Деловодна информация
00599
12-00-67 30/05/2018 (дд/мм/гггг)
не
00599-2018-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бобов дол 000261363
ул. 27-ми октомври №2
Бобов дол BG415 2670 България
Силвия Иванова +359 895656-140
zop@bobovdol.eu +359 702623-55

Интернет адрес/и

www.bobovdol.eu

https://sop.bg/bobovdol-178/proceduri-20-2-zop/a2-0003792.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/bobovdol-178/proceduri-20-2-zop/a2-0003792.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Избор на изпълнител за доставка на обзавеждане и оборудване за ОДЗ „Дружба”,кв.Миньор, гр.Бобов дол по проект №10/07/2/0/00411
39220000      
Доставки

Доставката, предмет на настоящата обществена поръчка включва оборудване за кухненски офис, пералня, кухня за ОДЗ "Дружба", кв. Миньор, гр. Бобов дол по проект №10/07/2/0/00411, подробно описано по артикули и технически халактеристики в техническата спецификация
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
103932      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

ОДЗ "Дружба", ул." Дружба" №1, кв. "Миньор, гр. Бобов дол, община Бобов дол

Предмет на настоящата обществена поръчка е доставка на обзавеждане и оборудване за ОДЗ „Дружба”, кв.Миньор, гр.Бобов дол по проект №10/07/2/0/00411“ и включва:Кухненски офис:мивка с две вани - бр.6;Шкаф за съхранение на съдове -бр.6; Електронен дигитален сух стерилизатор с възможност за настройка на температурата-бр.6; Хладилник средно температурен с една вратa -бр.6; Работна маса крайстенна с възможност за поставяне на хладилник под плот-бр.6;
Пералня:работна маса с мивка-бр.1; Везна електронна –бр.1;Пералня с центрофуга-бр.2; Сушилня бр.2:Професионална гладачна машина (каландър) –бр.1;Маса островна с долен плот - бр.1; Количка за пране-бр.6;Парогладачна маса – бр.1;Стелаж на 4 нива-бр.2;Шкаф за перилни препарати-бр.1;
Кухня:Хладилник – бр.8; Конвекторна фурна –бр.1; Стойка за конвекторна фурна с водачи за тави-бр.1;Конвектомат - бр.1;Стойка за конвектомат с водачи за тави-бр.1; Вентилационен чадър -бр.2;Количка за тави-бр.1;Работни маси – бр.13;Хладилник средно температурен с една вратa (под плот)-бр.3;Стелаж-бр.8; Парен казан индиректно нагряване -бр.2; Печка готварска - 4 плочи,бр.2;Хладилник за проби-бр.1;Пасатор ръчен-бр.1; Центрофуга за сок от твърди плодове и зеленчуци-бр.1;Професионална ел.цитрус преса-бр.1; Планетарен миксер-бр.1; Мивка 2 вани-бр.1;Зеленчукорезачка- бр.1;Картофобелачка –бр.1;Ракла хладилна фризер- бр.2;Шкаф за съхранение-бр.1, като количествата и технически характеристики са подробно описани в приложената към документацията техническа спецификация.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
103932      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
100

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект №10/07/2/0/00411, финансиран по подмярка 7.2 „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура" от ПРСР 2014-2020 г.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изискване към икономическо и финансово състояние към участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът трябва да е изпълнил доставка, идентична или сходна с предмета на поръчката, през последните 3 (три) години считано от датата на подаване на офертата.

Участникът трябва да е изпълнил минимум една доставка, идентична или сходна с предмета на поръчката, през последните 3 (три) години считано от датата на подаване на офертата.
Под идентична или сходна с предмета на поръчката се разбира кухненско и др. оборудване и обзавеждане, в т.ч. и бяла техника
Доказване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 1б) от ЕЕДОП, като предостави и информация за стойностите, датите и получателите на доставките, идентични или сходни с предмета на поръчката.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на доставките идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертите с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената доставка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС.Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на: банкова гаранция (изготвя се по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя);парична сума, преведена по следната банкова сметка на община Бобов дол: IBAN: BG60BPBI79253158922500, Банков код BIC: BPBIBGSF при ТБ “Юробанк” – България; застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Гаранция за аванс - за пълния размер на аванса, който е 50% от стойността на договора.Гаранцията за авансово предоставени средства се представя в една от формите, посочени в чл.111, ал.5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане, усвояване и освобождаване на гаранциите се уреждат в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/06/2018 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/06/2018 (дд/мм/гггг)   11:30 (чч:мм)

Административната сграда на община Бобов дол с адрес: гр. Бобов дол, ул. " 27-ми октомври" №2, ет.1, ст.109

Получените оферти се отварят на открито заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средставата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка, участник: 1. за който са налице или са възникнали преди или по време на процедурата основанията по чл.54, ал.1, т.1, т. 2, т.3, т. 4, т.5, т.6 и т.7 и определените от възложителя обстоятелства по чл.55, ал.1, т.1 и т.5 от ЗОП ( когато възложителят е поставил изискване за липса на обстоятелства по чл.55, ал.1, т.1, той има право да не отстрани от процедурата участник на посоченото основание, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен( чл.55, ал.4 от ЗОП); 2.Не могат да участват в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка участници, които са дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим и свързаните с тях лица включително и чрез обединение/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим (чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици(ЗИФОДРЮДРСЛТДС), освен когато не са налице условията по чл. 4 от ЗИФОДРЮДРСЛТДС;за които са налице обстоятелствата по чл.107 от ЗОП;за които са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП - Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.100, ал.3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 30/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва