Деловодна информация
00038
УР-01-03-41 05/06/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
05/06/2018 (дд/мм/гггг)
00038-2018-0017 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Габрово 000215630
пл. Възраждане №3
Габрово BG322 5300 България
Теодора Цанева +359 66818377
tsaneva@gabrovo.bg +359 66809371

Интернет адрес/и

http://www.gabrovo.bg/bg

http://op.gabrovo.bg/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.gabrovo.bg/profil-na-kupuvacha/otkriti-protzeduri/471-
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване по две обособени позиции
39160000      
Доставки

Извършване на доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане по две обособени позиции за училищна сграда, намираща се на адрес ул. Хр. Смирненски №27, гр. Габрово по приложена техническа документация, технически спецификации и количествени сметки, включително извършване на гаранционно обслужване.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
207747.45      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Доставка и монтаж на интериорно обзавеждане за училищна сграда, намираща се на ул. „Христо Смирненски“ №27, гр. Габрово 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39160000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

училищна сграда в гр. Габрово, ул. Христо Смирненски №27

Предвидена е доставка на интериорно обзавеждане по разработен работен проект. Интериорният проект за училищна сграда, намираща се на ул. „Хр. Смирненски“ №27, гр. Габрово е предвидил съвременни решения и възможност за интерактивно преподаване. Целта на настоящата поръчка е извършване на доставка на заложените в проекта и количествената сметка обзавеждане и оборудване, както и гаранционно обслужване на същото. Проектът предвижда обзавеждане на учебните помещения с единични учебни маси – правоъгълни или трапецовидни. Това дава възможност за използване на различни видове конфигурации на мебелите в зависимост от нуждите на обучението. Предложени са различни варианти за композиране на мебелите за различни видове класни занимания – индивидуални, по двойки или групови занимания по трима или 6 човека. За максимален комфорт на учениците са предвидени маси и столове с различни височини за всяка класна стая според изискванията на конкретния клас, като е възможно да се предложат и маси и столове с регулируема височина. Водивете маси са описани в чертежите и количествените сметки.
Критериите по-долу
 
ДА Предложен срок за изпълнение на поръчката    30
Срок за гаранционно обслужване    30
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
128453.45      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
45

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG16RFOP001-1.016-0002 „Инвестиции в съвременна образователна инфраструктура в община Габрово“, финансиран по ОПРР

II.2) Описание 1

„Доставка и монтаж на оборудване за училищна сграда, намираща се на ул. „Христо Смирненски“ №27, гр. Габрово 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30230000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

училищна сграда, гр. Габрово, ул. Христо Смирненски №27

Предвидена е доставка на мултимедийно оборудване и техника по разработен работен проект. Интериорният проект за училищна сграда, намираща се на ул. „Хр. Смирненски“ №27, гр. Габрово е предвидил съвременни решения и възможност за интерактивно преподаване. Целта на настоящата поръчка е извършване на доставка на заложените в проекта и количествените сметки оборудване и техники, както и гаранционно обслужване на същото.
Критериите по-долу
 
ДА Предложен срок за изпълнение на поръчката    30
Срок за гаранционно обслужване    30
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
79294      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
45

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG16RFOP001-1.016-0002 „Инвестиции в съвременна образователна инфраструктура в община Габрово”, финансиран по ОПРР

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За обособена позиция № 2
Участникът трябва да има статут на обучителен център за територията на България за предлаганото от него специализиранo електронно съдържание. Същия трябва да фигурира в регистъра на МОН, като обучаваща организация с право за издаване на удостоверения съгласно изискванията на министерството.
Доказване изискването за притежаване на статут на обучителен център при подписването на договора: Документ /сертификат/, удостоверяващ че участникът има статут на обучителен център за територията на България издаден от производителя на специализиранoто електронно съдържание. Документ удостоверяващ, че участникът е вписан в регистъра на МОН, като обучителна организация, свързана с предмета на настоящата поръчка.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма

Няма
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За обособена позиция №1
- Участниците трябва да са изпълнили поне три доставки с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата.
Под доставки с предмет „сходен“ с този на поръчката следва да се разбира:
Доставка и монтаж на обзавеждане за сгради, ползвани от публични институции и/или обществени сгради.
- Участниците трябва да притежава следните валидни сертификати:
• Сертификат за управление на качеството по стандарт ISO 14001:2004 или 14001:2015 или еквивалент за внедрена система за управление на околната среда с обхват сходен с предмета на поръчката, а именно: производство на училищно и/или офис обзавеждане.
Забележка: В случай, че участникът не е производител на предлаганото обзавеждане, сертификатът EN ISO 14001:2004 или 14001:2015 или еквивалент, се представя за/от производителя на обзавеждането.
За обособена позиция №2
Участниците трябва да са изпълнили поне три доставки с предмет, идентични или сходни с тези на поръчката, през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата.
Под доставки с предмет „сходни“ с тези на поръчката следва да се разбира:
Доставка и монтаж на компютърно и/или мултимедийно оборудване за сгради, ползвани от публични институции и/или обществени сгради
- Участниците трябва да притежава следните валидни сертификати:
• Сертификат за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2008/ БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват производство на компютърно оборудване.
Забележка: В случай, че участникът не е производител на предлаганото оборудване, сертификатът БДС EN ISO 9001:2008/ БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент, се представя за/от производителя на оборудването.


Минималното изискване за изпълнени договори се доказва при подписване на договор за изпълнение с:
Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка изпълнени през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата (Образец №9) с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената доставка.
Минималното изискване за притежание на валидни сертификти се доказва при сключване на договор с представянето им.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В-ят отстранява от участие у-к, за когото са налице обстоятелствата по чл.54, ал.1 и чл.55, ал1 от ЗОП, като основа. по чл.55, ал. 1, т.2 от ЗОП се прилага за професия или дейност, свързана с изп. на п-ката. Освен на горните основания в-ят отстранява от пр-ата: 1. у-к, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни др.условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в до-ята; 2.у-к, който е представил оферта, която не отговаря на: а)предв. обявените у-я на поръчката; б)правила и изисквания, свързани с опазване на Ок.среда, соц. и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното еколог.,социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10,когато е приложимо; 3.у-к, който не е представил в срок обосновката по чл.72, ал.1 или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал.3 – 5 от ЗОП; 4. у-ци, които са свързани лица. Продължава в VI.3
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/07/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/07/2018 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Община Габрово, пл. Възраждане №3, Заседателната зала - ет.3.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от III.2.2
5. Оферти на участници, които надхвърлят определения максимален ресурс за съответната обособена позиция по предходната точка, ще бъдат отстранени от участие в процедурата като неотговарящи на предварително обявените условия на възложителя
В-ят изисква от опр. изпълнител да предостави гаранция в размер на 5% от стойността на договора.
Съдържание на опаковката:
1. Опис на представените документи, съдържащи се в опаковката, подписан от участника (в оригинал) или от изрично упълномощен негов представител /Обр.1/.
2. Заявление за участие - представя се за всяка обособена позиция, за която се подава оферта: 2.1. Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) за участника в съответствие с изискванията на закона и условията на възложителя, а когато е приложимо – ЕЕДОП за всеки от участниците в обединението /обр.2/, което не е юридическо лице, за всеки подизпълнител и за всяко лице, чиито ресурси ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката; 2.2. Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност, когато е приложимо; 2.3. при участник обединение - Документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението /заверено копие/, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка:
1. правата и задълженията на участниците в обединението; 2. разпределението на отговорността между членовете на обединението; 3. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. ЕЕДОП се подава в електронен вид.
3. Оферта: 3.1.Техническо предложение - представя се за всяка обособена позиция, за която се подава оферта:
3.1.1. Документ за упълномощаване, когато лицето, което подава офертата, не е законният представител на участника.
3.1.2. Предложение за изпълнение на поръчката - образец №3; 3.1.3. Декларация за съгласие с клаузите на приложения проект на договор – Образец №4; 3.1.4. Декларация за срока на валидност на офертата – Образец №5; 3.1.5. Декларация, че при изготвяне на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, когато е приложимо – Образец №6; 3.1.6. Декларация за извършено посещение и оглед на обекта – Образец №7; 3.1.7. Декларация за конфиденциалност на информацията, ако е приложимо /свободен текст/. Към техн. предложение се прилага и попълнена количествена сметка /обр.3.1 и 3.2 - в зависимост от позицията, за която се кандидатства/
4. Ценово предложение – Образец №8; Цените следва да са съобразени с максималните прогнозни и следва да са в лева с точност до втори знак след десетичната запетая, без начислен ДДС. При разлика между сумите изразени с цифри и думи, за вярно се приема сумата изписана с думи. Участникът следва да представи попълнено и остойностено Приложение № 8.1. или № 8.2. (в зависимост от обособената позиция, за която се подава оферта) към ценовото предложение.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/06/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва