Деловодна информация
01008
12-00-118 05/07/2018 (дд/мм/гггг)
не
01008-2018-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Камено 000057001
ул.Освобождение 101
Камено BG341 8120 България
Георги Георгиев - Зам. кмет +359 55153008
obshtina@kameno.bg +359 55152480

Интернет адрес/и

www.kameno.bg

www.kameno.bg/bg/public-orders


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.kameno.bg/bg/public-orders
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

СТРОИТЕЛНИ РАБОТИ ПО ПОЛАГАНЕ НА ПЪТНА НАСТИЛКА НА УЛИЦИ В НАСЕЛЕНИТЕ МЕСТА И ОБЩИНСКИТЕ ПЪТИЩА НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА КАМЕНО, ПО ДВЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
45233252      
Строителство

СТРОИТЕЛНИ РАБОТИ ПО ПОЛАГАНЕ НА ПЪТНА НАСТИЛКА НА УЛИЦИ В НАСЕЛЕНИТЕ МЕСТА И ОБЩИНСКИТЕ ПЪТИЩА НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА КАМЕНО, ПО ДВЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ:
Обособена позиция 1: „СТРОИТЕЛНИ РАБОТИ ПО ПОЛАГАНЕ НА ПЪТНА НАСТИЛКА НА УЛИЦИ В НАСЕЛЕНИТЕ МЕСТА НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА КАМЕНО“
Обособена позиция 2: „СТРОИТЕЛНИ РАБОТИ ПО ПОЛАГАНЕ НА ПЪТНА НАСТИЛКА НА ОБЩИНСКАТА ПЪТНА МРЕЖА НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА КАМЕНО“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3333333.32      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Обособена позиция 1: „СТРОИТЕЛНИ РАБОТИ ПО ПОЛАГАНЕ НА ПЪТНА НАСТИЛКА НА УЛИЦИ В НАСЕЛЕНИТЕ МЕСТА НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА КАМЕНО“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Населените места и общинската пътна мрежа на територията на Община Камено.

Наименование на видовете СМР:
- Разкъртване на повредена асф. настилка;
- Профилиране и уплътняване на земното легло за направа на пътна настилка;
- Доставка на трошен камък и направа на основа от трошен камък;
- Фрезоване на повредена асф. настилка;
- Направа на първи битумен разлив за връзка;
- Направа на втори битумен разлив за връзка;
- Доставка и машинно полагане на плътен асф. бетон с дебелина 4 см;
- Доставка и машинно полагане на неплътен асф. бетон с дебелина 4 см;
- Асфалтови кърпежи (ръчно) с плътен асф. бетон с дебелина 4 см;
-Асфалтови кърпежи (ръчно) с плътен асф. бетон с дебелина 6 см;
- Асфалтови кърпежи (ръчно) с плътен асф. бетон с дебелина 8 см;
- Асфалтови кърпежи (ръчно) с неплътен асф. бетон с дебелина 4 см;
- Асфалтови кърпежи (ръчно) с неплътен асф. бетон с дебелина 6 см;
- Асфалтови кърпежи (ръчно) с неплътен асф. бетон с дебелина 8 см;
- Оформяне на канавки;
- Рязане на съществуваща асф. настилка;
- Попълване и профилиране на банкети;
- Повдигане (сваляне) на ревизионни шахти;
- Натоварване и извозване отпадъци на депо.
По-подробна информация се съдържа в Техническата спецификация, която е част от документацията за поръчката.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
666666.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

да


октомври-ноември 2020 год.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срок за изпълнение на обществената поръчка: две години от датата на възлагане на обществената поръчка, но не по-рано от 01.01.2019 год. или до изчерпване на прогнозната стойност на поръчката.

II.2) Описание 1

Обособена позиция 2: „СТРОИТЕЛНИ РАБОТИ ПО ПОЛАГАНЕ НА ПЪТНА НАСТИЛКА НА ОБЩИНСКАТА ПЪТНА МРЕЖА НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА КАМЕНО“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Населените места и общинската пътна мрежа на територията на Община Камено.

Наименование на видовете СМР:
- Разкъртване на повредена асф. настилка;
- Профилиране и уплътняване на земното легло за направа на пътна настилка;
- Доставка на трошен камък и направа на основа от трошен камък;
- Фрезоване на повредена асф. настилка;
- Направа на първи битумен разлив за връзка;
- Направа на втори битумен разлив за връзка;
- Доставка и машинно полагане на плътен асф. бетон с дебелина 4 см;
- Доставка и машинно полагане на неплътен асф. бетон с дебелина 4см;
- Асфалтови кърпежи (ръчно) с плътен асф. бетон с дебелина 4 см;
- Асфалтови кърпежи (ръчно) с плътен асф. бетон с дебелина 6 см;
- Асфалтови кърпежи (ръчно) с плътен асф. бетон с дебелина 8 см;
- Асфалтови кърпежи (ръчно) с неплътен асф. бетон с дебелина 4 см;
- Асфалтови кърпежи (ръчно) с неплътен асф. бетон с дебелина 6 см;
- Асфалтови кърпежи (ръчно) с неплътен асф. бетон с дебелина 8 см;
- Оформяне на канавки;
- Рязане на съществуваща асф. настилка;
- Попълване и профилиране на банкети;
- Повдигане (сваляне) на ревизионни шахти;
- Студено рециклиране на съществуваща пътна настилка;
- Натоварване и извозване отпадъци на депо.
По-подробна информация се съдържа в Техническата спецификация, която е част от документацията за поръчката.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
2666666.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

да


октомври-ноември 2020 год.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срок за изпълнение на обществената поръчка: две години от датата на възлагане на обществената поръчка, но не по-рано от 01.01.2019 год. или до изчерпване на прогнозната стойност на поръчката.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да вписани в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попадат обекта на поръчката, както следва: ІІ група - строежи от транспортната инфраструктура, ІІІ категория - строежи по чл. 137, ал. 1, т. 3, буква "а" от ЗУТ – общински пътища, улици от първостепенната улична мрежа III и IV клас и съоръженията към тях; а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Преди сключване на договора за обществена поръчка Възложителят ще изиска от участника, определен за изпълнител да представи документи по чл. 60, ал.1 от ЗОП - Копие от удостоверения или талони за регистрация или други еквивалентни документи. В случай на обединение изискването се покрива от участникът, който ще извършва дейностите по строителство.
Изискването се прилага и за подизпълнителите, които ще извършват дейностите по строителство. Чуждестранните лица представят еквивалентен документ от държавата, в която са установени. Съгласно чл. 60, ал. 1 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри, а именно: в офертата трябва да се докаже регистрация в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която са установени (документът се представят на оригиналния език и в превод на български език), или да представят декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националните им закони. Представянето на декларация е възможност за доказване на обстоятелство към момента на подаване и разглеждане на офертите. Съгласно чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП избраният изпълнител трябва да представи документ, издаден от компетентен орган, който удостоверява, че съответната регистрация е извършена.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Всеки участник трябва да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в минимален размер за всяка от обособените позиции .
2.Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“ на участниците в строителството за обекти трета категория чл. 137, ал. 1, т. 3 от ЗУТ.


1. Всеки участник трябва да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в минимален размер за всяка от обособените позиции както следва: - За обособена позиция № 1 – „Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици в населените места на територията на Община Камено”: 650 000,00 (шестстотин и петдесет хиляди) лв.; - За обособена позиция № 2 – „Строителни работи по полагане на пътна настилка на общинските пътища на територията на Община Камено“: 2 500 000 (два милиона и петстотин хиляди) лв. На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, а именно: Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, най-много за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Доказване: Преди сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи документите по чл. 62, ал. 1, т. 3 и т. 4 ЗОП: годишен финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването му се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Годишният финансов отчет трябва да обхващат последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
2. Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“ на участниците в строителството за обекти трета категория чл. 137, ал. 1, т. 3 от ЗУТ, с праг не по-малък от минималните застрахователни суми за строителство за съответната категория строеж съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, която застраховка следва да покрива вреди причинени на други участници в строителството и/или трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, или съответен валиден аналогичен документ. За чуждестранните участници – да имат застраховка професионална отговорност за строителство или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство с праг не по-малък от минималните застрахователни суми за строителство за съответната категория строеж. На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, а именно: Доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Доказване: Преди сключване на договора за обществена поръчка Възложителят ще изиска от участника, определен за изпълнител да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – заверено копие от валидна застраховка „Професионална отговорност“.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, строителни дейности, чиито предмет и обем да са идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка.
2. Изисква се участникът в процедурата да разполага с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
3.Участникът трябва да разполага с техническо оборудване (собствено или наето).
4. Участникът трябва да притежава: Сертификат EN ISO 9001:2008 / ISO 9001:2015 за внедрена система за управление на качеството, с обхват на сертификация - предмета на поръчката (строителство), или еквивалент. Сертификат ISO 14001:2004/ISO 14001:2015 за внедрена система за управление на околната среда, с обхват на сертификация - предмета на поръчката (строителство), или еквивалент.
5. Участникът следва да разполага с необходимите технически средства и съоръжения за осигуряване на качеството, включително за проучване и изследване, както и да прилага определени мерки за осигуряване на качеството, а именно: със собствена и/или наета акредитирана лаборатория за контрол на качеството, или да има сключен предварителен договор за обслужване с акредитирана лаборатория за контрол на качеството на вложените материали за целия срок на изпълнение на договора.


1. Участникът следва да е изпълнил през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, строителни дейности, чиито предмет и обем да са идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка. За „идентично или сходно с предмета на поръчката” се приема извършване на СМР по изграждане и/или реконструкция, и/или рехабилитация на пътища и/или улици, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 1, б. „а”, и/или чл. 137, ал. 1, т. 2, б. „а”, и/или чл. 137, ал. 1, т. 3, б. „а” от Закона за устройство на територията. За „идентично или сходно с обема на поръчката” се приема изпълнение на минимум един обект на СМР по изграждане и/или реконструкция, и/или рехабилитация на пътища и/или улици, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 1, б. „а”, и/или чл. 137, ал. 1, т. 2, б. „а”, и/или чл. 137, ал. 1, т. 3, б. „а” от Закона за устройство на територията. 2. Изисква се участникът в процедурата да разполага с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, включващ най-малко:Ръководител на обекта: строителен инженер, ОКС магистър, специалност „Транспортно строителство”, специализация „Пътно строителство” или „Строителство на транспортни съоръжения” или еквивалент, да притежава професионален опит по специалността не по-малко от 5 г.; Инженер – геодезист: ОКС магистър по „Геодезия” или еквивалент, да притежава професионален опит по специалността не по-малко от 3 години ;Инженер „Пътно строителство”: ОКС магистър, специалност „Транспортно строителство”, профил „Пътно строителство” или „Строителство на транспортни съоръжения” или еквивалент, да притежава професионален опит по специалността не по-малко от 3 години; Отговорник по контрола на качеството, с висше или средно техническо образование, притежаващ валиден сертификат или друг еквивалентен документ.Координатор по безопасност и здраве при работа (КБЗ): професионална квалификация, свързана със строителството, със завършен курс за КБЗ или еквивалент. Да отговаря на изискванията по чл. 5 ал. 2 от Наредба №2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи. *Забележка: Едно физическо лице може да изпълнява функциите само на един експерт! 3.Участникът трябва да разполага с минимум следното техническо оборудване (собствено или наето):товарен автомобил за превоз на асфалтови смеси – 3 бр.; автогрейдер - 1 бр.; асфалтополагаща машина - 1 бр.; фреза за асфалтова настилка - 1 бр.; автогрудонатор – 1 бр.; валяк до 2,5 т. – 1 бр.; валяк над 10 т. – 1 бр.; моторна фугорезачка за асфалтови и бетонови повърхности – 1 бр.; моторна метла (духалка) – 1 бр.; влекач с ремарке за превоз на техника – 1 бр. 4. Участникът трябва да притежава: Сертификат EN ISO 9001:2008 / ISO 9001:2015 за внедрена система за управление на качеството, с обхват на сертификация - предмета на поръчката (строителство), или еквивалент. Сертификат ISO 14001:2004/ISO 14001:2015 за внедрена система за управление на околната среда, с обхват на сертификация - предмета на поръчката (строителство), или еквивалент. 5. Участникът следва да разполага с необходимите технически средства и съоръжения за осигуряване на качеството, включително за проучване и изследване, както и да прилага определени мерки за осигуряване на качеството.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнението на строително-монтажните работи ще се извърши след осигуряване на финансиране от бюджета на Община Камено. Договорът ще се сключи на база стойността на строително-монтажните работи, като плащанията ще се извършват съгласно проекта на договор към документацията за участие, приложим за всяка от обособените позиции, след осигуряване на финансиране. Стойността на поръчката се определя в български лева, без ДДС и се оферира от участника в ценовото му предложение.
Начинът на плащане на изпълнението на поръчката е посочен в проекта на договор за изпълнение на обществената поръчка и в документацията да обществена поръчка.
Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер на 3 (три процента) % от стойността на договора без ДДС.Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/08/2018 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/08/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателната зала, находяща се в административната сграда на Община Камено, град Камено, ул. Освобождение № 101

Получените заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


октомври-ноември 2020 год.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

От участие в обществената поръчка се отстранява участник, за който е налице което и да е от следните обстоятелства по чл. 54, ал. 1, т. 1, т. 2, т. 3, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 7 от Закона за обществените поръчки. От участие в обществената поръчка се отстранява участник, за който са налице обстоятелства по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП.
В случаите на чл.67, ал. 5 и чл. 67, ал. 6 от ЗОП поставените изисквания от Възложителя относно икономичесото и финансово състояние и техническите и професионални възможности на участниците (посочени съответно в Раздел III.1.2 и Раздел III.1.3 от настоящото обявление, респ. съдържащи се и в документацията за обществена поръчка) се доказва, както следва:
- по т.III.1.2,т.1) документи по чл. 60, ал.1 от ЗОП - Копие от удостоверения или талони за регистрация или други еквивалентни документи;
- по т.III.1.2 ,т.2) документите по чл. 62, ал. 1, т. 3 и т. 4 ЗОП: годишен финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването му се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, и документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – заверено копие от валидна застраховка „Професионална отговорност“;
- по т.III.1.3), т. 1 документи по чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП - Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, най-много за последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
- по т.III.1.3), т. 2 документи по чл. 64, ал. 1, т. 3 от ЗОП - Списък на технически лица и/или организации, включени или не в структурата на кандидата или участника, включително тези, които отговарят за контрола на качеството, а при обществени поръчки за строителство – лицата, които ще изпълняват строителството;
- по т.III.1.3), т. 3 документи по чл. 64, ал. 1, т. 9 от ЗОП - Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката;
- по т.III.1.3), т. 4 документи по чл. 63, ал.1, т.10 и т. 11 от ЗОП - валидни сертификати за система за управление на качеството, съгласно стандарта ISO 9001:2008/ ISO 9001:2015 или еквивалентен и система за управление на околната среда, съгласно стандарта ISO 14001:2004/ISO 14001:2015 или еквивалентен с обхват, еднакъв или сходен на предмета на поръчката;
- по т.III.1.3), т. 5 документи по чл. 64, ал. 1, т. 4 от ЗОП - Списък на техническите средства и съоръжения за осигуряване на качеството, включително за проучване и изследване, както и описание на мерките, използвани от кандидата или участника за осигуряване на качеството.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg/ +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/07/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва