Деловодна информация
02715
01720 21/06/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
21/06/2018 (дд/мм/гггг)
02715-2018-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национален дворец на културата – Конгресен център – София ЕАД 201570119
ПЛ. БЪЛГАРИЯ 1
СОФИЯ BG411 1000 България
ЕЛИЗ РУШИД +359 29166040
erushid@gmail.com +359 28657053

Интернет адрес/и

www.ndk.bg

https://sop.bg/ndk-169/proceduri-20-1-zop/#h


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/ndk-169/proceduri-20-1-zop/#h
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
„Национален дворец на културата – Конгресен център София“ ЕАД 201570119
пл. България 1
София BG411 1000 България
Елиз Рушид +359 29166040
erushid@ndk.bg +359 28657053

Интернет адрес/и

www.ndk.bg

https://sop.bg/ndk-169/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Отдих, култура и вероизповедание

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Осъществяване на денонощна невъоръжена физическа охрана, осигуряване на пропусквателен режим и видеонаблюдение на сгради, площи, съоръжения и движимо имущество в тях, собственост на НДК – София“
79700000      
Услуги

Предмет на настоящата поръчка е осъществяване на денонощна невъоръжена физическа охрана, осигуряване на пропусквателен режим и видеонаблюдение на сгради, площи, на съоръжения и движимо имущество в тях, както и сигнално охранителна дейност, и охрана на мероприятия в обекти посочени в техническата спецификация, собственост на НДК – София“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
860000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79700000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, пл. България 1

Предмет на настощата поръчка е осъществяване на денонощна невъоръжена физическа охрана, осигуряване на пропусквателен режим и видеонаблюдение на сгради, площи, на съоръжения и движимо имущество в тях, както и сигнално охранителна дейност, и охрана на мероприятия в обекти посочени в техническата спецификация, собственост на НДК – София“.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на предложения план за охрана    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
860000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

да


ежегодно
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

На основание чл.60, ал.2 от ЗОП във връзка с чл.4 от ЗЧОД – участникът следва да разполага с валиден лиценз за извършване на частна охранителна дейност, издаден съгласно Закона за частната охранителна дейност с териториален обхват, покриващ териториалния обхват на обектите на Възложителя. Лицензът задължително трябва да включва дейност по чл.5, ал.1, т.2 и т.3 от ЗЧОД.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.

Участниците следва да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база на годишните обороти, за последните три приключили финансови в зависимост от датата на създаване или започване на дейността им, съгласно чл. 61, ал. 1, т. 1, предложение второ, от ЗОП, както следва: участниците следва да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, в размер на 2 000 000,00 (два милиона) лв. за последните три приключили финансови години (2015 г., 2016 г. и 2017 г.), в зависимост от датата на създаване или започване на дейността им.„Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ по смисъла на §2, т. 67 от Допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки е: сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от дейност, попадащи в обхвата на обществената поръчка.За целите на настоящата поръчка, под „дейност, попадаща в обхвата на обществената поръчка” се разбира извършване на невъоръжена охранителна дейност, охраняване на обществени сгради.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката;Декларация за средносписъчния годишен брой на персонала и броя на членовете на ръководния състав за последните три години; Списък на персонала, който ще изпълнява съответната позиция, в който е посочена професионална компетентност на лицата (завършено образование - специалност и образователна степен, професионална квалификация и опит)


Участниците трябва да са изпълнили успешно минимум 2 (две) услуги по охраняване на обществени сгради, като минимум 1 /една/ услуга трябва да включва охрана на обект с минимум 10 охранителни поста.3.3.2. Участниците следва да притежават стандарти за управление на качеството:
- внедрена система за управление качеството от серията ISO 9001 или еквивалент с обхват извършване на охрана на имуществото на физически и/или юридически лица, охрана със сигнално-охранителна техника (дейност) и охрана на мероприятия, в съответствие с чл. 64, ал. 3 от ЗОП. Сертификатът трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.сертификат за внедрена система за управление на здравословните и безопасни условия на труд от серията OHSAS 18001 или еквивалент с обхват извършване на охрана на имуществото на физически и/или юридически лица, охрана със сигнално-охранителна техника (дейност) и охрана на мероприятия. Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, както следва: денонощен мониторинг-център за наблюдение и приемане на сигнали от охранявания обект и ръководство на мобилните охранителни патрули. помощни средства, съгласно чл. 60, ал. 1 и 2 от ЗЧОД, а именно: белезници; каучукови, пластмасови, щурмови и електрошокови палки и прибори, съобразно броя на постовете и общия брой охранители. автомобилни охранителни патрули минимум 10 броя. 3.3.4. Участниците следва да разполагат с персонал средно годишно с минимум 75 души персонал и ръководен състав за последните три години за изпълнение на поръчката, с определена професионална компетентност, съгласно чл. 63, ал. 1 т. 5 от ЗОП.3.3.5. Участникът трябва да разполага с персонал и с ръководен състав, ангажиран с изпълнението на поръчката, който да отговаря на следните минимални изисквания:
- Супервайзор: образователно-квалификационна степен „бакалавър” или „магистър”, с общ опит не – малко от 7 години и специфичен опит не по – малко от 5 години - Комендант - с образователно-квалификационна степен „бакалавър” или „магистър” с общ опит не – малко от 5 години и професионален опит в сферата на охранителната дейност не по-малко от 4 г.;
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 065-144724
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)
840191

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/07/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/07/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. София, пл. България 1, ет. 4, заседателна зала

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


2019 г.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Производството по обжалване произтича от действия или бездействия на Възложителя на основание чл. 196 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/06/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва