложение. Когато участник подава оферта за повече от една об. позиция, поставя в една непрозр. опаковка поотделно комплектувани документи и отделни непрозр. пликове с надпис "Предлагани ценови параметри за обос. позиция …", с посочване на позицията, за която се отнасят.
Общата опаковка се надписва с посочване на об.позиции за които се подава.
ІII. От участие в процедурата се отстранява участник, при който са налице обстоят. по чл. 54, ал. 1 и по чл. 55, ал. 1, т.1 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата и:
• участници - свързани лица по смисъла на §2, т. 45 от ДР на ЗОП;
• участник, който е предложил цена за изпълнение на поръчката, по-висока от определената от Възложителя прогн. стойност на поръчката;
• участник, който е представил Техн. предложение за изпълнение на поръчката, което не отговаря на изискванията на Техн. спецификация и условията по поръчката;
• участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 3, т. 8 във връзка с чл. 5, ал. 1, т. 3 от Закона за икон. и фин. отношения с др-вата, регистр. в юрисд.и с префер. дан. режим, контролираните от тях лица и техните действ. собственици.
• участник, който след покана от Възложителя и в определения от него срок не удължи срока на валидност на офертата си.
IV. Съгласно чл. 67, ал.1 от ЗОП при подаване на офертата участникът декларира липса на основанията за отстраняване от проц-та и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП. Документите, чрез които се доказва информ., посочена в ЕЕДОП, могат да бъдат изисквани допълн. при условията на чл. 67, ал.5 и ал.6 от ЗОП. Съгласно чл. 67, ал.6 от ЗОП преди сключване на договор за общ. поръчка участникът, определен за изпълнител, представя акт. документи, удостоверяващи липсата на основания за отстраняване от процедурата, както и за съответствието с критериите за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и за третите лица, ако има такива.
V. Участниците могат да получат инф-я относно задълж. свързани с данъци и осигуровки, спазване на мерките за опазв. на ок. среда и др. от НАП, МОСВ, АЗ и ГИТ.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби се подават по реда на чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП в 10 - дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша №18
София 1000 Бразилия
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 06/07/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва