Деловодна информация
00258
95-00-3166 26/06/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
26/06/2018 (дд/мм/гггг)
00258-2018-0016 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министeрство на околната среда и водите 000697371
бул. Княгиня Мария Луиза № 22
София BG411 1000 България
Милена Кънчева - главен експерт дирекция Обществени поръчки +359 29406506
mkancheva@moew.government.bg +359 29807041

Интернет адрес/и

http://www.moew.government.bg

http://www.moew.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/270/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.moew.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/270/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Околна среда

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Създаване на Система за управление на водите в басейна на река Искър (СУВ-БРИ) като първа фаза на Национална система за управление на водите в реално време (НСУВРВ)“
90714100      
Доставки

Настоящата поръчка е съгласно Техническата спецификация със слeдния обхват:
• Дейност 1 Обзор, оценка и предложение за оптимизация на съществуващите системи за наблюдение на водите в басейна на река Искър;
• Дейност 2 Разработка, представяне и съгласуване на обща концепция за управление на водите в реално време в Република България (Концепция за НСУВРВ);
• Дейност 3 Разработка, представяне и съгласуване на идеен проект за изграждане и внедряване на Система за управление на водите в басейна на река Искър (СУВ-БРИ) на база общата концепция за Национална система за управление на водите в реално време (НСУВРВ);
• Дейност 4 Разработка, представяне и съгласуване на технически проект за изграждане и внедряване на Система за управление на водите в басейна на река Искър (СУВ – БРИ), в съответствие с идейния проект за Система за управление на водите в басейна на река Искър (СУВ – БРИ);
• Дейност 5 Изграждане и внедряване на Система за управление на водите в басейна на река Искър (СУВ–БРИ)
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
4450000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90714100      
35710000      
48800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412
BG313
BG315
BG314

В териториално отношение дейностите по изпълнение на възлаганата поръчка ще обхванат речния басейн на река Искър, Област София и области Софийска, Враца, Ловеч и Плевен.

Предметът на настоящата поръчка е изпълнение на дейностите по създаване на Система за управление на водите в басейна на река Искър (СУВ-БРИ) като първа фаза на Национална система за управление на водите в реално време (НСУВРВ). Съгласно Техническите спецификации и изисквания към изпълнението, посочени в настоящата документация, са включени следните дейности:
• Дейност 1 Обзор, оценка и предложение за оптимизация на съществу¬ващите системи за наблюдение на водите в басейна на река Искър;
• Дейност 2 Разработка, представяне и съгласуване на обща концепция за управление на водите в реално време в Република България (Концепция за НСУВРВ);
• Дейност 3 Разработка, представяне и съгласуване на идеен проект за изграждане и внедряване на Система за управление на водите в басейна на река Искър (СУВ-БРИ) на база общата концепция за Национална система за управление на водите в реално време (НСУВРВ);
• Дейност 4 Разработка, представяне и съгласуване на технически проект за изграждане и внедряване на Система за управление на водите в басейна на река Искър (СУВ – БРИ), в съответствие с идейния проект за Система за управление на водите в басейна на река Искър (СУВ – БРИ);
• Дейност 5 Изграждане и внедряване на Система за управление на водите в басейна на река Искър (СУВ – БРВ).
Сроковете за изпълнение на дейностите са съгласно Техническата спецификация.
Гаранционното обсружване (поддръжка) на СУВ–БРИ следва да е минимум 24 (дванадесет и четири) месеца и но не повече от 36 (тридесет и шест) месеца, считано от датата на подписване на приемо-предавателния Протокол за въведена информация и тестване на системата.
Гаранцията на отделните съоръжения е включена в гаранционното обслужване (поддръжка) и следва да покрива поправката или смяната на дефектни части, които не са следствие от: неправилна експлоатация, небрежност, неумело боравене, от неспазването на предписанията, описани в ръководството за експлоатация и поддръжка по отношение на част или цялото оборудване или от неспазване на условията за съхранение на системата от страна на МОСВ, както и следствие от форсмажорни обстоятелства.
Също така в периода на гаранционното обслужване (поддръжка) Изпълнителят следва да осигури необходимите софтуерни лицензи за нормалното функциониране на Системата за управление на водите в басейна на река Искър (СУВ – БРВ) и застраховка на активите, обект на интервенции/инвестиции покриваща застрахователни рискове като кражби, пожар, наводнения и други природни бедствия, както и злоумишлени действия на трети лица и др., както и да осигури такса за създаване и обслужване на интернет домейн и всички такси, свързани с пренос на данни.
Критериите по-долу
 
ДА TO-Техническа оценка - на общия професионален опит на експертите за изпълнение на поръчката    60
СИ - Срок на изпълнение    5
СГ - Срок за пълно гаранционно обслужване    5
Цена
Финансова оценка -30
II.2.6) Прогнозна стойност
4450000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
450

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект № BG16M10P002-4.002-0001 „Създаване на система за управление на водите в басейна на р. Искър, като първа фаза на НСУВРВ“ - Приоритетна ос 4 на Оперативна програма „Околна среда 2014–2020 г.

Към Раздел II.2.7 Продължителност на поръчката
Общият срок за изпълнение на възлаганата поръчка е срокът, предложен от участника, определен за изпълнител, но не повече от 450 (четиристотин и петдесет) дни и не по-малко от 420 (четиристотин и двадесет) дни, считано от посочената дата в уведомлението за започване на изпълнението на договора.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания свързани с годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да е реализирал минимален общ оборот изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размери съгласно изискваното минимално ниво по-долу.

Участникът следва да е реализирал:
1) Минимален общ оборот в размер на минимум 8 000 000 (осем милиона милиона) лева за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
За доказване на съответствието с изискванията по т.1 в случаите по чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП, участниците представят документи, чрез които се доказва информацията, посочена съответно в Част IV, Раздел Б, т.1а) и т.3 в приложимите случаи от еЕЕДОП (Приложение №3) - например: справка за общия оборот, посочване на публичен регистър, в който е публикувана информацията и други по преценка на участника доказващи неговото икономическо и финансово състояние за случаите, когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи.
Данните от оборота могат да обхващат най-много последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или започнал дейността си.
Съгласно пар. 66 от Допълнителните разпоредби на ЗОП „годишен общ оборот“ е сумата от нетните приходи от продажби.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът следва да е изпълнил поне 1 (една) дейност за услуга и поне 1 (една) дейност за доставка с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата поръчка за последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.

Участникът следва да отговаря на следните изисквания:
1) Участникът следва да е изпълнил поне 1 (една) дейност за услуга и поне 1 (една) дейност за доставка с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата поръчка за последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
Под сходни с предмета и обема на поръчката дейности се приемат услуги/дейности за:
А) Проектиране на най–малко 1 (една) система за хидравлично и хидроложко моделиране/прогнозиране и/или
Б) Проектиране, разработка и внедряване на най-малко 1 (една) информационна система за управление на водни ресурси.
Под сходни с предмета и обема на поръчката дейности се приемат доставки/дейности за:
А) доставка и внедряване на най-малко 1 (едно) хидрометрично и метеорологично оборудване и/или
Б) доставка и внедряване на най-малко 1 (една) информационна система за управление на водни ресурси.
В списъкът на услугите, които са идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата се посочват стойностите, датите и получателите.
Под „изпълнени дейности“ се разбират такива, които независимо от датата на започването им, са приключили в посочения по-горе период.
В настоящата документация за обществена поръчка и нейните приложения пунктуационния знак „/“ следва да се чете: „и“ или „или“.
За доказване на съответствието с изискванията по т.1 в случаите по чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП, участниците представят документи, чрез които се доказва информацията, посочена съответно в Част IV, Раздел В, т.1б) от еЕЕДОП (Приложение №3) - например: референции, удостоверения, посочване на публичен регистър, в който е публикувана информацията за услугата и други по преценка на участника.
Допълнителни условия за приложимите случаи.
1) При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
2) Когато участник е чуждестранно лице той представя съответен еквивалент на изискващите се документи за доказване на критериите за подбор съгласно законода-телството на държавата, в която е установен.
3) Участниците могат за конкретната поръчка да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с техническите способности и професионалната компетентност.
4) Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения.
5) Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
6) Възложителят изисква от участника да замени посоченото от него трето лице, ако то не отговаря на някое от условията по т.4.
7) Когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица, той може да докаже изпълнението на критериите за подбор с капацитета на трети лица при спазване на условията по т.3 и т.4.
В приложимите случаи по т.3?т.7 се попълва част II, буква B на приложения към документацията за обществена поръчка образец – еЕЕДОП (Приложение №3).
8) Когато участника ползва подизпълнители последните трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
В приложимите случаи по т.8 се попълва част II, буква Г на приложения към документацията за обществена поръчка образец – еЕЕДОП (Приложение №3).
Продължава в раздел VI.3 Допълнителна информация
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията за изпълнение на поръчката са указани в Техническата спецификация и документацията за обществена поръчка.
За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл. 54 и чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 3 и т. 5 от ЗОП.
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% от общата цена на договора за обществена поръчка без включен ДДС.
Възложителят сключва писмен договор за обществена поръчка с определения изпълнител по реда и разпоредбите на чл. 112 от ЗОП при условие, че при подписване на договора определения изпълнител изпълни условията на чл. 112, ал. 1 от ЗОП.
В съответствие с чл. 67, ал. 6 от ЗОП участникът, избран за изпълнител предоставя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с годност и поставените критерии за подбор. Документите за приложимите случаи се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

06/08/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/08/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

град София, МОСВ, бул. "Княгиня Мария Луиза" № 22

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
Комисията разглежда, оценява и класира офертите съгласно глава V, раздел VIII от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от Раздел III.1.3) Технически и професионални възможности
Допълнителни условия за приложимите случаи.
9) Преди сключването на договор за обществена поръчка участника, определен за изпълнител предоставя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с годност и поставените критерии за подбор. Документите за приложимите случаи се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
към Раздел II.1.5 Прогнозна стойност
Общата прогнозна стойност на поръчката е 4 450 000.00 лв без включен ДДС, която е разпределена, както следва:
- за услуга 10% от общата прогнозна стойност, която включва изпълнениета на: Дейност1, Дейност 2, Дейност 3 и Дейност 4 от обхвата на поръчката;
- за доставка 90% от общата прогнозна стойност, която включва изпълнението на Дейност 5 от обхвата на поръчката.
Допълнителна информация:
Към Техническото предложение задължително се прилагат автобиографии (CV) по Приложение № 4А на експертите, които ще изпълняват/отговарят за поръчката и се прилагат доказателства за образованието и професионалния опит на експерта в съответствие с раздел 11 „Експертен състав“ от Техническите спецификации.
Участник, който не представи Техническо предложение или то не отговаря на обявените условия на поръчката ще бъде отстранен от участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка на основание чл. 107, т. 2, б.”а” от ЗОП.
Участник, чието ценово предложение, надвишава общата прогнозна стойност на поръчката и не е съобразено с процентното съотношение между: 1) 10% за услуга от общата прогнозна стойност и 2) 90% за доставка от общата прогнозна стойност ще бъде отстранен от участие.
Извън съдържанието на ПЛИК „Ценово предложение“ не трябва да е посочена никаква информация относно предлаганата от участниците цена. Участници, които по какъвто и да е начин са включили някъде в офертите си или извън плик „Ценово предложение” елементи, свързани с предлаганата цена или части от нея, ще бъдат отстранени от участие в процедурата.
Участник, който не представи ценово предложение, или то не отговаря на обявените условия на поръчката ще бъде отстранен на основание чл.107, т.2а.
Офертата се представя в писмен вид на хартиен носител, с изключение на еЕЕДОП - Единен европейски документ за обществени поръчки за участника, който се попълва за всеки от участниците в обединението, за подизпълнителите, ако такива са посочени, и/или трети лица, чийто капацитет ще бъде използван, който съгласно чл. 67, ал. 4 от ЗОП и във връзка с § 29, т. 5, б. „а“ от ПЗР на ЗОП и се представя задължително само в електронен вид подписан от всички лица съгласно чл. 54, ал. 2 и чл. 55, ал. 3 от ЗОП, на подходящ оптичен носител в опаковката с офертата.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/06/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва