Деловодна информация
00696
РД 52-145 08/06/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
08/06/2018 (дд/мм/гггг)
00696-2018-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на земеделието, храните и горите 831909905
бул. Христо Ботев № 55
София BG411 1040 България
Петър Димитров +359 298511346
opop@mzh.government.bg +359 29813422

Интернет адрес/и

www.mzh.government.bg

http://www.mzh.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.mzh.government.bg/MZH/bg/procurement/ZOP_Procedure2017.aspx?YlvmS1RacnH797zA9WTVFlpL0dmi%2bqX3Z6OXGBhxGmlHuZcK%2buye8e1T%2bYWSFB1j7W8MPEMCQPrJL84IAPuw6A%3d%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

селско, рибно стопанство, храни и гори

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изграждане на ИС с електронни регистри за нуждите на специализираната администрация (ЕРСА) на МЗХГ“
72262000      
Услуги

Предметът на обществената поръчка е изграждане на информационна система с електронни регистри за нуждите на специализираната администрация (ЕРСА) на МЗХГ, в съответствие с техническата спецификация на възложителя.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1500500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG33

Министерството на земеделието, храните и горите: гр. София, бул. „Хр. Ботев“ № 55

Предметът на обществената поръчка е изграждане на информационна система с електронни регистри за нуждите на специализираната администрация (ЕРСА) на МЗХГ, в съответствие с техническата спецификация на възложителя.
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оценка    70%
Цена
30%
II.2.6) Прогнозна стойност
1500500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
15

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Методиката за определяне на комплексната оценка на офертите е описана в ГЛАВА ТРЕТА. КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА. МЕТОДИКА ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА КОМПЛЕКСНАТА ОЦЕНКА от Документацията за участие.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания към участниците относно годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителя не поставя изисквания за икономическото и финансовото състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да притежава опит в изпълнението на услуги с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката, изцяло реализирани през последните 3 (три) години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на оферти.
Под „предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката“ следва да се разбират изпълнени услуги за разработване и внедряване на ИС включваща: интернет портал със система за управление на съдържание; регистри или управление на данни в релационна база; поддръжка на електронни подписи; интеграция с други ИС чрез шина за услуги (Enterprise Service Bus).
Участникът предоставя (декларира) в ЕЕДОП изисканата информация.
2. Участникът следва да е внедрил система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, включващ дейности свързани с обхвата на обществената поръчка, но не по-малко от „проектиране; разработка; тестване; изграждане; внедряване; интегриране; поддръжка; софтуерни системи; софтуерни продукти“.
Участникът предоставя (декларира) в ЕЕДОП информация за наличието на сертификат БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, включващ дейности свързани с обхвата на обществената поръчка.
Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави-членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството на основание чл. 64, ал. 6 и 7 от ЗОП.
3. Участникът трябва да осигури екип от експерти, ангажирани с изпълнението на поръчката.
Участникът предоставя (декларира) в ЕЕДОП информация за наличието на екип от експерти.


1. Участникът да е изпълнил най-малко една услуга с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката за последните 3 години или от датата, на която е учреден и е започнал дейност, считано от датата на подаване на оферта.
2. Участникът следва да притежава внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен.
3. Участникът трябва да осигури екип от експерти, ангажирани с изпълнението на поръчката, които да отговарят на следните минимални изисквания:
Ръководител проект – 1 брой: „магистър“ в област „Природни науки, математика и информатика“, професионално нап-ние „Информатика и компютърни науки“ (или еквивалент) или придобита образователно-квалификационна степен „магистър“ в област „Технически науки“, професионално направление „Комуникационна и компютърна техника“ или „Електротехника, електроника и автоматика“; сертификат за професионален ръководител на проекти (PMP или еквивалентен), издаден от международно призната организация за управление на проекти (PMI, EXIN или еквивалентен); минимум 8 (осем) години опит в ръководене на проекти в областта на информационните системи и технологии; опит като ръководител на поне 1 (един) успешно завършен проект за изграждане на информационен портал, включващ система за събиране и публикуване на релационни данни.
Системен архитект – 1 брой: „бакалавър“ в област „Природни науки, математика и информатика“ с професионални нап-ния „Информатика и компютърни науки“, „Математика“ или „Физически науки“, или област „Технически науки“ с професионални направления „Комуникационна и компютърна техника“, „Електротехника, електроника и автоматика“ или „Общо инженерство“; минимум 5 (пет) години професионален опит в проектиране и реализация на информационни системи; опит като системен архитект в поне 1 (един) успешно завършен проект за информационен портал, включващ система за събиране и публикуване на релационни данни; опит в реализацията на най-малко 3 (три) успешно завършени проекта в областта на разработване и внедряване на информационни системи.
Бизнес анализатор – 1 брой: „магистър“ в област „Природни науки, математика и информатика“, професионално напр-ние „Информатика и компютърни науки“ (или еквивалент) или придобита образователно-квалификационна степен „магистър“ в област „Технически науки“, професионално направление „Комуникационна и компютърна техника“ или „Електротехника, електроника и автоматика“; минимум 5 (пет) години опит в областта на информационните системи и технологии; опит като бизнес анализатор в поне 1 (един) успешно завършен проект за информационен портал, включващ система за събиране и публикуване на релационни данни; опит в реализацията на най-малко 3 (три) успешно завършени проекта в областта на разработване и внедряване на информационни системи, включващи интеграция и обмен на данни.
Експерт програмиране – 3 броя: „бакалавър“ в област „Природни науки, математика и информатика“, професионално напр-ние „Информатика и компютърни науки“ (или еквивалент) или придобита образователно-квалификационна степен „бакалавър“ в област „Технически науки“, професионално направление „Общо инженерство“ (или еквивалент); общ професионален опит: не по-малко от 5 (пет) години опит в областта на информационните технологии, от които минимум 3 (три) години опит като разработчик/програмист в проекти за разработване и внедряване на информационни системи, включващи интеграция и обмен на данни. Продъжава в раздел Допълнителна информация.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/07/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/07/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Министерство на земеделието, храните и горите на адрес гр. София, бул. Христо Ботев № 55

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Специалист по качеството – 1 брой: „бакалавър“ в област „Природни науки, математика и информатика“ с професионални напр-ния „Информатика и компютърни науки“, „Математика“ или „Физически науки“, или област „Технически науки“ с професионални направления „Комуникационна и компютърна техника“ или „Електротехника, електроника и автоматика“; сертификат ISTQB Certified Tester, Foundation Level или еквивалент; минимум 5 (пет) години професионален опит в областта на осигуряване на качеството (QA) на информационните технологии; опит като специалист по контрол и осигуряване на качеството в поне 1 (един) успешно завършен проект за информационен портал, включващ система за събиране и публикуване на релационни данни; опит в реализацията на най-малко 3 (три) успешно завършени проекта в областта на внедряването на информационни системи, включващи интеграция и обмен на данни.
В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва, като подаде оферта, всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание.
Документите, доказващи съответствието с критериите за подбор се представят преди сключване на договора за възлагане на обществена поръчка съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП.
ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ
1. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител на поръчката, при подписване на договора, в размер на 3 % (три процента) от общата му стойност без ДДС.
2. Условията за освобождаване и задържане на гаранцията за изпълнение са определени в проекта на договор.
3. Участникът определен за изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
4. Гаранцията за изпълнение се представя под формата на банкова гаранция – в оригинал, парична сума (оригинал на платежно нареждане) или застраховка (оригинал на полица), която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Ако гаранцията за изпълнение на договора се представя под формата на парична сума, тя се превежда по сметката на Министерството на земеделието, храните и горите в БНБ – ЦУ:
IBAN – BG08 BNBG 9661 3300 1500 02;
BIC – BNBGBGSD;
като банковите такси по превода са за сметка на наредителя. В случай че гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция, същата трябва да бъде безусловна, неотменима и платима изцяло или частично в посочен от възложителя размер при първо писмено поискване, в което възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка или че възложителят е прекратил договора поради виновно неизпълнение на задължения на изпълнителя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от Закон за обществените поръчки, жалба може да се подаде в 10 - дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от Закон за обществените поръчки пред Комисия за защита на конкуренцията.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/06/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва