Деловодна информация
00420Община Гълъбово
 
не
00420-2018-0011 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Гълъбово 000817696
бул. Република № 48
Гълубово BG422 6280 България
инж. Севдалин Сидеров - Директор ТСУ и ИРУ +359 41868901
stoianov.sekretar@gmail.com +359 41864194

Интернет адрес/и

http://www.galabovo.org

http://galabovo.org/porychki/913


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://galabovo.org/porychki/913
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изготвяне на инвестиционни проекти за обекти с които Община Гълъбово ще кандидатства за финансиране по „Програма за развитие на селските райони 2014-2020г.” по 5 (пет) обособени позиции
71320000      
Услуги

Предметът на поръчката включва изготвяне на инвестиционни проекти за обекти с които община Гълъбово ще кандидатства за финансиране по „Програма за развитие на селските райони 2014-2020г.”, чрез сдръжение „Местна инициатива группа Гълъбово – Опан” като при изготвянето им следва да се спазват изискванията по всички действащи към момента съответни нормативни документи, вкл. Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и други сроред обекта предмет на съответната обособена позция.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
34630      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Обект „Ремонт на главна зала в дом на културата – гр. Гълъбово, находящ се в УПИ I, ПИ № 534, кв. 148, гр. Гълъбово” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Република България, община Гълъбово

предметът на обособената позция включва изготвяне на проект за частичен ремонт на „Дом на културата – главна зала” – разгъната площ приблизително 600 кв. м., Община Гълъбово, включително направа на архитектурно заснемане на залата с цел установяване на технически параметри и размери, както и текущо състояние. Проектът за ремонт трябва да е във фаза „работен проект“ и в обем и съдържание както следва:
? част: Архитектура;
? част: Строителни конструкции;
? част: Електро;
? част: Пожарна безопасност, вкл. „Пожароизвестяване”;
? количествени сметки;
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изготвяне на проекта    30
Срок за отстраняване на несъответствия на проекта    20
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
13330      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
15

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ПРСР 2014-2020г.

II.2) Описание 1

Обект: „Основен ремонт на читалище с. Мусачево, находящ се в УПИ XII – 262, кв.14, с. Мусачево” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

Република България, Община Гълъбово

предметът на обособената позция включва изготвяне на проект за ремонт на сграда - „Читалище село Мусачево” – разгъната площ приблизително 360 кв. м., включително направа на архитектурно заснемане на сградата с цел установяване на технически параметри и размери, както и текущо състояние. Проектът за ремонт трябва да бъде във фаза „технически проект“ и в обем и съдържание както следва:
? част: Архитектура;
? част: Строителни конструкции;
? част: Електро;
? част: Енергийна ефективност;
? част: Пожарна безопасност.
? количествени сметки
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изготвяне на проекта    30
Срок за отстраняване на несъответствия на проекта    20
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
10750      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
15

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ПРСР 2014-2020г.

II.2) Описание 1

Обект „Основен премонт и промяна на предназначението на производствена сграда в спортен клуб, находящ се в УПИ I-673, кв. 57, с. Обручище” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

Република България, Община Гълъбово

предметът на обособената позция включва изготвяне на проект за реконструкция и ремонт на сграда с производствено предназначение с цел изграждане на спортен клуб – фитнес зала. Сградата се намира в стадион село Обручище – разгъната площ приблизително 120 кв. м., Община Гълъбово, включително направа на архитектурно заснемане на сградата с цел установяване на технически параметри и размери, както и текущо състояние. Трябва да се предвиди закупуване на необходимото оборудване за изграждане на фитнес зала. Проектът за основен ремонт трябва да бъде във фаза „технически проект“ и в обем и съдържание както следва:
? част: Архитектура
? част: Строителни конструкции
? част: ВиК
? част: Електро
? част: Енергийна ефективност
? част: Пожарна безопасност.
? количествени сметки
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изготвяне на проекта    30
Срок за отстраняване на несъответствия на проекта    20
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
5550      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
15

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ПРСР 2014-2020г.

II.2) Описание 1

Обект „Изграждане на детска площадка в УПИ I, кв. 2, гр. Гълъбово” 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

Република България, Община Гълъбово

предметът на обособената позция включва изготвяне на проект за детска площадка в обществена зелена площ УПИ „за озеленяване“, кв.2 гр. Гълъбово. Теренът, предвиден за детска площадка е с неправилна четириъгълна форма и с максимална площ около 550м2. за деца от възрастова група 3-12 години. Съоръженията за игра на детската площадка да включват следните общи игрови функции: люлеене, пързаляне, въртене, клатушкане, пазене на равновесие, катерене, игри със сюжети и роли, експериментиране, учене, общуване – колективни игри.
Площадката трябва да отговаря на действащите изисквания за безопасност и да осигуряват възможности за занимания на деца с увреждания, както и съответен достъп до съоръженията. В зоните за безопасност на детските съоръжения да бъдат изградени ударопоглъщащи настилки от каучукови плочи
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изготвяне на проекта    30
Срок за отстраняване на несъответствия на проекта    20
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
3000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
15

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ПРСР 2014-2020г.

II.2) Описание 1

Обект: „Изграждане на детска площадка в УПИ II, кв. 9, с. Помощник” 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

Република България, Община Гълъбово

предметът на обособената позция включва изготвяне на проект на детска площадка в УПИ ІІ-85, кв.9, с.Помощник. Теренът, предвиден за детска площадка е общински урегулиран поземлени имот, част от двор на бивше училище в селото, което вече не функционира. Трябва да се създаде площадка за игра на деца от възрастова група 3-12 години. Съоръженията за игра на детската площадка да включват следните общи игрови функции: люлеене, пързаляне, въртене, клатушкане, пазене на равновесие, катерене, игри със сюжети и роли, експериментиране, учене, общуване – колективни игри. Площадката трябва да отговаря на действащите изисквания за безопасност и да осигуряват възможности за занимания на деца с увреждания, както и съответен достъп до съоръженията. В зоните за безопасност на детските съоръжения да бъдат изградени ударопоглъщащи настилки от каучукови плочи.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изготвяне на проекта    30
Срок за отстраняване на несъответствия на проекта    20
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
2000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
15

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ПРСР 2014-2020г.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

В настоящата обществена поръчка не са предвидени изисквания към годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност на участниците
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът декларира съответствие с поставеното изискване по т.1 чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като представи справка за оборот от услуги по проектиране през последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността. Информацията се посочва в Част IV: Критерии за подбор, буква Б: икономическо и финансово състояние т.2а) от ЕЕДОП.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация:
- Справка за оборота от от услуги по проектиране за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Или
- Копия на годишните отчет за последните 3 (три) приключили финансови години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която Участникът е установен.
Забележка: Когато по основателна причина кандидат или участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При условията на чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключване на договора, определения изпълнител представя документите по предходното изречение (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП).
2. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване по т.2, като попълва в част IV, раздел Б, т.5) от ЕЕДОП, като посочи застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност“, както и номер и валидност на същата.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на документи доказващ наличие на застраховка “Професионална отговорност”. При условията на чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключване на договора, определения изпълнител представя документите по предходното изречение (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП).


1. Участникът трябва да е реализирал оборот от услуги по проектиране, през последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от прогнозната стойност на обособената позиция за която участва. За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
Забележка: В случай, че участникът подава оферта за повече от една обособена позиция изискването не се прилага кумулативно.
2. Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обособената позция за която участва, за участник – чуждестранно лице съгласно законодателство на държавата в която е установен.
Изискването се прилага за всяка една от обособените позиции, включени в предмета на обществената поръчка.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване по т.1, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 1б) от ЕЕДОП, като предостави и информация за стойностите датите и получателите на услугите идентични или сходни с предмета на поръчката.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на услугите идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертите с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената услуга. При условията начл. 67, ал. 6 от ЗОП,преди сключване на договора, определения изпълнител представя документите по предходното изречение (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП).
2. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване по т.2 чрез представяне на ЕЕДОП, като посочи специалистите, които ще изпълняват обществената поръчка в това число:
• Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка)
• Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение)
• Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател)
• Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, участие в проекти/обекти сходни с предмета на поръчката)- в приложимите случаи.
Информацията за лицата от екипа, който са служители на участника, се попълва в Част IV, раздел буква В, т. 6) от ЕЕДОП.
Информацията за лицата, който не са служители на участника, се попълва в Част IV, раздел буква В, т. 2) от ЕЕДОП.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата. При условията начл. 67, ал. 6 от ЗОП,преди сключване на договора, определения изпълнител представя документите по предходното изречение (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП).
3. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, чрез попълване на Част IV, раздел Г от ЕЕДОП като посочи и вида, номера и дата на валидност на съответния сертификат.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копиe на валиден сертификат за система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен с обхват включващ дейности по проектиране;.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и управление на околната среда, когато участника не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случаи участника трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.


1. През последните три години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил поне една услуга идентична или сходна с предмета на поръчката. Под „услуга идентична или сходна с предмета на поръчката“ следва да се разбира изготвяне на технически и/или работни проекти за обекти, които включват:
- За обособена позция № 1, 2 и 3 - изграждане и/или ремонт и/или реконструкция на сгради.
- За обособена позция № 4 и 5 - изграждане и/или ремонт и/или реконструкция на детски площадки.
Забележка: В случай, че участникът подава оферта за повече от една обособена позиция изискването не се прилага кумулативно.
2. Участникът трябва разполага със следния екип за изпълнение на съответните обособени позиции:
За обособена позция № 1, 2 и 3:
• Ръководител екип – да притежава висше образование специалност „Архитектура” или „Строителство на сгради и съоръжения”, или „Промишлено и гражданско строителство”, или еквивалентна, да притежава пълна проектантска правоспособност /ППП/, съгласно чл. 230 от ЗУТ и участие като „ръководител или зам. ръководител на обект” в предоставянето на минимум 1 услуга идентична или сходна с предмета на поръчката;
• Проектант по част „Строителни конструкции” – да притежава пълна проектантска правоспособност /ППП/ по съответната част, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съответната година или еквивалентна за чуждестранните участници;
• Проектант по част „ВИК” (изискването се отнася само за обособена позция №3) – да притежава пълна проектантска правоспособност /ППП/ по съответната част, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съответната година или еквивалентна за чуждестранните участници;
• Проектант по част „Електро” – да притежава пълна проектантска правоспособност /ППП/ по съответната част, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съответната година или еквивалентна за чуждестранните участници.
• Проектант по част „Енергийна ефективност” (изискването се отнася за обособена позция №2 и №3) – да притежава пълна проектантска правоспособност /ППП/, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съответната година или еквивалентна за чуждестранните участници.
• Проектант по част „Пожарна безопасност” - да притежава пълна проектантска правоспособност /ППП/ по съответната част, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съответната година или еквивалентна за чуждестранните участници.
Под услуги идентична или сходни с предмета на поръчката следва да се разбира услуга/услуги по изработване на технически и/или работен проект за изпълнение на ново строителство и/или реконструкция, и/или основен ремонт на сгради.
За обособена позция № 4 и 5:
• Ръководител екип – да притежава висше строително образование, пълна проектантска правоспособност /ППП/, съгласно чл. 230 от ЗУТ и участие като „ръководител или зам. ръководител на обект” в предоставянето на минимум 1 услуга идентична или сходна с предмета на поръчката;
• Проектант по част „Паркоустройство и благоустройство” – да притежава пълна проектантска правоспособност /ППП/ по съответната част, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съответната година или еквивалентна за чуждестранните участници;
• Проектант по част „Геодезическа” – да притежава пълна проектантска правоспособност /ППП/ по съответната част, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съответната година или еквивалентна за чуждестранните участници;
Под услуги идентична или сходни с предмета на поръчката следва да се разбира услуга/услуги по изработване на технически и/или работен проект за изпълнение на ново строителство и/или реконструкция, и/или основен ремонт на детски площадки.
3. Участникът да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен с обхват, включващ дейности по проектиране.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.При подписване на договора избрания изпълнител представя документ за внесена гаранция за изпълнение под формата на парична сума, оригинал на неотменяема банкова гаранция или валидна застрахователна полица в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/07/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/07/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Административна зала на Общинска администрация Гълъбово - партерен етаж

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ:
1. Възложителят отстранява от участие в процедурата, участник за когото са налице или са възникнали преди или по време на процедурата основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1 и т.5 от ЗОП, условията по чл.107 от ЗОП,както и обстоятелствата по чл. 3,т. 8 от ЗИФОДРЮПДРС.
2. Основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 се отнасят за лицата, които представляват участника, членовете на управителни и надзорни органи и за др. лица, които имат правомощия да упражняват контрол при вземането на решения от тези органи.
3. В случай че участникът е обединение от физически и/или юридически лица основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1 и т.5 от ЗОП се прилагат за всеки член на обединението. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители или ще използва ресурсите на трети лица, основанията се прилагат и за тях.
4. При подаване на оферта участникът декларира липсата на осн. за отстраняване и съотв. с критериите за подбор, чрез представяне на ЕЕДОП. В ЕЕДОП се предоставя съответната инфо., изисквана от Възложителя, и се посочват националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят инфо.
5. В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката те трябва да отговарят на критериите за подбор съобразно вида и дела от поръчката, които ще изпълняват.
6. Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, по отношение на критериите, свързани с икономическото и/или финансово състояние и/или техническите способности и/или професионалната компетентност, третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет.
7. Когато участникът е посочил, че ще използва подизпълнители или капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП.
8. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице ЕЕДОП се представя за всяко физическо и/или юридическо лице, включено в състава на обединението.
9. При подаване на офертата участниците задължително предоставят ЕЕДОП в електронен вид, като той трябва да бъде цифрово подписан и приложен на подходящ оптичен носител към пакета документи за участие в процедурата. Форматът, в който се предоставя документът не следва да позволява редактиране на неговото съдържание.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197,ал.1, т.2 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/06/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва