Деловодна информация
01259
РКП18-ДР00-344 21/06/2018 (дд/мм/гггг)
не
01259-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Район Красна поляна 0006963270579
улица Освобождение № 25
София BG411 1330 България
Любомир Борисов +359 29217218
Lhbor@abv.bg +359 29217244

Интернет адрес/и

http://krasnapolyana.bg/%20

http://krasnapolyana.bg/2018/175-01259-2018-inv-03


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://krasnapolyana.bg/2018/175-01259-2018-inv-03
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Благоустройство на локални градини в междублокови пространства на територията на Столична община, район Красна поляна -СО
50800000      
Услуги

В предмета на настоящата обществена поръчка са включени дейности, свързани с извършване на ремонтни работи на детски, спортни площадки и паркова мебел, текущ ремонт в междублокови пространства, поддържане на озеленени площи и засаждане на растителност на територията на района
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
83333      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
77300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София на територията на район „Красна поляна“.

В предмета на настоящата обществена поръчка са включени следните дейности:
1. Поливане растителност в кашпи – 50 л/ м? - 100 м?
2. Резитба на храсти – 1500 бр.
3. Прекопаване и плевене на кашпи - 100 м?
4. Преместване на кашпи за цветя- демонтаж, доставка и монтаж с транспорт до 3 км. – 20 бр.
5. Засаждане с поливане за укрепване на едногодишни цветя- тагетес- 45 броя / - 500 м?
6. Доставка и засаждане на стандартни вечнозелени храсти - всички операции – 400 бр.
7. Доставка и засаждане на двуреден жив плет 9 бр. – 500 л.м.
8. Доставка на плодна пръст в чували от 50 литра – 100 бр.
9. Събиране и извозване на шума – 680 дка
10. Настилане пътека филц фракция 5-20 мм, с дебелина 10 см – 50 л.м.
11. Укрепване на мрежа на футболно игрище - 60 м?
12. Доставка и монтаж на изкуствена трева 32 мм. на силициев пясък -300 м?
13. Премахване и почистване на съществуваща настилка - 500 м?
14. Доставка на силициев пясък за пълнеж 30 кг/м2 – 2 т
15. Ремонт на оградни платна – 70 м?
16. Доставка и монтаж/ замонолитване/ на метални кошчета -тип баланс – 50 бр.
17. Подмяна на липсващи крепежни елементи по детски съоръжения /болтове, винтове/ - 50 бр.
18. Подмяна на счупена седалка на люлка-везна – 10 бр.
19. Пребоядисване метални повърхности - всички операции - 1000 м?
20. Пребоядисване на дървени повърхности - всички операции - 1000 м?
21. Пребоядисване на метални тръбни детски съоръжения двукратно - всички операции – 1000 м.л.
22. Доставка и монтаж на летви за пейки с размери 4/6/190 см. от иглолистен материал – 150 бр.
23. Доставка и монтаж на летви за пейки с размери 4/12/180 см. от иглолистен материал – 100 бр.
24. Доставка и монтаж на летви за пейки с размери 5/10/200 см. от иглолистен материал – 50 бр.
25. Доставка и монтаж на летви за седалки на люлка – 10 бр.
26. Доставка и монтаж на люлееща се част /верига/ на единична люлка при наличен станок – 10 бр.
27. Демонтаж на компрометирани пейки, включително и превоз – 10 бр.
28. Демонтаж, преместване до 1 км и монтаж на съществуващи пейки чрез фундиране – 10 бр.
29. Доставка и монтаж на нова пейка с облегалка с 4 крака чрез фундиране – 40 бр.
30. Доставка и монтаж на нова пейка без облегалка с 4 крака чрез фундиране – 10 бр.
31. Доставка и монтаж на мека настилка за детски площадки - гумирани плочи 40х40х4см - 300 м?
32. Възстановяване на бетонови ивици на пясъчник в един ред с нови градински бордюри 50х8х16 – 48 м.л.
33. Възстановяване на бетонови ивици на пясъчник в един ред със съществуващи на място – 48 м.л.
34. Тесане и почистване на пясъчник и извозване на отпадъците, до дълбочина 30см – 15 м?
35. Доставка на пясък в пясъчник промит пясък с фракция от 0,2 до 2 mm - 20 м?
36. Разриване земни почви ръчно - 20 м?
37. Превоз земни почви до депо – 20 м?
38. Полагане асфалтобетон, включително превоз на материала – 4см - 250 м?
39. Полагане на градински бордюри 50х8х16 см – 500 м.л.
40. Разкъртване на неармиран бетон, дълбочина до 20 см - 40 м?
41. Разкъртване армиран бетон, дълбочина до 20 см. – 30 м?
42. Доставка и направа основа от трошен камък, фракция 0/63 мм – 6 м?
43. Ремонт на настилка от бетонови плочи 40х40х4 , на пясъчна основа с нови бетонови плочи – 500 м?
44. Ремонт на настилка от бетонови плочи 40х40х4 , на пясъчна основа със съществуващи бетонови плочи - 300 м?
45. Натоварване земни почви на транспорт-ръчно – 20 м?
46. Направа на алея от бетонови плочи на циментов разтвор 40/40/5 включително и доставка на материалите – 250 м?
47. Тесане на трева около бордюри и между бетонови плочи – 150 л.м.
48. Поддържане чистота в масово посещавани места и междублокови пространства-оборки и събиране на отпадъци от кошчета – 680 дка
49. Товарене и извозване с камион на растителни отпадъци до депо (клони, шума, трева, цветя и др.) – 200 пр. м?
50. Товарене и извозване с камион на битови отпадъци до депо – 1 т
Подробно дейностите за изпълнение са описани в техническите спецификации на документацията за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
83333      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Всеки участник трябва да е реализирал минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.

Всеки участник трябва да е реализирал минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. в размер на 90000.00 лева без ДДС, от които 90000.00 лева без ДДС в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът трябва да е изпълнил за последните три години, считано от датата на подаване на офертата, минимум една дейност с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.

Участникът трябва да е изпълнил за последните три години, считано от датата на подаване на офертата, минимум една дейност с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката. Под дейност, идентична или сходна с предмета и обема на поръчката следва да се разбират дейности по поддържане на градини и зелени площи, ремонт на паркова мебел, изграждане и ремонт на настилки, разположени в междублокови пространства.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/07/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

16/07/2018 (дд/мм/гггг)   13:30 (чч:мм)

В сградата на район „Красна поляна” – СО, ет. 2, стая № 206 на адрес: гр. София, ул. „Освобождение” № 25

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На осн. чл. 197, ал.4 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/06/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва