Деловодна информация
00258
94-00-280 29/06/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
29/06/2018 (дд/мм/гггг)
00258-2018-0017 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на околната среда и водите 000697371
бул. Княгиня Мария Луиза № 22
София BG411 1000 България
Жулиета Димитрова +359 29406681
zhdimitrova@moew.government.bg +359 29807041

Интернет адрес/и

http://www.moew.government.bg

http://www.moew.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.moew.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/229/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Околна среда

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Разработване и внедряване в експлоатация на информационна система „Минерални води“
72230000      
Услуги

Обществената поръчка е насочена към развитието и укрепването на управленския капацитет и създаването на условия за по-добър контрол от страна на МОСВ чрез инвестиции за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии (ИКТ) и услуги, специализирани за автоматизиране на дейности по отчет и контрол на състоянието на находищата на минерални води и свързаните с тях концесионни договори на територията на България.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
220000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72230000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Мястото на изпълнение е сградата на МОСВ, находяща се в град София 1000, бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 22.

Предметът на обществената поръчка включва изпълнението на следните дейности:
1. Дейност 1: Анализ и проектиране;
2. Дейност 2:Разработка на системата;
3. Дейност 3: Инсталация на системата;
4. Дейност 4: Тестване и внедряване;
5. Дейност 5: Обучение на персонала на Възложителя;
6. Дейност 6: Гаранционна поддръжка.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение на поръчката (ОП)    60
Цена
ЦП - 40
II.2.6) Прогнозна стойност
220000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да има опит в изпълнението на дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка. Под дейност, която е с предмет „идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка“, следва да се разбира: дейност включваща разработка и внедряване на уеб-базирана информационна система и/или регистър и/или портал и/или приложен софтуер.
2. Участникът в настоящата обществената поръчка трябва да разполага с екип от експерти - 5 ключови експерта от които: 1 Ръководител на екип и 4 ключови експерта, за изпълнението на описаните в Техническата спецификация дейности.
3. Участникът следва да прилага внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС ЕN ISO 9001 или еквивалентен.
4. Участникът следва да прилага внедрена система за управление на информационната сигурност по стандарт БДС ЕN ISO 27001 или еквивалентен.


1. Участникът следва да е изпълнил минимум 1 (една) дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка за последните три години, считано от датата на подаване на оферта.Възложителят ще приеме за достатъчни услуга/дейност, сходни с предмета на поръчката, независимо от обема, в който са реализирани. Под „изпълнена” следва да се разбира тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на посочения тригодишен период. Съответствието си с това изискване участниците удостоверяват като попълват списъка в Част IV, Раздел В, поле 1б) от еЕЕДОП (Приложение №3) с извършените дейности, които са идентични или сходни с предмета на настоящата поръчка, с посочване на стойности, дати и получатели. За доказване на съответствието си с това изискване в случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, участниците представят доказателства за изпълнената услуга, съгласно чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП.
2. Участникът в настоящата обществената поръчка трябва да разполага с екип от експерти, за изпълнението на описаните в Техническата спецификация дейности и задължително да посочи минимум следните лица със съответната професионална компетентност: А) Ключов експерт 1- Ръководител на екипа: Квалификация: • Висше образование в една от следнтите области на висше образование: „Технически науки“ или „Природни науки, математика и информатика“ или „Социални, стопански и правни науки“, съгласно Класификатора на областите на висшето образование и професионалните направления, утвърден с ПМС № 125 от 2002г., или еквивалентни на посочeните, за придобитите в чужбина.Професионален опит: •Да притежава опит като ръководител на минимум два ИТ проекта или ръководител на екип за изпълнение на минимум две услуги или дейности свързани с проектиране, разработване и внедряване на уеб базирани информационни системи;•Да притежава сертификат в областта на управлението на проекти (Prince2 Foundation, PMI РМР или еквивалентен);•Да притежава сертификат по някоя от методологиите за управление на софтуерна разработка и/или предоставяне на ИТ услуги (RUP, SCRUM, ITIL или еквивалентни).
Б) Ключов експерт 2 - Бизнес анализатор: Квалификация: •Висше образование в една от следните области на висше образование: „Технически науки" или „Природни науки, математика и информатика“ или „Социални, стопански и правни науки“, съгласно Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС № 125 от 2002 г., или еквивалентни на посочените, за придобитите в чужбина. Професионален опит: •Опит в изпълнението на минимум 2 услуги или дейности в областта на бизнес анализа и/или дефиниране на бизнес процеси при разработването на информационни системи.
В) Ключов експерт 3 – Програмист: Квалификация: •Висше образование в една от следните области на висше образование: „Технически науки" или „Природни науки, математика и информатика“, съгласно Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС № 125 от 2002 г., или еквивалентни на посочените, за придобитите в чужбина.Професионален опит: •Професионален опит като програмист в поне две изпълнени услуги или дейности за разработване и внедряване на уеб базирани информационни системи и/или регистри и/или портали и/или приложен софтуер.
Г) Ключов експерт 4 - Програмист потребителски интерфейс: Квалификация:•Висше образование в една от следните области на висше образование: „Технически науки" или „Природни науки, математика и информатика“, съгласно Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС № 125 от 2002 г., или еквивалентни на посочените, за придобитите в чужбина. Професионален опит:•Участие като програмист потребителски интерфейс в най-малко 2 изпълнени услуги или дейности в областта на информационните технологии, свързани с разработка и внедряване на информационна система и/или регистър и/или портал и/или приложен софтуер.
Продължава в раздел VI.3) Допълнителна информация.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подписване на договора участникът,представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от цената на договора без ДДС и гаранция за авансово плащане в размер на 30% от цената на договора с ДДС.Двете гаранции се представят в една от следните форми:- заверено копие на платежно нареждане за парична сума, преведена по сметката на МОСВ в БНБ ЦУ,IBAN: BG70BNBG96613300138701,BIC код на БНБ ЦУ– BNBGBGSF;- банкова гаранция в оригинал;- застрахователна полица за застраховка,която обезпечава изпълнението чрез покритие от застрахователя на отговорността на изпълнителя. Участници,за които са налице обстоятелствата по чл.54,ал.1, и чл.55,ал.1,т.1,т.3,т.4 и т.5, чл.107 ЗОП и чл.69 ЗПКОНПИ, ще бъдат отстранени от процедурата.Участник,за когото важат забраните по чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС,освен ако за него не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон, ще бъде отстранен от процедурата.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/08/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/08/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Министерство на околната среда и водите, гр. София, бул. "Княгиня Мария Луиза" №22

На публичното заседание за отваряне на офертите могат да присъстват участниците или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от раздел III.1.3) Технически и професионални възможности:
Д) Ключов експерт 5 - Контрол по качеството: Квалификация:•Висше образование в една от следните области на висше образование: „Технически науки" или „Природни науки, математика и информатика“, съгласно Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС № 125 от 2002 г., или еквивалентни на посочените, за придобитите в чужбина.Професионален опит:•Професионален опит като специалист контрол по качеството в поне една изпълнена услуга или дейност за внедряване на информационна система и/или регистър и/или портал и/или приложен софтуер. Под изпълнена следва да се разбира тази услуга/дейност, чието изпълнение е приключило. Информация относно съответствието с изискванията за технически и професионални способности се попълва в Част IV, Раздел В, поле 6 в еЕЕДОП (Приложение № 3), където следва точно и подробно да се посочат данните за квалификация и професионален опит на експертите, включени в екипа за изпълнение на обществената поръчка. За доказване на съответствието с това изискване в случаите по чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП, участниците представят документи, чрез които се доказва информацията, посочена съответно в Част IV, Раздел В, поле 6 от еЕЕДОП (Приложение №3) - списък на експертите, които ще отговарят за изпълнението, в който са посочени точно и подробно квалификацията и професионалния опит на лицата.
3. Участникът следва да прилага внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС ЕN ISO 9001 или еквивалентен, за дейности включващи анализ, проектиране, разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни решения в областта на информационните технологии.Съответствието си с това изискване участниците удостоверяват, като попълват информация за внедрена система за качество в Част IV, Раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление поле първо от еЕЕДОП (Приложение № 3). За доказване на съответствието си с това изискване в случаите по чл. 67, ал.5 и ал.6 от ЗОП, участниците представят заверено копие на валиден сертификат по стандарт БДС ЕN ISO 9001 или еквивалентен, за дейности включващи анализ, проектиране, разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни решения в областта на информационните технологии.
4. Участникът следва да прилага внедрена система за управление на информационната сигурност по стандарт БДС ЕN ISO 27001 или еквивалентен, за дейности включващи анализ, проектиране, разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни решения в областта на информационните технологии.Съответствието си с това изискване участниците удостоверяват, като попълват информация за внедрена система за качество в Част IV, Раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление поле първо от еЕЕДОП (Приложение №3).За доказване на съответствието си с това изискване в случаите по чл. 67, ал.5 и ал.6 от ЗОП, участниците представят заверено копие на валиден сертификат по стандарт БДС ЕN ISO 27001 или еквивалентен, за дейности включващи анализ, проектиране, разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни решения в областта на информационните технологии. Сертификатите по т.3 и 4 трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл.5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за за оценяване на съответствието.Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 29/06/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва